[ 100NX] 100nx SR20DE+T Marcinek
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no i powoli się zbliża czas żeby wymienić sprzęgło. Zastanawiam się nad zakupem exedy stage 1..co o tym myślicie? Z tego co troche poczytałem to chyba ma dobre opinie.. pzdr
edit.
Aktualne foty
SKutki zimy..
Wnętrze(jeszcze bez kubłów i pasów
Silniczek SR20DE+T(jeszcze :nieuzywactejikonki: )
i jedna fotka mordki
edit.
Aktualne foty
SKutki zimy..
Wnętrze(jeszcze bez kubłów i pasów
Silniczek SR20DE+T(jeszcze :nieuzywactejikonki: )
i jedna fotka mordki
mi teraz osobiście to ten wakdar przodu wadzi ale ogólnie to jest ok. na razie to przyjechały pasy 4 pktowe 3calowe. W tygodniu będzie ogarniane sprzęgło u Pana Radzikowskiego no i te spadające obroty. A potem zobaczymy ile kasy zostanie pzdr
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No po woli po mału ale do przodu
Tego IC trzeba na przód koniecznie ciachnąć...
Tego IC trzeba na przód koniecznie ciachnąć...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio a masz może jeszcze ten zestaw na przód ?
[ Dodano: 2011-04-20, 16:49 ]
długo nic się nie działo,więc wypadałoby odświeżyć temat z racji tego że przeszczep VE odpuściłem sobie, trzeby by,łoby pogrzebać coś nie coś na obecnym setupie. Na początek przydałby się bardziej męski IC coby go przełożyć na przód. Potem myśle nad wałeczkami z Sr20DET no i może turbine zmienić na t28:D ogólnie to uzbierałem troszke kasy i teraz zarówno mocowo jak wewnęrzt zaczynam działać
[ Dodano: 2011-04-20, 16:49 ]
długo nic się nie działo,więc wypadałoby odświeżyć temat z racji tego że przeszczep VE odpuściłem sobie, trzeby by,łoby pogrzebać coś nie coś na obecnym setupie. Na początek przydałby się bardziej męski IC coby go przełożyć na przód. Potem myśle nad wałeczkami z Sr20DET no i może turbine zmienić na t28:D ogólnie to uzbierałem troszke kasy i teraz zarówno mocowo jak wewnęrzt zaczynam działać
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
na razie to nie ma czasu na nic..ani wsadzić tych kubłów z pasami,ani podjechać do Coobcia coby ten icek ogarnąć i może większe turbo...licze że lipiec/sierpień będzie może troche luźniejszy to coś się ruszy na najsilniejszego nissana raczej nie mam szans,ale o najmocniejszego NX'a można powalczyć
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak dużo km rocznie nie robisz autem to trzeba CI spiek 4 zafundować...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Albo nie przekraczać 300-320Nm coby nie przemęczać sprzęgła za to tak skonfigurować sprzęt żeby przy takim momencie miał te 260-280KM...
Z najbardziej ulicznych sprzędzieł pod masę twojego auta doskonale by się sprawdziło to co ma Neptune u Siebie EXEDY organiczne, pedał sprzęgła pracuje na nim lekko u niego jak się go nie przegrzewało uciągało jakieś 380-400Nm no i NX dobrze 100kg lżejszy jak P10 z LPG butlą...
Z najbardziej ulicznych sprzędzieł pod masę twojego auta doskonale by się sprawdziło to co ma Neptune u Siebie EXEDY organiczne, pedał sprzęgła pracuje na nim lekko u niego jak się go nie przegrzewało uciągało jakieś 380-400Nm no i NX dobrze 100kg lżejszy jak P10 z LPG butlą...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
[ Dodano: 2012-02-26, 17:24 ]
Panowie i Panie nareszcie nyssyn powrócił do mnie Wszystkie płyny zostały wymienione, przewody hamulcowe w oplocie stalowym założone(po ciężkich bojach ze sprzedjącym,który sam nie wie co sprzedaje) a także ogarnięta linka sprzęgła W pierwszym poście zrobiłem mały porządek,a jak się zrobi troszke cieplej to z teściem będziemy montować szelki!
C.D.N.
pzdr
Witam serdecznie po kilku latach przerwy...auta pojechalo do kolegi z forum 100nxow...szkoda samochodu ale musialem sprzedac. Plany byly ogrpmne,jednak czas i fundusze pokazaly ze nie stalo sie jak sie stalo. Obecnie smigam almerka w dieselku.
Mam nadzieje ze kiedys wroce do 100nx bo to fajne autka i moze uda sie cos kiedys tam wystrugac.
Pozdrawiam i przepraszam ze odgrzebalem takeigo kotleta
Mam nadzieje ze kiedys wroce do 100nx bo to fajne autka i moze uda sie cos kiedys tam wystrugac.
Pozdrawiam i przepraszam ze odgrzebalem takeigo kotleta
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM