-NISSAN 200SX S14A RACING
SILNIK
-SR20DET
UKLAD DOLOTOWY
- Fmic spawany z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
UKLAD WYDECHOWY
- Przelot 3" na tłumikach Apexi
INNE MECHANICZNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200
ZAWIESZENIE
- ISC Drift
BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki (maluje się)
KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0
ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo
![Obrazek](http://i.imgur.com/BrFkWfm.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/c9ZBuo4.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/Bz2Csgj.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/sa6jmON.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/rbXqNnZ.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/j2Rjt5H.jpg)
Kilka zdjęć jak to się zaczęło:
1. Seryjny Racing sprowadzony samodzielnie z DE
![Obrazek](http://i.imgur.com/BoEFUzG.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/pdasDHR.jpg)
2. Ogarnięcie spraw priorytetowych czyli konserwacja podłogi
![Obrazek](http://i.imgur.com/43hSX4q.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/eXS7eU6.jpg)
3. Cały zawias poszedł do proszku + galwanizacja śrub
![Obrazek](http://i.imgur.com/2drZ9Mk.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/N1Nd6Pl.jpg)
4. Wymiana gum na poli, nowe sworznie, końcówki, regulowane wahacze itp
![Obrazek](http://i.imgur.com/yYYC2B1.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BKFCUGH.jpg)
5. Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
![Obrazek](http://i.imgur.com/C9rWPII.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/mc5RZBa.jpg)
6. Odświeżony dyfer, półośki, wał
![Obrazek](http://i.imgur.com/MIRspka.jpg)
7. Tylny wózek przed i po
![Obrazek](http://i.imgur.com/hU4FiqA.jpg)
8. Zregenerowane zaciski, które niebawem zastąpi BBK,
![Obrazek](http://i.imgur.com/dWZyHMW.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/oMpGclT.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/sBEnQ3i.jpg)
9. Głębokie Recaro z Evo, kiera Personal, ISC Drift
![Obrazek](http://i.imgur.com/VgbYVlp.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/Cmb9WhD.jpg)