[ Primera] Litr niżej, czyli następczyni J30: SR20 w P11
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja hamuje tylko redukcjami z międzygazem, więc nie wiem... A na poważnie, to po 400km tarcza nie jest jeszcze nawet pozbawiona w pełni resztek farby i ma ślady bo fabrycznej obróbce (jak po honowaniu;) ) Ważne że już nie robi "łułułułu". Przed wymianą był efekt padniętych łożysk w piaście.
Miał być hammerite, ale okazało się, że wymienione wyżej farby były w domu, a ich trwałość sprawdzona jest już na samochodzie taty.
Ocynk - 2x Motip + bezbarwny i trzyma 4 lata bez żadnej zmiany.
Miał być hammerite, ale okazało się, że wymienione wyżej farby były w domu, a ich trwałość sprawdzona jest już na samochodzie taty.
Ocynk - 2x Motip + bezbarwny i trzyma 4 lata bez żadnej zmiany.
Hobbysta Japanista
arczar, jeśli materiały były na miejscu, to inna sprawa
W tym aucie niestety, ale hamulców trzeba używać, bo inaczej szybko się zastoją.
Pytanie - na co składałeś prowadnice?
W tym aucie niestety, ale hamulców trzeba używać, bo inaczej szybko się zastoją.
Pytanie - na co składałeś prowadnice?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dirko?janusz pisze:Pytanie - na co składałeś prowadnice?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, zarówno Ty, jak i większość aktywnych użytkowników forum, chyba aż za dobrze zna mnie i moje podejście
Mało brakowało, a marnowałbym whisky, bo oplułbym ze śmiechu monitor
Mało brakowało, a marnowałbym whisky, bo oplułbym ze śmiechu monitor
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na Dirko to tłoczki w manszete żeby nie ciekły
A tak na poważnie to na mega trwały smar TOTALA, taki z tuby 400g. Woda się tego nie ima, a i temperatura też nie robi na nim wrażenia.
Na hamowanie przyjdzie czas jak na wiosnę wleci komplet 205/50/16 - wtedy będę deptał po gazie i hamulcu.
[ Dodano: 2016-01-23, 15:13 ]
UPDATE:
- żarówki mijania: Tungsram Sportlight +50%
- żarówki drogowe: Tungsram Megalight +90%
Jest niebo a ziema w stosunku do standardu. Jeszcze muszą wpaść postojówki od Philipsa White Vision, bo aktualne w porównaniu do mijania świecą na zółto.
- ledy w podświetleniu rejestracji
- przyszły 4 Barracudy 115nl/min
[ Dodano: 2016-03-10, 16:27 ]
Podczas ostatniego wyjazdu na Śląsk wleciało kilka zmian - zdjęcie tyłu wszystko wyjaśni (2 zmiany)
Quiz: co się zmieniło?
Poza tym znowu rozbebeszyłem dechę i za radą Janusza pościągałem kapturki z żarówek w licznikach, a na LCD założyłem niebieskie i wyszedł fajny delikatny pomarańcz. Poza tym wpadła nowa konsola środkowa, bo poprzedni właściciel zrobił dziurę na kontrolkę LPG...
Poza tym naprawiłem kolejne podświetlenia:
- popielniczka
- wnęka CB
- podświetlenie AC i obiegu zamkniętego (żarówki stanu działały wcześniej)
Zużycie oleju po przejechaniu 2000km to 600ml. 0,3L/1000km to chyba nie jest źle jak na SR20DEL z 230.000 nalotu z czego 70.000 na zbyt słabej instalacji LPG?
Wyniki badania:
Poza tym sprawdziłem numery komputera w EPC i na pewno nie ma ograniczeń mocy, bo taki dopisek widnieje tylko w innych numerach ECU w SR20DE i DEL.
P.S. Przeszczep ECU z GT zamiast dorabiania kluczyków się nie przyjął, info w wątku: viewtopic.php?t=20858
A tak na poważnie to na mega trwały smar TOTALA, taki z tuby 400g. Woda się tego nie ima, a i temperatura też nie robi na nim wrażenia.
Na hamowanie przyjdzie czas jak na wiosnę wleci komplet 205/50/16 - wtedy będę deptał po gazie i hamulcu.
[ Dodano: 2016-01-23, 15:13 ]
UPDATE:
- żarówki mijania: Tungsram Sportlight +50%
- żarówki drogowe: Tungsram Megalight +90%
Jest niebo a ziema w stosunku do standardu. Jeszcze muszą wpaść postojówki od Philipsa White Vision, bo aktualne w porównaniu do mijania świecą na zółto.
- ledy w podświetleniu rejestracji
- przyszły 4 Barracudy 115nl/min
[ Dodano: 2016-03-10, 16:27 ]
Podczas ostatniego wyjazdu na Śląsk wleciało kilka zmian - zdjęcie tyłu wszystko wyjaśni (2 zmiany)
Quiz: co się zmieniło?
Poza tym znowu rozbebeszyłem dechę i za radą Janusza pościągałem kapturki z żarówek w licznikach, a na LCD założyłem niebieskie i wyszedł fajny delikatny pomarańcz. Poza tym wpadła nowa konsola środkowa, bo poprzedni właściciel zrobił dziurę na kontrolkę LPG...
Poza tym naprawiłem kolejne podświetlenia:
- popielniczka
- wnęka CB
- podświetlenie AC i obiegu zamkniętego (żarówki stanu działały wcześniej)
Zużycie oleju po przejechaniu 2000km to 600ml. 0,3L/1000km to chyba nie jest źle jak na SR20DEL z 230.000 nalotu z czego 70.000 na zbyt słabej instalacji LPG?
Wyniki badania:
Poza tym sprawdziłem numery komputera w EPC i na pewno nie ma ograniczeń mocy, bo taki dopisek widnieje tylko w innych numerach ECU w SR20DE i DEL.
P.S. Przeszczep ECU z GT zamiast dorabiania kluczyków się nie przyjął, info w wątku: viewtopic.php?t=20858
Ostatnio zmieniony 2016-03-11, 21:06 przez arczar, łącznie zmieniany 3 razy.
Hobbysta Japanista
Dwie zmiany - czyli dwie lampy w dwa błotniki Pomarańcz wyleciał, a wpadł biały
0,3L/1kkm - tyle co mój przed zrobieniem przy spokojnej jeździe
Zrób kilka płukanek i może zejdziesz z konsumpcją No i do tego porządne oliwy.
0,3L/1kkm - tyle co mój przed zrobieniem przy spokojnej jeździe
Zrób kilka płukanek i może zejdziesz z konsumpcją No i do tego porządne oliwy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, zgadza się, ale 2ga zmiana to... blachy. Brzydkie łódzkie na moje standardowe = tradycji stało się zadość- wszędzie gdzie mieszkałem jeździłem na obcych blachach. A jak mieszkałem tam skąd aktualnie mam blachy to miałem LCH.
Co do oliwy i płukanek: była płukanka MIillersa i jest Gufl Racing 5W50.
Plan:
wymiana przy 8000km, płukanka BG109 (25minut) -> Comma Flush (1h) -> zrzut i czyszczenie misek olejowych -> specol gold 5w40 + Archoil 6400 do baku.
foo, czekam na ustosunkowanie się Ad@musa co do IMMO.
Co do oliwy i płukanek: była płukanka MIillersa i jest Gufl Racing 5W50.
Plan:
wymiana przy 8000km, płukanka BG109 (25minut) -> Comma Flush (1h) -> zrzut i czyszczenie misek olejowych -> specol gold 5w40 + Archoil 6400 do baku.
foo, czekam na ustosunkowanie się Ad@musa co do IMMO.
Hobbysta Japanista
Arczar, Comme skróć do 30min - wystarczy. Ja, jak ją stosuję to 15min
Ad@mus bardzo dobrze, testujemy oleje im dziwniejsze tym lepiej
Ad@mus bardzo dobrze, testujemy oleje im dziwniejsze tym lepiej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Az se o tym poczytałem, polska produkcja, sully syntetyk.
Lepkość przy 100st 14,5
krzepnięcie przy -44st
gdzies wyczytalem ze to PAO
"Niskie zużycie własne oraz kompatybilność z uszczelnieniami silnika eliminują konieczność częstych dolewek"
Duża liczba aprobat MB, BMW, FORD,VW (505-można dać nissanowi )
wyprodukowano w POLSCE, firma z Chorzowa-to jeśli chorzów jaki znam to prawie jak niemieckie
ciekawie się zapowiada
i porównanie Specol z innymi olejami:
5W40
• Amsoil European Car Formula Full-SAPS 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,6cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 83,3cSt; indeks lepkości 168; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - 8,7%; HTHS - 3,7)
• POWER Fuchs Titan Race Pro S 5W40
(olej syntetyczny (EST+PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,9cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 92,4 cSt; indeks lepkości 184; temperatura płynięcia -51°C; Liczba zasadowa TBN - 10,5; Noack - 6,6%; HTHS - 4,2)
• ECONOMY Gulf Tec Plus 5W40
(olej półsyntetyczny (PAO+MIN), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 93,0 cSt; indeks lepkości 162; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 9,8; Noack - 6,9%; HTHS - 4,2)
• Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 86,0cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,2; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Millers CFS (NT) 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,0cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 81,7cSt; indeks lepkości 177; temperatura płynięcia -??°C; Liczba zasadowa TBN - 10,0; Noack - ?,?%; HTHS - 4,1)
• Mobil 1 Delvac ESP 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 98,0cSt; indeks lepkości 156; temperatura płynięcia -48°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - ?,?%; HTHS - 3,8)
• Motul 300V 5W40
(olej półsyntetyczny (EST+GTL), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,8cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 80,8 cSt; indeks lepkości 176; temperatura płynięcia -36°C; Liczba zasadowa TBN - 10,9; Noack - 7,4%; HTHS - 4,5)
• Pennzoil Ultra Euro 5W40
(olej syntetyczny (PAO+EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,2cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 87,0 cSt; indeks lepkości 173; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,4; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Penrite HPR 5 5W40
(olej syntetyczny (HC+PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 95,0cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,6; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• POWER RedLine Euro Series 5W40
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 15,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 94,0 cSt; indeks lepkości 175; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 12,7; Noack - 6,0%; HTHS - 4,6)
• Royal Purple 5W40
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 15,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 93,7cSt; indeks lepkości 179; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 11,0; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• ECONOMY Shell Helix Ultra 5W40
(olej półsyntetyczny (GTL), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 79,1cSt; indeks lepkości 168; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,7; Noack - 6,8%; HTHS - 3,7)
• ECONOMY Specol Spec Gold 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 80,1cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -44°C; Liczba zasadowa TBN - 10,4; Noack - 8,0%; HTHS - 3,6)
• Xado Atomic Infinity 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 88,0 cSt; indeks lepkości 175; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - 7,6%; HTHS - 3,8)
jak widać nawet motul i gulf to semi, Shell to HC, Specol fully-robi się jeszcze ciekawiej
Lepkość przy 100st 14,5
krzepnięcie przy -44st
gdzies wyczytalem ze to PAO
"Niskie zużycie własne oraz kompatybilność z uszczelnieniami silnika eliminują konieczność częstych dolewek"
Duża liczba aprobat MB, BMW, FORD,VW (505-można dać nissanowi )
wyprodukowano w POLSCE, firma z Chorzowa-to jeśli chorzów jaki znam to prawie jak niemieckie
ciekawie się zapowiada
i porównanie Specol z innymi olejami:
5W40
• Amsoil European Car Formula Full-SAPS 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,6cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 83,3cSt; indeks lepkości 168; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - 8,7%; HTHS - 3,7)
• POWER Fuchs Titan Race Pro S 5W40
(olej syntetyczny (EST+PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,9cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 92,4 cSt; indeks lepkości 184; temperatura płynięcia -51°C; Liczba zasadowa TBN - 10,5; Noack - 6,6%; HTHS - 4,2)
• ECONOMY Gulf Tec Plus 5W40
(olej półsyntetyczny (PAO+MIN), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 93,0 cSt; indeks lepkości 162; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 9,8; Noack - 6,9%; HTHS - 4,2)
• Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 86,0cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,2; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Millers CFS (NT) 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,0cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 81,7cSt; indeks lepkości 177; temperatura płynięcia -??°C; Liczba zasadowa TBN - 10,0; Noack - ?,?%; HTHS - 4,1)
• Mobil 1 Delvac ESP 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 98,0cSt; indeks lepkości 156; temperatura płynięcia -48°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - ?,?%; HTHS - 3,8)
• Motul 300V 5W40
(olej półsyntetyczny (EST+GTL), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,8cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 80,8 cSt; indeks lepkości 176; temperatura płynięcia -36°C; Liczba zasadowa TBN - 10,9; Noack - 7,4%; HTHS - 4,5)
• Pennzoil Ultra Euro 5W40
(olej syntetyczny (PAO+EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,2cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 87,0 cSt; indeks lepkości 173; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,4; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Penrite HPR 5 5W40
(olej syntetyczny (HC+PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 95,0cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,6; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• POWER RedLine Euro Series 5W40
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 15,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 94,0 cSt; indeks lepkości 175; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 12,7; Noack - 6,0%; HTHS - 4,6)
• Royal Purple 5W40
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 15,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 93,7cSt; indeks lepkości 179; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 11,0; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• ECONOMY Shell Helix Ultra 5W40
(olej półsyntetyczny (GTL), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 79,1cSt; indeks lepkości 168; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,7; Noack - 6,8%; HTHS - 3,7)
• ECONOMY Specol Spec Gold 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 80,1cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -44°C; Liczba zasadowa TBN - 10,4; Noack - 8,0%; HTHS - 3,6)
• Xado Atomic Infinity 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 88,0 cSt; indeks lepkości 175; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - 7,6%; HTHS - 3,8)
jak widać nawet motul i gulf to semi, Shell to HC, Specol fully-robi się jeszcze ciekawiej
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Aktualizacja z weekendu majowego:
1. Własnoręczna zmiana inst.LPG na Optima Nano+ KME Tur+ Barracuda w pojedyńczym montażu+ filtr Alex360
2. Felunek Borbet C 16"x7.5" ET40 (opony 205/50 przód i 205/55 tył, bo takie używki dorwałem na sezon)
3. uruchomienie prowadnic przedniego prawego zacisku i ogólny przegląd przednich hampli
4. zalalnie płukanki tyupu soft Archoil AR2300 przy przebiegu 233300.
5. czekający na montaż kolektor z P10 eGT od Vixo (pozostaje dokupić tłumik w obudowie kata)
6. zrzucenie skrzyni, bo.... ehhh, szkoda gadać. Napiszę o tym w opisie montażu LPG.
Fotostory powie więcej niż napiszę:
Wtryski na 3cm wężykach:
Wspornik pomysłu i wykonania mojego taty:
KME Tur na wsporniku od linki gazu ;P
Sprawca zamieszania:
Felunek w trakcie przygotowań:
W drodze powrotnej:
Najgorsza część operacji była zaraz po skończeniu montażu LPG - już wszystko złożone, chcę odpalać auto do kalibracji i strojenia, a tu.... BRAK SPRZĘGŁA!
Szybki telefon do Vixo i janusza - liczyłem że to może jakiś znany przypadek, i że obejdzie się bez zrzucania skrzyni, ale łudziłem się. Aż mi się mdło zrobiło jak sobie uświadomiłem, że będzie to konieczne. Nie wiedziałem co tam zastaniemy
Okazało się, że wajha od tych widełek wyciskających wysunęła się po zdjęciu linki( zrobiliśmy to dla lepszego dostępu przy montażu, a poza tym czyściłem sobie skrzynię z góry = była zalana z czasów cieknącego aparatu zapłonowego) i nie wyciskała właściwie łożyska. Wszystko dlatego, że wg poprzedniego właściciela skrzynia była wymieniana (po numerach wychodzi, że jest z W10 SLX) i jak widać jakieś pacany nie założyły tych blaszek trzymających za ucha łożyska. Musieliśmy włożyć coś podobnego (patrz zdjęcie) i mosiężny pierścień na dół trzpienia wajchy bo potrafił za bardzo opaść, a wtedy widełki opadały poniżej łożyska.
1. Własnoręczna zmiana inst.LPG na Optima Nano+ KME Tur+ Barracuda w pojedyńczym montażu+ filtr Alex360
2. Felunek Borbet C 16"x7.5" ET40 (opony 205/50 przód i 205/55 tył, bo takie używki dorwałem na sezon)
3. uruchomienie prowadnic przedniego prawego zacisku i ogólny przegląd przednich hampli
4. zalalnie płukanki tyupu soft Archoil AR2300 przy przebiegu 233300.
5. czekający na montaż kolektor z P10 eGT od Vixo (pozostaje dokupić tłumik w obudowie kata)
6. zrzucenie skrzyni, bo.... ehhh, szkoda gadać. Napiszę o tym w opisie montażu LPG.
Fotostory powie więcej niż napiszę:
Wtryski na 3cm wężykach:
Wspornik pomysłu i wykonania mojego taty:
KME Tur na wsporniku od linki gazu ;P
Sprawca zamieszania:
Felunek w trakcie przygotowań:
W drodze powrotnej:
Najgorsza część operacji była zaraz po skończeniu montażu LPG - już wszystko złożone, chcę odpalać auto do kalibracji i strojenia, a tu.... BRAK SPRZĘGŁA!
Szybki telefon do Vixo i janusza - liczyłem że to może jakiś znany przypadek, i że obejdzie się bez zrzucania skrzyni, ale łudziłem się. Aż mi się mdło zrobiło jak sobie uświadomiłem, że będzie to konieczne. Nie wiedziałem co tam zastaniemy
Okazało się, że wajha od tych widełek wyciskających wysunęła się po zdjęciu linki( zrobiliśmy to dla lepszego dostępu przy montażu, a poza tym czyściłem sobie skrzynię z góry = była zalana z czasów cieknącego aparatu zapłonowego) i nie wyciskała właściwie łożyska. Wszystko dlatego, że wg poprzedniego właściciela skrzynia była wymieniana (po numerach wychodzi, że jest z W10 SLX) i jak widać jakieś pacany nie założyły tych blaszek trzymających za ucha łożyska. Musieliśmy włożyć coś podobnego (patrz zdjęcie) i mosiężny pierścień na dół trzpienia wajchy bo potrafił za bardzo opaść, a wtedy widełki opadały poniżej łożyska.
Ostatnio zmieniony 2016-05-21, 18:59 przez arczar, łącznie zmieniany 1 raz.
Hobbysta Japanista
arczar, foty nie działają
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Arczar, co to za pompę masz? Bo prawie wszystkie P11 jak widziałem to miałby wyprowadzenie (to bliżej serwa) po przeciwnej stronie.
Co do skrzyni - jaki kraj, tacy mechanicy
Co do skrzyni - jaki kraj, tacy mechanicy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, pompa to 221579.79 a servo 47210 9F901.
P.S. prześlij mi proszę na PW instrukcje przygotowania kabelka do relokacji LAMBDY.
Co do skrzyni to raczej krótka nie jest: przy 100 km/h na 5 biegu jest poniżej 3 tyś.obr/min (nie zwracam zbytniej uwagi, więc muszę przyuważyć następnym razem)
vixo, a co to tłumior? Ja chciałem zamawiać Proexa, bo ponoć współpracują z nami.
Tak a propos wymiany LPG: największego nerwa miałem jak przy ściąganiu starych wężyków z wkrętek, jedna z nich się poddała i złamała. Na szczęście znalazłem w komplecie 1 zapasową, a z kolektora udało się wykręcić "złamasa" wbijając w niego cienki śrubokręt.
A tu po wczorajszym myciu (wybaczcie scenerię, ale to Łódź):
P.S. prześlij mi proszę na PW instrukcje przygotowania kabelka do relokacji LAMBDY.
Co do skrzyni to raczej krótka nie jest: przy 100 km/h na 5 biegu jest poniżej 3 tyś.obr/min (nie zwracam zbytniej uwagi, więc muszę przyuważyć następnym razem)
vixo, a co to tłumior? Ja chciałem zamawiać Proexa, bo ponoć współpracują z nami.
Tak a propos wymiany LPG: największego nerwa miałem jak przy ściąganiu starych wężyków z wkrętek, jedna z nich się poddała i złamała. Na szczęście znalazłem w komplecie 1 zapasową, a z kolektora udało się wykręcić "złamasa" wbijając w niego cienki śrubokręt.
A tu po wczorajszym myciu (wybaczcie scenerię, ale to Łódź):
Hobbysta Japanista
Hmmmm jakieś nowości w temacie może?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_