
[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i polatane było 
Skoczyliśmy na dwie zetki pobawić się na torze w Jastrzebiu:
Piecełek spisał się na medal, nie grzeje się nie wpiepsza oleju no i zapewnia zdecydowanie większego kopa przy splanaiu maks 10% większym jak fabryczny
Dwa moje pierwsze przejazdy:
https://youtu.be/EBt8SaekWis
Heble także dużo trwalsze i odrobinę skuteczniejsze jak te oparte o zaciski z 370Z:
Nic tylko bić teraz na tor Poznań po nowy rekord

Skoczyliśmy na dwie zetki pobawić się na torze w Jastrzebiu:

Piecełek spisał się na medal, nie grzeje się nie wpiepsza oleju no i zapewnia zdecydowanie większego kopa przy splanaiu maks 10% większym jak fabryczny

Dwa moje pierwsze przejazdy:
https://youtu.be/EBt8SaekWis
Heble także dużo trwalsze i odrobinę skuteczniejsze jak te oparte o zaciski z 370Z:

Nic tylko bić teraz na tor Poznań po nowy rekord

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wspomaganie kierownicy mi wysiadło więc trening był dobry 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No chłopaki na namawiają mnie bym dotychczasowe Roty zastąpił znacznie lżejszymi Enkei, dokłądnie tymi przód 9,5 cala a tył 10,5 (pół więcej jak teraz mam):

Według przeliczników 1kg masy felgi wpływa na przyspieszenie i hamowanie jak 9kg dla całego auta
Tak pi razy oko mogę zdjąć z felg jakieś 7 kg

Jak pogarniam się z tymi wszystkimi Zetkami co stoją u mnie pod garage to nie przyjmuje kolejnych i za swoją się biorę, taką mini lista prac jaka mnie czeka to:
- mod dolotu (mam przygotowany Fi 89mm z trąbką i chce to w seryjną puszkę wpakować)
- wydech ukulturalnić na tą chwilę 110dB na prostej w Poznaniu
- wsadzic wreszcie pierścienie centrujące do felg
- wsadzić lżejsze aluminiowe dystanse po miedzy tarcze hamulcową a piastę
- nawiewy na przednie hamulce
- twardsze sprężyny na przodzie zamontować (kupilem 18kg)
- fotel kierowcy maks do tyłu cofnąć + pedały podosówać
- tylny zderzak przerobić by nie działał jako spadochron...
- dołożyć dużą chłodnice wspomagania
- obniżyć silnik tyle ile się da tak samo przedni stabilizator oraz dyfer
I cała cała masa drobnicy...
A no i już się projektuje nowy upper plenum, w zasadzie projekt wykonany wraz z symulacjami przepływu:


Dzięki temu i większej przepustnicy i nowej rurce dolotowej myślę że wreszcie 400KM się ukaże na naszej hamowni w mojej Rudej Zetce

Według przeliczników 1kg masy felgi wpływa na przyspieszenie i hamowanie jak 9kg dla całego auta

Tak pi razy oko mogę zdjąć z felg jakieś 7 kg


Jak pogarniam się z tymi wszystkimi Zetkami co stoją u mnie pod garage to nie przyjmuje kolejnych i za swoją się biorę, taką mini lista prac jaka mnie czeka to:
- mod dolotu (mam przygotowany Fi 89mm z trąbką i chce to w seryjną puszkę wpakować)
- wydech ukulturalnić na tą chwilę 110dB na prostej w Poznaniu
- wsadzic wreszcie pierścienie centrujące do felg

- wsadzić lżejsze aluminiowe dystanse po miedzy tarcze hamulcową a piastę
- nawiewy na przednie hamulce
- twardsze sprężyny na przodzie zamontować (kupilem 18kg)
- fotel kierowcy maks do tyłu cofnąć + pedały podosówać
- tylny zderzak przerobić by nie działał jako spadochron...
- dołożyć dużą chłodnice wspomagania
- obniżyć silnik tyle ile się da tak samo przedni stabilizator oraz dyfer
I cała cała masa drobnicy...
A no i już się projektuje nowy upper plenum, w zasadzie projekt wykonany wraz z symulacjami przepływu:


Dzięki temu i większej przepustnicy i nowej rurce dolotowej myślę że wreszcie 400KM się ukaże na naszej hamowni w mojej Rudej Zetce

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
fajnie, że nie odpuszczasz. powodzenia 

100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Takie drobnostki już, typu nowy dolocik na szybko wystrugany:


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No wolnossaczkiem swym odwiedziłem lotnisko koło Ryk by sprawdzić jak to mnie na ćwiartkę idzie, no planowanej wysokiej 12 nie udało się wykręcić z racji szmacianych opon...
Pamiąteczka z tego wypadu:
https://www.youtube.com/watch?v=WkXw26DDYMw
Pamiąteczka z tego wypadu:
https://www.youtube.com/watch?v=WkXw26DDYMw
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i ostatni raz na głośnym wydechu - pamiatkowy przejazd przez tunel:
https://www.youtube.com/watch?v=qxcVC4LyQvs
https://www.youtube.com/watch?v=qxcVC4LyQvs
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
nie no jak - ten powyżej to przejazd przez tunel 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to Ruda w Rykach znowu zawitała:

No i laczki zmienione i czasiki poprawione, pierwsza setunia po 4,6 sek sie pojawia

No i wreszcie 12-stka na ćwiartkę i tym samym załapałem się do grona 12stkowych zetek, które osobiście budowałem:

No i 12,991 choć przejazdów miałem parę i jeden zdecycowanie lepszy - czekam co to pojawi sie na liście SCS

Wreszcie na trasie sobie pocisnąłem sprzęta i muszę przyznać że przyjemnie się nią leci, jest fajnie miło i elastycznie, teraz najwyższy czas wykręcić coś poniżej 1:50 na Poznaniu
A jedyna zmianę jaką wprowadziłem to R888 na tyle w rozmiarze 275.40R18 no i zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył...
Za to efektowniej wygląda


No i laczki zmienione i czasiki poprawione, pierwsza setunia po 4,6 sek sie pojawia


No i wreszcie 12-stka na ćwiartkę i tym samym załapałem się do grona 12stkowych zetek, które osobiście budowałem:

No i 12,991 choć przejazdów miałem parę i jeden zdecycowanie lepszy - czekam co to pojawi sie na liście SCS


Wreszcie na trasie sobie pocisnąłem sprzęta i muszę przyznać że przyjemnie się nią leci, jest fajnie miło i elastycznie, teraz najwyższy czas wykręcić coś poniżej 1:50 na Poznaniu

A jedyna zmianę jaką wprowadziłem to R888 na tyle w rozmiarze 275.40R18 no i zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył...
Za to efektowniej wygląda


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
po za dolotem zmieniales tez wydech? Poprzednio dolot na stozku teraz na airboxie z panelem?Coobcio pisze:zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył...
Teoretycznie to taki dolot mógł poprawić a nowy wydech pociągnął wynik w dół ? Wykres momentu powinien tez się poprawić na tłustym dolocie

Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dolot zabrał 1 czy 2 konie ale za to bardzo fajnie wygląda - no wystrugałem go z myślą o większej przepustnicy 
Wydech nie zmieniany - właśnie się robi nowy, oparty o dwa tłumiki przelotowe jeden 50cm a drugi 60cm - też raczej nie wpłynie na moc a na to że na Poznaniu nie będą się czepiać
Tak więc walki z mocą ciąg dalszy ale już na tą chwilę mimo że tylko ośka to takiego R34 GTR-a w tyle by zostawiło

Wydech nie zmieniany - właśnie się robi nowy, oparty o dwa tłumiki przelotowe jeden 50cm a drugi 60cm - też raczej nie wpłynie na moc a na to że na Poznaniu nie będą się czepiać

Tak więc walki z mocą ciąg dalszy ale już na tą chwilę mimo że tylko ośka to takiego R34 GTR-a w tyle by zostawiło

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kręci się do 8000obr.min - hehe zamyka fabryczną szafę 
https://www.youtube.com/watch?v=ZrSbB6vWpEU
Pocieszający jest fakt że kręci czasy niemal o pół sekundy lepsze jak kultowy Nissan GTR R34, wiadomo że porównuję do seryjnego zamulonego pedałka...

https://www.youtube.com/watch?v=ZrSbB6vWpEU
Pocieszający jest fakt że kręci czasy niemal o pół sekundy lepsze jak kultowy Nissan GTR R34, wiadomo że porównuję do seryjnego zamulonego pedałka...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM