nie zobaczą bo nie maja kabla. AFR na dole za bogato wyżej okolice 4-5 wskakuje afr 15-16, wyżej nie kręcone bo szkoda motoru. jakies wnioski?Pawel18PL pisze: podpinając kabel zobaczą czy ktoś już wcześniej cokolwiek robił
[ALMERA] N15 VVL Parzyh
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Przeraża mnie to co tu piszecie bo miałem zamiar w związku z przeprowadzką do Wawy udać się do Coobcia na montaż wałków n1 + strojenie. Jak by nie patrzeć to jedyny warsztat jaki znam który ma tak wiele tego typu projektów na koncie - ale może się mylę to mnie poprawcie... ?
Nie zgodzę się jednak z tym, że vvl nie tykane mechanicznie mają po 180 koni. W moim aucie swap był robiony w Trójmieście i strojony na det3. Auto ma zrobiony wydech, kolektor + strojenie i ma shamowane 2 krotnie na hamowni MAHA w 3city 204 konie -dlatego jestem zdania, że 230 koni uzyskane na wałkach n1 jest realne.
Nie zgodzę się jednak z tym, że vvl nie tykane mechanicznie mają po 180 koni. W moim aucie swap był robiony w Trójmieście i strojony na det3. Auto ma zrobiony wydech, kolektor + strojenie i ma shamowane 2 krotnie na hamowni MAHA w 3city 204 konie -dlatego jestem zdania, że 230 koni uzyskane na wałkach n1 jest realne.
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Wniosek mam taki, że tak czy inaczej trzeba by ten kalkulator zastąpić detem3 bo strojenie nie w czasie rzeczywistym to dramat
[ Dodano: 2017-07-18, 15:17 ]
[ Dodano: 2017-07-18, 15:17 ]
Oj Panie toś teraz zabił klina, pewnie gdańska hamownia to tak naprawdę zakamuflowana opcja pro Coobciowawoytaz_gdy_elb pisze:Nie zgodzę się jednak z tym, że vvl nie tykane mechanicznie mają po 180 koni. W moim aucie swap był robiony w Trójmieście i strojony na det3. Auto ma zrobiony wydech, kolektor + strojenie i ma shamowane 2 krotnie na hamowni MAHA w 3city 204 konie -dlatego jestem zdania, że 230 koni uzyskane na wałkach n1 jest realne.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Zapomniałem dodać, że auto było hamowane na 2 różnych hamowniach, różnego typu, a drugi pomiar był robiony kilka lat po pierwszym strojeniu. Żeby było śmieszniej to mam kolegę w Warmińsko-Mazurskim który też jeździ w rajdach Sunnym z VE i ma wykres od Coobcia przy podobnej konfiguracji silnika jak moja na 211 koni - trudno mi było w to uwierzyć - ale widziałem jego onboardy i swoje i moim zdaniem jego motor zbiera się nieco lepiej
Do tego mogę dodać, że hamowałem jeszcze inne dupowozy na tych hamowniach - i zwykle miały mniej niż bym po nich się spodziewał... np. miałem kiedyś bmw e36 m3 i początkowo zamiast 286 koni miało 240 - więc raczej hamownia nie kłamie
Nie żebym jakoś bronił Warszawską hamownię - nigdy nie korzystałem z ich usług ale przyznacie, że trochę za dużo tych przypadków i strasznie sprzeczne te opinie...
Do tego mogę dodać, że hamowałem jeszcze inne dupowozy na tych hamowniach - i zwykle miały mniej niż bym po nich się spodziewał... np. miałem kiedyś bmw e36 m3 i początkowo zamiast 286 koni miało 240 - więc raczej hamownia nie kłamie
Nie żebym jakoś bronił Warszawską hamownię - nigdy nie korzystałem z ich usług ale przyznacie, że trochę za dużo tych przypadków i strasznie sprzeczne te opinie...
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Jakąś dużą przepustnice...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przy aparacie zapłonowym z VE i Emu nie trzeba już dawać czujnika na wale, można przechodzic na cewki z wszystkimi związanymi z tym zaletami - sprawdzone w praktyce.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
ITB kosztuje dużo, a da ze 30-40 koni max. Do tego auto przestanie się nadawać do jazdy na co dzień - zacznie palić 30. Wydaje mi się że ITB to fajna opcja do sportów ekstremalnych, na tor do wyścigów górskich - gdzie auto przywozisz na lawecie. To samo dotyczy ekstremalnego odchudzania np. stosowania akumulatora li-on który waży 1,5kg i jest na 2 odpalenia
Ja bym poszedł w wałki n1, przepustnicę i dobre wystrojenie - auto na pewno zyska na mocy odczuwalnie a silnik nadal będzie miał dół i autem będzie można pojechać po bułki
Sam chcę tak zrobić - ale teraz mi zrobiliście dylemat gdzie dać auto na zamontowanie wałków i strojenie...
Ja bym poszedł w wałki n1, przepustnicę i dobre wystrojenie - auto na pewno zyska na mocy odczuwalnie a silnik nadal będzie miał dół i autem będzie można pojechać po bułki
Sam chcę tak zrobić - ale teraz mi zrobiliście dylemat gdzie dać auto na zamontowanie wałków i strojenie...
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Masz itb i napisałeś to z własnegodoßwiadczenia czy ktoś ci takich pierdół naopowiadał ?woytaz_gdy_elb pisze:ITB kosztuje dużo, a da ze 30-40 koni max. Do tego auto przestanie się nadawać do jazdy na co dzień - zacznie palić 30. Wydaje mi się że ITB to fajna opcja do sportów ekstremalnych, na tor do wyścigów górskich - gdzie auto przywozisz na lawecie. To samo dotyczy ekstremalnego odchudzania np. stosowania akumulatora li-on który waży 1,5kg i jest na 2 odpalenia
Ja bym poszedł w wałki n1, przepustnicę i dobre wystrojenie - auto na pewno zyska na mocy odczuwalnie a silnik nadal będzie miał dół i autem będzie można pojechać po bułki
Sam chcę tak zrobić - ale teraz mi zrobiliście dylemat gdzie dać auto na zamontowanie wałków i strojenie...
[ Dodano: 2017-07-20, 23:22 ]
Po kiego ch... aparat z rodzielaczem do cewek Chyba tylko po to žeby przy każdym kręceniu wałkami na hamowni zapłon siè rozjeżdżałPawel18PL pisze:Przy aparacie zapłonowym z VE i Emu nie trzeba już dawać czujnika na wale, można przechodzic na cewki z wszystkimi związanymi z tym zaletami - sprawdzone w praktyce.
[ Dodano: 2017-07-20, 23:38 ]
W stolicy robią najlepiej. Pełna profeska. POLECAM. Osobiście jestem bardzo zadowolony. Tego drugiego nie polecam !DARO GTI pisze:jak to gdzie do BODKA lub Czajnika
XXX
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Ja tego drugiego też nie polecam, skasował jak za zboże pamiętajcie, że póki co almera to auto na co dzień a ekstremalne odchudzanie na ulice to chyba głupota, co mi da 5kg mniej z aku? Lepiej żebym schudł trochę a jak jest z procedurą startu? Bo z doświadczenia znajomych wiem tyle : u jednego nissan gtr się posypał u drugiego to samo a trzeci w porsche turbo s lata na tym i nic się nie dzieje. wiadomo, że tu mowa o oryginalnych. jakby to wyglądało w mojej almerze? nie wpłynie to źle, nie zajadę auta? I jaka to cena?
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Odnośnie ITB- nie napisałem tego (na szczęście) z własnego doświadczenia - tylko z doświadczenia innych zawodników z Trójmiasta Znam osobiście 3 auta które jeżdżą na ITB - efekt faktycznie to dało bo przyrost mocy się pojawił - ok 10-15 %, ale każde z tych aut nie ma wolnych obrotów a na "biegu jałowym" chodzą jak WRC ( czyli wcale - prychają, strzelają itp). Widziałem też wykres z hamowni jednego z tych aut (zero dołu) -trochę mi to dało do myślenia. Żaden z tych zawodników nigdy nie przyjechał na kołach - bo koszt paliwa byłby równy wynajęciu autolawety i zatankowaniu jej.
Kolego VE Killer - jeśli uważasz, że to pierdoły - to w takim razie jakie są Twoje doświadczenia z ITB ? Może jakieś konkrety: Ile to kosztuje ? Gdzie to można zrobić ? I co zyskamy ? Jakieś wykresy z hamowni ?
Jeżeli uważasz, że opowiadam pierdoły to prośba o poparcie tej tezy jakimiś argumentami
Kolego VE Killer - jeśli uważasz, że to pierdoły - to w takim razie jakie są Twoje doświadczenia z ITB ? Może jakieś konkrety: Ile to kosztuje ? Gdzie to można zrobić ? I co zyskamy ? Jakieś wykresy z hamowni ?
Jeżeli uważasz, że opowiadam pierdoły to prośba o poparcie tej tezy jakimiś argumentami
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Po to żeby mieć 2 sygnały i mieć pełną sekwencję zapłonu i nie dokładać kolejnych niepotrzebnych czujników.VE Killer pisze:Po kiego ch... aparat z rodzielaczem do cewek Chyba tylko po to žeby przy każdym kręceniu wałkami na hamowni zapłon siè rozjeżdżał
Ostatnio zmieniony 2017-07-21, 10:06 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Czajnikowa Skoda 1.6ITB po bułki jeździła i paliła chyba ok 10l/100km.
Sunny GTI-R też miał ITB i po za tym, że to turbo i mogło więcej spalić wachy to na codziennej eksploatacji spalało poniżej 10l/100km.
Brak jałowych przy ITB to złe nastawy biegu jałowego. Trzeba o tym pomyśleć a nie ustawiać jałowe na poziomie serii.
Wracając do tematu, czyli czerwona nie była hamowana na wałku n1?
Sunny GTI-R też miał ITB i po za tym, że to turbo i mogło więcej spalić wachy to na codziennej eksploatacji spalało poniżej 10l/100km.
Brak jałowych przy ITB to złe nastawy biegu jałowego. Trzeba o tym pomyśleć a nie ustawiać jałowe na poziomie serii.
Wracając do tematu, czyli czerwona nie była hamowana na wałku n1?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
wybaczcie ale szkoda mi czasu na kontynuowaniee tej dyskusji. padło zapytanie co mozna mając Emu. napisałem jakie sa mozliwosci i kilka propozycji.
i jaki jest efekt?? dowiedziałem sie że
1. procedura to przerost formy
2. ITB jest ch...we bo drogi silnik chodzi kulawo i duzo pali
3. aparat zapłonowy jest zajebisty i bezsensem jest jego wyelimiowanie
lepiej wsadzić DET3 zrobić mod rozrzadu i zamontować stozek
dziekuję
pozdrawiam
[ Dodano: 2017-07-22, 17:22 ]
[ Dodano: 2017-07-22, 17:28 ]
[ Dodano: 2017-07-22, 17:30 ]
i jaki jest efekt?? dowiedziałem sie że
1. procedura to przerost formy
2. ITB jest ch...we bo drogi silnik chodzi kulawo i duzo pali
3. aparat zapłonowy jest zajebisty i bezsensem jest jego wyelimiowanie
lepiej wsadzić DET3 zrobić mod rozrzadu i zamontować stozek
dziekuję
pozdrawiam
[ Dodano: 2017-07-22, 17:22 ]
mając AFR na poziomie 15-16 w zakresie średnich obrotow miała być hamowana?? trzeba by być nielada idiota zeby to robićAd@mus pisze:Wracając do tematu, czyli czerwona nie była hamowana na wałku n1?
[ Dodano: 2017-07-22, 17:28 ]
kolejny mit. prychała kichała i jechać nie chciała. paliła zbiornik na 100kmAd@mus pisze:Czajnikowa Skoda 1.6ITB po bułki jeździła i paliła chyba ok 10l/100km.
[ Dodano: 2017-07-22, 17:30 ]
bzdury ITB tak ma i ch...Ad@mus pisze:Brak jałowych przy ITB to złe nastawy biegu jałowego.
XXX
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto, dokładnie.
Ale miałem co do niektórych osób ostatnie "nadzieje"... Ale cóż..
Ale miałem co do niektórych osób ostatnie "nadzieje"... Ale cóż..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
burdel w temacie niesamowity . Pewna grupa z wrocławskiej wsi i okolic wciska brednie ze hamownie w wawie przekłamują o 30 km . dalej jadą na czajnika . A marchewy to możesz na targowisku kupic w wrocku o ile nie są przekłamne bo ja słyszalem ze wrocławskie marchewski są gorsze niz te co w wawie sprzedają xD
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
kto robi? co wy pierdolicie. oddałem do niego auto i jestem w 100% zadowolony bo podejście pro i wszystko na czas więc nie wiem o co afera. cobcio mnie olał (najpierw mówił, żebym wstawiał auto a po tygodniu napisał, że jednak tak starych aut już nie robi) a czy przekłamuje? nie wiem ja się na tym nie znam dlatego oddałem auto specialiście, wydruk z jego hamowni miałem w schowku jak kupiłem auto więc BTB, zanim ktoś zacznie na mnie pierdolić to niech przeczyta temat nie znam się więc pytam się a nie udaje wielkiego znawce anie biorę odpowiedzialnośći za to co piszą inni.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
A gdzie jest napisałem, że jest zajebisty? napisałem, że daje 2 sygnały i to wystarczy, zamiast wyśmiewać czytaj ze zrozumieniem.VE Killer pisze:aparat zapłonowy jest zajebisty i bezsensem jest jego wyelimiowanie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dokładnie, seryjny aparat robi tylko za "zaślepkę" i przy okazji wykorzystuje się sygnał z wbudowanego w niego CPS. Wtedy zewnętrzny czujnik i dodatkowa koronka z trigerem jest zbędna.Pawel18PL pisze:A gdzie jest napisałem, że jest zajebisty? napisałem, że daje 2 sygnały i to wystarczy, zamiast wyśmiewać czytaj ze zrozumieniem.VE Killer pisze:aparat zapłonowy jest zajebisty i bezsensem jest jego wyelimiowanie
Bo tak to jest, jak pojawia się słowo pisane
Nie ma to jak uchlać mordy i przy światłach jarzeniówek pogadać o temacie
Od razu odrzucam niemoralne propozycje-ja nie chleje już tak dużo
Dalej jest tak jak było, jedni robią mody w stylu getto, a inni w wersji pro. Mi nie przeszkadza ani jedno, ani drugie podejście do tematu, pod warunkiem, kiedy modujący wie na co wpływa dany mod i nie szkodzi sobi i samochodowi. W tym temacie jedak doszło do rewolucji i nie chodzi tutaj o podejście do tematu, bo jest ono rewolucyjne Chodzi o to, że ktoś bułe robił nie do końca popartą wynikami. Kiedy dochodzi do sprawdzenia wyników na obcej ziemi to nagle jest foch bo wieś Wrocławska itd.
A że tak powiem, H** wszystkim w *upe. Pomimo, żem mod śląskiej i mam jednoczyć to wiem, że moja grupa, choć mała, jest zżyta i solidarna. Natomiast na forum źle się dzieje. Jeden chce dobrze i daje wskazówki, a ten co spierdolił upiera się, to to pewno kwestia powietrza z wioski.
Nie proście mnie o rozpisanie mego wywodu, bo mi się nie chce. Przeczytajcie ze zrozumieniem dwa razy i wszystko będzie jasne.
WRACAJĄC DO TEMATU. CIEKAWY JESTEM WYNIKU ALMERY PARZYCHOWEJ
Nie ma to jak uchlać mordy i przy światłach jarzeniówek pogadać o temacie
Od razu odrzucam niemoralne propozycje-ja nie chleje już tak dużo
Dalej jest tak jak było, jedni robią mody w stylu getto, a inni w wersji pro. Mi nie przeszkadza ani jedno, ani drugie podejście do tematu, pod warunkiem, kiedy modujący wie na co wpływa dany mod i nie szkodzi sobi i samochodowi. W tym temacie jedak doszło do rewolucji i nie chodzi tutaj o podejście do tematu, bo jest ono rewolucyjne Chodzi o to, że ktoś bułe robił nie do końca popartą wynikami. Kiedy dochodzi do sprawdzenia wyników na obcej ziemi to nagle jest foch bo wieś Wrocławska itd.
A że tak powiem, H** wszystkim w *upe. Pomimo, żem mod śląskiej i mam jednoczyć to wiem, że moja grupa, choć mała, jest zżyta i solidarna. Natomiast na forum źle się dzieje. Jeden chce dobrze i daje wskazówki, a ten co spierdolił upiera się, to to pewno kwestia powietrza z wioski.
Nie proście mnie o rozpisanie mego wywodu, bo mi się nie chce. Przeczytajcie ze zrozumieniem dwa razy i wszystko będzie jasne.
WRACAJĄC DO TEMATU. CIEKAWY JESTEM WYNIKU ALMERY PARZYCHOWEJ
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wrzuciliście wszystkich do jednego worka. W Warszawie i okolicy jest kilka osób związanych z tuningiem. Z kilkoma miałem przyjemność rozmawiać. Prezentują różne podejście do sprawy. Od takiego gdzie nie robią półśrodków nawet jak klient sobie tego życzy, bo jak potem coś się "wysra" to idzie opinia, że to oni źle zrobili, po takie gdzie kasują jak za pełną profeskę, a robią "druty".
Dla mnie nie ma problemu, gdy mechanik mówi, słuchaj masz dwie opcje: dobrze i to kosztuje tyle i tyle, albo coś zrobimy po taniości, ale.. np. zamiast wymieniać dwie wtyczki (bo się jedna uszkodziła) to je usuwamy i lutujemy przewody. Problem jest gdy nieświadomy użytkownik dostaje "drut" bo się mechanikowi nie chciało i jeszcze go o tym nie poinformuje. Jeszcze gorzej jak drut może uszkodzić samochód lub co gorsza jest niebezpieczny dla użytkownika.
Dla mnie nie ma problemu, gdy mechanik mówi, słuchaj masz dwie opcje: dobrze i to kosztuje tyle i tyle, albo coś zrobimy po taniości, ale.. np. zamiast wymieniać dwie wtyczki (bo się jedna uszkodziła) to je usuwamy i lutujemy przewody. Problem jest gdy nieświadomy użytkownik dostaje "drut" bo się mechanikowi nie chciało i jeszcze go o tym nie poinformuje. Jeszcze gorzej jak drut może uszkodzić samochód lub co gorsza jest niebezpieczny dla użytkownika.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG