[ 200SX] S14A RACING | CEZAR
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 200SX] S14A RACING | CEZAR
MODEL
-NISSAN 200SX S14A RACING
SILNIK
-SR20DET
UKLAD DOLOTOWY
- Fmic spawany z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
UKLAD WYDECHOWY
- Przelot 3" na tłumikach Apexi
INNE MECHANICZNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200
ZAWIESZENIE
- ISC Drift
BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki (maluje się)
KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0
ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo
Kilka zdjęć jak to się zaczęło:
1. Seryjny Racing sprowadzony samodzielnie z DE
2. Ogarnięcie spraw priorytetowych czyli konserwacja podłogi
3. Cały zawias poszedł do proszku + galwanizacja śrub
4. Wymiana gum na poli, nowe sworznie, końcówki, regulowane wahacze itp
5. Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
6. Odświeżony dyfer, półośki, wał
7. Tylny wózek przed i po
8. Zregenerowane zaciski, które niebawem zastąpi BBK,
9. Głębokie Recaro z Evo, kiera Personal, ISC Drift
-NISSAN 200SX S14A RACING
SILNIK
-SR20DET
UKLAD DOLOTOWY
- Fmic spawany z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
UKLAD WYDECHOWY
- Przelot 3" na tłumikach Apexi
INNE MECHANICZNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200
ZAWIESZENIE
- ISC Drift
BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki (maluje się)
KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0
ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo
Kilka zdjęć jak to się zaczęło:
1. Seryjny Racing sprowadzony samodzielnie z DE
2. Ogarnięcie spraw priorytetowych czyli konserwacja podłogi
3. Cały zawias poszedł do proszku + galwanizacja śrub
4. Wymiana gum na poli, nowe sworznie, końcówki, regulowane wahacze itp
5. Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
6. Odświeżony dyfer, półośki, wał
7. Tylny wózek przed i po
8. Zregenerowane zaciski, które niebawem zastąpi BBK,
9. Głębokie Recaro z Evo, kiera Personal, ISC Drift
Nawet seryjny S14A robi robotę swoim wyglądem
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Piękna fura, jak dla mnie to jedyny słuszny kolor do s14a a jak tam z mocą wygląda ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Lepiej niz z fabryki. Opisz jak mozesz technologie zabezpieczenia podlogi
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Nie jest to nic nadzwyczajnegomajchrzok pisze:Opisz jak mozesz technologie zabezpieczenia podlogi
1. Przed podkładem reaktywnym NOXUDOL RUST EATER, szlifowanie, ponowanie noxudol, szlifowanie... i tak do skutku aż do żywej blachy
2. Reaktywny 2 warstwy
2. Epoksyd 2 warstwy
3. Konserwacja 2 warstwy
Używałem specyfików NOVOLA, nie wiem czy to dobra firma czy nie... czas pokaże
Auto jest w zbyt dobrym stanie żeby je regularnie upalać. Jest to weekendowa zabawka na ciepłe i suche dni do okazjonalnego strzelenia boczura na mieścieAuto do latania bokiem czy do lansu ?
S14a PMW była czarna Na początku swojego tematu napisałem, że auto samodzielnie sprowadziłem z niemcownibombel pisze:-CEZAR-, to byłe auto PMW?
Gratulacje zakupu i podejścia do Auta
Dawno się nie widzieliśmy i dopiero Maciek ostatnio się pochwalił że przesiadłeś się na Nismo
Przy takim poziomie dbałości o detale to bałbym sie na drogi nim wyjechać.
Trzeba się kiedyś zgadać, auto tuż pod nosem to chętnie coś pomogę
Dawno się nie widzieliśmy i dopiero Maciek ostatnio się pochwalił że przesiadłeś się na Nismo
Przy takim poziomie dbałości o detale to bałbym sie na drogi nim wyjechać.
Trzeba się kiedyś zgadać, auto tuż pod nosem to chętnie coś pomogę
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Gdybym ja kiedyś wiedział o takich magicznych płynach na rdzę, to miał bym dużo mniej roboty
Sunny N13 GTI SR20DE
viewtopic.php?t=21102
viewtopic.php?t=21102
Po dłuższej nieobecności najwyższa pora zaktualizować temat
Na początek opis co zostało zrobione, a później fotorelacja
- Komputer Ecumaster Emu
- Nowa wiązka silnikowa
- kilka czujników i innych pierdół ( Temp oleju, ciśnienie oleju, EGT, AFR, zawór MAC, temp w dolocie IAT, temp wody, czujnik stuku, moduł Bluetooth)
- Turbo Lancer EvoX (hybryda robiona przez Peruna)
- Kolektor z nierdzewki
- Sprzegło ACT HS1-HDSS
- Tablet itp itp
Kolektor gotowy
Turbo po przeróbce u Peruna
Pierwsze przymiarki
Sprzęgło
Po wszystkim auto trafiło do Chestera (Ecu-Tune) który zajął się strojeniem.
Zadanie nie było łatwe ponieważ nissan miał się zachowywać jak auto na seryjnym kompie czyli bezproblemowo odpalać na zimnym/ciepłym, równiutko trzymać obroty, miała działać klima itp...
Chester bez większych problemów poradził sobie z moimi wymaganiami, a auto ostatecznie zostało wystrojone na 1,3bara
Dzień hamowni nie był sprzyjający dla cyferek... temperatura na zewnątrz około 30st sprawiła, że w dolocie było ponad 40st przez co kilka koników uciekło
Żeby nie było tak kolorowo po około 300 kilometrach od strojenia pojawił się mały fuckup
Usterka typowa dla SRa.... złamało mi "igreka"
No to zapakowałem dziada na lawetę i auto ponownie trafiło w ręce Piotrka z TOXICMotorsport, który opiekował się nissanem od strony mechanicznej.
Igrek został wymieniony, strona ssawna i wydechowa wyregulowana pastylkami, zostały sprawdzone sprężynki, luzy zaworów itp.
Od tamtej pory auto zrobiło ponad 1000kilometrów i ma się dobrze
Czas na kilka ładniejszych zdjęć
Na początek opis co zostało zrobione, a później fotorelacja
- Komputer Ecumaster Emu
- Nowa wiązka silnikowa
- kilka czujników i innych pierdół ( Temp oleju, ciśnienie oleju, EGT, AFR, zawór MAC, temp w dolocie IAT, temp wody, czujnik stuku, moduł Bluetooth)
- Turbo Lancer EvoX (hybryda robiona przez Peruna)
- Kolektor z nierdzewki
- Sprzegło ACT HS1-HDSS
- Tablet itp itp
Kolektor gotowy
Turbo po przeróbce u Peruna
Pierwsze przymiarki
Sprzęgło
Po wszystkim auto trafiło do Chestera (Ecu-Tune) który zajął się strojeniem.
Zadanie nie było łatwe ponieważ nissan miał się zachowywać jak auto na seryjnym kompie czyli bezproblemowo odpalać na zimnym/ciepłym, równiutko trzymać obroty, miała działać klima itp...
Chester bez większych problemów poradził sobie z moimi wymaganiami, a auto ostatecznie zostało wystrojone na 1,3bara
Dzień hamowni nie był sprzyjający dla cyferek... temperatura na zewnątrz około 30st sprawiła, że w dolocie było ponad 40st przez co kilka koników uciekło
Żeby nie było tak kolorowo po około 300 kilometrach od strojenia pojawił się mały fuckup
Usterka typowa dla SRa.... złamało mi "igreka"
No to zapakowałem dziada na lawetę i auto ponownie trafiło w ręce Piotrka z TOXICMotorsport, który opiekował się nissanem od strony mechanicznej.
Igrek został wymieniony, strona ssawna i wydechowa wyregulowana pastylkami, zostały sprawdzone sprężynki, luzy zaworów itp.
Od tamtej pory auto zrobiło ponad 1000kilometrów i ma się dobrze
Czas na kilka ładniejszych zdjęć