[ Maxima] Nissan Maxima QX A32 DARK PROJECT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Waleczki rozrzadu takze masz w planach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Nooo trochę się te graty u mnie wyleżały.... z tego co pamiętam, to dotarły do mnie w sierpniu 2013r
Najważniejsze, że w końcu w piątek się zmobilizowałem i zacząłem prace.
Mam nadzieję, że niebawem powstanie kolejny projekt VQ30DE+K i hamownia pokaże +240HP .... POWODZENIA
Najważniejsze, że w końcu w piątek się zmobilizowałem i zacząłem prace.
Mam nadzieję, że niebawem powstanie kolejny projekt VQ30DE+K i hamownia pokaże +240HP .... POWODZENIA
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Ciezko powiedziec Jezeli trafily by sie w rozsadnych pieniadzach to chetnie bym kupil. Problem w tym, ze z tego co widzialem waleczki jwt do vq30 to w zasadzie biale kruki a jak juz si epojawia to cena jest adekwatna do ich rzadkosci. Mozna jeszcze zalozyc od vq35 ale brak potwierdzonych realnych korzysci.Coobcio pisze:Waleczki rozrzadu takze masz w planach
Mialem zamiar robić czary bo nie chce mi sie cewek zaplonowych zmieniac (z tego so pamietam nie pasuja stare nawet po obcieciu jednego uchwytu). Z drugiej strony i tak mam zamiar zalozyc set od z33 bo te standardowe od vq30 usterkowoscia doprowadzaja mnie do szalu...Lombardo88 pisze:ciepanek, chyba jeszcze brakuje pokrywy zaworów od dek-a mam i dam;) no chyba że będziesz robił czary mary ze starym deklem ?
No ja tez po cichu licze na 240+ a graty nie tyle sie wylezaly co nabraly mocy urzedowej Ostatnie hamowanie gdzie wyszlo 225PS bylo na standardowej odcince, a przy okazji zmiany kolektora mam zamiar zmienic kwarc wiec mysle ze to jeszcze troche podbije wynikSzalony pisze:Nooo trochę się te graty u mnie wyleżały.... z tego co pamiętam, to dotarły do mnie w sierpniu 2013r
Najważniejsze, że w końcu w piątek się zmobilizowałem i zacząłem prace.
Mam nadzieję, że niebawem powstanie kolejny projekt VQ30DE+K i hamownia pokaże +240HP .... POWODZENIA
Widziałem Maximę na żywo, świetna sprawa. A właścicielowi gratki miejsca na podium
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No bez gaziutka to proste że szybszy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A widze że szybszy od Szalonego jesteś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Dawno juz nie byłKo żadnego updatu, a parę rzeczy się uzbierało więc wrzucam
Jesienią zeszłego roku wpadły sprężyny H&R - 35mm, ale niestety bez zdjęć natomiast w przyszłym tygodniu montowane będzie:
komplet amorów KYB Excel-G
Sprzęgło Exedy:
Tarcze Mikoda:
Klocki hamulcowe: przód EBC Yellow Stuff, tył: Ferrodo Premier
przy okazji wymiana oleju, uszczelniacz na wale i likwidacji luzów w zawieszeniu.
Na sam koniec dodam, że w zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem takiego strucla:
w/w rdzawa szmata jest 1995 roku i wyposażona jest w silnik vq20de.
Posiada:
-skórzana tapicerka
-podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele
-podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka(chyba wszystkie miały)
-automatyczna klimatyzacja
-oryginalne radio(lol)
-elektrcznie regulowana wysokość reflektorów
-centralny zamek, wpomaganie, abs
itd...
chyba brak tylko tempomatu, który w trzylitrówkach był standardem.
Bita tylko w prawy tył i to lekko bo nawet szpachli brak. Przebieg 500 000 (na liczniku 250k ale sami wiecie Skóra przetarta delikatnie tylko w jednym miejscu.
Wszstko o dziwo działa, odpala i jeździ - a za cene za która go zakupiłem nie jest to takie oczywiste
Jesienią zeszłego roku wpadły sprężyny H&R - 35mm, ale niestety bez zdjęć natomiast w przyszłym tygodniu montowane będzie:
komplet amorów KYB Excel-G
Sprzęgło Exedy:
Tarcze Mikoda:
Klocki hamulcowe: przód EBC Yellow Stuff, tył: Ferrodo Premier
przy okazji wymiana oleju, uszczelniacz na wale i likwidacji luzów w zawieszeniu.
Na sam koniec dodam, że w zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem takiego strucla:
w/w rdzawa szmata jest 1995 roku i wyposażona jest w silnik vq20de.
Posiada:
-skórzana tapicerka
-podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele
-podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka(chyba wszystkie miały)
-automatyczna klimatyzacja
-oryginalne radio(lol)
-elektrcznie regulowana wysokość reflektorów
-centralny zamek, wpomaganie, abs
itd...
chyba brak tylko tempomatu, który w trzylitrówkach był standardem.
Bita tylko w prawy tył i to lekko bo nawet szpachli brak. Przebieg 500 000 (na liczniku 250k ale sami wiecie Skóra przetarta delikatnie tylko w jednym miejscu.
Wszstko o dziwo działa, odpala i jeździ - a za cene za która go zakupiłem nie jest to takie oczywiste
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Dawno juz nic nie dodawalem wiec wrzucam zbiorcza aktualicje co sie dzialo w przeciagu ponad roku z autkiem.
Wpadl nowy filtr stozkowy AEM. Troche zabawy bylo z przekreceniem akumulatora, ale zmiescil sie bardzo ladnie Przy okazji usunalem resztke wiazki elektrycznej od gazu ktora na tym zdjeciu jeszcze widac.
Nowe oponki co by trakcja byla. MarkGum COLWAY N RALLY 205/55 R15
Nowe kute nakretki do kół bo stare plastelinowe zostawiały gwint na szpilkach Nasadka w zestawie
No i na koniec zdjecie z ostatniej zlotowej cwiartki
Oraz prywatny zlot Maxim
Wpadl nowy filtr stozkowy AEM. Troche zabawy bylo z przekreceniem akumulatora, ale zmiescil sie bardzo ladnie Przy okazji usunalem resztke wiazki elektrycznej od gazu ktora na tym zdjeciu jeszcze widac.
Nowe oponki co by trakcja byla. MarkGum COLWAY N RALLY 205/55 R15
Nowe kute nakretki do kół bo stare plastelinowe zostawiały gwint na szpilkach Nasadka w zestawie
No i na koniec zdjecie z ostatniej zlotowej cwiartki
Oraz prywatny zlot Maxim
Ostatnio zmieniony 2016-06-03, 21:11 przez ciepanek, łącznie zmieniany 1 raz.
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Re: [ Maxima] Nissan Maxima QX A32 DARK PROJECT
Up po 4 latach
Z modów wskoczyły:
- poliuretany czerwone ze Strongflex
- lekki zamach od otoczaka
Poniżej waga oryginalnego (8,1 kg):
i po odelżeniu (6,5 kg):
Ostatnim modem była skrzynia biegów złożona w sumie z 3 (z vq20de, vq30de i 2.2dci), tutaj z pomoca przyszedł Szalony i Oktan za co bardzo im dziekuję.
Do środka wleciało radio z androidem i NDS'em :
i gałka GREX:
Założylem również podkładke pod filtr oleju z czujnikiem temp i ciśnienia, ale na razie bez wskaźników bo chce zrobić jeden zespolony, na razie prototyp jeździ w Micrze i wygląda nast.:
Z modów wskoczyły:
- poliuretany czerwone ze Strongflex
- lekki zamach od otoczaka
Poniżej waga oryginalnego (8,1 kg):
i po odelżeniu (6,5 kg):
Ostatnim modem była skrzynia biegów złożona w sumie z 3 (z vq20de, vq30de i 2.2dci), tutaj z pomoca przyszedł Szalony i Oktan za co bardzo im dziekuję.
Do środka wleciało radio z androidem i NDS'em :
i gałka GREX:
Założylem również podkładke pod filtr oleju z czujnikiem temp i ciśnienia, ale na razie bez wskaźników bo chce zrobić jeden zespolony, na razie prototyp jeździ w Micrze i wygląda nast.: