[ Primera] p11 144 frytasowa
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] p11 144 frytasowa
Witam primere posiadam od końca 2014 roku kupiona "przypadkiem" na dupowóz jednak na tyle mi się spodobała że zostanie na dłużej także do rzeczy:
primera p11 144 qg18de totalna seria kupiona po delikatnym klapsie parkingowym. Ze zmian to póki co:
- xenon
- fela 17"
-licznik z komputerem ( i tu mam problem z zawyżonym spalaniem)
-grzane stołki w skórze
-wymienione manetki z obsługą komputera
- wymienione wszystkie możliwe filtry i świece
-zawieszenie eibach plus rozporka przód
-wzmiacniacz plus odseparowany zestaw lanzar na przodzie
-spryskiwacze mgłowe
-zaślepiony egr
Ogólnie autko fajne jednak ostanio coś zaczeło się dziac, najpierw siadla przeplywka- jedna calkowicie w drugiej czyszczenie pomogło teraz prawdopodobnie czujnik polożenia wału(wariujacy obrotek oraz wypadanie zapłonu) w najbliższej przyszłości dojdzie dokładka a dalej zobaczymy. Na pewno przez zimę trzeba odświeżyć felgi i zbierac fanty żeby iść tropem masa
Tak było po kupnie:
A tak jest teraz:
Dzisiejsze zakupy:
A tu mój ideał Swoja drogą wie ktoś coś o tym aucie?
primera p11 144 qg18de totalna seria kupiona po delikatnym klapsie parkingowym. Ze zmian to póki co:
- xenon
- fela 17"
-licznik z komputerem ( i tu mam problem z zawyżonym spalaniem)
-grzane stołki w skórze
-wymienione manetki z obsługą komputera
- wymienione wszystkie możliwe filtry i świece
-zawieszenie eibach plus rozporka przód
-wzmiacniacz plus odseparowany zestaw lanzar na przodzie
-spryskiwacze mgłowe
-zaślepiony egr
Ogólnie autko fajne jednak ostanio coś zaczeło się dziac, najpierw siadla przeplywka- jedna calkowicie w drugiej czyszczenie pomogło teraz prawdopodobnie czujnik polożenia wału(wariujacy obrotek oraz wypadanie zapłonu) w najbliższej przyszłości dojdzie dokładka a dalej zobaczymy. Na pewno przez zimę trzeba odświeżyć felgi i zbierac fanty żeby iść tropem masa
Tak było po kupnie:
A tak jest teraz:
Dzisiejsze zakupy:
A tu mój ideał Swoja drogą wie ktoś coś o tym aucie?
Ostatnio zmieniony 2016-01-21, 23:22 przez frytas, łącznie zmieniany 5 razy.
frytas, wrzucaj zdjęcia i informacje w nowych postach, bo jak wszystko będzie w pierwszym poście to my się nie polapiemy co jest nowe i co aktualnie robisz =P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Na początek polecam zaslepic egr czuć poprawę na niskich obrotach. Teraz zaczynam myśleć o wydechu. Cały myk w tym że nie może być głośniejszy od serii
[ Dodano: 2015-12-14, 12:08 ]
Zeby nie było że nic się nie dzieje wymienione wahacze przód na SRT zrobiona zbieżność oraz zakupione opinii zimowe. Dodatkowo poprawione audio o inny wzmak boss c1000.
[ Dodano: 2015-12-14, 12:08 ]
Zeby nie było że nic się nie dzieje wymienione wahacze przód na SRT zrobiona zbieżność oraz zakupione opinii zimowe. Dodatkowo poprawione audio o inny wzmak boss c1000.
frytas, na jakie opony postawiłeś? W sumie śniegu za oknem brak...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
żeby wydech nie był głośny a miał by odmulić padlinę to musiał byś pozbyć się katalizatorów i wyspawać 4-2-1
dalej zrób getto mod air box czyli CAI rurą 100mm z nadkola do rozwierconej puchy
zainwestuj w regulowane kolo rozrządu
zaloz ecumastera
przepustnice daj od sr20de
wtryski od sr20de
wydech na średnicy 55mm, srodkowy ze saaba końcowy z camry 3.0 v6
podejrzyj jaki masz kolektor ssacy, jeśli ma swirl valve to je wywal calkiem
stożka nie potrzeba, wystarczy CAI i dbanie o stan filtra
te mody na pewno zaowocują zwiększeniem mocy... o ile? zależy od wykonania i obecnej kondycji silnika.
wszystko razem to może dać max 140-150ps a kosztowac będzie więcej niż wlasnoreczny swap na SR20de;) lub nawet VE
dalej zrób getto mod air box czyli CAI rurą 100mm z nadkola do rozwierconej puchy
zainwestuj w regulowane kolo rozrządu
zaloz ecumastera
przepustnice daj od sr20de
wtryski od sr20de
wydech na średnicy 55mm, srodkowy ze saaba końcowy z camry 3.0 v6
podejrzyj jaki masz kolektor ssacy, jeśli ma swirl valve to je wywal calkiem
stożka nie potrzeba, wystarczy CAI i dbanie o stan filtra
te mody na pewno zaowocują zwiększeniem mocy... o ile? zależy od wykonania i obecnej kondycji silnika.
wszystko razem to może dać max 140-150ps a kosztowac będzie więcej niż wlasnoreczny swap na SR20de;) lub nawet VE
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Nad swapem też myślałem myślę że najlepszą opcja jest kupić całe auto. Z drugiej też strony nie zależy mi na milionie kuniow a dodatkowo satysfakcja z zrobienia czegoś nowego będzie duza. No i 3 myślę że Milo by było wygrać cos w klasie 1.8 . co do opon kupilem czeskie sanwa czy jakos tak. Przyznam że skusila mnie cena
Swoje Qg dłubał Mas viewtopic.php?t=427&highlight=mas - zobacz jego zmiany i wyniki
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
To dużo. Mo LPG 4 generacja BRC pali 11 litrów na odcinkach 20km, przy spokojnej jeździe odcinki 40km - 9,5 litra, ten sam odcinek przy bucie - 11 litrów. Na krótkich odcinkach i w korkach, to i 15 litrów. Ogólnie, mi auto pali dużo jak jest silnik nierozgrzany.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
frytas, grzany poddupnik taaaak, bardzo dobre zimą. Elektryczny taboret - wolę normalny, manualny - szybszy w obsłudze
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_