Po dwóch miesiącach garażowej dłubaniny auto w końcu wyjechało z garażu
Co się udało zrobić:
- Klatka zgodna z zał.J Concept Motorsport z lakierowaniem wnętrza
- przewody paliwowe w oplocie puszczone przez kabinę ze złączami lotniczymi do ścian grodziowych + regulator ciśnienia paliwa pod maską ze wskaźnikiem ciśnienia
- cały układ hamulcowy zbudowany od nowa - na miedziance 4,75, wywalona pompa ABS
+ ręczny hydrauliczny RRS z pompą Willwood i korektorem siły hamowania Tilton
- fotele Fia OMP + Pasy Fia 3" Sabelt + mocowania zgodne z zał. J
- flokowanie deski
- boczki drzwi z Hipsu 1mm
-kierownica RRS 35 cm zamszowa + naba OMP + rękawice
- podstopnica pilota OMP
- wywalony akumulator do bagażnika - puszczony przewód + przez kabinę z BMW e36 - w bagażniku pudełko mocowane na stałe do karoserii + mocowany na stałe aku do karoserii w pudełku
- mocowanie koła zapasowego Sparco + wspawane mocowania na śruby oczkowe
- główny wyłącznik Prądu + linka na zewnątrz
- Chlapacze przynitowane
- maska z laminatu + wloty GTI-R
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- lampy dalekosiężne Helle Rallye 3000 podłączone pod fabryczną instalację do lamp zderzaka + śruby mocujące IRP
- spryskiwacze szyby przeniesione na wycieraczki
- gaśnica 2kg z mocowaniem zał J ( 2 opaski stalowe)
- siatka na kaski Sparco, siatka na drzwi RRS
- wymieniona poduszka przednia silnika na poliuretan
Z grubszych rzeczy do zrobienia jeszcze:
- płyta pod silnik
- uszczelnienie miski olejowej bo trochę się poci
- wymiana linki prędkościomierza - pękło mocowanie do zegarów
- po tym sezonie planuję zakup gwintu BC Racing lub czegoś w podobnej cenie
no i mycie/sprzątanie/ polerowanie karoserii , odkurzenie środka, konserwacja podwozia po zimie i wizyta na hamowni co by zobaczyć ile koników zostało i czy wszystko gra przed sezonem
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pierwszy rajd który zamierzam jechać jest w walentynki:)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/211/a2c6a8cca51c0f0dmed.jpg)