[PRIMERA]Show must go on! BALERON GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
[PRIMERA]Show must go on! BALERON GT
Witam,
hm... jak tu zacząć no kupiłem Balerona od Foo .
Na forum wcześniej się nie udzielałem aktywnie i liczę że znajdę trochę czasu żeby to zmienić . To nie mój pierwszy nismo wcześniej była LPG almera N15, potem szaleństwo N14 GTI który okazał się być padaką straaaszną a teraz miła odmiana Primera P11 GT.
Wielkie dzięki dla Foo jesteś równy chłop Super przyjęcie, obejrzałem, przejechałem się i wiadomo.. nie było się do czego się przyczepić! Kasa w łapę (w między czasie śmiechy przy wypełnianiu umowy z naszych numerów PESEL ) i jazda po postoju na stacji kumpel z którym jechałem zapytał się czy nie możemy jechać do Warszawy przez... Częstochowę po jego siostrę. Zgodziłem się bo uznałem że przyda się trasa na początek . Baleron spisywał się świetnie bez żadnych problemów, ale jakieś 40 km za Częstochową podczas manewru wyprzedzania daje redukcje z 3,5tys rpm obroty nie chciały skoczyć samochód zamulony opór, brak mocy, 120km/h był max. Ludzie wyprzedzający mi coś pokazują więc zjeżdżam z trasy i wjeżdżam w boczną drogę... Wychodzę i patrzę a moim oczom ukazał się taki widok>>
Myślę sobie niemożliwe żeby Baleron był tak głodny i ptaka połknął a teraz ma stoperan w tłumiku... zaczęliśmy wyciągać to wygłuszenie z tłumika ale nie dawało rady. Sytuacja zrobiła się patowa gdy tłumik końcowy zatkał się całkowicie tym włóknem szklanym bo Nissan nie chciał odpalić nawet.
Kumpel pomógł mi i dopchaliśmy Nissana do małego warsztatu wulkanizacyjnego i z pomocą przyszedł ŁOM którym staraliśmy się wygrzebać reszte wygłuszenia ale nie dawało rady więc pracownik warsztatu do Mnie z tekstem ,,weź daj mu porządnie w pizd.. może to wypluje,, nie byłem zadowolony z pomysłu bo w sumie mógł pójść wydech w każdym innym miejscu zamiast wypluć ,,kłaczka,, . Odpaliłem, gaz powoli do 4tys. potem w podłogę i wypadło coś takiego z malutkiej dziury , to było wręcz jak poród.
Masa tego czegoś wynosiła grubo ponad pół kilo + dodać to co wcześniej wyrwaliśmy wychodzi prawie 1kg. Nissan ożył wydech końcowy został odmulony, różnica od razu odczuwalna widocznie Asia jak jeździła Primerą to łagodnie się z nią obchodziła a ja w trasie hm... przedmuchałem Primerę .
Taka przygoda .
Z planów co do Nissana:
>> tak będzie gleba(ale rozsądna i tylko przód obniżać chce) więc jak ktoś ma jakieś springi na sell to z chęcią się zainteresuję nie wiem w sumie ile muszę obniżyć wygląda na co najmniej 35-40mm ;P
>> jakieś mody chyba zrobię na pewno odmulę kolektor wydechowy i może coś podziałam z wydechem i porządny CAI też się prosi
>>> inne mody to niespodzianka
>> i najważniejsze DBANIE O NISSANA bo to perełka dla Mnie stan jest niebywały nie chce go zepsuć dłubaniem bez sensu.
Pozdrawiam
Michał
hm... jak tu zacząć no kupiłem Balerona od Foo .
Na forum wcześniej się nie udzielałem aktywnie i liczę że znajdę trochę czasu żeby to zmienić . To nie mój pierwszy nismo wcześniej była LPG almera N15, potem szaleństwo N14 GTI który okazał się być padaką straaaszną a teraz miła odmiana Primera P11 GT.
Wielkie dzięki dla Foo jesteś równy chłop Super przyjęcie, obejrzałem, przejechałem się i wiadomo.. nie było się do czego się przyczepić! Kasa w łapę (w między czasie śmiechy przy wypełnianiu umowy z naszych numerów PESEL ) i jazda po postoju na stacji kumpel z którym jechałem zapytał się czy nie możemy jechać do Warszawy przez... Częstochowę po jego siostrę. Zgodziłem się bo uznałem że przyda się trasa na początek . Baleron spisywał się świetnie bez żadnych problemów, ale jakieś 40 km za Częstochową podczas manewru wyprzedzania daje redukcje z 3,5tys rpm obroty nie chciały skoczyć samochód zamulony opór, brak mocy, 120km/h był max. Ludzie wyprzedzający mi coś pokazują więc zjeżdżam z trasy i wjeżdżam w boczną drogę... Wychodzę i patrzę a moim oczom ukazał się taki widok>>
Myślę sobie niemożliwe żeby Baleron był tak głodny i ptaka połknął a teraz ma stoperan w tłumiku... zaczęliśmy wyciągać to wygłuszenie z tłumika ale nie dawało rady. Sytuacja zrobiła się patowa gdy tłumik końcowy zatkał się całkowicie tym włóknem szklanym bo Nissan nie chciał odpalić nawet.
Kumpel pomógł mi i dopchaliśmy Nissana do małego warsztatu wulkanizacyjnego i z pomocą przyszedł ŁOM którym staraliśmy się wygrzebać reszte wygłuszenia ale nie dawało rady więc pracownik warsztatu do Mnie z tekstem ,,weź daj mu porządnie w pizd.. może to wypluje,, nie byłem zadowolony z pomysłu bo w sumie mógł pójść wydech w każdym innym miejscu zamiast wypluć ,,kłaczka,, . Odpaliłem, gaz powoli do 4tys. potem w podłogę i wypadło coś takiego z malutkiej dziury , to było wręcz jak poród.
Masa tego czegoś wynosiła grubo ponad pół kilo + dodać to co wcześniej wyrwaliśmy wychodzi prawie 1kg. Nissan ożył wydech końcowy został odmulony, różnica od razu odczuwalna widocznie Asia jak jeździła Primerą to łagodnie się z nią obchodziła a ja w trasie hm... przedmuchałem Primerę .
Taka przygoda .
Z planów co do Nissana:
>> tak będzie gleba(ale rozsądna i tylko przód obniżać chce) więc jak ktoś ma jakieś springi na sell to z chęcią się zainteresuję nie wiem w sumie ile muszę obniżyć wygląda na co najmniej 35-40mm ;P
>> jakieś mody chyba zrobię na pewno odmulę kolektor wydechowy i może coś podziałam z wydechem i porządny CAI też się prosi
>>> inne mody to niespodzianka
>> i najważniejsze DBANIE O NISSANA bo to perełka dla Mnie stan jest niebywały nie chce go zepsuć dłubaniem bez sensu.
Pozdrawiam
Michał
Ostatnio zmieniony 2016-07-19, 10:31 przez michalinio22, łącznie zmieniany 2 razy.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
posmarkałem sięmichalinio22 pisze:weź daj mu porządnie w pizd..
Ave!michalinio22 pisze:tak będzie gleba(ale rozsądna i tylko przód obniżać chce) więc jak ktoś ma jakieś springi na sell to z chęcią się zainteresuję nie wiem w sumie ile muszę obniżyć wygląda na co najmniej 35-40mm ;P
Ave!michalinio22 pisze:>> jakieś mody chyba zrobię na pewno odmulę kolektor wydechowy i może coś podziałam z wydechem i porządny CAI też się prosi
Ave!michalinio22 pisze:DBANIE O NISSANA bo to perełka
ps. Rozsądna gleba to eibach pro Kit
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wy sobie obniżajcie, wlewajcie specola a nawet róbcie VE zeby zapierdalało a my, Aishin, foo und rz pijemy za kasę z Primery
Za hajs kupca baluj!
Za hajs kupca baluj!
Ostatnio zmieniony 2016-07-15, 21:07 przez rz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Na ZDROWIE !!! foo zapraszał ale no niestety ja do pracy w weekend
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
tak tylko pojawia się problem że większość sprężyn ma obiżenie np. 30/30 a ja wolałbym przód opuścić bardziej względem tyłu bo tak to wyjdzie to samo tylko niżej... Poza tym mam pytanie czy czymś różnią się sprężyny lub amortyzatory w P11 przedlifta że są rodzielane na stronach w chory sposób na 2.0TD, na wersje do tylko 1,6 lub 2,0 GT i 2,0TD. Jest jakaś różnica? Bo chyba względem polifta już jest różnica czy nie?Rozsądna gleba to eibach pro Kit
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
W intercarsie/motointegrator można kupić (przynajmniej tak kiedyś było) wysyłkowo sprężyny eibach na sztuki obniżasz przód i jest równo.michalinio22 pisze:tak tylko pojawia się problem że większość sprężyn ma obiżenie np. 30/30 a ja wolałbym przód opuścić bardziej względem tyłu bo tak to wyjdzie to samo tylko niżej...
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
michalinio22, sprężyny różnią się twardością Diesel z przodu musi mieć mocniejsze - waga silnika, GT ma nieco utwardzony tył i przód względem SLX/GX/SE. Tyle z moich info.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra znalazlem na motointegratorze jednak pytanie tylko czy -30mm wyrówna mi przód?PrzeRuSco pisze:W intercarsie/motointegrator można kupić (przynajmniej tak kiedyś było) wysyłkowo sprężyny eibach na sztuki obniżasz przód i jest równo.michalinio22 pisze:tak tylko pojawia się problem że większość sprężyn ma obiżenie np. 30/30 a ja wolałbym przód opuścić bardziej względem tyłu bo tak to wyjdzie to samo tylko niżej...
janusz czyli springi do TD na przodzie są twardsze od benzyn?
Ma ktoś opinie na temat sprężyn holenderskiej firmy MAD? bo mają w dobrej cenie sprężyny 40/30 ale i tak bym tylko przód wykorzystał no
Ostatnio zmieniony 2016-07-16, 08:59 przez michalinio22, łącznie zmieniany 1 raz.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
tak coś czułem, że to o Balerona chodzi Graty autka, widziałem na żywo, także jest bardzo dobra baza ! Btw jak już te regiony odwiedziłeś to trzeba było się odezwać i wpaść po flaszkę obiecana ...
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
z tłumika ?subbas pisze:Skąd to coś wzięło się w wydechu?
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Wypełnienie tłumika coś takiego o >> http://allegro.pl/wata-do-izolacji-tlum ... 53434.htmlsubbas pisze:Skąd to coś wzięło się w wydechu?
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Weź pod uwagę, że prowadzenie się przez to zmieni. Jeździłem chwilę WP11 ze zmienionymi sprężynami jedynie z przodu - tył latał zupełnie inaczej i chciał zamiataćmichalinio22 pisze:ale i tak bym tylko przód wykorzystał no
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem wiem zaczalem sie nad tym zastanawiac juz jutro idzie miarka w reke i zaczne sprawdzac bo MTS ma.zestaw obnizenia 35/20 i byc moze to bedzie optymalne lub jeszcze zastanawialem sie nad seria ale wzmocniona w swojej ofercie ma cos takiego lesjofors 30% twardsze od serii i bilstein robi wedlug charakterystki od wersji GT wiec wzmocnione . Ewentualnie w rozsadnych pieniadzsch mysle mozna kupowac na osie rozne wersje sprezyn tez w MTS technik bo kontaktowalem sie z nimi i np. Kupic -35mm lub -40mm na przod do deisla czyli twardsze i -20mm od kombii i tez powinny byc git
Tymczasem maly up> wpadla skorzana kierownoca mily gratis od Foo >> Before
After >>
Kiera naprawde w swietnym stanie nie powycierana super sprawa . Oczywiscie po odlaczebiu airbaga i wsadzeniu spowrotem wywalila mi kontrolka airbagu ale trik z czujnikiem drzwi przy srodkowym słupku zadzialal i zrestartowal sie i bangla wszystko jak trzeba
Tymczasem maly up> wpadla skorzana kierownoca mily gratis od Foo >> Before
After >>
Kiera naprawde w swietnym stanie nie powycierana super sprawa . Oczywiscie po odlaczebiu airbaga i wsadzeniu spowrotem wywalila mi kontrolka airbagu ale trik z czujnikiem drzwi przy srodkowym słupku zadzialal i zrestartowal sie i bangla wszystko jak trzeba
Ostatnio zmieniony 2016-07-19, 10:32 przez michalinio22, łącznie zmieniany 2 razy.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
@michalinio22
Dzięki śliczne za dobre słowo, staram się jak "umim" - radości nigdy za mało hehe. Wizyta mega sympatyczna również dla Nas, choć nie powiem, sentyment do BALERONA zawsze zostanie, bo godnym wozidełkiem ten konkretny egzemplarz jest. Dbać i najlepszego, a i pozdrowienia dla kolegi od Toyki!
Pamiętasz:
"Beer & Pee on wheels!"
Szkoda, że choć na dobę nie zostaliście! Tyle co się wydarzyło od piątku (i kontynuujemy dalej hehehehe) z rz i na zmianę z ekipą Tarnowo-Dębicką: Ramzes_II, Basią, arrow76, Karol, Kryniu i "teleportycznie" z nieocenionym sypiącym IP'kami januszkiem - no masterclass dni
Remont - nie zając
@KTR
Truth, musiałbyś się przyglądnąć jej bliżej, czy to ta sama, nim w ogóle dowiedziałem się, że to od Ciebie itd., to było już dobre 3 miechy później No jakkolwiek - przekazałem dalej, niech służy!
Oki, detox mode on!
-------
Coś mnie w kościach łupie, że będzie konkretny UP! Mam nadzieję, że dojdzie w końcu wyczekiwana gleba
Dzięki śliczne za dobre słowo, staram się jak "umim" - radości nigdy za mało hehe. Wizyta mega sympatyczna również dla Nas, choć nie powiem, sentyment do BALERONA zawsze zostanie, bo godnym wozidełkiem ten konkretny egzemplarz jest. Dbać i najlepszego, a i pozdrowienia dla kolegi od Toyki!
Pamiętasz:
"Beer & Pee on wheels!"
Szkoda, że choć na dobę nie zostaliście! Tyle co się wydarzyło od piątku (i kontynuujemy dalej hehehehe) z rz i na zmianę z ekipą Tarnowo-Dębicką: Ramzes_II, Basią, arrow76, Karol, Kryniu i "teleportycznie" z nieocenionym sypiącym IP'kami januszkiem - no masterclass dni
Remont - nie zając
@KTR
Truth, musiałbyś się przyglądnąć jej bliżej, czy to ta sama, nim w ogóle dowiedziałem się, że to od Ciebie itd., to było już dobre 3 miechy później No jakkolwiek - przekazałem dalej, niech służy!
Oki, detox mode on!
-------
Coś mnie w kościach łupie, że będzie konkretny UP! Mam nadzieję, że dojdzie w końcu wyczekiwana gleba
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Oj tak up bedzie hmm... monstrualny ale trzeba jeszcze na niego poczekac bo na razie praca dyplomowa na studiach najwazniejsza bo 3lata zapierdolu w terenie nie zmarnuje i musze obronic sie. Wiec najwiekszy up bedzie jakos w polowie wrzesnia dopiero wybaczcie ale nadrobie zaległości bo plany sa wrecz ogromne bedzie fajnie.
Tutaj na oslode maly upik:
Przez ostatni mieisac prima przejchalem jakies 2,5tys km w trasach i spisywala sie genialnie.
Jakies 1000km temu standardowy zestaw plukanka oleum i filtry + ogarnalem dolot wkleilem dzwon 70mm i puscilem rure az pod zderzak i lapie zimne powietrze spod zderzaka + filtr KN z wszystkich wkladek(a w sunnym testowalem pipercrosa, simote, standard to KN najlepiej sie spisywal )
Oraz tutaj na zachętę czesc frutsow ktore doszly do Mnie i czekam jeszcze na springi i olej motul gear300 bo sprzeglo trzeba juz na cito zmienić bo po tych trasach hmm no juz uznalo ze jak na oem to dalo juz spokoj .
W piwnicy czeka kolektor no i caly wydech bedzie robiony też ale z rozsadkiem zeby tylko odmulic nissana a nie przelot 2,5cala na calej dlugosci bo spodobalo mi sie to ze w trasie moge rozmawiac z moja ukochaną konkretow nie podaje bo planow jeszcze mnostow na razie nauka ale to nie przeszkadza zbierac frustow . Dojdzie jeszcze hm... poli komplet.. no pare fajnych rzeczy jeszcze wpadnie warto czekac a mnie to mobilizuje do napisania i obrony pracy zeby moc grzebac przy primerze.
Tutaj na oslode maly upik:
Przez ostatni mieisac prima przejchalem jakies 2,5tys km w trasach i spisywala sie genialnie.
Jakies 1000km temu standardowy zestaw plukanka oleum i filtry + ogarnalem dolot wkleilem dzwon 70mm i puscilem rure az pod zderzak i lapie zimne powietrze spod zderzaka + filtr KN z wszystkich wkladek(a w sunnym testowalem pipercrosa, simote, standard to KN najlepiej sie spisywal )
Oraz tutaj na zachętę czesc frutsow ktore doszly do Mnie i czekam jeszcze na springi i olej motul gear300 bo sprzeglo trzeba juz na cito zmienić bo po tych trasach hmm no juz uznalo ze jak na oem to dalo juz spokoj .
W piwnicy czeka kolektor no i caly wydech bedzie robiony też ale z rozsadkiem zeby tylko odmulic nissana a nie przelot 2,5cala na calej dlugosci bo spodobalo mi sie to ze w trasie moge rozmawiac z moja ukochaną konkretow nie podaje bo planow jeszcze mnostow na razie nauka ale to nie przeszkadza zbierac frustow . Dojdzie jeszcze hm... poli komplet.. no pare fajnych rzeczy jeszcze wpadnie warto czekac a mnie to mobilizuje do napisania i obrony pracy zeby moc grzebac przy primerze.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
NOPE bardzo podobny ale nie co do balerona mam inne plany niż sprzedaż
Dodano: 2016-09-23, 22:51
UP UP!!
Primera w końcu dostała pakiet frutsow
Poczynione zostało:
-wymiana sprzęgła komplet aisin
-wymiana oleju w skrzyni+wszystkie uszczelniacze skrzyni i półosi
-wymieniony kompletnie wydech >>kolektor SSAC + seryjny wydech na średnicy 55mm do końca bez żadnej zwezki na dwóch tlumikach (końcowy RMMotors RM8 XXL i środkowy powiększony 50zm z serduszkami dla wyciszenia)
-wymiana kabli zapłonowych i świec
-mod rozrządu
-komplet poliuretanoych tulei na przód (górne wahacze lemfordera śr 35mm tulejki z Olkusza 85Sha pasują idealnie a dolne wahacze i stab i łącznik staba czerwone strongflexa)
-łączniki staba nowe, końcówki drążka, sworznie wahaczy
-wymiana kompletu sprężyn >> przód -35mm MTS technik długość 297mm grubość 12,5mm(krótsze o 112mm od kayaby seryjnych co były sic! A na tył sprężyny lesjofors 4262042 krótsze o 19mm ale grubsze o 1mm czyli 13mm i tył stoi jak stal ale jest w końcu fajnie sztywno )
-zabezpieczenie podwozia
- przewody hamulcowe w oplocie HELLA
-wymiana płynu chlodniczego
-wymiana filtra paliwa
Teraz Prima stoi tak ajeszcze trochę opadnie jak sprężyny się ułożą
zwykły link bo za cholere nie chce mi zadziałać ani Img ani URL >> http://images81.fotosik.pl/30/b4adffc6d6676076.jpg
Porównać można jak stała wcześniej w albumie >> album http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293pl/album/2330047
Jak będę mial czas to zrobię filmik jak teraz się baleron zbiera i jak brzmi , porobie fotki wydechu i zawieszenia.
Pozdrawiam
Dodano: 2016-09-23, 22:51
UP UP!!
Primera w końcu dostała pakiet frutsow
Poczynione zostało:
-wymiana sprzęgła komplet aisin
-wymiana oleju w skrzyni+wszystkie uszczelniacze skrzyni i półosi
-wymieniony kompletnie wydech >>kolektor SSAC + seryjny wydech na średnicy 55mm do końca bez żadnej zwezki na dwóch tlumikach (końcowy RMMotors RM8 XXL i środkowy powiększony 50zm z serduszkami dla wyciszenia)
-wymiana kabli zapłonowych i świec
-mod rozrządu
-komplet poliuretanoych tulei na przód (górne wahacze lemfordera śr 35mm tulejki z Olkusza 85Sha pasują idealnie a dolne wahacze i stab i łącznik staba czerwone strongflexa)
-łączniki staba nowe, końcówki drążka, sworznie wahaczy
-wymiana kompletu sprężyn >> przód -35mm MTS technik długość 297mm grubość 12,5mm(krótsze o 112mm od kayaby seryjnych co były sic! A na tył sprężyny lesjofors 4262042 krótsze o 19mm ale grubsze o 1mm czyli 13mm i tył stoi jak stal ale jest w końcu fajnie sztywno )
-zabezpieczenie podwozia
- przewody hamulcowe w oplocie HELLA
-wymiana płynu chlodniczego
-wymiana filtra paliwa
Teraz Prima stoi tak ajeszcze trochę opadnie jak sprężyny się ułożą
zwykły link bo za cholere nie chce mi zadziałać ani Img ani URL >> http://images81.fotosik.pl/30/b4adffc6d6676076.jpg
Porównać można jak stała wcześniej w albumie >> album http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293pl/album/2330047
Jak będę mial czas to zrobię filmik jak teraz się baleron zbiera i jak brzmi , porobie fotki wydechu i zawieszenia.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-09-23, 22:50 przez michalinio22, łącznie zmieniany 2 razy.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Foo, Dzięki wielkie baleron teraz prowadzi się wyśmienicie !! Jest naprawdę super na chwile obecną w planach tylko jazda i radość z jazdy. W późniejszym czasie, na pewno poważniej podejdę do tematu dolotu aby wykorzystać potencjał wydechu(aby dźwięk poprawić) na przyszły sezon jak mi odwali i zakocham się bardziej to może.... gruntowniejsze odświeżenie lakieru? Zalezy jak mocno się zakocham i na ile lat zostanę z Baleronem.
Tutaj zdjęcia tłumików i sprężyn >>
seryjne dwie puszki usunięte bo miały zwężke do 50mm, zastąpione zostały jednym większym widocznym na zdjęciu
Wydech jest głośniejszy ale w trasie nie męczy do 3tys obrotów ładnie burczy. powyżej zaczyna się zabawa czasem nawet odkaszlnie
Tutaj zdjęcia tłumików i sprężyn >>
seryjne dwie puszki usunięte bo miały zwężke do 50mm, zastąpione zostały jednym większym widocznym na zdjęciu
Wydech jest głośniejszy ale w trasie nie męczy do 3tys obrotów ładnie burczy. powyżej zaczyna się zabawa czasem nawet odkaszlnie
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile