[ Primera] Reinkarnacja rudej w czarnym wcieleniu
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Reinkarnacja rudej w czarnym wcieleniu
Czas Rudej przeminął, 14,3na 1/4 , to było świetne w N\A. Teraz zaczynamy
nowy projekt, korzystając z najlepszych gratów z pierwszej srebrnej
Coobcia, Czerwonej i mojej ostatniej Rudej. Jest w czym wybierać,
Ten spotrline będzie najszybszy w N/A
A ja mam na pocieszenie czerwone GT na....gaz /dojazdy do pracy też się liczą/
Pozdrawiam
xtomek
nowy projekt, korzystając z najlepszych gratów z pierwszej srebrnej
Coobcia, Czerwonej i mojej ostatniej Rudej. Jest w czym wybierać,
Ten spotrline będzie najszybszy w N/A
A ja mam na pocieszenie czerwone GT na....gaz /dojazdy do pracy też się liczą/
Pozdrawiam
xtomek
Ostatnio zmieniony 2016-05-01, 21:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 9 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xTomek is back co się stało z rudą ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Czesć, ciężko było przez jakiś czas, ale jesteśmy znowu. Ruda niestety robi striptease.
Czarny sportline będzie kontynuował tradycje wszystkich poprzednich wcieleń naszych Primer. Mamy dużo gratów. Zabawa znowu się zaczyna
Czarny sportline będzie kontynuował tradycje wszystkich poprzednich wcieleń naszych Primer. Mamy dużo gratów. Zabawa znowu się zaczyna
Ostatnio zmieniony 2016-04-24, 18:21 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Docelowo wydmuszka czy"oem+". chyba najciekawsza baza P11GT pod jakiś zacny projekcik
No ciekawy jestem co tam wydłubiecie i czy faktycznie będzie najszybsza w wolnossaku z ciekawości bo już nie pamiętam 14.3 na ćwiartkę było powtarzalne czy poprostu najlepszy wykręcony czas??
Oczywiście śledzę temat
PS: wolał bym chyba i tak eGT
No ciekawy jestem co tam wydłubiecie i czy faktycznie będzie najszybsza w wolnossaku z ciekawości bo już nie pamiętam 14.3 na ćwiartkę było powtarzalne czy poprostu najlepszy wykręcony czas??
Oczywiście śledzę temat
PS: wolał bym chyba i tak eGT
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Na razie poszły foteliska z rudej. Powoli działamy dalej.
Co jakiś czas się odezwiemy. Będzie fajnie i grubo.
14,3 Coobcio osobiście wykręcił, tylko skrzynia była wtedy padaka.
Obie primy razem...trzeciej nie pokażę:
[/img]
Xkarola:
[/img]
Moja:
[/img]
Co jakiś czas się odezwiemy. Będzie fajnie i grubo.
14,3 Coobcio osobiście wykręcił, tylko skrzynia była wtedy padaka.
Obie primy razem...trzeciej nie pokażę:
[/img]
Xkarola:
[/img]
Moja:
[/img]
Ostatnio zmieniony 2016-04-24, 16:20 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-12-30, 00:43
- Lokalizacja: Wawa
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-12-30, 00:43
- Lokalizacja: Wawa
Fotele sa z accorda type R, waga +/- 2 kilo lżejsze od serii wiec roznica znikoma ( patrze na wage z szynami i przerobkami), natomiast sa tak wygodne, ze ciezko to opisac...
Przykladowy Link do OLX
Przykladowy Link do OLX
2 maja ruda wybiera się na Strażacką. Przekładki zaczynamy....trzymajcie kciuki
Czarna rośnie w siłę, a czerwonej nowa skrzynia się należy, bo jak zwykle 5-ka dała ciała.
Czarna rośnie w siłę, a czerwonej nowa skrzynia się należy, bo jak zwykle 5-ka dała ciała.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Niestety, mocna podłogowo P10 jest raczej nieosiągalna. Oglądaliśmy kilka. Trafił się sportline. Idziemy w to. A co wyjdzie zobaczymy... Wczoraj odpaliliśmy rudzielca, ale to brzmi. Będzie zabawa....................
Teraz kilka zdjątek z warsztatu, pewnie kogoś rozpoznacie. Grunt to dobry sąsiad, też ma 300 kuni pod machą
[ Dodano: 2016-05-02, 23:10 ]
The End
Teraz kilka zdjątek z warsztatu, pewnie kogoś rozpoznacie. Grunt to dobry sąsiad, też ma 300 kuni pod machą
[ Dodano: 2016-05-02, 23:10 ]
The End
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ruda jeździła, aż do zeszłego roku. Nie przeszła by przeglądu. A nowej, zdrowej budy P10, nie udało się wcześniej znaleźć. Musiałem trochę pojeździć Corsą 1,6 Karola i od połowy zeszłego roku mam P11GT na gaziku. Daje radę jako dupowóz. Teraz Sportline się trafił i zaczynamy od nowa. Trochę to potrwa. A co wyjdzie....zobaczymy
Pozdro dla Tych, co nas pamiętają. Jeszcze się pościgamy
p.s.
Podpis zmienię dopiero jak skończymy sportline'a, na pamiątkę rudej, czerwonej i srebrnej Coobcia.
Ich graty dalej będa pracować w nowym wcieleniu.
JUZ jest!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdro dla Tych, co nas pamiętają. Jeszcze się pościgamy
p.s.
Podpis zmienię dopiero jak skończymy sportline'a, na pamiątkę rudej, czerwonej i srebrnej Coobcia.
Ich graty dalej będa pracować w nowym wcieleniu.
bullitt pisze:]No wspomnienia wróciły jak bawiliśmy się rudą w rykach.
Ale nie ma tego złego, nowa będzie kozak.
JUZ jest!!!!!!!!!!!!!!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357