Sonda zmieniona, niestety bez zmian. Rozmawiałem z kolegą ktory tez mial swapa do N15 GTI SR20DEH LOW PORT na 100NX czyli dokladnie to samo co ja mam SR20DE HIGH PORT. Od początku są problemy na benzynie na zimnym silniku bo przy kazdej zmianie biegów silnik dławi sie na ok 1sek/2sek. Wtedy powiedziano mi ze musi sie ulozyc mapa bo wczesniej jezdził na Ecu masterze. niestety przez rok czasu jest to samo. Podobno moze byc to przez TPS ewentualnie przepływke. (moja była w bardzo dobrym stanie, mierzona) tej nie sprawdzałem bo były kombinacje z przekladaniem bo silnik nie odpalal albo nie chcial wejsc na obroty. Na pytania czemu tak sie dzieje slyszalem tylko ze musze kupic ecumastera i wystroic silnik.
Zmieniłem także poduszke silnika bo moja ktorą kleiłem na aucie juz była słaba
Wrzuciłem juz spezyny Eibach Pro Kit od
Lukicrx na tył z nowymi amorkami od kolegi
killer2000
I wrzucam dzieło sztuki od kolegów z forum którzy uspawali mi przy wymianie silnika z ktorym męczyłem sie prawie rok czasu .Musiałem sie ratowac juz gumami zeby wydech nie napier*** o zbiornik i bude wszedzie. koszt 600zł + środkowy 150zł + koncowy 50zł. 2.25 cala
![Obrazek](http://i.imgur.com/7cbmWxr.jpg)
Wydech chciałem poprawiac ale zawsze słyszałem ze teraz nie ma sie czasu a pytałem sie ze 2/3 razy przez pare tygodni bo puszczały spawy nonstop pukało, powiedziano mi ze sie odezwie jak bedzie miał czas. CISZA , ja stwierdziłem ze nie bede sie prosił. Trudno TEMAT ZAMKNIETY ale warto wiedziec jak to wyglada na forum.
A tu nowy kwasiak wleciał za 800zł + 250zł końcowy i wieszaki. 2.25 cala
![Obrazek](http://i.imgur.com/Gi2LVUI.jpg)