[ 100NX] Kolejny 100nx GA16DE troche JDM troche USDM :-)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] Kolejny 100nx GA16DE troche JDM troche USDM :-)
Witam,
Mam chwile czasu, więc może przedstawię Wam moją kolejną setkę. Tym razem wypadło na 100nx –a z 1994 roku z silnikiem GA16DE z twardym dachem.
Tak więc trochę o samochodzie:
Data zakupu 27.05.2013
Auto przywiezione z Niemiec od pierwszego właściciela
Silnik: GA16DE z kolektorem 73C czyli wersja 102KM
Rok jak już wspominałem końcówka 1994
Przebieg przy zakupie 134tys km i stan na to wskazywał
Kolor ciemnoszary, nie pamiętam kodu
Wnętrze jasnoszare
Teraz trochę o zmianach:
Samochód tak jak moja wcześniejsza setka nie miał nic po za elektryczną regulacją świateł i lusterek. Deska rozdzielcza była w kilku miejscach oblana super-glue więc poszła do wymiany, dopadłem boczki w jasnoszarym kolorze pod elektryczne szyby więc wleciały one z mojego czerwonego nissana który niestety posłużył za dawce ze względu, iż stan blacharski był w tak opłakanym stanie, że nie opłacało się go reanimować. Tak samo cały zestaw zawieszenia który został zakupiony do czerwonego wylądował w tym nissanie. Dołożona została rozpórka przednia z almery n15 pasowała prawie p&p wystarczyło przedłużyć jedną śrubę w górnym mocowaniu. Wpadły też na przód czerwone jamexy -35mm. Wymieniona została miska olejowa bo stara była skorodowana i motorownia została zalana Motulem SAE 6100 10w40 i wsadzony został filtr Knechta. Wcześniej zalewany był Motulem 2100 ale nigdzie nie mogłem go dostać. Car Audio zostało przełożone także z wcześniejszego nissana założone zostały tylko głośniki z kompletu JVC na przód i tył. Buszując którego razu na necie znalazłem sportową kierownicę Luisi z ręcznie malowanym znaczkiem nissana, gdzieś mi się obiło o uszy że to z rajdowej wersji GTI-Ra, ale nie wiem czy to prawda w każdym bądź razie świetnie pasuje do tego auta. Tak samo było z zegarami digital które znalazłem na jednym z portali aukcyjnych i jak się okazało jeszcze niedaleko mnie w Warszawie wiec pojechałem wziąłem, zamontowałem i jakież było moje zdziwienie, gdy po podłączeniu okazało się, że zegary nie przekłamują. Nie wiem od czego ta zależność, że niektórym pokazują połowę prędkości niektórym +- 10km a mi tak jak być powinno. Także wleciały felgi 15” które fajnie pasują do tego auta. Tak więc była masa innych rzeczy które zrobiłem ale przez prawie rok wyleciała mi z głowy. Blacharka w samochodzie jest w stanie bardzo dobrym. Kielichy całe, jedynie czego można się doczepić to końcówek progów, ale w związku z tym auto obecnie stoi u blacharza który to ogarnia.
Trochę z planów które ze względu na prace bardzo powoli realizuję:
-Zakupiony został kolektor 4-2-1 został owinięty niebieskim bandażem termoizolacyjnym i czeka cierpliwie na montaż
- Posiadam także skórzane wnętrze z Sunnego GTI 5d które zostanie odnowione i powędruje do auta
- Przeszczep hamulców z GTI (zaciski przód, tył, pompa) którego jeszcze nie miałem czasu zrealizować ale wszystkie elementy są gotowe jedynie czekają na montaż
- Założenie i nabicie Klimy która też czeka i doczekać się nie może
- Włożenie short shiftera
Teraz zostało go utrzymać w ładnym stanie i tylko dopieszczeć
Kilka fotek:
Mam chwile czasu, więc może przedstawię Wam moją kolejną setkę. Tym razem wypadło na 100nx –a z 1994 roku z silnikiem GA16DE z twardym dachem.
Tak więc trochę o samochodzie:
Data zakupu 27.05.2013
Auto przywiezione z Niemiec od pierwszego właściciela
Silnik: GA16DE z kolektorem 73C czyli wersja 102KM
Rok jak już wspominałem końcówka 1994
Przebieg przy zakupie 134tys km i stan na to wskazywał
Kolor ciemnoszary, nie pamiętam kodu
Wnętrze jasnoszare
Teraz trochę o zmianach:
Samochód tak jak moja wcześniejsza setka nie miał nic po za elektryczną regulacją świateł i lusterek. Deska rozdzielcza była w kilku miejscach oblana super-glue więc poszła do wymiany, dopadłem boczki w jasnoszarym kolorze pod elektryczne szyby więc wleciały one z mojego czerwonego nissana który niestety posłużył za dawce ze względu, iż stan blacharski był w tak opłakanym stanie, że nie opłacało się go reanimować. Tak samo cały zestaw zawieszenia który został zakupiony do czerwonego wylądował w tym nissanie. Dołożona została rozpórka przednia z almery n15 pasowała prawie p&p wystarczyło przedłużyć jedną śrubę w górnym mocowaniu. Wpadły też na przód czerwone jamexy -35mm. Wymieniona została miska olejowa bo stara była skorodowana i motorownia została zalana Motulem SAE 6100 10w40 i wsadzony został filtr Knechta. Wcześniej zalewany był Motulem 2100 ale nigdzie nie mogłem go dostać. Car Audio zostało przełożone także z wcześniejszego nissana założone zostały tylko głośniki z kompletu JVC na przód i tył. Buszując którego razu na necie znalazłem sportową kierownicę Luisi z ręcznie malowanym znaczkiem nissana, gdzieś mi się obiło o uszy że to z rajdowej wersji GTI-Ra, ale nie wiem czy to prawda w każdym bądź razie świetnie pasuje do tego auta. Tak samo było z zegarami digital które znalazłem na jednym z portali aukcyjnych i jak się okazało jeszcze niedaleko mnie w Warszawie wiec pojechałem wziąłem, zamontowałem i jakież było moje zdziwienie, gdy po podłączeniu okazało się, że zegary nie przekłamują. Nie wiem od czego ta zależność, że niektórym pokazują połowę prędkości niektórym +- 10km a mi tak jak być powinno. Także wleciały felgi 15” które fajnie pasują do tego auta. Tak więc była masa innych rzeczy które zrobiłem ale przez prawie rok wyleciała mi z głowy. Blacharka w samochodzie jest w stanie bardzo dobrym. Kielichy całe, jedynie czego można się doczepić to końcówek progów, ale w związku z tym auto obecnie stoi u blacharza który to ogarnia.
Trochę z planów które ze względu na prace bardzo powoli realizuję:
-Zakupiony został kolektor 4-2-1 został owinięty niebieskim bandażem termoizolacyjnym i czeka cierpliwie na montaż
- Posiadam także skórzane wnętrze z Sunnego GTI 5d które zostanie odnowione i powędruje do auta
- Przeszczep hamulców z GTI (zaciski przód, tył, pompa) którego jeszcze nie miałem czasu zrealizować ale wszystkie elementy są gotowe jedynie czekają na montaż
- Założenie i nabicie Klimy która też czeka i doczekać się nie może
- Włożenie short shiftera
Teraz zostało go utrzymać w ładnym stanie i tylko dopieszczeć
Kilka fotek:
Ostatnio zmieniony 2016-01-11, 13:25 przez dextus, łącznie zmieniany 2 razy.
Piotrek
Co jeszcze mi się przypomniało
Z rzeczy jakie ogarnąłem w ostatnim czasie to jeszcze:
Odnowienie ori alusów z gti na zimę:
Do tego oponki:
Tarcze klocki i short które czekają na montaż:
No i to co udało mi się dorwać to elektrycznie składane lusterka z Sunnego GTI-R które wymagają przeróbki żeby pasowały do 100nx, ale przełącznik i instalacja już siedzi:)
Buszując po allegro udało mi się znaleźć sentrę b13 SE-R na części więc wydarłem z niej:
Fotele:
Cup holder z ramką i półeczką:
Ramkę licznika:
Z rzeczy jakie ogarnąłem w ostatnim czasie to jeszcze:
Odnowienie ori alusów z gti na zimę:
Do tego oponki:
Tarcze klocki i short które czekają na montaż:
No i to co udało mi się dorwać to elektrycznie składane lusterka z Sunnego GTI-R które wymagają przeróbki żeby pasowały do 100nx, ale przełącznik i instalacja już siedzi:)
Buszując po allegro udało mi się znaleźć sentrę b13 SE-R na części więc wydarłem z niej:
Fotele:
Cup holder z ramką i półeczką:
Ramkę licznika:
Piotrek
Dawno mnie nie było, ale to z braku czasu. Przy aucie trochę się podziało. Ale to zrobię fotorelację i dodam na forum. A tak na początek na zachętę dodam, że w końcu wpadły elektrycznie składane lusterka
Dodaje link do filmu z zakończonej pracy:
https://www.youtube.com/watch?v=N-q71l8zITA
Z rzeczy które jeszcze udało mi się w końcu domknąć to:
- wpadło nowe sprzęgło i przeguby
- klima została w końcu założona i nabita śmiga aż miło
- w końcu założyłem hamulce z gti
- kolektor 4-2-1 wylądował na swoim miejscu
- podłoga została wyciszona
Było jeszcze kila rzeczy o których na pewno zapomniałem jak sobie przypomnę to napiszę.
[ Dodano: 2015-10-06, 19:50 ]
Witam,
W końcu znalazłem chwilę, żeby opisać co przez ostatnie kilka miesięcy działo się z setką.
Zacznę od tego że na początek postanowiłem zająć się od czasu do czasu falującymi obrotami. Na pierwszy rzut poszły przewody zapłonowe - wpadły NGK, kopułka i palec z EPS-a no i nowe świeczki. Wybór padł na NGK:
Następnie padło na czyszczenie przepustnicy i przepływomierza w tym celu uzbroiłem się w komplet uszczelek:
Po wyżej wymienionej operacji kłopoty ustąpiły
Następnie wziąłem się za coś z czym zwlekałem od dłuższego czasu, a mianowicie: hamulce
Całość poszła w piach i palowanie proszkowe, wpadły nowe tłoczki, reperaturki i łożyska osi ręcznego. Całość została poskładana i wrzucona na auto i zalana płynem ATE.
A oto efekty:
Zacisk przód:
Zacisk tył:
W międzyczasie setka wylądowała u blacharza, ponieważ ruda zaczynała się do niej dobierać postanowiłem otworzyć progi zakonserwować wszystko i wspawać nowe. Po zakończeniu jego prac postanowiłem wykleić podłogę matami.
Na początek wszystkie fabryczne maty zostały usunięte następnie podłoga została pomalowana:
Następnie na to położone zostały złote maty STP:
A na to pianka wyciszająca:
Trochę trzeba było się nagimnastykować, żeby położyć na to wykładzinę, ale dałem radę
Następną rzeczą którą zrobiłem to wymiana sprzęgła, ponieważ łożysko oporowe zaczęło wydawać niepokojące dźwięki postanowiłem wymienić cały komplet. Wybór padł po raz kolejny na aisina:
Niestety stare śruby docisku odmówiły posłuszeństwa więc wleciały nowe:
Przy okazji postanowiłem wymienić przeguby:
No i wlać nowy olej do skrzyni i wymienić w niej uszczelniacze:
Mając już wszystko rozbebeszone postanowiłem w końcu wrzucić kolektor 4-2-1:
Oraz wymienić tylną poduszkę:
I małe spy foto:
Oraz w końcu jak już wcześniej pisałem mogę się cieszyć elektrycznie składanymi lusterkami :D
Dodaje link do filmu z zakończonej pracy:
https://www.youtube.com/watch?v=N-q71l8zITA
Z rzeczy które jeszcze udało mi się w końcu domknąć to:
- wpadło nowe sprzęgło i przeguby
- klima została w końcu założona i nabita śmiga aż miło
- w końcu założyłem hamulce z gti
- kolektor 4-2-1 wylądował na swoim miejscu
- podłoga została wyciszona
Było jeszcze kila rzeczy o których na pewno zapomniałem jak sobie przypomnę to napiszę.
[ Dodano: 2015-10-06, 19:50 ]
Witam,
W końcu znalazłem chwilę, żeby opisać co przez ostatnie kilka miesięcy działo się z setką.
Zacznę od tego że na początek postanowiłem zająć się od czasu do czasu falującymi obrotami. Na pierwszy rzut poszły przewody zapłonowe - wpadły NGK, kopułka i palec z EPS-a no i nowe świeczki. Wybór padł na NGK:
Następnie padło na czyszczenie przepustnicy i przepływomierza w tym celu uzbroiłem się w komplet uszczelek:
Po wyżej wymienionej operacji kłopoty ustąpiły
Następnie wziąłem się za coś z czym zwlekałem od dłuższego czasu, a mianowicie: hamulce
Całość poszła w piach i palowanie proszkowe, wpadły nowe tłoczki, reperaturki i łożyska osi ręcznego. Całość została poskładana i wrzucona na auto i zalana płynem ATE.
A oto efekty:
Zacisk przód:
Zacisk tył:
W międzyczasie setka wylądowała u blacharza, ponieważ ruda zaczynała się do niej dobierać postanowiłem otworzyć progi zakonserwować wszystko i wspawać nowe. Po zakończeniu jego prac postanowiłem wykleić podłogę matami.
Na początek wszystkie fabryczne maty zostały usunięte następnie podłoga została pomalowana:
Następnie na to położone zostały złote maty STP:
A na to pianka wyciszająca:
Trochę trzeba było się nagimnastykować, żeby położyć na to wykładzinę, ale dałem radę
Następną rzeczą którą zrobiłem to wymiana sprzęgła, ponieważ łożysko oporowe zaczęło wydawać niepokojące dźwięki postanowiłem wymienić cały komplet. Wybór padł po raz kolejny na aisina:
Niestety stare śruby docisku odmówiły posłuszeństwa więc wleciały nowe:
Przy okazji postanowiłem wymienić przeguby:
No i wlać nowy olej do skrzyni i wymienić w niej uszczelniacze:
Mając już wszystko rozbebeszone postanowiłem w końcu wrzucić kolektor 4-2-1:
Oraz wymienić tylną poduszkę:
I małe spy foto:
Oraz w końcu jak już wcześniej pisałem mogę się cieszyć elektrycznie składanymi lusterkami :D
Piotrek
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-10-06, 18:57
- Lokalizacja: Wołomin
Bardzo ładna setka, dbaj o nią gdybyś mógł założyć jakis temat - tutorial co i jak z tymi lusterkami to byłbym wdzięczny .
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Do tej pory sni mi sie po nocach ta setka i wizja, a wlasciwie wyrzut ze nie pojechalem po nią gdy byla wystawiona na sprzedaż. Świetne auto!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Dawno nic nie pisałem więc odświeżę trochę temat.
Nissan ma się bardzo dobrze. Przed zimą została odnowiona powłoka zabezpieczająca podwozie.
Z rzeczy jakie zostały jeszcze zrobione to:
- Wpadły poligumki na magiel:
- Wpadła poligumka na drążek:
- Poliuretan pod wybierak leży i czeka, będzie zamontowany razem z short shifterem:
-Chłodnica klimy odmówiła posłuszeństwa, nie nadawała się do naprawy więc uruchomiłem kontakty, ponad miesiąc czekania i jest paczucha z Korei:
Niby do sunnego, ale średnice przewodów itp takie same. Jedyna różnica to mocowania krótsze o centymetr ale to nie problem wystarczyło dać tulejkę i dłuższą śrubę, już siedzi na miejscu i wszystko gra.
Jeżdżąc po Warszawie, szczególnie po parkingach można mieć niespodziewanego gościa w aucie (np. rumuna który pcha się do auta chcąc sprzedać Ci perfumy ) Na tę okoliczność zamontowałem sobie guzik do centralnego zamka który ładnie się wkomponował (okazało się że w p10 takie były) Dzięki niemu kierowca jak i pasażer może bez problemu otworzyć drzwi:
Dodatkowo nudząc się zimowymi wieczorami postanowiłem przeszczepić elektryczny panel sterowania nawiewami. Myślałem że pójdzie szybko i sprawnie lecz okazało się, że trzeba ściągnąć deskę. Wszystko pasuje p&p przygotowane są otwory pod montaż wszystkich elementów:
W międzyczasie wymieniłem wieszaki tłumika, stare były tak wyciągnięte, że nie obeszło się bez obcierki przejeżdżając przez progi zwalniające:
Na koniec jeden z japońskich smaczków który udało mi się dorwać, a mianowicie schowek na parasolkę. Niestety sam schowek, ale poszukiwania parasolki trwają. Na wiosnę pewnie zawita w aucie:)
Nissan ma się bardzo dobrze. Przed zimą została odnowiona powłoka zabezpieczająca podwozie.
Z rzeczy jakie zostały jeszcze zrobione to:
- Wpadły poligumki na magiel:
- Wpadła poligumka na drążek:
- Poliuretan pod wybierak leży i czeka, będzie zamontowany razem z short shifterem:
-Chłodnica klimy odmówiła posłuszeństwa, nie nadawała się do naprawy więc uruchomiłem kontakty, ponad miesiąc czekania i jest paczucha z Korei:
Niby do sunnego, ale średnice przewodów itp takie same. Jedyna różnica to mocowania krótsze o centymetr ale to nie problem wystarczyło dać tulejkę i dłuższą śrubę, już siedzi na miejscu i wszystko gra.
Jeżdżąc po Warszawie, szczególnie po parkingach można mieć niespodziewanego gościa w aucie (np. rumuna który pcha się do auta chcąc sprzedać Ci perfumy ) Na tę okoliczność zamontowałem sobie guzik do centralnego zamka który ładnie się wkomponował (okazało się że w p10 takie były) Dzięki niemu kierowca jak i pasażer może bez problemu otworzyć drzwi:
Dodatkowo nudząc się zimowymi wieczorami postanowiłem przeszczepić elektryczny panel sterowania nawiewami. Myślałem że pójdzie szybko i sprawnie lecz okazało się, że trzeba ściągnąć deskę. Wszystko pasuje p&p przygotowane są otwory pod montaż wszystkich elementów:
W międzyczasie wymieniłem wieszaki tłumika, stare były tak wyciągnięte, że nie obeszło się bez obcierki przejeżdżając przez progi zwalniające:
Na koniec jeden z japońskich smaczków który udało mi się dorwać, a mianowicie schowek na parasolkę. Niestety sam schowek, ale poszukiwania parasolki trwają. Na wiosnę pewnie zawita w aucie:)
Piotrek
Schowek jest ale otworu fabrycznie chyba brak?
Fajnie ze auto caly czas smiga:)
Fajnie ze auto caly czas smiga:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Przednie fotele te z sentry były wyprane zaraz po zakupie, na zdjęciach wychodzą jakby były brudne, ale w rzeczywistości tak nie jest Chyba że mówisz o tych fotelach na których leżą poliuretany to te fotele to takie warsztatowe To te służą do siedzenia i picia piwka w garażu
Co do parasolki nieraz można trafić nówkę sztukę w folii na zagranicznych portalach. Poczekam może się coś trafi
Co do parasolki nieraz można trafić nówkę sztukę w folii na zagranicznych portalach. Poczekam może się coś trafi
Piotrek
Przyszła pora na wymianę oliwy. W związku z tym że leżało jeszcze 4 litry Motula, a zawsze go stosuję wlałem go z tym wyjątkiem, że postanowiłem zastosować płukankę. Wybór padł na Motula Engine Clean. Po zlaniu oleju wypłynęła dosłownie maź. Po dokładnym ścieknięciu zalałem świeży olej i mam wrażenie że silnik lepiej wkręca się na obroty, ale to może tylko wrażenie
To co zleciało z silnika:
To co wleciało:
W międzyczasie wpadła jeszcze odnowiona skórzana kierownica z GTI:
To co zleciało z silnika:
To co wleciało:
W międzyczasie wpadła jeszcze odnowiona skórzana kierownica z GTI:
Piotrek
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-10-06, 18:57
- Lokalizacja: Wołomin
Dawno nic się nie działo w temacie, człowiek zapracowany, nie ma czasu nawet usiąść i zrobić UP-a.
W aucie ciągle coś się dzieje, ale jak na razie w tą dobrą stronę, nie złą.
Z usterek jakie miałem to tylko zatarł się silniczek od spryskiwaczy i został wymieniony na nowy za całe 20zł
W międzyczasie udało mi się nabyć nowe amortyzatorki KYB na tył. Kamoki po przejechaniu 10 tys km powiedziały dość i się wylały, czym jestem bardzo rozczarowany, ponieważ słyszałem wiele pozytywnych opinii na ich temat. Nowe amortyzatory wlecą na wiosnę, razem z wypiaskowanymi sprężynami i mocowaniami.
Udało mi się dorwać oryginalny wydech remusa z nierdzewki, dedykowany do 100nx-a, auto bardzo przyjemnie pracuje na tym wydechu, nie wydaje uciążliwych dźwięków i można spokojnie jeździć w trasę
Wleciała też pomalowana dokładka z MS-design na tył, zastanawiam się nad montażem całego pakietu, bo takowy posiadam, ale ciągle biję się z myślami – zostawić tak jak jest czy jednak MS. Wiadomo, kwestia gustu. Do wiosny może przemyślę
Kupiłem też zestaw poliuretanów na całe zawieszenie, też czekają na cieplejsze dni kiedy to wlecą do auta z wypiaskowanymi i pomalowanym wahaczami.
W weekend znalazłem chwilę więc wymieniłem olej, wleciało to co zawsze czyli płukanka i olej motula.
Pewnie o kilku rzeczach zapomniałem, ale napiszę jak sobie przypomnę
W aucie ciągle coś się dzieje, ale jak na razie w tą dobrą stronę, nie złą.
Z usterek jakie miałem to tylko zatarł się silniczek od spryskiwaczy i został wymieniony na nowy za całe 20zł
W międzyczasie udało mi się nabyć nowe amortyzatorki KYB na tył. Kamoki po przejechaniu 10 tys km powiedziały dość i się wylały, czym jestem bardzo rozczarowany, ponieważ słyszałem wiele pozytywnych opinii na ich temat. Nowe amortyzatory wlecą na wiosnę, razem z wypiaskowanymi sprężynami i mocowaniami.
Udało mi się dorwać oryginalny wydech remusa z nierdzewki, dedykowany do 100nx-a, auto bardzo przyjemnie pracuje na tym wydechu, nie wydaje uciążliwych dźwięków i można spokojnie jeździć w trasę
Wleciała też pomalowana dokładka z MS-design na tył, zastanawiam się nad montażem całego pakietu, bo takowy posiadam, ale ciągle biję się z myślami – zostawić tak jak jest czy jednak MS. Wiadomo, kwestia gustu. Do wiosny może przemyślę
Kupiłem też zestaw poliuretanów na całe zawieszenie, też czekają na cieplejsze dni kiedy to wlecą do auta z wypiaskowanymi i pomalowanym wahaczami.
W weekend znalazłem chwilę więc wymieniłem olej, wleciało to co zawsze czyli płukanka i olej motula.
Pewnie o kilku rzeczach zapomniałem, ale napiszę jak sobie przypomnę
Piotrek
Super! Auto jedne z najfajniejszych dodatkowo w odpowiednich rękach!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Mały Up. W związku z brakiem czasu, prace przy aucie idą bardzo powoli. Ostatnio auto miało problem z zapalaniem, winowajcą okazał się czujnik temperatury, po wymianie jak ręką odjął. Znalazłem w końcu chwilę na założenie poduszki poliuretanowej pod wybierak, na szczęście pasowała p&p. Razem z poduszką wpadł short shifter. Udało mi się znaleźć czas na wymianę amorków z tyłu, oraz oddać przednie zawieszenie do piaskowania i malowania.
Kilka fotek:
Kilka fotek:
Piotrek
Re: [ 100NX] Kolejny 100nx GA16DE troche JDM troche USDM :-)
Cześć wszystkim, bardzo dawno nie aktualizowałem tego tematu, a wszystko przez totalny brak czasu na cokolwiek.
Setka żyje, ma się bardzo dobrze i odpoczywa sobie w ciepłym garażu. Wrzucę kilka fotek co się działo w ostatnim czasie.
W związku z tym, że prace wykonane przez "blacharza" z polecenia który "odrestaurowuje" zabytki okazały się totalnym niewypałem. Nie życzę nikomu żeby trafił na tego pana. Musiałem wymienić ponownie progi. Razem z kolegą Łukaszem wykonaliśmy kawał świetnej roboty i wspawaliśmy je na nowo. Mam nadzieję, że przez kilka najbliższych lat będzie spokój.
Następnie setka trafiła do zaprzyjaźnionego lakiernika który w całości malował moją sentrę i nie bałem mu się powierzyć setki.
Po 10 latach leżenia na strychu postanowiłem w końcu założyć na nią pakiet MS-design.
Na ten moment z powodu braku czasu prace stoją w miejscu. Zostały zrobione wstępne przymiarki progów MS i zderzaków. Docelowo jest już zamontowany spojler.
W chwili obecnej setka prezentuje się tak:
Setka żyje, ma się bardzo dobrze i odpoczywa sobie w ciepłym garażu. Wrzucę kilka fotek co się działo w ostatnim czasie.
W związku z tym, że prace wykonane przez "blacharza" z polecenia który "odrestaurowuje" zabytki okazały się totalnym niewypałem. Nie życzę nikomu żeby trafił na tego pana. Musiałem wymienić ponownie progi. Razem z kolegą Łukaszem wykonaliśmy kawał świetnej roboty i wspawaliśmy je na nowo. Mam nadzieję, że przez kilka najbliższych lat będzie spokój.
Następnie setka trafiła do zaprzyjaźnionego lakiernika który w całości malował moją sentrę i nie bałem mu się powierzyć setki.
Po 10 latach leżenia na strychu postanowiłem w końcu założyć na nią pakiet MS-design.
Na ten moment z powodu braku czasu prace stoją w miejscu. Zostały zrobione wstępne przymiarki progów MS i zderzaków. Docelowo jest już zamontowany spojler.
W chwili obecnej setka prezentuje się tak:
Piotrek
Re: [ 100NX] Kolejny 100nx GA16DE troche JDM troche USDM :-)
Sliczna!!!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Re: [ 100NX] Kolejny 100nx GA16DE troche JDM troche USDM :-)
Cześć wszystkim,
W końcu udało mi się znaleźć czas i dokończyć składanie setki z zewnątrz. MS został spasowany i auto zostało nawoskowane
Poniżej zdjęcia jak w chwili obecnej się prezentuje. Jedyne co zostało do ogarnięcia z wyglądu zewnętrznego to koła. Tylne przy tym pakiecie po prostu zniknęły w nadkolach. Poniżej kilka zdjęć:
Pozdro!
W końcu udało mi się znaleźć czas i dokończyć składanie setki z zewnątrz. MS został spasowany i auto zostało nawoskowane
Poniżej zdjęcia jak w chwili obecnej się prezentuje. Jedyne co zostało do ogarnięcia z wyglądu zewnętrznego to koła. Tylne przy tym pakiecie po prostu zniknęły w nadkolach. Poniżej kilka zdjęć:
Pozdro!
Piotrek
Re: [ 100NX] Kolejny 100nx GA16DE troche JDM troche USDM :-)
Świetny wóz!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859