rafik pisze:wał zmieżony wszystkie wymiary w nominale to nie ruszam bo zero rys też, szlif tulei pod tłoki nadwymiar 0,5; kpl pierscieni, kpl panewek (na starych nie ma rys ale widoczne powierzchowne skazy/przebarwienia od temp?) , uszczelniacze wału i zaworowe, plan głowy + docierka zaworow, korekta wałków...może sie obędzie do sprawdzenia jeszcze
*wał przepoleruj, i poskładaj na nominałach
*blok wolał bym nominalny bo z nadwymiarowymi tłokami różnie bywa-co oem to oem, najlepiej z p10 bo ma 8cw, tłoki z p10 są bardziej masywne i cięższe i maja lepsze nie olejozerne pierścienie (lekkość układu to jakas fobia bo przeca stare de tez robilo moc i niuta) więc taki bloczek który za zwyczaj nie ma zużycia bo p10 to solidna konstrukcja, zakuwasz w nowe panewki i pierścienie i latasz na syntetyku 5w50 jako dialy i tyle
*uszczelniacze okej, ale obadaj sobie luzy na prowadnicach, stawiam bronka jeśli wydechowe ich nie będą miały, docierka ok ale i gniazda wyfrezuj jeśli będą wzery, a potem korekta luzu zaworowego
*planowanie glowy o ile?? ja teraz rzaluje ze nie poszlem grubiej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
tak na -1,5mm było by zacnie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
*korekta wałków? mówisz o regulowanych kołach? jak tak to tylko z podziałką ssacy i wydech i kręcenie na hamowni z jednoczesnymi korektami softu
*oem pucha i wkladka jak najbardziej, pod warunkiem ze będzie rozwiercona i z CAI
jak dobrze pójdziesz z modami to okolice 170-175ps sa do zrobienia, a może jak będzie dobrze wystrojony i pokręcony walkami to i ciut więcej, te silniki blokuje odcinka i walek
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
można by to zmienić zakladajac jakiegoś camsa (uśmiechnij się do cloud bo brak odemnie 298/289 na nich pod 190ps podejdzie
![;)) ;))](./images/smilies/mruga.gif)