[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ogolnie moglby zrobc jakis up..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
jakiś tam wydruk miałcloud_9 pisze:czekaj, znamy prawdziwą moc primery Bziuka "przed"?:)tofu pisze: na 1 strzał Moje odczucia były jednak właściwe bo oba VE nie zbliżyły się do 200 KM
Bziuk poszedł po całości zanim to shamował
Ale Krakowskej hamowni nie widział
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Fakt, przed rewolują nie hamowałem gada, ale wiem tylko tyle, że nie jechało to jak należy
Co do UP`to trzeba będzie chwile poczekać, bo majster miodowym miesiącem aktualnie się delektuje
Co do UP`to trzeba będzie chwile poczekać, bo majster miodowym miesiącem aktualnie się delektuje
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
No czekam na Daily Primerę jakie staty zrobi po trasie bo mam nadzieję że już będzie ok
A Ve zabawka będzie dobra
A Ve zabawka będzie dobra
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Znalazłem Co do VE to jestem ciekawy bo rozumiem że tłoki będziesz miał takie same jak Claud ?
i co ma być jeszcze ?
a opcja tego SA będzie bardzo fajna ,,
ja też myślałem u siebie nad tym ale było by to bez sensu i poszedłem w mechaniczne ulepszenia
i co ma być jeszcze ?
a opcja tego SA będzie bardzo fajna ,,
ja też myślałem u siebie nad tym ale było by to bez sensu i poszedłem w mechaniczne ulepszenia
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Żeby nie było, że temat umarł, albo że już mi się nie chce czy coś
Głowica po obróbce gniazd i kanałów. Zrzucone sporo mięsa, będzie lepszy przepływ
Do tego oczywiście głowica po szlifie. Niebawem wszystko wreszcie będzie złożone do kupy
Głowica po obróbce gniazd i kanałów. Zrzucone sporo mięsa, będzie lepszy przepływ
Do tego oczywiście głowica po szlifie. Niebawem wszystko wreszcie będzie złożone do kupy
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Po stronie ssącej kanały wypolerowane?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Bziuk, Wyrobisz się do zlotu? Jestem ciekaw efektów na 1/4
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Pawel18PL, dlaczego pytasz ? Są zdjęcia Wygładzone, polerka lustro to to nie jest.
Piotrek_10243, jeszcze strojenie składanie do kuppona budy bo blachareczka lekka, do tego testy i leczenie chorób wieku dziecięcego
Bziuku zleje was czerwoną, czarna niech dobrzeje
Piotrek_10243, jeszcze strojenie składanie do kuppona budy bo blachareczka lekka, do tego testy i leczenie chorób wieku dziecięcego
Bziuku zleje was czerwoną, czarna niech dobrzeje
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Pytam bo wiem, że pozostawienie porowatej powierzchni kanałów ssących w głowicy jest po coś. Porowatość zwiększa pole powierzchni nagrzanego metalu co ułatwia odparowanie paliwa i wpływa na jakość mieszanki. Jeśli dobrze pamiętam zjawisko ( choć mogę się oczywiście mylić) powiązane jest z boundary layer - warstwa graniczna i w chodzi w zakres nauk o mechanice płynów.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Z tego co ja wiem, miało to znaczenie w gaźnikowcach.
Do samochodów z wtryskiem trochę inaczej się podchodzi.
Nie wiem zbyt wiele o mechanice płynów. Ale wiem, że jak coś tryśnie to odparowywać nie musi
Do samochodów z wtryskiem trochę inaczej się podchodzi.
Nie wiem zbyt wiele o mechanice płynów. Ale wiem, że jak coś tryśnie to odparowywać nie musi
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Z wyrobieniem się na zlot może być ciężko. Na bank nie uda mi sięwszystkiego poskładać tak jak bym chciał, a wydmuchą jechać całą Polskę to może być ciężki temat. Dobrze, że mam w zapasie drugiego nissana coby wstydu nie było, że tak na południu próbuję coś działac w temacie a na ogolnopolski jakimś sztruclem przyjezdzam Zawsze jeszcze jest muwik.. Generalnie Czerwoną też będę modził.. taka choroba..
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
SSący można śmiało na lustro robić
Dwaj mali bracia nie muszą sobie tyłka obijać o jakieś chropowate powierzchnie
[ Dodano: 2017-04-15, 00:26 ]
Propan i Butan ,,,
Dwaj mali bracia nie muszą sobie tyłka obijać o jakieś chropowate powierzchnie
[ Dodano: 2017-04-15, 00:26 ]
Propan i Butan ,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
A ja nawet gdzieś słyszałem by robić rysy wzdłóżne ale coś ala sprężyna czy gwint coś co ma wywoływać ruch wirowy coś jak gwintowanie lufy karabinu ..
a co do obróbki kolektora to jestem zawsze za bo odlewy są takie jakie są można je jedynie poprawić
a przy lpg nie ma nic znaczenia bo on ładnie sam się rozpręża
a co do obróbki kolektora to jestem zawsze za bo odlewy są takie jakie są można je jedynie poprawić
a przy lpg nie ma nic znaczenia bo on ładnie sam się rozpręża
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
No i to to to...
Po 1:
Po 1:
Po 2:tofu pisze:odlewy są takie jakie są można je jedynie poprawić
Jak ktoś chce kontynuować to proszę założyć temat w dziale performance i wywody popierać wykresami i wynikami, swoje mody a nie z internetów... PIS!tofu pisze:przy lpg nie ma nic znaczenia bo on ładnie sam się rozpręża
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
W układach wtryskowych polerować na lustro można kanały kolektora ssącego dla zmniejszenia oporów powietrza. Kanały ssące w głowicy powinny zostać chropowate aby nie występowało zjawisko skraplania paliwa jak na szybie. Skutkuje to bardzo zubożoną mieszanką z racji względnie dużej masy kropli paliwa które nie zostają zassane do komory spalania. W gaźnikowcach to zjawisko zachodziło w całym kolektorze stąd różnica. I to cała filozofia czy polerować czy nie. nie zagłębiał bym się raczej głęboko w zjawiska typu brudzenie powierzchni czy rozpraszanie powietrza. Generalnie problem jest ze skraplającym się paliwem.
ważniejsze jest dopasowanie kształtów między kolektorem ssącym, uszczelką a głowicą, żeby nie występowały progi bo na nic te polerki jeśli na końcu kanału kolektora, powietrze napotka próg zwalniający. Powstają turbulencje i moc szlak trafia.
ważniejsze jest dopasowanie kształtów między kolektorem ssącym, uszczelką a głowicą, żeby nie występowały progi bo na nic te polerki jeśli na końcu kanału kolektora, powietrze napotka próg zwalniający. Powstają turbulencje i moc szlak trafia.
DDC-Performance
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy