do przerwy , zobaczymy za rok ale oby nic już nie wychodziło.lgruca pisze: lgruca vs ruda 1:0
[ Primera] WP11.144 by lgruca
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
PrzeRuSco, może nie
edit 03.01.2016
Zabrałem się w ostatnich dniach za modyfikowanie wydechu w WP11. W tym celu zakupiłem wydech z Accorda VII i-ctdi z tłumikami środkowym i końcowym. Udało się to nabyć za jakieś 120zł na alledrogo. Całość z grubsza pasuje pod Primerę pod względem długości, tylko trzeba wykonać małą przeróbkę aby ominąć tylną belkę (Accord ma wielowahacz i wydech jest płaski).
Do plusów tego zakupu należy to że rura ma średnicę zewnętrzną 56,5mm i wewnętrzną 54mm i nie ma zwężek na jej zgięciach. Tłumik środkowy to przelot z wejściem i wyjściem 60mm, a końcowy to zwykła komorówka z wejściem o średnicy rury.
Tłumik środkowy Nissan vs Honda
Tłumiki końcowe - Nissana leży dużo wyżej stąd gabaryty mogą wydawać się podobne. Tłumik Hondy jest dłuższy o jakieś 6cm.
Rury na zgięciach.
Etap pasowania.
Do zakończenia operacji pozostało dospawanie wieszaków do tłumika końcowego oraz połączenie rury idącej od tłumika końcowego z resztą wydechu.
Wrażenia z jazdy opiszę wieczorem
edit 03.01.2016
Zabrałem się w ostatnich dniach za modyfikowanie wydechu w WP11. W tym celu zakupiłem wydech z Accorda VII i-ctdi z tłumikami środkowym i końcowym. Udało się to nabyć za jakieś 120zł na alledrogo. Całość z grubsza pasuje pod Primerę pod względem długości, tylko trzeba wykonać małą przeróbkę aby ominąć tylną belkę (Accord ma wielowahacz i wydech jest płaski).
Do plusów tego zakupu należy to że rura ma średnicę zewnętrzną 56,5mm i wewnętrzną 54mm i nie ma zwężek na jej zgięciach. Tłumik środkowy to przelot z wejściem i wyjściem 60mm, a końcowy to zwykła komorówka z wejściem o średnicy rury.
Tłumik środkowy Nissan vs Honda
Tłumiki końcowe - Nissana leży dużo wyżej stąd gabaryty mogą wydawać się podobne. Tłumik Hondy jest dłuższy o jakieś 6cm.
Rury na zgięciach.
Etap pasowania.
Do zakończenia operacji pozostało dospawanie wieszaków do tłumika końcowego oraz połączenie rury idącej od tłumika końcowego z resztą wydechu.
Wrażenia z jazdy opiszę wieczorem
Ten tłumik środkowy wygląda apetycznie, może sam wrzucę taki do siebie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wygląda na AWG wyciszać to on nic a nic nie wycisza
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, nic bardziej mylnego, to oryginałka Futaba 2030 od Hondy.
Wydech już na aucie - jeździ aż miło. Czuć poprawę w zakresie 3-4,5k rpm. Było trochę rzeźby, ale jak na wydech 2,25" za drobne to i tak moim zdaniem zajebisty interes. Fotki wrzuce na dniach.
Niestety musiałem zostawić drugi kat bo badanie techniczne lada dzień, ale sprawdziłem go i w środku jest czysty. Dorobienie rury do niego zostawiam sobie na później.
Stary tylny tłumik mógłby robić za grzechotkę i wreszcie mam dużo większą ciszę niż była wcześniej.
Zauważyłem ciekawą rzecz - do środkowego tłumika wchodzi rura 2,5" a wychodzi 2,25", więc Hondy niestety mają bardziej męskie wydechy niż Nissany
Wydech już na aucie - jeździ aż miło. Czuć poprawę w zakresie 3-4,5k rpm. Było trochę rzeźby, ale jak na wydech 2,25" za drobne to i tak moim zdaniem zajebisty interes. Fotki wrzuce na dniach.
Niestety musiałem zostawić drugi kat bo badanie techniczne lada dzień, ale sprawdziłem go i w środku jest czysty. Dorobienie rury do niego zostawiam sobie na później.
Stary tylny tłumik mógłby robić za grzechotkę i wreszcie mam dużo większą ciszę niż była wcześniej.
Zauważyłem ciekawą rzecz - do środkowego tłumika wchodzi rura 2,5" a wychodzi 2,25", więc Hondy niestety mają bardziej męskie wydechy niż Nissany
O popatrz, a na pierwszy rzut oka wyglądały podobnie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
jak kata chcesz zostawić to go wykrusz-fakt, popsujesz ale to co się wysypie można odsprzedać zawsze na skup
albo przelotowy tłumik w obudowie Kata
Katalizator zabiera sporo kuca tak więc najgorszym modem w modzonym wydechu to pozostawienie Kata
Ja kata nie mam, przeglądy przechodzę
albo przelotowy tłumik w obudowie Kata
Katalizator zabiera sporo kuca tak więc najgorszym modem w modzonym wydechu to pozostawienie Kata
Ja kata nie mam, przeglądy przechodzę
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
lgruca, proszę o jakiegoś upa
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ok, będe niedługo musiał zrobić UP-a, bo...
- w piwnicy leży już kolektor i portki od P10 eGT (dzięki Vixo)
- dziś odbieram kpl. kół 16" OEM Nissan
- leci nowy reduktor i komp LPG Optima Nano.
Ze względu na brak czasu i kasy wymienię tylko kolektor i wywalę drugiego kata (wleci tłumik przelotowy w obudowie kata). Reszta wydechu seria - zmiana zimą albo na przyszłą wiosnę albo... jak się rozpadnie od większego ciśnienia.
Ale dzięki za propozycje - nie omieszkam skorzystać z podpowiedzi.
- w piwnicy leży już kolektor i portki od P10 eGT (dzięki Vixo)
- dziś odbieram kpl. kół 16" OEM Nissan
- leci nowy reduktor i komp LPG Optima Nano.
Ze względu na brak czasu i kasy wymienię tylko kolektor i wywalę drugiego kata (wleci tłumik przelotowy w obudowie kata). Reszta wydechu seria - zmiana zimą albo na przyszłą wiosnę albo... jak się rozpadnie od większego ciśnienia.
Ale dzięki za propozycje - nie omieszkam skorzystać z podpowiedzi.
Hobbysta Japanista