[ Primera] P11 by Marecki
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
Ad@mus wyszedłem (wylogowałem się), napiłem, wróciłem i dalej jak nic nie wiedziałem, tak nic nie wiemAd@mus pisze:janusz, WYJDŹ! Jak się napijesz wróć i powiedz
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tylko zanim zamówisz pomierz sobie wszystko dokładnie bo nawet na stronie strongflexa piszą, ze trzeba sprawdzić wszystko dokladnie przed zamówieniem, bo były jakieś minimalne różnice między poszczególnymi rocznikami podobno 
			
									
									Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
Mały up.
Dawno mnie nie było i wiele się działo. Primera dostała łaty podłogi i progów. Po zdjęciu dywanu i nakładek na progi miałem taki widok:




Spawanko



Obecnie progi zrobione i wymalowane, podwozie i wnęki zakonserwowane
Jeszcze pierwszy wyjazd z garażu

Obecnie samochód huala bez problemu, błotniki przednie kupione nowe i czekają na malowanie
Stan obecny


 
			
									
									
						Dawno mnie nie było i wiele się działo. Primera dostała łaty podłogi i progów. Po zdjęciu dywanu i nakładek na progi miałem taki widok:




Spawanko



Obecnie progi zrobione i wymalowane, podwozie i wnęki zakonserwowane
Jeszcze pierwszy wyjazd z garażu

Obecnie samochód huala bez problemu, błotniki przednie kupione nowe i czekają na malowanie
Stan obecny


- Modzelitto
 - fanatyk nissana
 - Posty: 1561
 - Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
 - Lokalizacja: Warszawa Włochy
 
arczar, popieram w 100%. 
Swoją Almerę kupiłem z przebiegiem licznikowym 168 kkm. Przy 200 kkm został zrobiony swap na VE i przy okazji wyszło, że posiadam OEM zestaw sprzęgła. I tak przejeździło kolejne 100 kkm.
Miesiąc temu tylko i wyłącznie dla własnego spokoju psychicznego wymieniłem dalej na OEM. Znaczne zużycie wykazywała tylko tarcza sprzęgła
			
									
									Swoją Almerę kupiłem z przebiegiem licznikowym 168 kkm. Przy 200 kkm został zrobiony swap na VE i przy okazji wyszło, że posiadam OEM zestaw sprzęgła. I tak przejeździło kolejne 100 kkm.
Miesiąc temu tylko i wyłącznie dla własnego spokoju psychicznego wymieniłem dalej na OEM. Znaczne zużycie wykazywała tylko tarcza sprzęgła
QG15+
 
						- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
Cześć!
A no primera chodzi jak wściekła. Obecnie dorzynam sprzęgło, a we wrzesniu wlatuje lekki zamach i kevlar na tarcze. Bedzie fajnie
Dorzucilem wieksza przepustnice i dostroilem lpg do tego, chodzi bardzo przyzwoicie
 
Mysle nad Det3 bo mam okazje kupić, może zbiore sie na mod rozrządu i czapkę obnize o jakiś 1mm do 1.5mm.

			
									
									
						A no primera chodzi jak wściekła. Obecnie dorzynam sprzęgło, a we wrzesniu wlatuje lekki zamach i kevlar na tarcze. Bedzie fajnie
Dorzucilem wieksza przepustnice i dostroilem lpg do tego, chodzi bardzo przyzwoicie
Mysle nad Det3 bo mam okazje kupić, może zbiore sie na mod rozrządu i czapkę obnize o jakiś 1mm do 1.5mm.

- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
MareckiKrk, ja ganiam na Mintexach i dają radę 
 A ja hebel mam poprawiony 
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A więc:
Poprawa dolotu i wydechu zawsze za sobą powinna nieść poprawę nastawu ECU, nie zależnie jakiej świni użyjesz, będzie bezpieczniej niż jazda bez.
Obniżanie głowicy ok, jest to popularny zabieg doprężający i jak chcesz to mam taką głowicę już po planowaniu na 1.5mm z poprawionymi kanałami. Jednak licz się z tym, że po jej montażu musisz ustawić prawidłowo wałki. I raczej kręcenie na klinku alias mod rozrządu na wiele się nie zda, trza by robić na kółkach przy pomocy hamowni.
Co do hebla to ja swego czasu byłem bardzo zadowolony z zestawu ATE, na klocku ceramicznym, tylko że nie ma ich do nissana
 Było to w VAGU, ale hamowlo zacnie i nie pyliło w zasadzie w ogóle.
Coś to za lotke założył?
I na koniec, Agip podobno dobry olej ma
 Pomyśl o dodatku archoila albo motorlife.
			
									
									Poprawa dolotu i wydechu zawsze za sobą powinna nieść poprawę nastawu ECU, nie zależnie jakiej świni użyjesz, będzie bezpieczniej niż jazda bez.
Obniżanie głowicy ok, jest to popularny zabieg doprężający i jak chcesz to mam taką głowicę już po planowaniu na 1.5mm z poprawionymi kanałami. Jednak licz się z tym, że po jej montażu musisz ustawić prawidłowo wałki. I raczej kręcenie na klinku alias mod rozrządu na wiele się nie zda, trza by robić na kółkach przy pomocy hamowni.
Co do hebla to ja swego czasu byłem bardzo zadowolony z zestawu ATE, na klocku ceramicznym, tylko że nie ma ich do nissana
Coś to za lotke założył?
I na koniec, Agip podobno dobry olej ma
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka 
450zł-info w giełdzie i na PW
						450zł-info w giełdzie i na PW
- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
Ad@mus lotka jest z Integry TypeR 
 bardziej podoba mnie się ten, niż taki niski i ostry jak to mialo w pewnym pakiecie.
Subbas kiedyś tam hamowałem z wydechem i uszkodzoną sondą lambdą wypluła 153hp na najlepszym pomiarze a ostatni wyszło 149. Ewidentnie AFR był zbyt nisko miedzy 2500-5000obr. I kreski też takie wyszarpane. Ogarnę sprzęgło i zamach lżejszy o 30% i jadę go hamować.
			
									
									
						Subbas kiedyś tam hamowałem z wydechem i uszkodzoną sondą lambdą wypluła 153hp na najlepszym pomiarze a ostatni wyszło 149. Ewidentnie AFR był zbyt nisko miedzy 2500-5000obr. I kreski też takie wyszarpane. Ogarnę sprzęgło i zamach lżejszy o 30% i jadę go hamować.
- MareckiKrk
 - nowy na forum
 - Posty: 27
 - Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
 - Lokalizacja: Bochnia
 
Ad@mus, u mnie jak ostatnio sonda padła, to było na ubogo 
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
sonda jak pada na amen to jest na ubogo cały czas i ECU wleeeewaaaa że aż kieszeń boli, jak zaczyna robić numery to potrafi się zawiesić lub coraz wolniej korygować mieszankę. Nigdy nie widziałem sondy która padła i pokazywała na bogato to jest wg. mnie niemożliwe z powodu samej zasady działania sondy lambda
			
									
									MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
						pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/

