![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Kuba zgubił węże od wody, trzeba poprawić kilka niedociagnięć i zalać oliwę po czym mozna pierwszy raz odpalić. Myśleliśmy, że dzisiaj już zapali, ale jak nie daje rady to nie daje.na jakim etapie prace? wyjechałeś już?
Pozostało:
1. Włożyc wtryski
2. Aku do bagarka
3. podłaczyć przewody wodne do turbiny
4. podłaczyć wskaźniki
5. wystroić
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dzisiaj do odpalenia trochę zostało jeszcze do zrobienia między innymi:
- dokończyć ściek z turibny...
- pospawać mocowanie aktuatora które już dopasowane i przygotowane
- przedłużyć krucieć od obudowy termostatu
- zalać olej i płyn do chłodnicy no i można palić turbo wóz![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Dzisiaj w aucie zostało zrobione:
- poprawione połączenie turbiny z IC
- turbina przykręcona do kolekotra i wadzona uszczelka metalowa
- doprowadzony olej i woda do turbiny
- obsadzone czujniki oleju
- wkręcony nowy filtr oleju
- wklejona miska olejowa
- ogarnięte podciśnienia
- ogarnięty regulator ciśnienia paliwa i bov![:D](./images/smilies/biggrin.png)
- zasilikowane na niebiesko
- stuningowany został przepływomierz coby w prosty sposób można było na niego zakładać/zciągać filtr powietrza
Żeby wszystko grało na gotowo a nie tylko auto opuściło mój garażyk o własnych siłach to trzeba jeszcze:
- to co napisał Bombel + to co poniżej
- powiększyć otwory na szpilki w DP oraz wspawać mocowanie pod pierwszą sondę Lambda
- dorobić/kupić i wsadzić uszczelkę miedzy turbo a DP
- doprowadzić podciśnienie do kabiny oraz przewody elektryczne od czujnika temperatury oleju
- doprowadzić podciśnienie do aktuatora po drodze montując MBC...
no i reszta wyjdzie w praniu
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
- dokończyć ściek z turibny...
- pospawać mocowanie aktuatora które już dopasowane i przygotowane
- przedłużyć krucieć od obudowy termostatu
- zalać olej i płyn do chłodnicy no i można palić turbo wóz
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Dzisiaj w aucie zostało zrobione:
- poprawione połączenie turbiny z IC
- turbina przykręcona do kolekotra i wadzona uszczelka metalowa
- doprowadzony olej i woda do turbiny
- obsadzone czujniki oleju
- wkręcony nowy filtr oleju
- wklejona miska olejowa
- ogarnięte podciśnienia
- ogarnięty regulator ciśnienia paliwa i bov
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
- zasilikowane na niebiesko
- stuningowany został przepływomierz coby w prosty sposób można było na niego zakładać/zciągać filtr powietrza
Żeby wszystko grało na gotowo a nie tylko auto opuściło mój garażyk o własnych siłach to trzeba jeszcze:
- to co napisał Bombel + to co poniżej
- powiększyć otwory na szpilki w DP oraz wspawać mocowanie pod pierwszą sondę Lambda
- dorobić/kupić i wsadzić uszczelkę miedzy turbo a DP
- doprowadzić podciśnienie do kabiny oraz przewody elektryczne od czujnika temperatury oleju
- doprowadzić podciśnienie do aktuatora po drodze montując MBC...
no i reszta wyjdzie w praniu
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przyznam się szczerze że dzisiaj także coś mało czasu poświęciłem primerce no ale już została odpalona, wszytko chodzi, wycieków nie ma.
Czasu straciłem na wożeniu krućca wodnego do spawania - nie dało rady go po mojej myśli pospawać musiałem na petencie węża wodnego zrobić...
Ściek z turbinki też ogarnięty tak więc o własnych siłach można nią opuszczać garaż by między innymi jutro dokończyć KUBY SR20VE, zamknąć z nim temat i uderzyć a hamownię![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. Bombel do zrobienia na jutro - przedłużka do mocowania aktuatora bo ramię już jest wykonane ale seryjne cięgło przy jego przemieszczeniu okazało się za krótkie. Jak mi pan tokarz to szybko ogarnie to hamownię jutro odwiedzimy![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Czasu straciłem na wożeniu krućca wodnego do spawania - nie dało rady go po mojej myśli pospawać musiałem na petencie węża wodnego zrobić...
Ściek z turbinki też ogarnięty tak więc o własnych siłach można nią opuszczać garaż by między innymi jutro dokończyć KUBY SR20VE, zamknąć z nim temat i uderzyć a hamownię
![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. Bombel do zrobienia na jutro - przedłużka do mocowania aktuatora bo ramię już jest wykonane ale seryjne cięgło przy jego przemieszczeniu okazało się za krótkie. Jak mi pan tokarz to szybko ogarnie to hamownię jutro odwiedzimy
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jeden runner w kolektorku został owiniety, chłodnica z wiatrakiem zamontowana, wspornik do linki gazu dodany no i długo się zeszło z tym cholernym aktuatorem - siłownikiem od turbosprężarki no ale wszystko przypasiło ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jutro te wtryski trzeba zmienić i dodać wskaźniczki oraz przepiąć ECU mastera by czytał z map sensora oraz wystroić.
PS. BLOW OFF jest kurde mega mistrz
!
Zdjęcia brzydko wyszły i nie ukazują potęgi głosu (psikadełka):
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jutro te wtryski trzeba zmienić i dodać wskaźniczki oraz przepiąć ECU mastera by czytał z map sensora oraz wystroić.
PS. BLOW OFF jest kurde mega mistrz
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
Zdjęcia brzydko wyszły i nie ukazują potęgi głosu (psikadełka):
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No słabo puki nie ma większych wtrysków się to odpycha, jedynie ciśnienie paliwa bazowe z 3 na 4 bary podniesione i dolane na maksa przy gazie w deskę by w miarę bezpiecznych warunkach testa na drodze zrobić ile to dmucha... Fajnie dmucha bo do 3000 jest 0,4 bara po czym rośnie do 0,5 i przy 7000obr.min ok. 0,55-0,6...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR