Ejo pisze:na co zwrócić uwagę.
na czujniki które mają wpływ na skład mieszanki
kurcze już naprawdę robienia tego auta na odległość mam dość
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
jest to tak irytujące... bo aż ręce mi się palą żeby to podłubać bo dla mnie będzie to dupina
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... cy-sr20de/
masz bardzo podobny temat tutaj, panowie podmieniali sondy MAFy itd
-sondy nie masz
-maf podmieniony
-Dino wskazuje na czujnik temperatury
-ostatni post to delikante wyeksploatowanie aparatu zaplonowego, które mocno wpływało na problem z mocą
ostatnia szansa to pożyczyć od kogoś aparat zapłonowy i podmienić czujnik temperatury (nowy to 50zl, ja mam z terrano i pasuje) pomiary nic nie wprowadza do tematu bo nie jestes w stanie zmierzyc calej jego rezystancji a odpinanie powoduje załączanie wentulacji i nie do końca porządane podlanie wachą (testowane na hamowni przez Howarda)
i w sumie kolor swiecy nie zawsze mowi o biednej mieszance, był to jeden z tropów ale ostatecznie wiele osób twierdzi że białe lub szare świece to norma a zabarwienie na lekko brazowy kolor swiadczy o wzorowych warunkach spalania w cylindrze...
tak więc:
-sondy nie masz
-maf podmieniony
-Dino wskazuje na czujnik temperatury
-ostatni post to delikante wyeksploatowanie aparatu zaplonowego, które mocno wpływało na problem z mocą
+dodatkowe porządne sprawdzenie nieszczelności, wiem co mówie, u mnie ten temat też przerabialem i za każdym z 15 razy uważalem ze jest szczelnie
+sprawdz szczelnosc kolektora wydechowego
[ Dodano: 2016-02-09, 22:52 ]
aha-i czy ostatecznie cofałeś zapłon tak jak ci powiedziałem? na 3/4 fasolki?