
Filterki panelowe są też dużo tańsze od chemii do czyszczenia stożków, są tez tańsze od walcowych dużych filtrów. Dlatego jestem zwolennikiem i kładę rękę na takim rozwiązaniu.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq


 A ten z kolei jest taki sam jak w Imprezie WRX. Skoro tam karmi te turbo konie to czemu ma nie karmić koni w n/a?
 A ten z kolei jest taki sam jak w Imprezie WRX. Skoro tam karmi te turbo konie to czemu ma nie karmić koni w n/a?jak już sra!@ w temacie Bziuka to masz rację ,,foo pisze:Większość modów z trylogii gównomechipaprocie zabije tu masa nim zdążą zaistniećBziuk pisze:Umówmy się słowem podsumowania, że kiedy mówimy o aucie z silnikiem 1.6 90 KM to przeróbka dolotu powoduje jedynie zmiany wizualne pod maską i akustyczne w kabinie i na zawnątrz
A ja dalej polecam pipercrossa gąbke walcowy:) fajnie wyglada, serwisowalny, przewaznie z 3x drozszy niz papier:)tofu pisze:
ale jak ja daję duży papierowy filtr to filtrację ma taką samą jak oryginał i silnik pobiera tyle ile da radę przy dużej powierzchni ssania jest mu łatwiej niż przez wąskie gardło ...
jestem Przeciwnikiem stożków po 30 żł bo przez nie widać mikro dziury po przejechaniu pary km ...
ja mam swoje doświadczenia do jakich aut wsadzałem ten filtr i w wszystkich przyniósł pozytyw
 Efekt pod kątem doboru koloru lakieru i ogólnego spasowania zadowalający
 Efekt pod kątem doboru koloru lakieru i ogólnego spasowania zadowalający  
 
 Przy okazji wymienione klemy, wszystko złożone na nowych śrubkach
 Przy okazji wymienione klemy, wszystko złożone na nowych śrubkach  
 


 
 

 
  
 


 Zrobiona zbieżność, założona rozpórka
 Zrobiona zbieżność, założona rozpórka 
 
  
 
 Jeśli uważasz, po dotychczasowych zabawach przy czerwonej, że jestem "pozytywnie zakręcony" to ciekawe co powiesz po majówce i kolejnych modach..
 Jeśli uważasz, po dotychczasowych zabawach przy czerwonej, że jestem "pozytywnie zakręcony" to ciekawe co powiesz po majówce i kolejnych modach.. 

