[Sunny] Nissan Sunny GTI kamisovcanada
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
PrimeraP10, to nie jest jeszcze dużo nagaru - uwierz. Płukanka - jak najbardziej tak.
Pod tymi blachami na pokrywie są kanały, po to, żeby olej się tam skraplał i spływał z powrotem do głowicy. Pod tymi kleksami kleju są po prosu nity trzymające blachy do czepka.
Pod tymi blachami na pokrywie są kanały, po to, żeby olej się tam skraplał i spływał z powrotem do głowicy. Pod tymi kleksami kleju są po prosu nity trzymające blachy do czepka.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- KamisovCanada
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2013-05-01, 22:43
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Temat płukanek janusza viewtopic.php?t=13837
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- KamisovCanada
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2013-05-01, 22:43
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Dzięki za linka, poczytałem sobie trochę Olej zmienie i przepłuczę starym, ale na razie trzeba zająć pilnymi sprawami takimi jak wyciek ze wspomagania.
Okazało się, że Sunny nie chciało odpalić, bo zwyczajnie nie miało już paliwa. Nie podejrzewałem tego kompletnie i miałem swoje powody, nie przerywało w zakrętach, wskazówka nie dotykała nawet czerwonej linii, lampka rezerwy nie paliła się (dowiedziałem się wczoraj, że się nie pali), przeczytałem w kilku specyfikacjach, że bak ma 50l, więc jest tankowałem przy podobnym stanie paliwa pod korek i było 33l, to pomyślałem, że rezerwa zaczyna się dopiero jak wskazówka minie czerwoną kreskę
Niemniej cieszę się, że problem rozwiązany i nic poważnego. Szkoda tylko, że pompa dostała trochę po dupie. Teraz mam co do tego pytanie: dokładnie ile ma bak paliwa w Sunny GTI 3d hatchback?
Okazało się, że Sunny nie chciało odpalić, bo zwyczajnie nie miało już paliwa. Nie podejrzewałem tego kompletnie i miałem swoje powody, nie przerywało w zakrętach, wskazówka nie dotykała nawet czerwonej linii, lampka rezerwy nie paliła się (dowiedziałem się wczoraj, że się nie pali), przeczytałem w kilku specyfikacjach, że bak ma 50l, więc jest tankowałem przy podobnym stanie paliwa pod korek i było 33l, to pomyślałem, że rezerwa zaczyna się dopiero jak wskazówka minie czerwoną kreskę
Niemniej cieszę się, że problem rozwiązany i nic poważnego. Szkoda tylko, że pompa dostała trochę po dupie. Teraz mam co do tego pytanie: dokładnie ile ma bak paliwa w Sunny GTI 3d hatchback?
KamisovCanada, wyciek ze wspomagania pewnie przy wężach idących od zbiorniczka Nowy wąż 16mm i 10mm oraz porządne opaski załatwiają sprawę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- KamisovCanada
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2013-05-01, 22:43
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Sprawdziłem dziś wężyki tak jak sugerował janusz, ale okazało się, że oba są ok. Dla pewności wymieniłem cybanty na nowego typu. Wymyłem komorę w okolicach przecieku i odpaliłem silnik, nie trzeba było nawet kręcić kierownicą żeby zlokalizować. Okazało się, że płyn przesiąka przez oplot na wężu zaznaczonym na zdjęciu. Pytanie teraz gdzie taki pozyskać, a przy okazji co on w ogóle robi
Drugia kwesta: wróciły felgi od tokarza, akurat jak śnieg spadł, więc trzeba odmalować i zakładać zimówki. Słucham, waszych szanowni koledzy i koleżanki, opinii na temat felg i propozycji co do rozmiaru opon. Dodam, że z tyłu między felgą a amortyzatorem zostało około centymetra, więc balon odpada (na szczęście). A, i może felgi są bez szału, ale chciałem coś założyć, nawet tymczasowego, żeby nie jeździć na zardzewiałej, białej stali, więc kupiłem te felgi lokalnie za 300 zł
Dane felg: 15x7J, 4x100, otwory stoczone idealnie do 59,1, ET42
Drugia kwesta: wróciły felgi od tokarza, akurat jak śnieg spadł, więc trzeba odmalować i zakładać zimówki. Słucham, waszych szanowni koledzy i koleżanki, opinii na temat felg i propozycji co do rozmiaru opon. Dodam, że z tyłu między felgą a amortyzatorem zostało około centymetra, więc balon odpada (na szczęście). A, i może felgi są bez szału, ale chciałem coś założyć, nawet tymczasowego, żeby nie jeździć na zardzewiałej, białej stali, więc kupiłem te felgi lokalnie za 300 zł
Dane felg: 15x7J, 4x100, otwory stoczone idealnie do 59,1, ET42
KamisovCanada, to jest wąż ciśnieniowy. Wykręcasz go - klucz 24, i zawozisz gdzieś, gdzie robią hydraulikę siłową, żeby na nowo zakuli
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
fele słabe do sunnego bo to nie jest żaden german
z oponami tez ciężko trafic, naleśnik na zime to kiepski pomysl, tak wiec najbardziej tunerowym rozmiarem chyba było by 195/55/15
ja osobiście spróbował z 185/60/15
to jest zima więc i traktor się przyda
na lato 16" i będzie czym się popisywac
z oponami tez ciężko trafic, naleśnik na zime to kiepski pomysl, tak wiec najbardziej tunerowym rozmiarem chyba było by 195/55/15
ja osobiście spróbował z 185/60/15
to jest zima więc i traktor się przyda
na lato 16" i będzie czym się popisywac
Ostatnio zmieniony 2016-01-07, 11:29 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja bym poszukał 185/55/15. Tak u mnie leżały.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2b571be3620a854d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2b571be3620a854d
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z
DATSUN 260Z
Nie wiem ile miejsca jest u Ciebie, ale w moim sunnym z tyłu jest bardzo nisko i z oponą 195/50/15 jest taka przestrzeń od mocowania.
Początkowo myślałem że z 195/55 nie będzie żadnego problemu, niestety się pomyliłem bo miejsca jest za mało. Jakie masz et w tych felgach bo to nam dużo powie.
Początkowo myślałem że z 195/55 nie będzie żadnego problemu, niestety się pomyliłem bo miejsca jest za mało. Jakie masz et w tych felgach bo to nam dużo powie.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
- KamisovCanada
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2013-05-01, 22:43
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Potwierdzam, miałem w almerze w kosmicznym terenowym rozmiarze 175/70/14 (dostałem z autem) gryzły pięknie!d3mox pisze:Na zimę polecam nalewki markguma. 100-110zł sztuka, a żrą naprawde bardzo dobrze!
[ Dodano: 2016-01-08, 11:15 ]
vixo pisze:Nie gra roli w odległości od mocowania kielicha sprężyny
Masz rację. Przy takim et felgi nie wejdzie nic większego niż 195/50.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
- KamisovCanada
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2013-05-01, 22:43
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Naciągi może i są dla pedałów, ale ja nienawidzę balonów W takim razie 195, pytanie jaki profil ścianki żaby było ładnie W sumie 195, na 7 calach szerokości będzie i tak lekko naciągane, niezauważalnie, ale ciągle "pedalsko"
Gumy za 230 nie są moim zdaniem drogie, drogie to są 500 za sztukę....
Planowałem dać jakieś Toyo, Yoko albo Kumho, trzymając się japoskiego trendu. Z drugiej strony nie wiem czy na lato nie zakupię innych felg (docelowo chyba będą OZ SuperT, 16 albo 17 cali), więc nie wiem czy warto inwestować w nowe opony, jak jeszcze mam coś z Subaru co mógłbym założyć, żeby się nie marnowało.
Gumy za 230 nie są moim zdaniem drogie, drogie to są 500 za sztukę....
Planowałem dać jakieś Toyo, Yoko albo Kumho, trzymając się japoskiego trendu. Z drugiej strony nie wiem czy na lato nie zakupię innych felg (docelowo chyba będą OZ SuperT, 16 albo 17 cali), więc nie wiem czy warto inwestować w nowe opony, jak jeszcze mam coś z Subaru co mógłbym założyć, żeby się nie marnowało.
195 na 7" to naciag? Zobacz u mnie w temacie. Mam taki rozmiar na ori alu z almery gti - 195/50 i jest dobrze. Mialem toyo ale jak stanalem przed wyborem nowych gum to zastanawiałem się nad bf goodrich g profiler i Continental contipremium contact 2 i... postawiłem na Conti. Jestem mega zadowolony. Swietna opona na suchym, dobra na mokrym o śnieg również zahaczyłem ale to juz nie te warunki moim zdaniem toyo sie nie umywa. Oczywiście wzór nieznika w Conti nie jest super agresiv ale to nie jest ważne jak zagadasz do foo to rzuci ci swoją opinie nt. Bridgestone potenza adrenalin - tez byl zadowolony.
rz
rz
KamisovCanada pisze:Planowałem dać jakieś Toyo, Yoko albo Kumho, trzymając się japoskiego trendu
opony w japońskim stylu a fele iście made in fiatKamisovCanada pisze: (docelowo chyba będą OZ SuperT, 16 albo 17 cali),
to już fele poszukaj jakiś Rot, jak nie daleko do chinola to JR, a już fajnie by było na czymś z JPN to najlepiej i najbezpieczniej cos fabrycznego (Mazda, Mistu, Honda, Nissan...opcji mnogość)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
rz (o ile nie było roznych wersji) ja rowniez mam ori alu z almery i nie pamietam dokladnie ale 7j napewno moje nie mają, 6.5 albo nawet 6
Co do opon mam bridgestone potenza adrenaline wlasnie w rozmiarze 195/50. Kleją zajebiscie, jak na opony drogowe bardzo sztywna scianka boczna. Sprzęgło na nich koncze
jak toyo to r888 albo r1r ( ale ceny x2 w porownaniu do np adenalinek)
t1r to kupa, brat ma w almerze gti
Co do opon mam bridgestone potenza adrenaline wlasnie w rozmiarze 195/50. Kleją zajebiscie, jak na opony drogowe bardzo sztywna scianka boczna. Sprzęgło na nich koncze
jak toyo to r888 albo r1r ( ale ceny x2 w porownaniu do np adenalinek)
t1r to kupa, brat ma w almerze gti
http://www.tyrestretch.com/index.php
lap strone z naciagami napewno cos dla siebie znajdziesz
lap strone z naciagami napewno cos dla siebie znajdziesz
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!
Sztuka jest go zbudować!
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ja polecam Rainsporta3
ja osobiście mam RS2 ale mam je chyba 5 rok, używane były początkowo w avensisie żony a teraz poszły do nissana, lekko nie mają, ścierają się bardzo wolno od zwyklej jazdy, pisków w sezonie 2015 było sporo, kleją super na suchym i sa dość skuteczne na mokrym
na sucho jak ktoś chce się kleic to może isc w strone np. profila semislick i ma homologacje drogowa
ja osobiście mam RS2 ale mam je chyba 5 rok, używane były początkowo w avensisie żony a teraz poszły do nissana, lekko nie mają, ścierają się bardzo wolno od zwyklej jazdy, pisków w sezonie 2015 było sporo, kleją super na suchym i sa dość skuteczne na mokrym
na sucho jak ktoś chce się kleic to może isc w strone np. profila semislick i ma homologacje drogowa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- KamisovCanada
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2013-05-01, 22:43
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Rainsport'y też miałem i też polecam. Chciałem zasięgnąć innych marek, żeby dodać smaku, ale w końcu staję na tym, że założę co mam na zimę, a wiosną zobaczę co będzie, czy felga większa czy to samo
Póki co mała przerwa w pracach, trzeba było się za cudze samochody zabrać
[ Dodano: 2016-01-21, 14:01 ]
Niedługo pewnie znowu będę się brał za jakieś mody i naprawy, na razie kończę odmalowywanie felg żeby zimówki założyć. Poza tym jeszcze leje mi się ze wspomagania i kombinuję jak tu nie wydać fortuny na naprawę. Jeszcze mam mały problem z jakimś luzem między układem napędowy a karoserią, prawdopodobnie tulejki belki pod silnik, o których było mowa wcześniej
Poza tym jeszcze pojawił się problem z fotelem kierowcy. Prawdopodobnie przez niewłaściwe użytkowanie (przy rozkładania fotela po tym jak wpuszczał się kogoś na tył) albo po prostu przez te wszystkie lata fotele przestał sztywno trzymać się na szynach do regulacji przód tył. Czyli jest poważny problem, bo fotel potrafi się ruszyć od mocniejszego zaparcia się nogami o pedały albo podstopnicę (w razie wypadku słabo z nogami). Pytanie teraz czy ktoś przerabiał ten temat
Zastanawiam się czy rozbierać to i spróbować to jakoś naprawić (pytanie czy to kwestia sprężynki albo wytartego ząbka) czy już nie bawić się i w końcu wymienić na jakiś w miarę tani, cywilizowany kubełek, bo i tak "sportowe" fotele Nissana już przez ząb czasu zmieniły się w kanapy
Jeszcze przy okazji spytam: czy ktoś wie czy da radę zamontować fotele z 200SX'a S13 poliftowe?
[ Dodano: 2016-01-22, 21:47 ]
Felgi pomalowane, w najbliższym czasie zakładam i w końcu samochód trochę się poprawi z wyglądu
[ Dodano: 2016-01-28, 23:49 ]
Na nowych felgach, jest zdecydowana poprawa, można zbierać na nowe bez żalu, że Sunny musi jeździć na rdzewiejącej stali
Dzisiaj też zebrałem się i zrobiłem podłogę bagażnika. Jeszcze trzeba kupić jakiś czarny dywan i będzie ładnie. Jakby ktoś chciał zobaczyć więcej w temacie podłogi, to zapraszam do tematu w dziale Sunny/100NX: viewtopic.php?t=21127
Póki co mała przerwa w pracach, trzeba było się za cudze samochody zabrać
[ Dodano: 2016-01-21, 14:01 ]
Niedługo pewnie znowu będę się brał za jakieś mody i naprawy, na razie kończę odmalowywanie felg żeby zimówki założyć. Poza tym jeszcze leje mi się ze wspomagania i kombinuję jak tu nie wydać fortuny na naprawę. Jeszcze mam mały problem z jakimś luzem między układem napędowy a karoserią, prawdopodobnie tulejki belki pod silnik, o których było mowa wcześniej
Poza tym jeszcze pojawił się problem z fotelem kierowcy. Prawdopodobnie przez niewłaściwe użytkowanie (przy rozkładania fotela po tym jak wpuszczał się kogoś na tył) albo po prostu przez te wszystkie lata fotele przestał sztywno trzymać się na szynach do regulacji przód tył. Czyli jest poważny problem, bo fotel potrafi się ruszyć od mocniejszego zaparcia się nogami o pedały albo podstopnicę (w razie wypadku słabo z nogami). Pytanie teraz czy ktoś przerabiał ten temat
Zastanawiam się czy rozbierać to i spróbować to jakoś naprawić (pytanie czy to kwestia sprężynki albo wytartego ząbka) czy już nie bawić się i w końcu wymienić na jakiś w miarę tani, cywilizowany kubełek, bo i tak "sportowe" fotele Nissana już przez ząb czasu zmieniły się w kanapy
Jeszcze przy okazji spytam: czy ktoś wie czy da radę zamontować fotele z 200SX'a S13 poliftowe?
[ Dodano: 2016-01-22, 21:47 ]
Felgi pomalowane, w najbliższym czasie zakładam i w końcu samochód trochę się poprawi z wyglądu
[ Dodano: 2016-01-28, 23:49 ]
Na nowych felgach, jest zdecydowana poprawa, można zbierać na nowe bez żalu, że Sunny musi jeździć na rdzewiejącej stali
Dzisiaj też zebrałem się i zrobiłem podłogę bagażnika. Jeszcze trzeba kupić jakiś czarny dywan i będzie ładnie. Jakby ktoś chciał zobaczyć więcej w temacie podłogi, to zapraszam do tematu w dziale Sunny/100NX: viewtopic.php?t=21127
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: