[ALMERA] N15 VVL Parzyh
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ale to już na innych kołach niż seryjne. Przy fabrycznych rozmiarach kół i opon wskazanie licznika zgodnie z regulaminem nie może odbiegać więcej niż 10%+4km od rzeczywistej wartości.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3)&from=PL
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3)&from=PL
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zapraszam do Rzeszowa na hamownię
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
195/50 R15 nie chcesz mi chyba powiedzieć ze te 20km/h różnicy powstało przez tą zmianęPawel18PL pisze:Ale to już na innych kołach niż seryjne. Przy fabrycznych rozmiarach kół i opon wskazanie licznika zgodnie z regulaminem nie może odbiegać więcej niż 10%+4km od rzeczywistej wartości.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3)&from=PL
[ Dodano: 2017-07-06, 15:19 ]
to chyba czasy otwarcia dla wałków rozrządulgruca pisze: 224/228
XXX
VE Killer,
1) Nie wiem o jakim aucie mówimy, nie wiem czy przełożenie w skrzyni było zmieniane, nie wiem jaka jest różnica między oem obwodem opony a tym co podałeś.
2) Przy założeniu, że podobny regulamin obowiązywał w roku wydania samochodu który masz na myśli przy prędkości 100km/h licznikowej może być realnie 86km/h a to już tylko 8km od wartości jaką podałeś
3) Nie wiem w wyniku jakiego pomiaru otrzymałeś te 78km\h, gps w komórce, racelogic, a może hamownia?
Proponuję zakończyć temat prędkości licznikowej bo to nie miejsce na takie dyskusje i nie ma co robić koledze bałaganu w temacie. Możemy to kontynuować w osobnym temacie.
1) Nie wiem o jakim aucie mówimy, nie wiem czy przełożenie w skrzyni było zmieniane, nie wiem jaka jest różnica między oem obwodem opony a tym co podałeś.
2) Przy założeniu, że podobny regulamin obowiązywał w roku wydania samochodu który masz na myśli przy prędkości 100km/h licznikowej może być realnie 86km/h a to już tylko 8km od wartości jaką podałeś
3) Nie wiem w wyniku jakiego pomiaru otrzymałeś te 78km\h, gps w komórce, racelogic, a może hamownia?
Proponuję zakończyć temat prędkości licznikowej bo to nie miejsce na takie dyskusje i nie ma co robić koledze bałaganu w temacie. Możemy to kontynuować w osobnym temacie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
temat prędkości poruszyłem tylko i wyłacznie z powodu iż wielokrotnie na tym forum były zajawki ile auto ma "do setki " na tej podstawie były tez okreslane przyblizane osiągi. jeśli weżmiemy przyspieszenie do licznikowej stówki to almera ta może mieć i 220 koni. tyle ode mnie w temacie bo widze ze nie ma co dyskutować
XXX
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
auto za******la i cieszy michę ale 200hp w niej zrobimy o to się nie martwcie, Czajnik już kombinuje kwity są, czas jest, chęci też się znajdą work in progress. mogę kupić honde ale po co? zawsze chciałem almerę i będę ją dłubał, stać mnie na kupienie 350z i podkręcenie ale nie o to tu chodzi. fajnie zrobić z małego wolnossaka coś fajnego, wrzucić i podkręcić turbinę to co drugi potrafi moje drugie auto na turbo właśnie się składa u blacharza lexus gs300 mk1 na 2jz ale to nie forum na to auto co do okłamywania licznika to chyba nikt w niego nie wierzy licznik zamknęła więc z tych 240mmoże te 220 leciała ale to nie ameryka tu nikt na mistzów prostej nie patrzy swoją drogą ile realnie ktoś wyciągnął z almery na tym silniku bez turbiny?
Ostatnio zmieniony 2017-07-07, 06:09 przez parzyh, łącznie zmieniany 1 raz.
Już lepiej wsadziś te wałki do Highporta a nie low
[ Dodano: 2017-07-09, 11:25 ]
[ Dodano: 2017-07-09, 11:25 ]
Z wałkami nie ma problemu. Problemem jest dostępność płytek regulacyjnych ale temat został już ogarnięty także po weekendzie skladanko i hamowankoparzyh pisze:jest problem z tymi wałkami, za duże luzy zaworowe czy coś ale jakoś ogarniemy
XXX
Wynik z hamowni Darka - osobiście mnie jakoś bardzo nie zaskoczył bo wszyscy wiedzą jak z wykresami z w-wy jest Swojego czasu niedawał mi spać ten samochód, jest śliczny. Powodzenia w modach, zapowiada się ciekawie.
Kibicuje
Kibicuje
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
nie pierdolenie i nikt tu nikogo do worka nie pakuje tylko moze ktoś sie podejmie wyjasnienia gdzie sie podziały osiagi tego silnika bo skoro w stolicy na hamowni miał 208 koni i 222niutony a na dwóch kompletnie niezaleznych hamowniach w innych miastach wyniki rózniłu się od siebie o 2-3koni i okolice 6Nm jest to jakaś mega zagadkę. ktoś tu w chuja wali z wykresami i pomiarami bo te 30koni i 33nuty to juz chyba nie róznica warunków atmosferycznych. Nie rozumiem wogóle co ma na celu takie podkrecanie wyników skoro predzej czy później takie rzeczy wychodzą na jaw. jest to po prostu zwykły strzał w kolano
XXX
A można wiedzieć gdzie był drugi pomiar robiony ( która hamownia ) ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
dobra ale kiedy to auto mialo tyle kunia ? może na dzień dzisiejszy jest coś spierdolone ?
Ten wynik z hamowni to jest jeszcze chyba za czasów wlascielka z Gdańska Pare lat temu
Ten wynik z hamowni to jest jeszcze chyba za czasów wlascielka z Gdańska Pare lat temu
Ostatnio zmieniony 2017-07-11, 19:37 przez BTB, łącznie zmieniany 1 raz.
uzyskanie +10 KM z wolnossaka to nie jak w turbo podkrecenie bostu
tu walka jest dużo większa , mody rozrządu , przyspieszanie zapłonu , kolektor ssak , przelot wydech , mocniejsza pompa paliwa , większa przepływka itd
za przyrost + 10 KM płacimy u tunera lekko 1000 zł
tu ktos coś pokrecił przy silniku i podkrecił wynik na hamowni aby potwierdzić swoje mody
Auto było hamowane Wrocław 182 KM , Opole 179 KM 2 różne hamownie roznica w czasie około 6 tygodni
Auto od Swapu jeździło cały czas sprawne i nie było grzebane .
Więc się pytam gdzie te KONIE pogalopowały ?
co nie zmienia faktu że 180 KM w VVL jedzie super aż się boję pomyśleć jak Bodkowa Sentra 230 KM latała
A na koniec dodam że Ciężka Almera o mniejszej mocy 180 KM a zrobiłem lepszy czas na Poznaniu o 2 sekundy niż Turbo GT Mazda 190 KM waga 1100 kg (mój wcześniejszy projekt ).
Więc Almera lata pięknie ale może jeszcze szybciej bo ma potencjał tylko po co to czarowanie ...... ?
tu walka jest dużo większa , mody rozrządu , przyspieszanie zapłonu , kolektor ssak , przelot wydech , mocniejsza pompa paliwa , większa przepływka itd
za przyrost + 10 KM płacimy u tunera lekko 1000 zł
tu ktos coś pokrecił przy silniku i podkrecił wynik na hamowni aby potwierdzić swoje mody
Auto było hamowane Wrocław 182 KM , Opole 179 KM 2 różne hamownie roznica w czasie około 6 tygodni
Auto od Swapu jeździło cały czas sprawne i nie było grzebane .
Więc się pytam gdzie te KONIE pogalopowały ?
co nie zmienia faktu że 180 KM w VVL jedzie super aż się boję pomyśleć jak Bodkowa Sentra 230 KM latała
A na koniec dodam że Ciężka Almera o mniejszej mocy 180 KM a zrobiłem lepszy czas na Poznaniu o 2 sekundy niż Turbo GT Mazda 190 KM waga 1100 kg (mój wcześniejszy projekt ).
Więc Almera lata pięknie ale może jeszcze szybciej bo ma potencjał tylko po co to czarowanie ...... ?
Czerwone auta sa szybsze ...
Podkręcanie osiągów miało oczywisty cel - zadowolony klient to dobry klient. Jeden cymbał już się wycofał z serwisowania tych silników i tej niskiej kategorii aut bo teraz robi grube projekty i jak to określił "jest od zarabiania kasy i złomami się nie zajmuje"
30KM nie znika od tak, jeśli auto pali, jeździ i przyspiesza bez czkawek to po prostu tak został wystrojony a cała reszta to ściema na hamowni.
Daro GTI Mazda też miała pomiar na semi slick ?
30KM nie znika od tak, jeśli auto pali, jeździ i przyspiesza bez czkawek to po prostu tak został wystrojony a cała reszta to ściema na hamowni.
Daro GTI Mazda też miała pomiar na semi slick ?
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL