Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-03-24, 21:05

No nie przesadzaj... nie wystarczą foty? :-P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-24, 21:07

na jakim etapie prace? wyjechałeś już? ;-)
Kuba zgubił węże od wody, trzeba poprawić kilka niedociagnięć i zalać oliwę po czym mozna pierwszy raz odpalić. Myśleliśmy, że dzisiaj już zapali, ale jak nie daje rady to nie daje.

Pozostało:

1. Włożyc wtryski
2. Aku do bagarka
3. podłaczyć przewody wodne do turbiny
4. podłaczyć wskaźniki
5. wystroić

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-03-24, 21:25

Andzrej na razie musi starczyc ale neich to poskladaja bo naprawde jestem ciekaw jakei to moze czasy wykrecic ;) :mrgreen:
Bombel jeszcze troche i bedzie rakieta- trzymam kciuki :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-24, 21:33

No dzisiaj do odpalenia trochę zostało jeszcze do zrobienia między innymi:
- dokończyć ściek z turibny...
- pospawać mocowanie aktuatora które już dopasowane i przygotowane
- przedłużyć krucieć od obudowy termostatu
- zalać olej i płyn do chłodnicy no i można palić turbo wóz :D

Dzisiaj w aucie zostało zrobione:
- poprawione połączenie turbiny z IC
- turbina przykręcona do kolekotra i wadzona uszczelka metalowa
- doprowadzony olej i woda do turbiny
- obsadzone czujniki oleju
- wkręcony nowy filtr oleju
- wklejona miska olejowa
- ogarnięte podciśnienia
- ogarnięty regulator ciśnienia paliwa i bov :D
- zasilikowane na niebiesko
- stuningowany został przepływomierz coby w prosty sposób można było na niego zakładać/zciągać filtr powietrza

Żeby wszystko grało na gotowo a nie tylko auto opuściło mój garażyk o własnych siłach to trzeba jeszcze:
- to co napisał Bombel + to co poniżej
- powiększyć otwory na szpilki w DP oraz wspawać mocowanie pod pierwszą sondę Lambda
- dorobić/kupić i wsadzić uszczelkę miedzy turbo a DP
- doprowadzić podciśnienie do kabiny oraz przewody elektryczne od czujnika temperatury oleju
- doprowadzić podciśnienie do aktuatora po drodze montując MBC...

no i reszta wyjdzie w praniu :D :D :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-24, 22:02

bombel zarzucaj zdjęcia swojego turbo...dziś widziałem auto prawie na gotowo-zapowiada sięnajszybsza p1.144 w kraju
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-25, 08:21

ale bedziesz mial fajna furmanke na dojazdy do pracy :P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-25, 08:25

sergiej pisze:ale bedziesz mial fajna furmanke na dojazdy do pracy :P
Jak będziesz mi benzyne sponsorował, to czemu nie ;)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-25, 08:29

jak dasz pojezdzic to moze z raz ci zatankuje :P ...ciekawy jestem jak twoja primka bedzie wygladala w porownaniu z pulsarem :) o ile ktos nim na zlot przyjedzie ...

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-03-25, 09:33

bombel pisze:
sergiej pisze:ale bedziesz mial fajna furmanke na dojazdy do pracy :P
Jak będziesz mi benzyne sponsorował, to czemu nie ;)
szkoda wachy na jazde do pracy, swoje bedzie zarlo :) zacny projekt, gratki, jak Kuba wszystko ogarnie juz do konca to zapodaj film jak to sie odpycha,

Awatar użytkownika
Elmer
fanatyk nissana
Posty: 360
Rejestracja: 2009-12-11, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Elmer » 2010-03-25, 09:35

Bombello a ile planujesz mu dmuchać? Pewnie było mówione ale nie znalazłem w temacie.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-25, 16:38

Bombello a ile planujesz mu dmuchać?
0,5 bara na jednym ustawieniu i 0,8 bara na drugim. Planowane moce odpowiednio 230KM i 280 KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-25, 20:30

Przyjedziesz gdzieś na wyścigi, bo na ulicy to bez sensu. 280 robi wrażenie. Pozdro.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-25, 22:04

Bombel jeśli tylko swój projekt ruszeto możesz liczyć na konfrontację na zlocie NA POMORZU:))
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-25, 22:17

Zapowiada się widać trochę wyścigów, może uda się zarobić na obstawianiu :mrgreen:

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-25, 22:28

stawiaj na mnie :)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-25, 23:16

Przyznam się szczerze że dzisiaj także coś mało czasu poświęciłem primerce no ale już została odpalona, wszytko chodzi, wycieków nie ma.
Czasu straciłem na wożeniu krućca wodnego do spawania - nie dało rady go po mojej myśli pospawać musiałem na petencie węża wodnego zrobić...
Ściek z turbinki też ogarnięty tak więc o własnych siłach można nią opuszczać garaż by między innymi jutro dokończyć KUBY SR20VE, zamknąć z nim temat i uderzyć a hamownię :P

Ps. Bombel do zrobienia na jutro - przedłużka do mocowania aktuatora bo ramię już jest wykonane ale seryjne cięgło przy jego przemieszczeniu okazało się za krótkie. Jak mi pan tokarz to szybko ogarnie to hamownię jutro odwiedzimy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-26, 06:35

Coobcio pisze:Przyznam się szczerze że dzisiaj także coś mało czasu poświęciłem primerce no ale już została odpalona, wszytko chodzi, wycieków nie ma.
Trzeba było filma nagrac z pierwszego odpalenia :D Dzisiaj o 13:00 mam klientkę i stamtąd juz spadam do Ciebie :) Weź mój aparat :D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-03-26, 21:35

Tak wiec dzisiaj odbyła sie 1 jazda z turbo ;) Zrobilismy z Coobciem rundę w około chaty ;) Turbo dmucha 0.5 bara :) Dźwięk blow off git majonez ;) Fotki i filmik jakis tam Coobcio zamieści :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-26, 21:40

Znaczy się jednak poświęcił te 15 min które obiecał :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-03-26, 21:45

No troszke wiecej czasu nam to wszystko zajęło :) Coobcio ogarnął troche ecu mastera wycofaliśmy zaplon zeby bezpiecznie sprawdzic ile dmucha :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-26, 21:47

Bombel już pewnie zaślinił z radości klawiaturę :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-26, 21:49

Będę się ślinił jadąc :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-26, 21:50

To zalejesz zegary i ni huhu nie będziesz nic widział jak wskazówki latają :lol:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-26, 21:57

No jeden runner w kolektorku został owiniety, chłodnica z wiatrakiem zamontowana, wspornik do linki gazu dodany no i długo się zeszło z tym cholernym aktuatorem - siłownikiem od turbosprężarki no ale wszystko przypasiło :)

Jutro te wtryski trzeba zmienić i dodać wskaźniczki oraz przepiąć ECU mastera by czytał z map sensora oraz wystroić.

PS. BLOW OFF jest kurde mega mistrz !!!

Zdjęcia brzydko wyszły i nie ukazują potęgi głosu (psikadełka):
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-26, 22:02

NO dźwięk mega. Szkoda, że nie ma filmiku z drogi :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-26, 22:08

No słabo puki nie ma większych wtrysków się to odpycha, jedynie ciśnienie paliwa bazowe z 3 na 4 bary podniesione i dolane na maksa przy gazie w deskę by w miarę bezpiecznych warunkach testa na drodze zrobić ile to dmucha... Fajnie dmucha bo do 3000 jest 0,4 bara po czym rośnie do 0,5 i przy 7000obr.min ok. 0,55-0,6...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-03-26, 23:22

super teraz dajcie jaksi filmik z drogi i bedzie mega

aha i ten tekst trzeba cisnienei waszki mu dopier... to na tych wtryskach do 200 wyda ;)

dzwiek blow offa jest :-o

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-03-27, 12:40

bombel pisze:
sergiej pisze:ale bedziesz mial fajna furmanke na dojazdy do pracy :P
Jak będziesz mi benzyne sponsorował, to czemu nie ;)
przerób na gaz :hah:
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Pawliko
nowy na forum
Posty: 30
Rejestracja: 2010-02-17, 15:56
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: Pawliko » 2010-03-27, 14:16

grubo... zazdroszczę :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-27, 15:25

Jak grubo, wydało 280 KM???
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”