[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ad@mus, nie namówisz mnie na specola - nie ma mowy. Zresztą sam wiesz, że ja byle czego nie wleję do silnika.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rafik, Ad@mus, próbował namówić mnie na obniżenie auta - patrz 6 strona tematu I jak do tej pory tego nie zrobiłem
Jutro będę miał chyba oliwę u siebie, to cyknę foto i wrzucę
Jutro będę miał chyba oliwę u siebie, to cyknę foto i wrzucę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A no właśnie, jak każdy dupowóz ma wygodnie wozić właściciela. Szczególnie, że Wrocław nie rozpieszcza równymi drogamifoo pisze:Nie wytłumaczysz, że auto ma służyć jego użytkownikowi zgodnie z jego prywatnym własnym uznaniem
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Foo, za mało szczegółów Nie mam pojęcia gdzie to
No dobra, dziś dotarła do mnie oliwa
No dobra, dziś dotarła do mnie oliwa
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:52 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
foo, sądząc po lampie i że to jednpkoerunkowa to okolice szeroko rozumianego centrum =P
janusz, co Ty spray do silnika chcesz wlać?... =D
janusz, co Ty spray do silnika chcesz wlać?... =D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, a tam spray, baranka Nie no, ale puszka z olejem jest aluminiowa i tak jak się trzyma w łapie, to dość poręczna
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Howard512
a) nie wiem jeszcze, nie zmieniałem oliwy
b) ze sklepu
c) 4 flaszki ju mi się nie chciało wyciągać
d) jak zrobię przynajmniej ze 2-3kkm to będę mógł coś powiedzieć.
Foo, Andrzej., w Japonii wszystkie oleje są sprzedawane w metalowych pojemnikach. Chodzi o możliwość odzysku metalu Pojemności takie same jak na starym kontynencie
a) nie wiem jeszcze, nie zmieniałem oliwy
b) ze sklepu
c) 4 flaszki ju mi się nie chciało wyciągać
d) jak zrobię przynajmniej ze 2-3kkm to będę mógł coś powiedzieć.
Foo, Andrzej., w Japonii wszystkie oleje są sprzedawane w metalowych pojemnikach. Chodzi o możliwość odzysku metalu Pojemności takie same jak na starym kontynencie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Arczar, chyba znasz moje podejście do olejów
O Mitasu wiedziałem już jakiś dłuższy czas. W zasadzie w zeszłym roku był już plan, żeby zalać ten olej Ale trafił się Pennrite, a potem Sunoco, tak więc Mitasu przesunęło się w planie
O Mitasu wiedziałem już jakiś dłuższy czas. W zasadzie w zeszłym roku był już plan, żeby zalać ten olej Ale trafił się Pennrite, a potem Sunoco, tak więc Mitasu przesunęło się w planie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mitasu Platinum i Special wyglądają konkretnie. Sporo oficjalnych aprobat i baza PAO.
Janusz testuj
[ Dodano: 2016-06-02, 22:01 ]
Janusz testuj
[ Dodano: 2016-06-02, 22:01 ]
Użyj dokładnie tego: Mitasu Flush Fluid MJ-731arczar pisze:Myślałem, że tylko ja odkryłem Mitasu... ja chcę zalać ich mineralny olej do płukania Skąd brałeś?
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Bombel, ja obserwuje i słucham jak silnik pracuje, jak się wkręca na obroty, jak się zachowuje po przejechaniu 5kkm, jak startuje.
BTW, kilkanaście stron wstecz -> viewtopic.php?t=12560&postdays=0&postor ... &start=900
BTW, kilkanaście stron wstecz -> viewtopic.php?t=12560&postdays=0&postor ... &start=900
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bombel, dla mnie obciążenie silnika to jest na przykład podróż bez postojów ekspresówką/autostradą ze stałą prędkością, przez załóżmy 2,5-4h z obrotami na poziomie 3-4krpm. Albo jazda po górskich serpentynach/krętych drogach, gdzie trzeba trzymać na obrotach, żeby się bezproblemowo wyciągnąć. W takich warunkach olej nie ma czasu się wystudzić.
Pałowanie chwilowe na 1/4 i obciążenie silnika "wysokimi" obrotami przez 16-20 sekund, to żadne większe obciążenie.
1/4 to nie upalanie auta.....
Upalanie - tak, ale nie autem FWD. Upalanie to auto RWD, gdzie to się lata bokiem i cały czas trzyma na odcince - to jest moja definicja upalania.
Pałowanie chwilowe na 1/4 i obciążenie silnika "wysokimi" obrotami przez 16-20 sekund, to żadne większe obciążenie.
1/4 to nie upalanie auta.....
Upalanie - tak, ale nie autem FWD. Upalanie to auto RWD, gdzie to się lata bokiem i cały czas trzyma na odcince - to jest moja definicja upalania.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz, pozwolisz że wyprowadzę Cię z błędu:
"dla mnie obciążenie silnika to jest na przykład podróż bez postojów ekspresówką/autostradą ze stałą prędkością, przez załóżmy 2,5-4h z obrotami na poziomie 3-4krpm"
Jazda ze stałą prędkością to nie jest obciążanie silnika. To są wręcz komfortowe warunki pracy, a odpowiednio dobrany olej działa wtedy w swoim zamierzonym zakresie temperatur - 90-110 stopni.
Nowoczesne silniki wyposażone w technologię ACT (odłączanie cylindrów) w takich warunkach jadą na 2 cylindrach, bo nie ma zapotrzebowania na moment!
Obciążanie silnika to:
jazda pod górę
przyśpieszanie / hamowanie silnikiem
rozruch, jazda miejska, jazda na krótkie dystanse na nierozgrzanym oleju
katowanie i upalanie
"dla mnie obciążenie silnika to jest na przykład podróż bez postojów ekspresówką/autostradą ze stałą prędkością, przez załóżmy 2,5-4h z obrotami na poziomie 3-4krpm"
Jazda ze stałą prędkością to nie jest obciążanie silnika. To są wręcz komfortowe warunki pracy, a odpowiednio dobrany olej działa wtedy w swoim zamierzonym zakresie temperatur - 90-110 stopni.
Nowoczesne silniki wyposażone w technologię ACT (odłączanie cylindrów) w takich warunkach jadą na 2 cylindrach, bo nie ma zapotrzebowania na moment!
Obciążanie silnika to:
jazda pod górę
przyśpieszanie / hamowanie silnikiem
rozruch, jazda miejska, jazda na krótkie dystanse na nierozgrzanym oleju
katowanie i upalanie
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535