I nie szmecol tylko szmelcol
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Jest jeszcze srotul, Szmirels, sreneos, sralvo, Srigłi sroli i masa innych ciekawych olejów
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
i gdzie chce.Ad@mus pisze: Każdy leje co chce
Obecnie mam zrobione 9000km i jest już przekroczony limit o 1000km. I nie są to względy tabelowe tylko moje indywidualne podejście do tematu zmiany oleju. Nie zależnie co pływało w mojej misce, czy był to VR1, czy Gulf czy Specol. Zmieniam co 8000km. Teraz się przeciągło bo mi się nie chciało prędzejVE Killer pisze:dlaczego nie wymieniasz go co 15tyś
No nie żłopie - nic nie dolewam od wymiany do wymiany a poziom oleju spada może o 1-2mm w tym czasie. Obecnie fura lata na krótkich dystansach - może ze 4km mam do roboty w 1 stronę i to w korkach, a od czasu do czasu śmigam dalej za miasto.howard512 pisze:Gruca ma poliftowe wklęsle z tymi samymi pierścionkami co ja i nic mu nie pije- tak twierdzi
Dobry pomysł, rowery oleju nie przepalająVE Killer pisze:może lepiej zamiast autem jeżdzic to zacząć rowerem. napewno taniej wyjdzie
zweryfikuj to w praktyce. bo jak rozumiem to Kolega za Skandynawii wyrażnie powiedział ze to jest jego przypadek a nie jakaś seryjna przypadłość. poza tym sam powiedziałeś ze AFR masz ok i zwiększonego poboru paliwa brak więc co chcesz tu jeszcze rozważać. moze faktycznie dałeś gdzies dupy... to ze konsultowałes pewne rzeczy przez telefon czy na gesengerze o niczym nie swiadczy. powiedziałem Ci wprost jak nie widze i nie mogę sam pomacać i pomierzyć to nie jestem w stanie określić co jest do dupy. to tak jak mi dzwoni znajomy że jest w niemcowni w autohausie i kupuje p11 sr20 i przykłada słuczawke do silnika zebym mu ocenił czy dobrze chodzi.howard512 pisze:Opieramy się na teorii kolegi ze Skandynawii
Hahaha, Howard doesn't know about itTotenkopf pisze:Btw, Finland has never been a part of Skandinavia.