[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
To co tam nowego?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Kupiłem OEMowe owiewki - komplet, i tego samego dnia założyłem.
I bought OEM rain guard - full set for four windows, and the same day i installed it.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta, ktoś byłby chętny? Od razu mówię, że za frytki nie oddam.
_
I bought OEM rain guard - full set for four windows, and the same day i installed it.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta, ktoś byłby chętny? Od razu mówię, że za frytki nie oddam.
_
Ostatnio zmieniony 2018-01-07, 11:32 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Te co miałem wcześniej - HEKO - nawet dawały radę, tylko trzeba było je zamontować odpowiednio.
foo, podwójna porcja i temat do przemyślenia. HEKO robi też na tył zamienniki.
Puchacz, ja wiem, że ty masz dużo więcej JDMowych rarytasów, których my nie mieliśmy nawet w rękach. Na zdjęciach/aukcjach widziane, a i owszem, ale na tym koniec.
foo, podwójna porcja i temat do przemyślenia. HEKO robi też na tył zamienniki.
Puchacz, ja wiem, że ty masz dużo więcej JDMowych rarytasów, których my nie mieliśmy nawet w rękach. Na zdjęciach/aukcjach widziane, a i owszem, ale na tym koniec.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, z racji wieku i przebiegu auta - 338kkm, to realna cena to w okolicach 5-6kkm, ale z racji stanu (no ruda powoli zaczyna działać) jak na 20-sto letnie auto, wyposażenia, i pracy włożonej w auto to chciałbym okolice 9-9,5 kzł (plus "wagon" części, które mam). Jeśli miałbym sprzedać za 5-6 kzł, to najpierw wymontowałbym wszystkie ciekawe fanty z auta - tempomat, grzane fotele, regulowane zagłówki z P10GT, owiewki, chlapacze, tłumik drgań na pasie przednim, radio ze zmieniarką, Czujnik ciśnienia i temp. oleju wraz ze wskaźnikami, wahacze na poli, pianki na drzwi, wytłumienie podłogi, osłona pod schowek, mechanizm wycieraczek z P10, chłodnica wody z wersji ze skrzynią automatyczną, podświetlane przyciski od szyb i inne fanty, i sprzedał te graty osobno.
Tylko zanim sprzedam, to muszę mieć drugie auto już na stanie.
Powód - chyba nudzi mi się powoli Primera....... Ale znaleźć auto, które tak dobrze się prowadzi, dobrze trzyma drogi i jest tak mało awaryjne i tanie w eksploatacji to na prawdę ciężko.......
Tylko zanim sprzedam, to muszę mieć drugie auto już na stanie.
Powód - chyba nudzi mi się powoli Primera....... Ale znaleźć auto, które tak dobrze się prowadzi, dobrze trzyma drogi i jest tak mało awaryjne i tanie w eksploatacji to na prawdę ciężko.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, tak więc albo sprzedam auto, albo ma dożywocie u mnie. Albo, albo się nim rozwalę i skasuję......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, I've been having similiar thoughts about my car for a while. On the other hand, I could say that I know it like my own pockets and I'm terrified to sell it, because I highly doubt that the new owner is going to put his or her heart and soul to it as well.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
janusz, myślałem, że ta chwila u Ciebie nigdy nie nastąpi, a jednak
subbas, to nie jest poprawny tok myślenia. Stojąc w miejscu uwsteczniasz się i nadal tkwisz w tym samym. Jestem jak najbardziej za tym, że trzeba próbować innych, nowszych i bezpieczniejszych technologii, dlatego niedługo też puszczam swoją w świat. A poza tym to jest coś o czym pisał Janusz - nuda, bo ile lat można ujezdżać ten sam fotel...
subbas, to nie jest poprawny tok myślenia. Stojąc w miejscu uwsteczniasz się i nadal tkwisz w tym samym. Jestem jak najbardziej za tym, że trzeba próbować innych, nowszych i bezpieczniejszych technologii, dlatego niedługo też puszczam swoją w świat. A poza tym to jest coś o czym pisał Janusz - nuda, bo ile lat można ujezdżać ten sam fotel...
QG15+
Janusz dokładnie mam te same uczucia co do swojego auta.janusz pisze:Puchacz, z racji wieku i przebiegu auta - 338kkm, to realna cena to w okolicach 5-6kkm, ale z racji stanu (no ruda powoli zaczyna działać) jak na 20-sto letnie auto, wyposażenia, i pracy włożonej w auto to chciałbym okolice 9-9,5 kzł (plus "wagon" części, które mam). Jeśli miałbym sprzedać za 5-6 kzł, to najpierw wymontowałbym wszystkie ciekawe fanty z auta - tempomat, grzane fotele, regulowane zagłówki z P10GT, owiewki, chlapacze, tłumik drgań na pasie przednim, radio ze zmieniarką, Czujnik ciśnienia i temp. oleju wraz ze wskaźnikami, wahacze na poli, pianki na drzwi, wytłumienie podłogi, osłona pod schowek, mechanizm wycieraczek z P10, chłodnica wody z wersji ze skrzynią automatyczną, podświetlane przyciski od szyb i inne fanty, i sprzedał te graty osobno.
Tylko zanim sprzedam, to muszę mieć drugie auto już na stanie.
Powód - chyba nudzi mi się powoli Primera....... Ale znaleźć auto, które tak dobrze się prowadzi, dobrze trzyma drogi i jest tak mało awaryjne i tanie w eksploatacji to na prawdę ciężko.......
masa kasy i czasu a nikt tyle co byś chciał nie da. z drugiej strony ostatnio konserwe podwozia robiłem wymieniłem belke pod chlodnica na nowa i faktycznie auto zaczyna korodować, do tego oba przednie błotniki pokazały mi rdze wyglada to strasznie.
także pewnie niejeden z nas ma takie mysli i bije sie z nimi od dłuższego czasu.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Totenkopf, you hit at point. You put heart, time and money. When car is in your hands has a soul. When you'll sold him, then he will lose a soul, because the new owner will start to treat car like a machine, and then, he will die - very fast.
Modzelitto, the trouble is one - i don't want new car. I want a car in similar age or oldest.
[center]I want a car which was designed and made by engineers, not bookkeepers.[/center]
I want a car which was made of metal, not plastic. I want a car which was designed on paper, not computer.
Puchacz, each owner a car in middle age, who put heart, time and money in car has the same doubt - what should i do?
I made a upgrade photo in topic. Actually from 47 page to 55. Tomorrow i'll try to upgrade next part.
_
Modzelitto, the trouble is one - i don't want new car. I want a car in similar age or oldest.
[center]I want a car which was designed and made by engineers, not bookkeepers.[/center]
I want a car which was made of metal, not plastic. I want a car which was designed on paper, not computer.
Puchacz, each owner a car in middle age, who put heart, time and money in car has the same doubt - what should i do?
I made a upgrade photo in topic. Actually from 47 page to 55. Tomorrow i'll try to upgrade next part.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, you should buy a VAZ. It's simple, robust, easy to maintain and withstands even an electomagnetic pulse. Parts cost next to nothing and are rather easy to find. Of course it's based in late 60's technology, but the handling can be brought to todays standards Quite easily. On the powertrain side, fitting a rwd SR20DE is quite common.
"Warm southern european temper combined with cold soviet rocket science." - Finnish Lada ad.
Ps. Girls think it's cute
"Warm southern european temper combined with cold soviet rocket science." - Finnish Lada ad.
Ps. Girls think it's cute
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
That`s the most important issue !Totenkopf pisze: Girls think it's cute
janusz, I know that we are fans of Nissan, but...did You take in to consideration as a DD civic VIII? Quite cheap in daily usage, fine handling, comparable acceleration to primera...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Under this, I sign up by hands and feet.Pawel18PL pisze:That`s the most important issue !Totenkopf pisze: Girls think it's cute
And this is main problem.....Pawel18PL pisze:I know that we are fans of Nissan
If i would like to buy a Honda, i would like to buy Legend. Civic - eeee no.......
I thought about tank - something like Volvo 850, 760, 960 or 1st generation V70 (V70R - ehhh), Saab 9000
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wait, one second, or You are looking for tight handling or You want to buy hoovercraft
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tak na spontanie wymyśliłem ale wydaje mi się że ma to spory sens, kup Maxime po 2k roku 3.5 litra będziesz szczęśliwy, tak mi się wydaje przynajmniej
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
Pawel18PL, poduszkowiec, ale sportowy A przynajmniej z nutką sportu, buda niepozorna, ale mocny silnik - taki sleeper
moher3, odpada, za nowe, i za dużo elektroniki, i za bardzo plastikowe.
Jak to sznikers99 miał w podpisie
moher3, odpada, za nowe, i za dużo elektroniki, i za bardzo plastikowe.
Jak to sznikers99 miał w podpisie
sznikers99 pisze:Brak ABS, brak ESP, giń jak mężczyzna
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I rest my case.
My friend has a 900 aero turbo. It has a bit under 400kkm on the odometer and the biggest problem so far is corrosion. We have a saying that driving a Saab is sickness and driving a turbo saab is mental illness.
My friend has a 900 aero turbo. It has a bit under 400kkm on the odometer and the biggest problem so far is corrosion. We have a saying that driving a Saab is sickness and driving a turbo saab is mental illness.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Puchacz, It's a Lada 2106, made in the USSR. Some might call them antique, but some people call them cars that were made of steel without any plastic nonsense and electronics.
I personally prefer the Lada as a hobby car over the Primera. Parts are easier to find and they cost a fraction of what Primera's parts do. But as a daily drive I choose my Primera, no questions asked.
I personally prefer the Lada as a hobby car over the Primera. Parts are easier to find and they cost a fraction of what Primera's parts do. But as a daily drive I choose my Primera, no questions asked.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, dont get me wrong, its just my subjective opinion. When ive said an antic i didnt mean to insult you or any bad way of understanding of that. I just prefer some lets say moderm cars and im fully aware more electronics means more trouble but its just the way the entire world goes. the Computer shows its present everywhere and we cant avoid it.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, Don't worry, I got your point. If you're used to a certain standard, it's often quite uncomfortable to "downgrade", if you know what I mean. Everyone appreciates different aspects in life, as in cars. I myself prefer solid built constructions, especially in the body of the car, where they have actually welded the parts together instead of attaching them with silicone and a few spot welds. I also prefer simple mechanical solutions, where the construction is, as we say in Finland, "idiot proof". I miss the times when cutting costs wasn't the main priority in engineering and the quality of the actual product meant something. This is the main reason why I'm fascinated of Soviet built machinery. Nowadays nobody cares of the actual consumer who want's to buy a product with their hard earned cash, hoping it would last for decades. It began with the light bulb back in the day and now it has spread into almost everything.
Now I'm getting really off tracks about the whole topic
So, enough of me mumbling my nonsense, carry on.
Now I'm getting really off tracks about the whole topic
So, enough of me mumbling my nonsense, carry on.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Ehhhh -> viewtopic.php?p=437775#437775 Ktoś, coś?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_