![:P](./images/smilies/razz.png)
[ Primera] P11 SR20DE `97
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Bombel ja też mam Conti i cisza - już dobre 2 lub 3 lata.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
U Michala_M66 zakładałem paski jakieś 2 miesiące temu i cisza
Nic nie piszczy ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ogólnie zanim pasek się ułoży i wyciągnie to chwila mija - po tym okresie może popiskiwać sobie przy starcie. Wtedy należy go podciągnąć - standardowa procedura.
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ogólnie zanim pasek się ułoży i wyciągnie to chwila mija - po tym okresie może popiskiwać sobie przy starcie. Wtedy należy go podciągnąć - standardowa procedura.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chce kupić przewody hamulcowe na przód to będzie to?
http://www.motocentrum.pl/przewody-hamu ... -100035,kp
http://www.motocentrum.pl/przewody-hamu ... -100035,kp
No to mały up, z tym że trochę spóźniony, bo wszystko działo się w tamtym roku w grudniu.
- Wymienione sprzęgło+ docisk +uszczelniacz wału korbowego + planowanie koła zamachowego
- Wymiana linki ręcznego z prawej strony + regeneracja całego cięgła pod ręcznym
- Regeneracja drążków zmiany biegów
- Wymiana na zregenerowane zacisków przednich + nowe klocki- przód
- Regeneracja zacisków tylnych + nowe tarcze hamulcowe + nowe klocki
- Wymieniony płyn hamulcowy
Chyba wszystko co pamiętam
Kilka poglądowych zdjęć, resztę fotek gdzieś mi wcięło więc musi wystarczyć moje słowo
![Obrazek](http://s24.postimg.org/h0u1sxe5d/20151115_182614.jpg)
![Obrazek](http://s28.postimg.org/unm1s7md5/20151120_180851.jpg)
![Obrazek](http://s13.postimg.org/ndz25v5ar/20151123_191905.jpg)
![Obrazek](http://s17.postimg.org/9v9yr047f/20151118_213700.jpg)
![Obrazek](http://s18.postimg.org/qklkamu9x/20151129_113322.jpg)
![Obrazek](http://s11.postimg.org/ssedqx333/20151129_121516.jpg)
- Wymienione sprzęgło+ docisk +uszczelniacz wału korbowego + planowanie koła zamachowego
- Wymiana linki ręcznego z prawej strony + regeneracja całego cięgła pod ręcznym
- Regeneracja drążków zmiany biegów
- Wymiana na zregenerowane zacisków przednich + nowe klocki- przód
- Regeneracja zacisków tylnych + nowe tarcze hamulcowe + nowe klocki
- Wymieniony płyn hamulcowy
Chyba wszystko co pamiętam
Kilka poglądowych zdjęć, resztę fotek gdzieś mi wcięło więc musi wystarczyć moje słowo
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
![Obrazek](http://s24.postimg.org/h0u1sxe5d/20151115_182614.jpg)
![Obrazek](http://s28.postimg.org/unm1s7md5/20151120_180851.jpg)
![Obrazek](http://s13.postimg.org/ndz25v5ar/20151123_191905.jpg)
![Obrazek](http://s17.postimg.org/9v9yr047f/20151118_213700.jpg)
![Obrazek](http://s18.postimg.org/qklkamu9x/20151129_113322.jpg)
![Obrazek](http://s11.postimg.org/ssedqx333/20151129_121516.jpg)
PrzeRuSco, ale których bo były dwie wersje przy pierwszej nie pasowały klocki do jarzma bo dali chyba od P12- sami nawet nie wiedzieli od czego to
a w drugiej wersji dostałem swoje jarzma po regeneracji.
bombel, pod chmurką chyba
smeru, tak na przodzie klocki boscha, miękki strasznie bo pylą a zaciski są takie jak miałem wcześniej z P11 GT
Ad@mus, nie mam pojęcia bo nie ważyłem ani przed ani po, wiem tylko że to moje koło jest dwu częściowe i był problem ze szlifowaniem bo wpadało w drgania ale udało się
jeśli chodzi o drążek, to były luzy dołożyliśmy podkładki dokręciliśmy i jest trochę lepiej aczkolwiek przydało by się te plastikowe tuleje wymienić bo są już zajechane
no i jeszcze mi się przypomniało o wymienionych paskach klinowych
będę niedługo myśleć o innych rzeczach bo mnie wkurzają
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
bombel, pod chmurką chyba
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
smeru, tak na przodzie klocki boscha, miękki strasznie bo pylą a zaciski są takie jak miałem wcześniej z P11 GT
Ad@mus, nie mam pojęcia bo nie ważyłem ani przed ani po, wiem tylko że to moje koło jest dwu częściowe i był problem ze szlifowaniem bo wpadało w drgania ale udało się
jeśli chodzi o drążek, to były luzy dołożyliśmy podkładki dokręciliśmy i jest trochę lepiej aczkolwiek przydało by się te plastikowe tuleje wymienić bo są już zajechane
no i jeszcze mi się przypomniało o wymienionych paskach klinowych
będę niedługo myśleć o innych rzeczach bo mnie wkurzają
Seba WWA, mogli Ci dać klocki do P11 lift, ale z innym typem zacisku - były 2 wersje zacisków w P11 lift ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Zrób jeszcze moda hamulców takiego, jak ja zrobiłem![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Zrób jeszcze moda hamulców takiego, jak ja zrobiłem
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA, serwo hamulcowe ma pewnie na myśli ![:P](./images/smilies/razz.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Z tego co pamiętam to własnie nie pasowałySeba WWA pisze:PrzeRuSco, ale których bo były dwie wersje przy pierwszej nie pasowały klocki do jarzma bo dali chyba od P12- sami nawet nie wiedzieli od czego toa w drugiej wersji dostałem swoje jarzma po regeneracji.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
jakieś szczegóły bo byłbym zainteresowanyAd@mus pisze:co do wybieraka, jesli jest taki sam jak w polifcie to mozesz miec kpl naprawczy tulei poliuretanowych lub teflonowych plus poduszke wybieraka
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
![Obrazek](http://yanosik24.pl/widget/72203.png)
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
![Obrazek](http://yanosik24.pl/widget/72203.png)
Seba WWA viewtopic.php?t=12560&postdays=0&postor ... &start=750 A ja dalej myślę jak tu poprawić hebel u siebie - mało mi ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, chcę się upewnić czy to te same tuleje, nic innego ;)ja u siebie wymieniłem tylko jedną bo miałem ją zwymiarowaną, teraz chce wysłać cały mechanizm do poligumek żeby mi zrobili na cymes temat ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
lgruca, ale pompy nie trzeba ruszać, wystarczy samo serwo ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA, a bo nie widzieliśmy się na spocie z powodu mojej nieobecności
pokażę w marcu bo może uda mi się do tego czasu wrzucić przednie zaciski z X-Traila które czekają w garażu na montaż wraz z tarczami i klockami.
janusz wiem wiem, ale zgodnie z tym co rozmawialiśmy, łatwiej mi było przeszczepić serwo z pompą.
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
janusz wiem wiem, ale zgodnie z tym co rozmawialiśmy, łatwiej mi było przeszczepić serwo z pompą.