[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Kuba zgubił węże od wody, trzeba poprawić kilka niedociagnięć i zalać oliwę po czym mozna pierwszy raz odpalić. Myśleliśmy, że dzisiaj już zapali, ale jak nie daje rady to nie daje.na jakim etapie prace? wyjechałeś już?
Pozostało:
1. Włożyc wtryski
2. Aku do bagarka
3. podłaczyć przewody wodne do turbiny
4. podłaczyć wskaźniki
5. wystroić
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dzisiaj do odpalenia trochę zostało jeszcze do zrobienia między innymi:
- dokończyć ściek z turibny...
- pospawać mocowanie aktuatora które już dopasowane i przygotowane
- przedłużyć krucieć od obudowy termostatu
- zalać olej i płyn do chłodnicy no i można palić turbo wóz
Dzisiaj w aucie zostało zrobione:
- poprawione połączenie turbiny z IC
- turbina przykręcona do kolekotra i wadzona uszczelka metalowa
- doprowadzony olej i woda do turbiny
- obsadzone czujniki oleju
- wkręcony nowy filtr oleju
- wklejona miska olejowa
- ogarnięte podciśnienia
- ogarnięty regulator ciśnienia paliwa i bov
- zasilikowane na niebiesko
- stuningowany został przepływomierz coby w prosty sposób można było na niego zakładać/zciągać filtr powietrza
Żeby wszystko grało na gotowo a nie tylko auto opuściło mój garażyk o własnych siłach to trzeba jeszcze:
- to co napisał Bombel + to co poniżej
- powiększyć otwory na szpilki w DP oraz wspawać mocowanie pod pierwszą sondę Lambda
- dorobić/kupić i wsadzić uszczelkę miedzy turbo a DP
- doprowadzić podciśnienie do kabiny oraz przewody elektryczne od czujnika temperatury oleju
- doprowadzić podciśnienie do aktuatora po drodze montując MBC...
no i reszta wyjdzie w praniu
- dokończyć ściek z turibny...
- pospawać mocowanie aktuatora które już dopasowane i przygotowane
- przedłużyć krucieć od obudowy termostatu
- zalać olej i płyn do chłodnicy no i można palić turbo wóz
Dzisiaj w aucie zostało zrobione:
- poprawione połączenie turbiny z IC
- turbina przykręcona do kolekotra i wadzona uszczelka metalowa
- doprowadzony olej i woda do turbiny
- obsadzone czujniki oleju
- wkręcony nowy filtr oleju
- wklejona miska olejowa
- ogarnięte podciśnienia
- ogarnięty regulator ciśnienia paliwa i bov
- zasilikowane na niebiesko
- stuningowany został przepływomierz coby w prosty sposób można było na niego zakładać/zciągać filtr powietrza
Żeby wszystko grało na gotowo a nie tylko auto opuściło mój garażyk o własnych siłach to trzeba jeszcze:
- to co napisał Bombel + to co poniżej
- powiększyć otwory na szpilki w DP oraz wspawać mocowanie pod pierwszą sondę Lambda
- dorobić/kupić i wsadzić uszczelkę miedzy turbo a DP
- doprowadzić podciśnienie do kabiny oraz przewody elektryczne od czujnika temperatury oleju
- doprowadzić podciśnienie do aktuatora po drodze montując MBC...
no i reszta wyjdzie w praniu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przyznam się szczerze że dzisiaj także coś mało czasu poświęciłem primerce no ale już została odpalona, wszytko chodzi, wycieków nie ma.
Czasu straciłem na wożeniu krućca wodnego do spawania - nie dało rady go po mojej myśli pospawać musiałem na petencie węża wodnego zrobić...
Ściek z turbinki też ogarnięty tak więc o własnych siłach można nią opuszczać garaż by między innymi jutro dokończyć KUBY SR20VE, zamknąć z nim temat i uderzyć a hamownię
Ps. Bombel do zrobienia na jutro - przedłużka do mocowania aktuatora bo ramię już jest wykonane ale seryjne cięgło przy jego przemieszczeniu okazało się za krótkie. Jak mi pan tokarz to szybko ogarnie to hamownię jutro odwiedzimy
Czasu straciłem na wożeniu krućca wodnego do spawania - nie dało rady go po mojej myśli pospawać musiałem na petencie węża wodnego zrobić...
Ściek z turbinki też ogarnięty tak więc o własnych siłach można nią opuszczać garaż by między innymi jutro dokończyć KUBY SR20VE, zamknąć z nim temat i uderzyć a hamownię
Ps. Bombel do zrobienia na jutro - przedłużka do mocowania aktuatora bo ramię już jest wykonane ale seryjne cięgło przy jego przemieszczeniu okazało się za krótkie. Jak mi pan tokarz to szybko ogarnie to hamownię jutro odwiedzimy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jeden runner w kolektorku został owiniety, chłodnica z wiatrakiem zamontowana, wspornik do linki gazu dodany no i długo się zeszło z tym cholernym aktuatorem - siłownikiem od turbosprężarki no ale wszystko przypasiło
Jutro te wtryski trzeba zmienić i dodać wskaźniczki oraz przepiąć ECU mastera by czytał z map sensora oraz wystroić.
PS. BLOW OFF jest kurde mega mistrz !
Zdjęcia brzydko wyszły i nie ukazują potęgi głosu (psikadełka):
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
Jutro te wtryski trzeba zmienić i dodać wskaźniczki oraz przepiąć ECU mastera by czytał z map sensora oraz wystroić.
PS. BLOW OFF jest kurde mega mistrz !
Zdjęcia brzydko wyszły i nie ukazują potęgi głosu (psikadełka):
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No słabo puki nie ma większych wtrysków się to odpycha, jedynie ciśnienie paliwa bazowe z 3 na 4 bary podniesione i dolane na maksa przy gazie w deskę by w miarę bezpiecznych warunkach testa na drodze zrobić ile to dmucha... Fajnie dmucha bo do 3000 jest 0,4 bara po czym rośnie do 0,5 i przy 7000obr.min ok. 0,55-0,6...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR