[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
to akurat dla mnie nie jest argument bo dla przykładu nie posiada też szyny łączacej mostki wału która usztywnia blok. to ze coś zostało zmienione w nowszych wersjach nie zawsze oznacza że modyfikacja ma na celu udoskonalenie. w znacznej mierze to po prostu ciecie kosztów. nie wiem czym mierowali sie konstruktorzy skoro w jednych silnikach jest ta szyna w innych nie mahoward512 pisze:Z drugiej strony jesli w VE nie ma nawet miejsca na to i wszystko działa to znaczy, że można żyć bez tego w dalszym ciągu
XXX
Tej szyny w moim też nie ma, nie ma też natrysków od góry na wałki, ale to zostało wywalone, bo podobno się nie sprawdzało i przypychało jak ktoś oszczędzał na oliwie.
Dziś , tj po 300km od roboty pojawił się nowy klepiący dźwięk, przypominający luz zaworowy, więc pewnie któraś pastylka na ciepło ma humor.
Dalej żeby nie było nudno zmieniłem poduszkę , z tragicznej :
na używany zamiennik:
Buja nadal motorem, ale mniej niż poprzednio, do wymiany zostaje łapa skrzyni lub " tuning " przedniej poliuretanowej i drżenie zębów
A teraz kwestia bajerów na 15min roboty bez polerowania :
UP z dziś:
na bagnecie czarny osad , czyżby docieranie się pierścieni i panewek?
a tego nie muszę komentować , po prostu ...ehhh.... ZNOWU !
Dziś , tj po 300km od roboty pojawił się nowy klepiący dźwięk, przypominający luz zaworowy, więc pewnie któraś pastylka na ciepło ma humor.
Dalej żeby nie było nudno zmieniłem poduszkę , z tragicznej :
na używany zamiennik:
Buja nadal motorem, ale mniej niż poprzednio, do wymiany zostaje łapa skrzyni lub " tuning " przedniej poliuretanowej i drżenie zębów
A teraz kwestia bajerów na 15min roboty bez polerowania :
UP z dziś:
na bagnecie czarny osad , czyżby docieranie się pierścieni i panewek?
a tego nie muszę komentować , po prostu ...ehhh.... ZNOWU !
Ekhm. Janusz, może trzeba było brać zapasowa chłodnice jednak...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ta chłodnica to jakaś plaga........
Zielkq, spoko, są jeszcze dostępne
Zielkq, spoko, są jeszcze dostępne
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Z magistrali zrezygnowali nie dlatego że się zapychały a dlatego że przy y z rolką nie bylo konieczności bo jak się pewnie domyślasz wałek toczy się po rolce a nie ślizga jak w starszych wersjach. Szyna natomiast usztywnia blok a zrezygnowano zapewne żeby ciąć kosztyhoward512 pisze:Tej szyny w moim też nie ma, nie ma też natrysków od góry na wałki, ale to zostało wywalone, bo podobno się nie sprawdzało i przypychało jak ktoś oszczędzał na oliwie.
Dziś , tj po 300km od roboty pojawił się nowy klepiący dźwięk, przypominający luz zaworowy, więc pewnie któraś pastylka na ciepło ma humor.
Dalej żeby nie było nudno zmieniłem poduszkę , z tragicznej :
Obrazek
na używany zamiennik:
Obrazek
Buja nadal motorem, ale mniej niż poprzednio, do wymiany zostaje łapa skrzyni lub " tuning " przedniej poliuretanowej i drżenie zębów
A teraz kwestia bajerów na 15min roboty bez polerowania :
Obrazek
UP z dziś:
na bagnecie czarny osad , czyżby docieranie się pierścieni i panewek?
Obrazek
a tego nie muszę komentować , po prostu ...ehhh.... ZNOWU !
Obrazek
XXX
howard512, jakbyś toczył taką doraźną tulejkę jeszcze raz, to daj znać. Łatwiej byłoby wozić ze sobą niż drugą chłodnice w bagażniku
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No to Ad@mus, czas na Twoją
Jednak tuleja nie pomogła, bo króciec dalej zechciał pękać,
więc dziś wpadła chłodnica z 96r z diesla, jest 2 razy grubsza od benzynowej:
Zobaczymy jak będzie dawać radę, wyglądała konkretnie, a jej stan jak na szrotową na prawdę git
Z nadmiaru wolnego czasu, bo wymiana przebiegła natychmiastowo postanowiłem podziałać z poduchami.
Przednia czy jak kto woli prawa poli została przerobiona delikatnie:
W dalszym ciągu wygląda na smutną, ale może mniej będzie rzucać SRką
[ Dodano: 2016-10-17, 18:13 ]
Kreski z dziś po przebiegu 1150km od dłubania:
Warunki atmosferyczne sprzyjały dzś bardziej niż powinny,
więc norma ucięła trochę mocy i momentu.
Bez korekcji było 188,1Nm
Jednak tuleja nie pomogła, bo króciec dalej zechciał pękać,
więc dziś wpadła chłodnica z 96r z diesla, jest 2 razy grubsza od benzynowej:
Zobaczymy jak będzie dawać radę, wyglądała konkretnie, a jej stan jak na szrotową na prawdę git
Z nadmiaru wolnego czasu, bo wymiana przebiegła natychmiastowo postanowiłem podziałać z poduchami.
Przednia czy jak kto woli prawa poli została przerobiona delikatnie:
W dalszym ciągu wygląda na smutną, ale może mniej będzie rzucać SRką
[ Dodano: 2016-10-17, 18:13 ]
Kreski z dziś po przebiegu 1150km od dłubania:
Warunki atmosferyczne sprzyjały dzś bardziej niż powinny,
więc norma ucięła trochę mocy i momentu.
Bez korekcji było 188,1Nm
Co następne w planach?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W planach to już chyba tylko docieranie i przepłukanie wtryskiwaczy.
Krąży teoria, że przez ich słabą kondycję silnik może łykać olej i to ma głębszy sens.
Jak znajdę w Lay'sach 2137zł to może wałki od kota się wrzuci
Painta, Korela, ani Fotosklepu nie używałem do wygładzenia wykresu
Bardziej paliwo z Shella Racing 100 się do tego przyczyniło
Krąży teoria, że przez ich słabą kondycję silnik może łykać olej i to ma głębszy sens.
Jak znajdę w Lay'sach 2137zł to może wałki od kota się wrzuci
Painta, Korela, ani Fotosklepu nie używałem do wygładzenia wykresu
Bardziej paliwo z Shella Racing 100 się do tego przyczyniło
Może rozwiń tą teorię o wtryskach i braniu oleju bo jestem ciekawhoward512 pisze:W planach to już chyba tylko docieranie i przepłukanie wtryskiwaczy.
Krąży teoria, że przez ich słabą kondycję silnik może łykać olej i to ma głębszy sens.
Jak znajdę w Lay'sach 2137zł to może wałki od kota się wrzuci
Painta, Korela, ani Fotosklepu nie używałem do wygładzenia wykresu
Bardziej paliwo z Shella Racing 100 się do tego przyczyniło
XXX
VE Killer, niedomagający wtrysk powoduje rozrzedzanie oleju. Rzadki olej nie jest tak zgarniany jak nierozcieńczony przez co może mieć to wpływ na połykanie oleju-tak to Howard wydedukował. Tak w skrócie.
Ostatnio zmieniony 2016-10-18, 23:13 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, nieco inaczej było. Kolega Totenkopf napisał swoje przyślenia, w swoim temacie. Howard do spółki ze mną, w trakcie prawie godzinnej rozmowy telefonicznej (oczywiście przy odpowiednim udziale %%%) wydedukował - co i jak, i dlaczego to może mieć sens.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A jak się to ma do AFR, zużycia paliwa kultury pracy i osiągów silnika. Mówimy o lejącym wtrysku/ach . Czyli że olej jest rozcieńczany paliwem a panewki żyją i mają się dobrze Proponuję sprawdzić szczelność cylindrów i zobaczyć jak wyglada dolot i korpus przepustnicy. Tak na marginesie rozcieńczony olej tworzy mniejsz stabilny film olejowy więc moim zdaniem chyba szybciej spłynie ze ścianek cylindra niż olej o prawidlowej lepkości..czy się mylę
XXX
Coś w tym jest, ale taka nie sprawność układu wtryskowego jest do usunięcia natychmiastowo-nie można jeździć z niesprawnym wtryskiem.
A mając sprawne wtryski to tak samo można nałapać benzyny do oleju robiąc krótkie trasy, gdy samochód pracuje na podlaniu. Dlatego ważne jest odpowiednie szybkie zmienianie oleju jeśli auto robi trasy miejskie i do sklepu po bułki.
Ale to stwierdzamy teraz oczywistości.
A mając sprawne wtryski to tak samo można nałapać benzyny do oleju robiąc krótkie trasy, gdy samochód pracuje na podlaniu. Dlatego ważne jest odpowiednie szybkie zmienianie oleju jeśli auto robi trasy miejskie i do sklepu po bułki.
Ale to stwierdzamy teraz oczywistości.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Oskr5, jeśli w oleju pojawia się benzyna i odparuje, to co dzieje się z samym olejem?
Jeśli wtryskiwacz leje cały czas i pojawi się w oleju to masz pape.
Popatrz co się stało z Micra sr20ve z naszego forum i nie siej fejmy w nieznanym temacie
Jeśli wtryskiwacz leje cały czas i pojawi się w oleju to masz pape.
Popatrz co się stało z Micra sr20ve z naszego forum i nie siej fejmy w nieznanym temacie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Totenkopf o tym zaczął i twierdzi, że po zmianie wtryskiwaczy przestał żłopać mu olej, ale u niego było więcej objawów dot.wtryskiwaczy.
Zajrzyjcie w jego temat
U mnie AFR jest ok,
obroty piękne (+/-5rpm),
spalanie ok
but też jest
ale nie zaszkodzi zrobić im płukankę i sprawdzić co to da.
Przez pierwszy tysiąc trochę mi zjadł oleju, zobaczę jak będzie dalej z apetytem jak się wszystkie graty ułożą, a gary jak wiecie nie były takie super u mnie
Zajrzyjcie w jego temat
U mnie AFR jest ok,
obroty piękne (+/-5rpm),
spalanie ok
but też jest
ale nie zaszkodzi zrobić im płukankę i sprawdzić co to da.
Przez pierwszy tysiąc trochę mi zjadł oleju, zobaczę jak będzie dalej z apetytem jak się wszystkie graty ułożą, a gary jak wiecie nie były takie super u mnie