Było sobie CA16DE któremu nie posmakował kapitalny remont i postanowiło się zepsuć po 6 czy tam 7 latach, +/- 50 000 km.
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/186/61baa5b2f0cb4c9cmed.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/186/883d7f4540f1b8b8med.jpg)
Ale na szczęście na olx był niechciany przez nikogo 100nx, który stwierdził że chce oddać wnętrzności
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/187/3e68200a6c02d975med.jpg)
Parę miesięcy później bestia ożyła
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
MODEL: Sunny N13 GTI
SILNIK: SR20DE (kiedyś CA16DE)
MOC: 143KM
ZAWIESZENIE: Kyb gazowe, sprężyny -450mm
UKŁAD HAMULCOWY: Przód z 100nx, tył seria
NAPĘD: Osie ze 100nx + przeguby zewnętrzne od N13 GTI
CHŁODZENIE: Seria z N13 GTI
WAGA: Jeszcze nie znana
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WYPOSAŻENIE: Podgrzewane el. lusterka, el. szyby, el. regulacja wysokości lamp, webasto
ŚRODEK: Seria wygłuszona matami GMS
RADIO: Clarion, Głośniki Helix
PLANY: Zależy co się zepsuje
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1247/a4cddfa36e25985cmed.jpg)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/186/81bbfe063be171d2med.jpg)
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/187/d11b45c3c8306da6med.jpg)
Małe przejaśnienie w wolnej chwili i od razu nie wstyd maskę podnieść:)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/408/8944c22240590ad2med.jpg)
No i z okazji że dziś dzień wypłaty czas na nowego frukta. Jedna część z długiej listy mniej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/408/070bbceb687a28b7med.jpg)
Od swapa mineło 2000 km, żadne większe nie prawidłowości z silnikiem nie zostały wykryte. Spalanie na poziomie 11L etyliny na starej i prawdopodobnie zepsutej lambdzie (pracowała w zakresie 0-1,35V). Styl jazdy oszczędny ale dynamiczny:), 80% miasto. Stan oleju od zalania również bez zmian.
Odkrytą usterką jest lewa półoś (ta ze 100nx GTI). Która jak się okazuje jest ciut za długa. Mianowicie problem występuje ponoć tylko, jeśli ma się obniżone zawieszenie, a ja mam:) przy szybkim ostrzejszym skręcie w prawo robi jej się za mało miejsca i chrupie... Przy seryjnym zawieszeniu wszystko nie naciąga się tak mocno i problem nie powinien występować. Nie jest to bardzo uciążliwe w jeździe na codzień. Jednak kiedyś będzie trzeba ją ciut skrócić. O ile, tego jeszcze nie wiem, ale wydaje mi się, że ok 5mm powinno wystarczyć.