yyyyyyyyyyyyyyy-serio ?janusz pisze:jakby ktoś docenił
[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ad@mus, tak. Taką rzecz jest dość łatwo wyczuć, że ktoś docenia to, co zrobiłeś.
Puchacz, za 5 to na pewno nie oddam
Bziuk, zobaczymy, może niedługo.
Na razie sprzedaż auta to tylko myśl, która gdzieś we łbie się kołacze.
________________________________________
Zaległości ze wczoraj - do wymiany poszły sworznie i łącznik.
Pierwszy wyleciał
Po założeniu nowego sworznia okazało się, że luz i nie siedzi ciasno Więc poszła decyzja będziemy spawać. Ale zanim pojechałem pospawać, to poszedł drugi do wyciągnięcia.
Drugi sworzeń jak chciałem włożyć, okazało się, że tak ciężko siedzi, że trzeba prasę......
Tak więc podjechałem do pobliskiego warsztatu, żeby mi jeden sworzeń pospawali, a drugi wcisnęli. W sumie wyszło na to, że oba mi pospawali
Potem poszedł łącznik stabilizatora do wymiany.
No i poskładane wahacze.
W sumie dziś miałem montować fanta, zakupionego od Marlosa ale mi się nie chce......... Po świętach..........
Puchacz, za 5 to na pewno nie oddam
Bziuk, zobaczymy, może niedługo.
Na razie sprzedaż auta to tylko myśl, która gdzieś we łbie się kołacze.
________________________________________
Zaległości ze wczoraj - do wymiany poszły sworznie i łącznik.
Pierwszy wyleciał
Po założeniu nowego sworznia okazało się, że luz i nie siedzi ciasno Więc poszła decyzja będziemy spawać. Ale zanim pojechałem pospawać, to poszedł drugi do wyciągnięcia.
Drugi sworzeń jak chciałem włożyć, okazało się, że tak ciężko siedzi, że trzeba prasę......
Tak więc podjechałem do pobliskiego warsztatu, żeby mi jeden sworzeń pospawali, a drugi wcisnęli. W sumie wyszło na to, że oba mi pospawali
Potem poszedł łącznik stabilizatora do wymiany.
No i poskładane wahacze.
W sumie dziś miałem montować fanta, zakupionego od Marlosa ale mi się nie chce......... Po świętach..........
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:44 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vixo, wiem, że tunel jest taki sam, tylko łączówka jest inna - P10 na pod kątem 90, P11 na wprost jest.
Co do sworznia - innej opcji nie było - 8 spawów i standardowo pierścienie Segera. Zastanawia mnie fakt, że oba wahacze to są OEMy, lewy elegancko na wcisk, prawy luźno lata.
Co do sworznia - innej opcji nie było - 8 spawów i standardowo pierścienie Segera. Zastanawia mnie fakt, że oba wahacze to są OEMy, lewy elegancko na wcisk, prawy luźno lata.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W niebieskiej primerze długi czas jeździłem z spawanym sworzniem i nic się nie działo, następna wymiana sworznia już razem z wahaczem.
Może był więcej razy wymieniany albo gdzieś krzywo został wprasowany i gniazdo się wyrobiło, jak napisał vixo. Wiadomo prawa strona więcej dostaje po dupie. Krawężniki, dziurawe pobocza itp.
Może był więcej razy wymieniany albo gdzieś krzywo został wprasowany i gniazdo się wyrobiło, jak napisał vixo. Wiadomo prawa strona więcej dostaje po dupie. Krawężniki, dziurawe pobocza itp.
janusz, ze sworzniami miałem dosłownie te samem historie:) powiem nawet ze jeśli dobrze to zaspawasz to nawet idzie pózniej w razie wymiany wsiadać inny na razie zbieram sie do wymiany duzo przy tym roboty ?
Co do nawiewu to jest troche przy tym roboty mam juz to u siebie i jest troche zachodu aby to zamontować
Co do nawiewu to jest troche przy tym roboty mam juz to u siebie i jest troche zachodu aby to zamontować
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, jeśli masz oryginalne gumy na tylnej tulei wahacza to trochę trzeba się oszarpać, żeby wyciągnąć. Na poli idzie gładko. Problemem może być wyciągnięcie sworznia ze zwrotnicy.
Co do nawiewu - 30min i założone
Pod choinką znalazłem między innymi takie coś
Co do nawiewu - 30min i założone
Pod choinką znalazłem między innymi takie coś
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:44 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Licząc to, ile włożyłem w auto to myślę 9-9,5kzł
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Do magla
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to dawaj te zmiany =D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Tjaaaaa zmiany - przez święta stopień mojego lenistwa wskoczył o 3 lvl do góry Tak więc całe 2 dni mi się zeszły na montowaniu tunelu (normalnie cała operacja zajmuje w porywach 30min) Jutro może wezmę się za pompę od wspomagania........ Dziś mi się nie chce już.......
Więc wczoraj, po tym jak skończyłem rzeźbić kosiarkę, wziąłem się za swoją padakę. Wybebeszyłem środek:
A potem założyłem tunel:
I zasadniczo na tym się skończyło. Więcej już mi się nie chciało robić........
Dziś poskładałem wszystko do kupy. Nawet działa.
No i coś co lubię - zagadki, łamigłówki i gry logiczne -> ZNAJDŹ RÓŻNICĘ
Tak więc trzeba filter kabinowy musiał być już wymieniony. Po wymianie, nawiew już nie dmucha jak stara, niedołężna staruszka obudowana w obudowę i robiąca za automat do suszenia rąk w szalecie miejskim.
Chciałem też wymienić taśmę pod kierę, tak żeby mieć sterowanie tempomatu z kiery, ale na chęciach się skończyło...... Zdjąłem poduchę, popatrzyłem sobie na bajzel przez 5min, po czym stwierdziłem, że nie nie chce mi się rozbierać kostki po stronie wiązki i ciąć kostek po stronie taśmy, tylko po to, żeby podpiąć klakson
Puchacz, pogadamy przez telefon i napisze Ci instrukcję jak podmienić taśmę
_
Więc wczoraj, po tym jak skończyłem rzeźbić kosiarkę, wziąłem się za swoją padakę. Wybebeszyłem środek:
A potem założyłem tunel:
I zasadniczo na tym się skończyło. Więcej już mi się nie chciało robić........
Dziś poskładałem wszystko do kupy. Nawet działa.
No i coś co lubię - zagadki, łamigłówki i gry logiczne -> ZNAJDŹ RÓŻNICĘ
Tak więc trzeba filter kabinowy musiał być już wymieniony. Po wymianie, nawiew już nie dmucha jak stara, niedołężna staruszka obudowana w obudowę i robiąca za automat do suszenia rąk w szalecie miejskim.
Chciałem też wymienić taśmę pod kierę, tak żeby mieć sterowanie tempomatu z kiery, ale na chęciach się skończyło...... Zdjąłem poduchę, popatrzyłem sobie na bajzel przez 5min, po czym stwierdziłem, że nie nie chce mi się rozbierać kostki po stronie wiązki i ciąć kostek po stronie taśmy, tylko po to, żeby podpiąć klakson
Puchacz, pogadamy przez telefon i napisze Ci instrukcję jak podmienić taśmę
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:45 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No niestety nie ma..... Chyba, że jest to wersja Skandynawska, albo ktoś to wziął jako opcjonalne wyposażenie.
P10 po lifcie też już chyba miały opcjonalnie
P10 po lifcie też już chyba miały opcjonalnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja to chyba u siebie wywale. Po pierwsze to przeszkadza w normalnym ułożeniu dywanika (chociaż to mi nie przeszkadza) a po drugie wymusza inne ułożenie prawej stopy gdy jest na pedale gazu. Pięta "ucieka" z lewą stronę.
W sumie nie jestem pewny czy to przez to (ale nic innego tam nie ma) więc jak już wszystko złożysz to daj znać janusz, czy będziesz miał podobnie.
W sumie nie jestem pewny czy to przez to (ale nic innego tam nie ma) więc jak już wszystko złożysz to daj znać janusz, czy będziesz miał podobnie.
Berny_p, powiadasz, że będę jak Takumi Fujiwara? Hmmm w zasadzie wsiadłem do auta posiedziałem w nim chwilę i chyba już się przyzwyczaiłem, albo nawet nie poczułem zmiany
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zuh, po montażu tunelu ja nie miałem żadnej wyczuwalnej zmiany pozycji nogi =P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Vixo, zawsze uważałem, że P10 było lepsze niż P11
Zuhu, tam się nie ma co przesuwać.
Chciałem dziś podmienić pompę wspomagania, jednak zdjęcie koła pasowego bez odpowiedniego ściągacza jest bardzo trudne, a jakoś nie chciało mi się szukać takowego po sklepach...... Czyli na razie pompa zostaje, chyba, że Marlos wynajdzie mi coś sprawnego
Zuhu, tam się nie ma co przesuwać.
Chciałem dziś podmienić pompę wspomagania, jednak zdjęcie koła pasowego bez odpowiedniego ściągacza jest bardzo trudne, a jakoś nie chciało mi się szukać takowego po sklepach...... Czyli na razie pompa zostaje, chyba, że Marlos wynajdzie mi coś sprawnego
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, widzisz mowielm ze z włączeniem tego nawiewu schodzi wiem z własnego doświadczenia.
To co z tego co piszesz to ogarnięcie tego pilota to nic trudnego i nawet taki ciemniak jak ja powinien dać się radę ?
Telefonicznie to pewnie nie zrozumiem za pierwszym razem ale jak spiszemy to na kartkę
To co z tego co piszesz to ogarnięcie tego pilota to nic trudnego i nawet taki ciemniak jak ja powinien dać się radę ?
Telefonicznie to pewnie nie zrozumiem za pierwszym razem ale jak spiszemy to na kartkę
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, tylko u mnie weszło w rachubę świąteczne lenistwo, oraz to, że nic mnie nie goniło. Na spokojnie bez pośpiechu wszystko sobie robiłem. U Zielkq założyliśmy tunel w jakieś 30-40min.
Pilota spokojnie ogarniesz. Tak się zastanawiam, nad dołożeniem do OEMowej taśmy przewodów - bez podmianki. Wtedy byłoby mniej rzeźby
Pompę wspomagania jednak będę musiał wymienić, bo dziś tak rzęziła, że szok. Jednak najpierw muszę zrobić forda, który odmówił posługi i nie chce odpalić, i blokuje mi garaż......
Pilota spokojnie ogarniesz. Tak się zastanawiam, nad dołożeniem do OEMowej taśmy przewodów - bez podmianki. Wtedy byłoby mniej rzeźby
Pompę wspomagania jednak będę musiał wymienić, bo dziś tak rzęziła, że szok. Jednak najpierw muszę zrobić forda, który odmówił posługi i nie chce odpalić, i blokuje mi garaż......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jutro jak uda mi się cię złapać to bd mia co robić i jeszcze mam tylna poduszkę amora do wymiany.
Tez się zastanawiałem aby dołożyć 3 kabelki tylko jak się przyczepić do taśmy ? Klejem opaska termokurczliwa? Takie rozwiazanie byłoby najłatwiejsze. Tylko do wtyczki trzeba by było dołożyć piny i tyle.
Tez się zastanawiałem aby dołożyć 3 kabelki tylko jak się przyczepić do taśmy ? Klejem opaska termokurczliwa? Takie rozwiazanie byłoby najłatwiejsze. Tylko do wtyczki trzeba by było dołożyć piny i tyle.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, jutro i pojutrze odpada, najwcześniej poniedziałek wieczór, ale to dam Ci jeszcze znać, albo zadzwonię.
Nie 3 kabelki, tylko 2 trzeba dołożyć Jak to zrobić? Jutro Ci powiem.
Tak btw. miałeś coś napisać na forum
Nie 3 kabelki, tylko 2 trzeba dołożyć Jak to zrobić? Jutro Ci powiem.
Tak btw. miałeś coś napisać na forum
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, to jutro jak bd miał czas dzwon śmiało. Bym się ten pilocie ogarnął
Zastanawiam się jak bez spawania zaczepić te szpilki w poduszcze do rozporki żeby to łatwo przykręcić. Jakieś pomysły?
jutro planuje tez zacząć powoli wkładać moje niebiesko żółte wahacze wkładać
Zastanawiam się jak bez spawania zaczepić te szpilki w poduszcze do rozporki żeby to łatwo przykręcić. Jakieś pomysły?
jutro planuje tez zacząć powoli wkładać moje niebiesko żółte wahacze wkładać
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX