[ Patrol] Lodówka 4x4 Y61
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Patrol] Lodówka 4x4 Y61
Y60 cieszy nowego właściciela, a u mnie taka sytuacja nastała
Mój nowy nabytek... Patrol GR Y61 3.0Di w kolorze lodówki
Auto przywiezione z Francji, dzięki czemu ma nadzwyczaj mało rdzy.
Rok 2001
Silnik ZD30, R4 niestety,owiany złą sławą, ale za to dość mocny, 160KM
cztery airbagi,
automatyczna klima,
ABS,
Diff lock.
Po zdjęciu nadkoli, tyko takie oznaki korozji:
Tył czysty:
W planach mam naprawę przodu, zabezpieczenie antykorozyjne ramy, podłogi, nadkoli i zalanie woskiem wszystkich profili zamkniętych.
Na lift zawieszenia i większe opony też przyjdzie czas.
Mój nowy nabytek... Patrol GR Y61 3.0Di w kolorze lodówki
Auto przywiezione z Francji, dzięki czemu ma nadzwyczaj mało rdzy.
Rok 2001
Silnik ZD30, R4 niestety,owiany złą sławą, ale za to dość mocny, 160KM
cztery airbagi,
automatyczna klima,
ABS,
Diff lock.
Po zdjęciu nadkoli, tyko takie oznaki korozji:
Tył czysty:
W planach mam naprawę przodu, zabezpieczenie antykorozyjne ramy, podłogi, nadkoli i zalanie woskiem wszystkich profili zamkniętych.
Na lift zawieszenia i większe opony też przyjdzie czas.
do tego ładne felgi, ciemne szyby i turban na głowe - będziesz jak szejk z dubaju
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
DubSon, co do dla Was,
szlaki z RB w PL macie przetarte:P
chociaż takie jakieś ponad cztero litrowe dizle też są spoko do patroli
szlaki z RB w PL macie przetarte:P
chociaż takie jakieś ponad cztero litrowe dizle też są spoko do patroli
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Azorek, znajdź ładne zdjęcie, to się projekt wlepy zrobi Ad@mus zrobi zamówienie grupowe i po problemie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Patrol się robi, wzmocnienia już wyklepane i wstępnie spasowane. Błotnik w warsztacie gdzie remontują zabytkowe auta, wolałem dać wyklepać to co mam, niż kupować zgniłka. Za nie zgnite błotniki wołają 1000zł
Tak to wyglądało przed klepaniem i wyciąganiem
Kupiłem też nową fabryczną lampę i kierunkowskaz taniej niż używki na allegro.
Tak to wyglądało przed klepaniem i wyciąganiem
Kupiłem też nową fabryczną lampę i kierunkowskaz taniej niż używki na allegro.
Wyklepane i pomalowane podkładem epoksydowym Novol classic auto. Wyszpachlowane, pomalowane i zamontowane. Nadkola wypiaskowane, pomalowane tym samym podkładem co reszta i pryśnięte konserwacją wurth. Profile zamknięte i łączenia blach pokryte woskiem wurth.
Słabo odpalał, więc zdjąłem intercooler i resztę dolotu, by dostać się do świec żarowych. Dwie świece okazały się spalone, jutro będą nowe NGK.
Co ciekawe dolot wyglądał tak
No i po co ktoś zaślepił wężyki podciśnień sterujące przepustnicami w dolocie?
Słabo odpalał, więc zdjąłem intercooler i resztę dolotu, by dostać się do świec żarowych. Dwie świece okazały się spalone, jutro będą nowe NGK.
Co ciekawe dolot wyglądał tak
No i po co ktoś zaślepił wężyki podciśnień sterujące przepustnicami w dolocie?
Bonzo, to jest jeszcze nic...... Czyściłem gorsze.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Patrol jeździ i cieszy, fajnie się zbiera z tym silnikiem i na seryjnych kółkach od deskorolki Zrobiłem nim 500km i niestety słychać dwumasę. Będzie wymiana na koło jednomasowe.
Podczas wymiany dwu masy na zestaw z kołem jedno masowym wyszło że mam silnik z 2005r lub nowszy. Podobno były mniej wybuchowe, więc to na plus.
Wleciał taki zestaw http://allegro.pl/konwersja-sprzeglo-pa ... ml#thumb/1
Aby opóźnić kaboom silnika zamontowałem też takie zabawki
Wskaźnik ciśnienia doładowania
i separator oleju
Przymierzyłem też oponę w rozmiarze 285/75 r16 na oryginalnej feldze.
Bonzo, za tydzień podjadę po zabudowę.
Podczas wymiany dwu masy na zestaw z kołem jedno masowym wyszło że mam silnik z 2005r lub nowszy. Podobno były mniej wybuchowe, więc to na plus.
Wleciał taki zestaw http://allegro.pl/konwersja-sprzeglo-pa ... ml#thumb/1
Aby opóźnić kaboom silnika zamontowałem też takie zabawki
Wskaźnik ciśnienia doładowania
i separator oleju
Przymierzyłem też oponę w rozmiarze 285/75 r16 na oryginalnej feldze.
Bonzo, za tydzień podjadę po zabudowę.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez azorek, łącznie zmieniany 1 raz.
O widzę że ten zegarek od doładowania podpatrzyłeś u mnie , dobra sprawa, mam w czwartej terenówce. Separator to ozdoba przy sprawnym silniku i szczelnej turbinie to zbytek.Ja w tym miejscu klakson powietrzny umocowałem No i z tym kołem podumaj, bo ta guma ma masę, na wertepach odkroi mocowanie od klapy. Trzeba by zawias założyć taki solidny ze zderzakiem jak w starych parchach, chyba ze jakieś bagażniki będziesz czepiał i na dach założysz. Tak to ładny, biały można śluby wozić