




MODEL: K11 2002
SILNIK: CGA3DE 1348 ccm
MOC: 82KM/60kW/108Nm
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: jakieś sprężyny -35mm
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria z wymienioną gałką z oryginalnej na skórzaną z powodu obdarcia poprzedniej
CAR-AUDIO: jakieś Sony xplod + 4 głośniki + niskotonowe
PLANY:
- koła letnie, najlepiej nissanowskie, pewnie 15" z N15 GTi + opony 195/45 gdyż takie są wbite w TUV (były wcześniej jakieś o szerokości 7J i 7,25J).
- oczyścić wnękę za klapką wlewu paliwa, bo trochę rudą zaszła
- naprawić wgniotkę i pęknięcie w zderzaku koło klapki wlewu paliwa
- zdiagnozować przyczynę niskiej prędkości maksymalnej (tylko 120, dalej buczy jak bombowiec) mimo świetnego przyspieszenia (przepływomierz pewnie).
- ogarnąć hamulce i ewentualny luzy gdyż żona jeździ po ostrych i stromych zakrętach.
Niestety z uwagi na TUV nie mogę wprowadzać radosnych, widocznych dla oka modyfikacji, gdyż każda ingerencja wiązałaby się z koniecznością oficjalnego wbicia w dowód. Tak więc wszelkie doloty czy inne dodatkowe rozpórki kielichów odpadają (chyba że co 2 lata będę demontował przed badaniem).
Stopniowo będę uaktualniał, uzupełniał, dzielił się.
W przyszłym tygodniu auto wstawione będzie do serwisu, gdzie część istotnych rzeczy mechanicznych będzie ogarnianych.