[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
ja jak zauważam wyższe niż zwykle spalanie LPG to przyglądam się zapłonowi.
Nie wiem ile irydowe swiece kosztują ale powiedzmy ze jedna sztuka jest 5x droższa od zwyklej to wychodzi ze koszt wymiany w ciągu 100tkm swiec zwykłych rowna się zalozeniu jednorazowo na 100tkm iryd
z tym ze zaleznie od paliwa i modzenia silnika jedna swieca w dwóch roznych silnikach może wytrzymać więcej lub mniej. NP porównać można doprężone sr20de z przyspieszonym zapłonem na maxa plus mapy Swiniaka vs seryjne sr20de z zapłonem na emeryt mode.
Temperatura spalania w obu silnikach jest zapewne rozna, taksamo jak warunki w których dochodzi do spalania paliwa. Stąd często w modzonych silnikach do motorsportu zakłada się zimniejsze swiece, seryjna mogla by nawet się upalić i zniszczyć silnik
tak wiec puenta:
Jak nie domaga to się wymienia
Nie wiem ile irydowe swiece kosztują ale powiedzmy ze jedna sztuka jest 5x droższa od zwyklej to wychodzi ze koszt wymiany w ciągu 100tkm swiec zwykłych rowna się zalozeniu jednorazowo na 100tkm iryd
z tym ze zaleznie od paliwa i modzenia silnika jedna swieca w dwóch roznych silnikach może wytrzymać więcej lub mniej. NP porównać można doprężone sr20de z przyspieszonym zapłonem na maxa plus mapy Swiniaka vs seryjne sr20de z zapłonem na emeryt mode.
Temperatura spalania w obu silnikach jest zapewne rozna, taksamo jak warunki w których dochodzi do spalania paliwa. Stąd często w modzonych silnikach do motorsportu zakłada się zimniejsze swiece, seryjna mogla by nawet się upalić i zniszczyć silnik
tak wiec puenta:
Jak nie domaga to się wymienia
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
dzisiaj się gimnastykowałem z wymianą amorków.
Padło na przód i tył bo udało się kupić z forum amory w bdb stanie.
Odkupiłem od Vixa dwa przednie amory, kilka tygodni poźniej odkupiłem od Wod2a dwa tylne.
Udało się zatem za 140zł kupić kpl amorów Sachsa Super Touring.
Po montażu jestem w szoku Auto nie porównywalnie lepiej się prowadzi, z dodatkiem rozpórek przód i tył, z eibachami i tylko poli na górnych wachaczach
Rewizja przednich i porównanie z sachsem
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vOZ8Njw78Rc[/youtube]
sciskanie w dół wychodziło na to ze te nowe jakies 4 razy ciezej bylo wcisnac
Tylne były wylane
powoli dochodzę do ostatniego etapu modów: blacharka przodu
[ Dodano: 2016-02-13, 00:02 ]
wymalowałem w końcu rozpórkę
kolorek wybrałem w chwili natchnienia z półko w OBI
spodobał mi się, lakier bardzo dobrze kryjący w fajnym efekcie, seria duplicolor inox, niby metalic ale w satynowym wykończeniu i co ważne jest to lakier akrylowy i nie wymaga klarowania:
a całość wyszła tak:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6RmTcSDf60M[/youtube]
[ Dodano: 2016-02-18, 19:55 ]
dzięki uprzejmości mojego brata na nowy sezon będę miał nowe opony
Opony w dobrej cenie jako nowe udało się upolować w BDB cenie, męczyłem Gawłą o Profile Tornado a ostatecznie padło na:
Zetex HP102 205/50/16
moja lista "must to be" się wydłuża... muszę się zastanowic czy to mnie nie pogrąży
-blachara
-lakier
-skrzynia
-sprzęgło
-wydech
-i wszystko to na co mi pomysł wpadnie
Padło na przód i tył bo udało się kupić z forum amory w bdb stanie.
Odkupiłem od Vixa dwa przednie amory, kilka tygodni poźniej odkupiłem od Wod2a dwa tylne.
Udało się zatem za 140zł kupić kpl amorów Sachsa Super Touring.
Po montażu jestem w szoku Auto nie porównywalnie lepiej się prowadzi, z dodatkiem rozpórek przód i tył, z eibachami i tylko poli na górnych wachaczach
Rewizja przednich i porównanie z sachsem
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vOZ8Njw78Rc[/youtube]
sciskanie w dół wychodziło na to ze te nowe jakies 4 razy ciezej bylo wcisnac
Tylne były wylane
powoli dochodzę do ostatniego etapu modów: blacharka przodu
[ Dodano: 2016-02-13, 00:02 ]
wymalowałem w końcu rozpórkę
kolorek wybrałem w chwili natchnienia z półko w OBI
spodobał mi się, lakier bardzo dobrze kryjący w fajnym efekcie, seria duplicolor inox, niby metalic ale w satynowym wykończeniu i co ważne jest to lakier akrylowy i nie wymaga klarowania:
a całość wyszła tak:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6RmTcSDf60M[/youtube]
[ Dodano: 2016-02-18, 19:55 ]
dzięki uprzejmości mojego brata na nowy sezon będę miał nowe opony
Opony w dobrej cenie jako nowe udało się upolować w BDB cenie, męczyłem Gawłą o Profile Tornado a ostatecznie padło na:
Zetex HP102 205/50/16
moja lista "must to be" się wydłuża... muszę się zastanowic czy to mnie nie pogrąży
-blachara
-lakier
-skrzynia
-sprzęgło
-wydech
-i wszystko to na co mi pomysł wpadnie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
rz, rozpórka licha, ale ręczę, że sztywna w 3 dupy. Np w porównaniu z OEM tylną można silnik na tej rurce dzwigać a OEM się wyginał Jest sztywna A wyglądać nie musi, choć mi się podoba
Zeetex to budżetowa opona, nie ma się co czarować, ale podobno na mokrym się dobrze zachowuje i ogółem wolno się zużywają... pamiętaj, że ja zawsze się kieruję się rozsądkiem. Bo to jest cały czas Dialy, który musi robić 30tys rocznie, aż boję się pomyśleć jak znikały by w oczach r888 w codziennym użytku
Zeetex to budżetowa opona, nie ma się co czarować, ale podobno na mokrym się dobrze zachowuje i ogółem wolno się zużywają... pamiętaj, że ja zawsze się kieruję się rozsądkiem. Bo to jest cały czas Dialy, który musi robić 30tys rocznie, aż boję się pomyśleć jak znikały by w oczach r888 w codziennym użytku
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
parametry techniczne są bankowo bardzo dobre-toć to produkt CKmotorsport
co do prowadzenia to nawet nie sądziłem, że aż tyl się zmieni... lepiej skręca, lepiej lepiej zachowuje się podczas hamowania, lepiej zachowuje się przy przyśpieszaniu. Prowadzi się zwarcie i odczuwam większą kontrolę nad wozem.
Kwestia wizualna.. no cóż:
1. OEM, piękna masowa podukcja wymagająca wiercenia kielichów i wymiany górnych poduszek amora=potencjalne ognisko korozji+dodatkowe koszty poduszek:
2. Aftermarket Allegro, nie wiem czy coś usztywnia, na pewno spina amory ale są w niej użyte az trzy śrubunki a ja myślałem, że rozpórka usztywnia a nie pracuje:
co do opon to jest taki plus, że kosztował mnie komplet całe 165zł
co do prowadzenia to nawet nie sądziłem, że aż tyl się zmieni... lepiej skręca, lepiej lepiej zachowuje się podczas hamowania, lepiej zachowuje się przy przyśpieszaniu. Prowadzi się zwarcie i odczuwam większą kontrolę nad wozem.
Kwestia wizualna.. no cóż:
1. OEM, piękna masowa podukcja wymagająca wiercenia kielichów i wymiany górnych poduszek amora=potencjalne ognisko korozji+dodatkowe koszty poduszek:
2. Aftermarket Allegro, nie wiem czy coś usztywnia, na pewno spina amory ale są w niej użyte az trzy śrubunki a ja myślałem, że rozpórka usztywnia a nie pracuje:
co do opon to jest taki plus, że kosztował mnie komplet całe 165zł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Zeetexy już u mnie, dobrze ta guma wygląda, nie wyglada jak tani chinol, myślę że bedą fajne gumki w fajnej cenie
po za tym szykuje się mod wydechu-3 z kolei i mam nadzieję że ostatni:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dr-DfsPnG0A[/youtube]
dzięki Luki za ogara w temacie
[ Dodano: 2016-03-07, 14:13 ]
szybka instalacja
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Kn2fFcdS6xY[/youtube]
po za tym szykuje się mod wydechu-3 z kolei i mam nadzieję że ostatni:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dr-DfsPnG0A[/youtube]
dzięki Luki za ogara w temacie
[ Dodano: 2016-03-07, 14:13 ]
szybka instalacja
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Kn2fFcdS6xY[/youtube]
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
instalacja profil:P do tego superaśne laczuszki
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
jestem już po zmianie oleju.
5w50 Gulfa nie sprawiało żadnych problemów. Mega poborów nie stwierdzono. Z bańki 4l zostało mi jeszcze 300ml. Przejechane 8500km
Obecny olej to 5w40 Specol Gold.
Jest dobrze. Testy czas zacząć 7500rpm kręci elegancko, nic nie klepie, chodzi cicho i płynnie
5w50 Gulfa nie sprawiało żadnych problemów. Mega poborów nie stwierdzono. Z bańki 4l zostało mi jeszcze 300ml. Przejechane 8500km
Obecny olej to 5w40 Specol Gold.
Jest dobrze. Testy czas zacząć 7500rpm kręci elegancko, nic nie klepie, chodzi cicho i płynnie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Hmmm to może ja od razu zaleje 5W30 do siebie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jak będzie to dobre 5w30 to można zaryzykować
ja jednak proponował bym ci lepsze 5w40
tego specola można po 5tys km zmieniac bo jest tani i to chyba też jest dobra droga
do zrobienia końcowy z Ultera, niestety brakło czasu i gazu w butli
ja jednak proponował bym ci lepsze 5w40
tego specola można po 5tys km zmieniac bo jest tani i to chyba też jest dobra droga
do zrobienia końcowy z Ultera, niestety brakło czasu i gazu w butli
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
lgruca, pierwsze wrażenie całkiem całkiem
po pierwsze cena
po drugie brak różnicy w zachowaniu między 5w50 na ciepło
po trzecie lepszy start, kontrolka, łańcuszek HLA tratata itd.
do mojego turbo diesla tez wleje, motul kosztował mnie 150zł a jest on HC+SYNT, tutaj Specol będzie kosztował nie całe 90zł i jest SYNT
nie powiem, przyjemna oliwa, nawet nie jest rzadka tak jak myślałem... i ładnie pachnie... chyba nutka dzikiego bzu
po pierwsze cena
po drugie brak różnicy w zachowaniu między 5w50 na ciepło
po trzecie lepszy start, kontrolka, łańcuszek HLA tratata itd.
do mojego turbo diesla tez wleje, motul kosztował mnie 150zł a jest on HC+SYNT, tutaj Specol będzie kosztował nie całe 90zł i jest SYNT
nie powiem, przyjemna oliwa, nawet nie jest rzadka tak jak myślałem... i ładnie pachnie... chyba nutka dzikiego bzu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, ja obecnie mam Commę Syner G 5W40 i wrażenia też całkiem pozytywne, a cena 105zł za 5l. Nie mogę znaleźć info czy ona jest na PAO czy HC+Synt, ale po remoncie w końcu znikło mi 100ml oliwy na ponad 2kkm i to tylko dlatego że mam wycieki przy napinaczu i aparacie zapłonowym, ktorych muszę się pozbyć. Bańkę 5l kupiłem z przyzwyczajenia bo zazwyczaj 1,5l zostawało na dolewki przez ok 2kkm
nagrałem wam filmika jak to bangla na specolu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3xScjmFPIpc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3xScjmFPIpc[/youtube]
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Tego Specola kupowałeś przez allegro czy zamawiałeś ze strony producenta? bo chyba też się skuszę ale na 10w40 do starej P10
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896