edit: gratulacje fajnej foty w marcowym WRC
[Sunny] n14 GTI sr20ve projekt rajdówka
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja mogę napisać i zapytać w Twoim imieniu, powinni mnie kojarzyć, zresztą powołałbym się na starą korespondencję, bo pisać do nich z drogi to podejrzewam że Ci zaczną wymyślać jak mnie że nie ma w ofercie a to wykonanie indywidualne, dopłaty, stratattata ja to już przerabiałem sam im robiłem dokumentację mechanizmu różnicowego za co chcieli u siebie 400 funtów skasować 
edit: gratulacje fajnej foty w marcowym WRC
edit: gratulacje fajnej foty w marcowym WRC
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Czas trochę odświeżyć temat - sporo się pozmieniało w aucie - choć nadal walczę z ustawieniami żeby dało się tym jeździć- w skrócie co się zmieniło w aucie:
- szpera torsen Mfactory
- przełożenie główne Mfactory 5,127
- tarcza sprzęgła obita kewlarem
- nowe łożysko oporowe
- nowe końcówki drążków kier. i nowy przegub
- zawieszenie gwintowane ISC Racing Obecnie sprężyny 10/8 - tył za twardy , założę 6 z tyłu + osłony przeciwpyłowe
- żeby opony nie ocierały o zawias konieczne były dystanse - przesadziłem bo kupiłem po 2 cm na koło + nowe długie szpilki - dokupię jeszcze zestaw 1cm
- śruby mimośrodowe do regulacji pochylenia koła + cambery z przodu - negatyw z przodu -3,5 z tyłu -2,5 - zdecydowanie za duży - zmniejszę do -2 bo na tym nie da się jeździć
- nowe osłony drążków kier.
- Klocki Ferodo ds2500 do zacisków przednich Wilwooda ściągane z GB
- tuleje tylnego zawieszenia Strong flex żółte ( przednie miałem już wcześniej
- rajdowe żarówki 100w w lampy dalekosiężne
- płyta pod silnik pa 11
- nowe tarcze hamulcowe z tyłu Brembo
- regulowane łączniki tylnego stabilizatora ( śruba rzymska)
Jakie wrażenia ? - na ten moment słabe: na pierwszym treningu łożysko tylne powiedziało papa i wygląda że nowy przegub i poduszka silnika również. Auto na tak dużym negatywie w połączeniu z szarpiącym torsenem prowadzi się nieprzewidywalnie i potrafi sponiewierać. Slalomy, nawroty to męka - kierownica słabo wraca z maksymalnego skrętu a z małego skrętu za szybko wraca, a skręcanie wymaga dużo siły. Dlatego zamierzam trochę cofnąć się z ustawieniami zrobię negatyw po -2 i włożę dystanse 1cm na tył lub na przód i tył na felgach z et poniżej 35 takie wystarczą. Do tego ponaprawiam co się zepsuło i założę sprężyny 6 na tył i zobaczymy jak to będzie. Jak macie jakieś podpowiedzi/sugestie w temacie ustawiania geometrii/zawieszenia to będę wdzięczny. Poniżej trochę świeżych fotek:










- szpera torsen Mfactory
- przełożenie główne Mfactory 5,127
- tarcza sprzęgła obita kewlarem
- nowe łożysko oporowe
- nowe końcówki drążków kier. i nowy przegub
- zawieszenie gwintowane ISC Racing Obecnie sprężyny 10/8 - tył za twardy , założę 6 z tyłu + osłony przeciwpyłowe
- żeby opony nie ocierały o zawias konieczne były dystanse - przesadziłem bo kupiłem po 2 cm na koło + nowe długie szpilki - dokupię jeszcze zestaw 1cm
- śruby mimośrodowe do regulacji pochylenia koła + cambery z przodu - negatyw z przodu -3,5 z tyłu -2,5 - zdecydowanie za duży - zmniejszę do -2 bo na tym nie da się jeździć
- nowe osłony drążków kier.
- Klocki Ferodo ds2500 do zacisków przednich Wilwooda ściągane z GB
- tuleje tylnego zawieszenia Strong flex żółte ( przednie miałem już wcześniej
- rajdowe żarówki 100w w lampy dalekosiężne
- płyta pod silnik pa 11
- nowe tarcze hamulcowe z tyłu Brembo
- regulowane łączniki tylnego stabilizatora ( śruba rzymska)
Jakie wrażenia ? - na ten moment słabe: na pierwszym treningu łożysko tylne powiedziało papa i wygląda że nowy przegub i poduszka silnika również. Auto na tak dużym negatywie w połączeniu z szarpiącym torsenem prowadzi się nieprzewidywalnie i potrafi sponiewierać. Slalomy, nawroty to męka - kierownica słabo wraca z maksymalnego skrętu a z małego skrętu za szybko wraca, a skręcanie wymaga dużo siły. Dlatego zamierzam trochę cofnąć się z ustawieniami zrobię negatyw po -2 i włożę dystanse 1cm na tył lub na przód i tył na felgach z et poniżej 35 takie wystarczą. Do tego ponaprawiam co się zepsuło i założę sprężyny 6 na tył i zobaczymy jak to będzie. Jak macie jakieś podpowiedzi/sugestie w temacie ustawiania geometrii/zawieszenia to będę wdzięczny. Poniżej trochę świeżych fotek:










Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Mnie się wydaje że -2 to może być za dużo, spróbowałbym na razie -1.5. Co prawda nie startuje nigdzie swoim skrzatem ale u mnie jest przód -1 i tył też coś koło tego, ostatnio zrobiłem sobie trening po okolicy i tył klei się do drogi fajnie ale czasami puszcza taka natura tego samochodu i jak się nie zapnie szybkiej kontry to może być ciekawie.
Po za tym jak mówisz tył nie może być za twardy, a dystans 1cm na tyle nie powinien przeszkadzać.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL