[ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Pawel18PL, też o tym myślę ale przykładowo kolega lesiu5251 na seryjnym kompie po wydechu i dolocie na stożku otrzymał wynik 160KM i też coś koło 190Nm więc nie wiem od czego to zależy. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że tłoki z ve popsuły osiągi (minimalnie wklęsłe ale wyrównałem to planowaniem głowicy o -1,3mm) ale pierwsze założenie było że auto ma nie brać oleju a potem zaczęło mi brakować mocy
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Wiesz co to nie ma to patrzeć 1:1 w 25 letnich autach. Kup DETa 3, zrób porządną mapę, przy okazji przejdź na map sensor i odmul dolot już po całości i wtedy zmierz Kibicuję!
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Pawel18PL, właśnie co do dolotu to chyba przejdę znów na stożek tylko pomyślę nad solidną zabudową, ale żeby to uczynić muszę gdzieś przemieścić kompa od LPG bo przeszkadza. Zostaje tak jak mówisz dolot i strojenie, wydechem już chyba wiele nie ugram mam ssac, zamiast kata rurę z nierdzewki z delikatną zwężką do seryjnego środkowego i końcowy tłumik seryjnej średnicy. Rury w wydechu nie mają jakiś drastycznych zwężeń więc sam końcowy chyba aż tak nie muli.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
U mnie jedna zwężka ( co prawda z 20mm) kasztaniła okrutnie sprawę wydechu....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Chyba nawet jechali na zlocie 1/4
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Zasadniczo Lesiu ma pierwsze miejsce na 1/4 mili w tym roku więc jego szybsza Musimy porównać czasy bo jestem ciekaw o ile dokładnie.
Startowałem z Lesiem 3 razy
1 podejście ja jechałem z gorszego pasa (pod koniec kałuża) - ja byłem pierwszy na mecie
2 podejście jechałem chyba z lepszego pasa i dostałem baty
3 podejście z gorszego pasa i zawaliłem start bo puścili nas mimo że nie mogłem się ustawić prawidłowo (auto mi zjeżdżało) i nie zauważyłem kiedy zapalili zielone
Startowałem z Lesiem 3 razy
1 podejście ja jechałem z gorszego pasa (pod koniec kałuża) - ja byłem pierwszy na mecie
2 podejście jechałem chyba z lepszego pasa i dostałem baty
3 podejście z gorszego pasa i zawaliłem start bo puścili nas mimo że nie mogłem się ustawić prawidłowo (auto mi zjeżdżało) i nie zauważyłem kiedy zapalili zielone
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
rz, no może te 3 były kiepskie i źle wykalibrowane, skąd pewność że nie? ja wiem, że wynik z tej hamowni był powtarzalny na hamowni w WWA, która była dobrze ustawiona, i nie chodzi tutaj o tą, gdzie za samo podstawienie się pod wjazd na rolki jest premia +5-10% warszawskich koni. jak dla mnie koniec oftopu.
Chrzanić hamownie. Ważne żeby czuć pod dupskiem że jedzie fajnie
Co do kompa od gazu to polecam puścić kable przez grodziówkę i zrobić "kanapkę" na seryjnym kompie tak jak u mnie w czarnej. Mniej kabli pod maską, bardziej estetycznie i wg. mnie najwazniejsze to komp nie narżony na potencjalne jaj ze strony błota/kurzzu/wody.
Faktycznie jakieś wystrojenie tego by się przydało. Taka wisieńka na torcie. Pozatym to może być kwestia też jakiejś pierdółki która koniec końców może bruździć bardzo. Na spokoju wszystko przebadać i wystroić
powodzenia bo autko co roku wygląda dobrze i tak trzymać
Co do kompa od gazu to polecam puścić kable przez grodziówkę i zrobić "kanapkę" na seryjnym kompie tak jak u mnie w czarnej. Mniej kabli pod maską, bardziej estetycznie i wg. mnie najwazniejsze to komp nie narżony na potencjalne jaj ze strony błota/kurzzu/wody.
Faktycznie jakieś wystrojenie tego by się przydało. Taka wisieńka na torcie. Pozatym to może być kwestia też jakiejś pierdółki która koniec końców może bruździć bardzo. Na spokoju wszystko przebadać i wystroić
powodzenia bo autko co roku wygląda dobrze i tak trzymać
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Bziuk, No właśnie kompa od lpg chcę do kabiny schować miałem za to się już rok temu zabrać ale jakoś nie starczyło czasu... Mnie też elektronika pod maską gdzie temperatura, woda, kurz jakoś nie przekonuje więc trzeba coś z tym zrobić
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Po 1 na zlocie nie wiem jak Wy po kaluzach jezdziliscie ale mniejsza ;P
po 2 miałem u siebie na DET2 169 koni i mysle ze do wolnossaka nic wiecej nie trzeba , w sumie ja na turbo tez jade w DET2.
po 3 to w sumie zapomniałem
po 2 miałem u siebie na DET2 169 koni i mysle ze do wolnossaka nic wiecej nie trzeba , w sumie ja na turbo tez jade w DET2.
po 3 to w sumie zapomniałem
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
U mnie jako takie strojenie w det2 obcięło ok 0.5s do paki, nie wiem ile koni dodało bo nigdy mojej nie pomiarowałem. Coś to tam daje ale tylko jak pedał w podłogę. Na co dzień nie zauważyłem różnicy.
Det daje też możliwości większego odetkania dolotu, kibel rury, zawiewy CAIe etc. Po wstępnym strojeniu AFR mamy pewność, że nie jest za sucho.
Co do autka, jak ja bym się miał kreskami z hamowni przejmować... Ważne że się cieszysz jak lecisz p11tka. Obecnie to TDI mojej żony lepiej czuć że jedzie niż primerka Ale to tylko się czuje
Det daje też możliwości większego odetkania dolotu, kibel rury, zawiewy CAIe etc. Po wstępnym strojeniu AFR mamy pewność, że nie jest za sucho.
Co do autka, jak ja bym się miał kreskami z hamowni przejmować... Ważne że się cieszysz jak lecisz p11tka. Obecnie to TDI mojej żony lepiej czuć że jedzie niż primerka Ale to tylko się czuje
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Eeeee jakiś up może?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Panowie up będzie ale spokojnie jeszcze z 2 może 3 tygodnie jak zgromadzę więcej fantów i pogoda się poprawi
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Piotrek_10243, kolejny, który gromadzi fanty
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Dawno nic nie pisałem więc pora na mały up
Wpadł nowy tłumik końcowy który osobiście pospawałem z nierdzewki z resztą wydechu tak aby pasował w miejsce OEM (w razie czego dwie śruby i trzy gumowe wieszaki i tłumik wymieniony)
Dzięki podpowiedzi ze strony Janusza nabyłem OEM świeczki Champion (btw. nadal leżą nie założone bo na obecnych NGK zrobiłem może z 8k km)
No i fotka z ostatniego lokalnego zlotu
Niedzielny czill
W drodze jest też olej, znów kupiłem ENI 5w50 sprawdzony, według mnie świetnie się spisuje.
Jeszcze parę dni zostało więc niedługo wpadnie nowa półoś prawa, kompletna z przegubami tak żeby spokojnie upalać na zlocie
Wpadł nowy tłumik końcowy który osobiście pospawałem z nierdzewki z resztą wydechu tak aby pasował w miejsce OEM (w razie czego dwie śruby i trzy gumowe wieszaki i tłumik wymieniony)
Dzięki podpowiedzi ze strony Janusza nabyłem OEM świeczki Champion (btw. nadal leżą nie założone bo na obecnych NGK zrobiłem może z 8k km)
No i fotka z ostatniego lokalnego zlotu
Niedzielny czill
W drodze jest też olej, znów kupiłem ENI 5w50 sprawdzony, według mnie świetnie się spisuje.
Jeszcze parę dni zostało więc niedługo wpadnie nowa półoś prawa, kompletna z przegubami tak żeby spokojnie upalać na zlocie
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Te świece to z ASO? Ile dałeś jak można wiedzieć?
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Bandito w ASO świeczki są po 20 parę złotych. Te były po 10zł i z nieco innego źródła. Zapas już się skończył, bo został wykupiony przez.......
Eni 5W50 kawał porządnego oleju Do tego jeszcze OEMowy filtr oleju
_
Eni 5W50 kawał porządnego oleju Do tego jeszcze OEMowy filtr oleju
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Hej, jak pewnie część z Was zauważyła auto jest na sell a z racji tego że potencjalny klient poprosił o nagranie pracy silnika to pomyślałem że filmik wrzucę i tutaj (taki wypad na zakupy)
https://youtu.be/3muh5D5Ge-w
Sorki za jakość trochę trzęsie bo nie mam uchwytu do tel i zrobiłem prowizorkę
https://youtu.be/3muh5D5Ge-w
Sorki za jakość trochę trzęsie bo nie mam uchwytu do tel i zrobiłem prowizorkę
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Auto niby cały czas na sell ale skoro była okazja....
Nie mam pojęcia kiedy ja je zamontuję, chyba pora znów na urlop....
Doradźcie co zrobić, przy okazji montażu poli chciałbym zmienić sprężyny zawieszenia na niższe z przodu. Tył mam nowy z tego roku oryginał więc chciałbym je zostawić. Mam możliwość zakupu nowych sprężyn mts (sam przód) tylko się zastanawiam jakie kupić -25 czy -35mm żeby to dobrze wyglądało z serią na tyle.
Nie mam pojęcia kiedy ja je zamontuję, chyba pora znów na urlop....
Doradźcie co zrobić, przy okazji montażu poli chciałbym zmienić sprężyny zawieszenia na niższe z przodu. Tył mam nowy z tego roku oryginał więc chciałbym je zostawić. Mam możliwość zakupu nowych sprężyn mts (sam przód) tylko się zastanawiam jakie kupić -25 czy -35mm żeby to dobrze wyglądało z serią na tyle.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Piotrek licz się z tym, ze po obniżeniu rozjedzie Ci się geometria, zrobi się negatyw i będzie Ci ciąć opony
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Na glebe z nia!!!