[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
ostatnio poszła na Forum: viewtopic.php?t=8399killer2000 pisze:ostatnio się rozglądalem za łebkiem od ve tak z ciekawości i ciężki temat w PL
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
GT2871r wstaje szybciej jak seria T28 z GTi-R o ile to jak wsadzę coś takiego do Baniakowego GTI-R to zapodam stosowne wykresy Do tego 2871r ma większą wydajnośćprtp'06 pisze:dzieki za info. 2871r od ilu podaje?
Tak badalem turbine ze glowa wydala - po niedzieli operacja rwanie.
Nie wiem jeszcze co uleglo awarii, ale z ciekawosci zapytam: GTi-R vs VE - jak to wspolgra z dolem GTi-Ra, jaka roznica w przeplywach jest pomiedzy tymi dwoma czapkami? GTI-Rowskie ITB sie nie ozeni z VE? Czy stosunek uzyskanego przyrostu do wlozonych pieniedzy nie bedzie korzystniejszy w przypadku dobrego portingu glowy z GTI-Ra?
Czy ktos slyszal o glowicy VE do kupienia?
GTI-R ma super głowicę, ma znacznie większe przepływy jak te z DE, DEH do tego jest na machanice którą raz na jakiś czas trzeba regulować...
No ni ITB z GTI-R bardzo ciężko było by połączyć z VE łbem no i moim zdaniem bez sensu nie wpłynie to na moc, męskie wozy turbo jak się robi to np. pojedyńcza przepustnica fi70mm...
Na głowicy z VE na pewno będzie lepszy dół i środek ale góra to myślę że bez zmian...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na głowicy VVL przede wszystkim będzie milion razy lepszy dół... góra myślę że podobnie.prtp'06 pisze:dzieki za info. 2871r od ilu podaje?
Tak badalem turbine ze glowa wydala - po niedzieli operacja rwanie.
Nie wiem jeszcze co uleglo awarii, ale z ciekawosci zapytam: GTi-R vs VE - jak to wspolgra z dolem GTi-Ra, jaka roznica w przeplywach jest pomiedzy tymi dwoma czapkami? GTI-Rowskie ITB sie nie ozeni z VE? Czy stosunek uzyskanego przyrostu do wlozonych pieniedzy nie bedzie korzystniejszy w przypadku dobrego portingu glowy z GTI-Ra?
Czy ktos slyszal o glowicy VE do kupienia?
Ps. co tam tak badałeś, za dużo coś nadmuchało ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak, żyje. To się nazywa szybka odpowiedź hehe
Przez miniony rok miałem całkowicie inne priorytety, także wóz stał grzecznie w garażu i był tylko od czasu do czasu przepalany.
Pod przypływem świątecznej atmosfery wczoraj auto w końcu poszło w obroty i zleciał łeb, który od razu poszedł do zakładu. Dół zdrowy, ale profilaktycznie dostanie ori pierścionki Nissana oraz panewki korbowodowe ACL. Całość zostanie złożona na uszczelce Cometic'a oraz szpilkach ARP.
Jako, że odma była puszczona "w glebę", a przedmuchy do skrzyni były spore, czeka mnie mnóstwo pracy porządkowej w komorze, ale po wszystkim, będzie jeszcze jeden rodzyn do ogarnięcia:
Przy okazji zechcę od razu zmontować heble na zaciskach od Ciebie
Przez miniony rok miałem całkowicie inne priorytety, także wóz stał grzecznie w garażu i był tylko od czasu do czasu przepalany.
Pod przypływem świątecznej atmosfery wczoraj auto w końcu poszło w obroty i zleciał łeb, który od razu poszedł do zakładu. Dół zdrowy, ale profilaktycznie dostanie ori pierścionki Nissana oraz panewki korbowodowe ACL. Całość zostanie złożona na uszczelce Cometic'a oraz szpilkach ARP.
Jako, że odma była puszczona "w glebę", a przedmuchy do skrzyni były spore, czeka mnie mnóstwo pracy porządkowej w komorze, ale po wszystkim, będzie jeszcze jeden rodzyn do ogarnięcia:
Przy okazji zechcę od razu zmontować heble na zaciskach od Ciebie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no no dobrze znam te pudełeczka, cóż to za model
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tłok się już odnalazł
Turbo męskie
Turbo męskie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na co to wpływa, dwa razy w tygodniu się umyje silnik Carherem i po robocie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Auto do wziecia. W dowolnej konfiguracji tj. SR20DET z Avenira, SR20VE, SR16VE, SR20DEH. GTI-R silnik wyjechal z tego auta, reszta nie ruszana. Jezeli nie bedzie chetnych, leci to jakiegos przypadkowego czeska mietka, ale wolalbym zeby znalazla sie w rekach milosnika i zeby miala tak dobrze jak u mnie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
haha stare czasy się przypominają
https://www.youtube.com/watch?v=2VMM3l7XggU
https://www.youtube.com/watch?v=2VMM3l7XggU
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Chyba Foo ma jeszcze w swoich zasobach, jeśli nie sprzedał
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na olx wisi, kolega z Olkusza z forum naszego sprzedaje
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120