Filtr z ASO tak jak mówiłem, olej Shell według instrukcji pełny syntetyk 5w30 jak dobrze pamiętam, poza tym jestem zwolennikiem teorii że "dobrego się nie naprawia" więc uważam że wyciąganie wtrysków jest zbędne, wóz pali od strzała więc szkoda grzebać. Ogólnie już bym śmigał,wóz zarejestrowany, tylko trochę mnie tapicer trzyma, facet bardzo dokładny i nie drogi , ale lata w atmosferze Butaprenu wycisnęły piętno na jego deklu
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.Niebawem dołączę dalszą dokumentacje zdjęciową.
[ Dodano: 2016-04-05, 19:26 ]
Trochę podgoniłem z robotą. W międzyczasie udało mi się kupić trzeci rząd foteli za "pół ceny"
Przód złożony, w lampy poszły xenony, , do tego listwa ledowa według założenia, jeszcze małe dzienne wcisnę w szczeliny zderzaka, żeby było jak w święta na choince
Tyłem też można odjechać , tylko tablice przynitować zostało. Może trochę festyniarski pokrowiec zakupiłem, ale do tego rozmiaru koła nic innego nie było, a oryginał był wysiepany, i wypłowiały.
Poszerzacze i koła tez założone , zostało fotele i kilka plastików w środku.
Jutro będę debiutował w tematyce renowacji skór . Kliknę kilka fotek jak to wyjdzie.
[ Dodano: 2016-04-08, 19:47 ]
Siedzenia wyszykowane. Tu przed lakierem:
Tu po, już zamontowane:
Troszkę za mało pasty matującej dodałem do farby , ale jak dobrze wyschną przetrę je delikatnie włókniną , będą jak fabryka.
Założyłem też wskaźnik ciśnienie doładowania , bardzo przydaje się przy ciągnięciu ciężkiej przyczepy, szczególnie w górach. Nieraz ujęcie milimetra gazu zmniejsza doładowanie o połowę. Poza tym dobrze wiedzieć ile tam dmucha
Rolnik miał tez za ciężkie gumiaki , i próg był deczko wypolerowany od wsiadania, więc oczyściłem i pomalowałem.
Jutro zostało założyć CB , wysprzątać powiesić zapach i zrobić oficjalną końcową sesyjkę
[ Dodano: 2016-04-13, 17:29 ]
Tak jak powiedziałem tak zrobiłem. jak zwykle grube CB założone Alan 28+mikrofon F-22 z echem i wzmocnieniem, antena Lemm 185cm w otworze na środku dachu, można powiedzieć że "słyszę głosy"
Przód założyłem światła dzienne w szpary w zderzaku, ale tylko po to że jak się zapomnę włączyć mijania, żeby coś tam świeciło, bo teraz milicja to za wszystko zatrzymuje.
I to by było na tyle, zostało kilka zaślepek w bagażniku założyć , jutro w ASO zamówię, zrobiłem 300 km w koło komina,, wóz chodzi bez zarzutu, coś tak czuję że parę lat mi posłuży. Teraz muszę spieniężyć kilka zbędnych autek, i zapodam jakieś grube sportowe klasyczne coupe 300KM+ .
I jak to gdzieś tam ktoś mówił że to "zdjęcie rodzinne"
[ Dodano: 2016-05-18, 07:57 ]
Fajerka wróciła z obszycia 120 pln, a czuje się jak w fabrycznie nowym wozie
I zamówiłem taką kratkę wyprawową , na łachy gumaki i inne manele, będzie zawieszona nad trzecim rzędem foteli.
[ Dodano: 2016-05-20, 17:23 ]
Przy okazji serwisowana klimatyzacji, zwróciłem uwagę że pasek klinowy coś tak wibruje. Okazało się że napinacz był tak wytłuczony że się rozpiął stanął w poprzek i zablokował się jakoś tak dziwnym trafem że pasek był w miarę napięty i jakoś chodził, nie mniej jednak jak by się rozpiął narobił by bigosu. Co ciekawe w aucie tuż przed sprzedażą założony był nowy alternator , i pasek klinowy, więc nie wiem jak francuski/ciapaty mechanik mógł pominąć taki szczegół?
Do tego z katalogu markowy napinacz występuje z rolką i kiwaczkiem , koszt ok 700 pln
![:-/](./images/smilies/kwasny.gif)
, ale przetrzepałem zaprzyjaźniony magazyn części, i dobrałem identyczny napinacz, za 115 pln z BMW 2.5 tds ,z łożyska w rolce zdjąłem uszczelnienie, dałem nowy smar, panewkę w kiwaczku wypolerowałem i nasmarowałem, zaoszczędzone pieniądze mogę z czystym sumieniem przeznaczyć na alkohol
Teoretycznie dwie śrubki do zakręcenia , a pół dnia roboty i gimnastyki artystycznej też sporo, mimo w miarę dobrego dostępu. Młody mi fote z okna cyknął bo wyjrzał zobaczyć kto tak hu..ami podsyła
Kratka zainstalowana , w końcu nie ma rupieci w bagażniku
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/614/987633d9dc1cc5d0med.jpg)