Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon , janusz , Zielkq
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155 Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze
Post
autor: Ad@mus » 2016-07-01, 21:49
zanim wałki założysz przepryskej je czyms i bedzie git
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591 Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:
Post
autor: Zielkq » 2016-07-02, 07:57
Ad@mus , te od Nieznajka i tak mają pogrubienie. No i nie ma problemów z ich montażem... =)
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-07-09, 19:47
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403 Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....
Post
autor: janusz » 2016-07-09, 20:13
PrzeRuSco , good job.
Komentarz na koniec - "nie za dobrze Ci to chodzi" - padłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-07-09, 20:24
janusz pisze: "nie za dobrze Ci to chodzi" - padłem
to powiedział mariusz główny sprawca tego swapa
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2016-07-10, 08:49
Hehe. Dobrze, że gada
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323 Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Seba WWA » 2016-07-10, 19:17
Ale panewki słychać i chyba wyciągnięty łańcuch no i obroty falują
Kiedy testy drogowe?
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726 Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Wolfshade » 2016-07-27, 11:40
Co tak cicho? śmiga już na tych mapach ?
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-07-27, 11:53
Niestety nie musielismy cos zle podłączyć ecumastera (podejrzewam przekaźnik od zmiennych faz reszta była robiona według schematu) bo na twojej mapie w ogóle nie odpala a na "zerowej" mapie odpala ale nie trzyma wolnych obrotów wyskakuje błąd przepływki i nie reaguje na padał gazu. Na razie odpuszczam na czas urlopu
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726 Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Wolfshade » 2016-07-27, 12:18
Nawet z źle podłączonymi fazami powinien odpalić bez problemu, tylko nie załączy się 2 faza przy danych obrotach. Masz auto po lifcie, może to tylko kwestia konfiguracji det3 do Twojego Ecu? nie mam porównania więc nie wiem co tam się zmieniło.
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-07-27, 13:03
Faktycznie w schematach jest wszystko do przedliftowego kompa, piny pozamienialismy ale moze powinna byc inna konfiguracja świnki.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155 Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze
Post
autor: Ad@mus » 2016-07-27, 14:41
podłączają polifty
coś musieliście pomylić, jak to nie reaguje na oddanie gazu? WTF?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-07-27, 16:00
Wiem że są polifty na det3 ale może coś trzeba inaczej ustawić niż w konfiguracji 11. Na surowej mapie odpalił przejechałem może 200 metrów wyskoczy P0100 obroty stały na 2k i kompletnie niereagowal na dodanie gazu. Sturlalem się na pobocze wyjąłem deta zrobilem zworki pomiędzy przecietymi przewodami zapłonu i przepływki i odpalił bez problemu i normalnie jeździ.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155 Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze
Post
autor: Ad@mus » 2016-07-28, 09:26
może det uwalony
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-07-28, 21:38
Może, na razie chwilowo odpuściłem i urlopuję po 8 sierpnia wracam do walki.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323 Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Seba WWA » 2016-08-12, 19:14
Jak tam walka?
lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190 Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA
Post
autor: lgruca » 2016-08-13, 00:31
Seba WWA , chyba rękawica podjęta? PrzeRuSco ?
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323 Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Seba WWA » 2016-08-13, 19:21
no tak ogólnie to już dawno po urlopie jest i tak zapytałem grzecznie
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-08-17, 08:36
Auto odstawione wczoraj do bodka
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555 Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: ulisses » 2016-08-17, 09:20
PrzeRuSco , a jak z gazem, udało się dojść do ładu?
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-08-17, 09:29
Nie, poczekam aż bodek wystroi i też pewnie oddam do kogoś kto się na tym zna.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555 Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: ulisses » 2016-08-17, 09:41
Oki, daj znać jak wyszło
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-08-19, 22:48
Na PB zapierdala
pozostalo wystroić LPG
[ Dodano : 2016-08-19, 23:52 ]
Wiem, wiem
Ad@mus bedziesz chciał on board
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323 Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Seba WWA » 2016-08-20, 08:16
PrzeRuSco , to jakiś nie oficjalny spot trzeba zrobić
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2016-08-20, 09:13
Dawaj wykres z hamowni,ciekawi mnie co tam mistrz Painta Bodek, zrobił
arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264 Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: arczar » 2016-08-20, 09:47
A ja z innej beczki:
jak Ci się sprawują te górne wachacze SWAG? Ile kilometrów już przelatałeś na nich? Dumam sobie w asyście moich "skrzypków", bo nie wiem czy mam tyle czasu, żeby bawić się z poli (demontaż,rzeźba, etc.)
Hobbysta Japanista
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2016-08-20, 14:29
Seba WWA spoko tylko nie wiem kiedy do prawdopodobnie w środę Primera wyjeżdża do Chorwacji (bezemnie).
Boro1989 wykresu nie ma bo strojenie na hamce będzie po następnych już finalnych modach.
arczar co do wahaczy SWAG to po 2 sezonach (około 30k km) zaczęły stukać.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323 Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Seba WWA » 2016-08-20, 18:49
PrzeRuSco , spoko coś się wymyśli
arczar , poli to jedyna słuszna droga. Im więcej myślisz tym więcej czasu marnujesz
romano
wiem o czym pisze
Posty: 53 Rejestracja: 2009-12-09, 21:46
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:
Post
autor: romano » 2016-08-21, 22:17
arczar , Seba WWA , Dobry wahacz da rade. 555 - prawa strona prawie 7 lat i 120 tysi nakulane, lewa 5 lat i 95 kkm. Jedyny problem z dostępnością, choć ostatnio dorwałem za śmieszne pieniądze. Może Yamato - górny 10 kkm przez rok, zobaczymy ile wytrzyma. Dolne maja po 100 kkm przez 5 lat i się jeszcze trzymają.
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323 Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Seba WWA » 2016-08-22, 07:50
555 praktycznie nie dostępne. A za cenę tych wahaczy można kupić cały zestaw poli na przód.
Jedyne słuszne rozwiązanie, to poli w obecnej chwili. Yamato jest słabe miałem u siebie po niecałym roku wsadziłem poli.