[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
nie no teraz to cisza jest i kultura w porównaniu do pierwszego tuninga w środku nic nie słychać ( prócz wahacza )
[ Dodano: 2015-07-20, 23:34 ]
Gdyby jeszcze jednak ktoś tu zaglądał to mam nowe wieści . Dostałem dziś od Janusz komplet zabawek. Poligumki i wahacze. Jeden co prawda nie pasował, ale wygrzebałem swój i go zreanimowałem. Jak jutro rozbiorę furę i doprowadzę do porządku kielichy to zainstaluję poniższy secik. Żeby wybić stare tuleje nawet nie pytajcie, młotek miał dość, imadło musiałem aż spawać bo nie dało rady. 2h samego wybijania 2 tulei , ale można powiedzieć, że udało się. Jeszcze tylko trzeba doprasować nowe tuleje żeby było jak z pewexu. Obecne wahacze już są K.O. tylko piszczą
[ Dodano: 2015-07-20, 23:34 ]
Gdyby jeszcze jednak ktoś tu zaglądał to mam nowe wieści . Dostałem dziś od Janusz komplet zabawek. Poligumki i wahacze. Jeden co prawda nie pasował, ale wygrzebałem swój i go zreanimowałem. Jak jutro rozbiorę furę i doprowadzę do porządku kielichy to zainstaluję poniższy secik. Żeby wybić stare tuleje nawet nie pytajcie, młotek miał dość, imadło musiałem aż spawać bo nie dało rady. 2h samego wybijania 2 tulei , ale można powiedzieć, że udało się. Jeszcze tylko trzeba doprasować nowe tuleje żeby było jak z pewexu. Obecne wahacze już są K.O. tylko piszczą
Wahacze są z serii poprawionych - nie trzeba już ścinać 2mm, Tuleja ma 82mm.
To teraz przy montażu wszystko porządnie nasmarować, żeby nie piszczało Ale myślę, że i tak za jakiś czas będziesz musiał przesmarować, bo zacznie popiskiwać. A i jak będziesz jechał na prostej to poczujesz różnicę w zachowaniu auta.
To teraz przy montażu wszystko porządnie nasmarować, żeby nie piszczało Ale myślę, że i tak za jakiś czas będziesz musiał przesmarować, bo zacznie popiskiwać. A i jak będziesz jechał na prostej to poczujesz różnicę w zachowaniu auta.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na prostej? Bardziej bym się spodziewał poprawy trakcji w zakrętach. Piszczą teraz stare zdechłe gumy. Za 2-3 dni zdam relację z odczuć. Jutro wywalam stare wahacze z amorkami. Konserwuję kielichy w miarę możliwości, doprasowuję żółciaki i dopiero wrzucę " nowe " wahacze. I dalej szukam co mi wpada w rezonans i stuka
Po walce do 4 rano i od 10 do teraz praktycznie zamontowałem te żółte badziewia. Bez przeróbek oczywiście nie mogło się obyć. Tuleje wyłaziły bokami przy probie wbicia metalowej tulei. Trzeba było w srodku je podszlifowac. Niepotrzebnie chyba z zewnatrz potraktowałem je szlifierką , czego efektem po jedzie próbnej są szpary . Może tak być??? Bo trochę się zdenerwowałem tym faktem.
Wiadomość z ostatniej chwili:
Wałek z GTI z modem kółka na +2st już pod deklem
Wymiana raczej bezproblemowa, tylko uszczelkę musiałem poprawić, bo dmuchało po pierwszym złożeniu. Silnik gra równo, testów jeszcze nie było, ze wzlgędu na fatalną pogodę i błąd zbiornika Jutro mi na Orlenie skasują
dla tych bardziej dociekliwych więcej foto tutaj ---> https://plus.google.com/u/0/photos/1085 ... pM-Sy_H0Tg
Po walce do 4 rano i od 10 do teraz praktycznie zamontowałem te żółte badziewia. Bez przeróbek oczywiście nie mogło się obyć. Tuleje wyłaziły bokami przy probie wbicia metalowej tulei. Trzeba było w srodku je podszlifowac. Niepotrzebnie chyba z zewnatrz potraktowałem je szlifierką , czego efektem po jedzie próbnej są szpary . Może tak być??? Bo trochę się zdenerwowałem tym faktem.
Wiadomość z ostatniej chwili:
Wałek z GTI z modem kółka na +2st już pod deklem
Wymiana raczej bezproblemowa, tylko uszczelkę musiałem poprawić, bo dmuchało po pierwszym złożeniu. Silnik gra równo, testów jeszcze nie było, ze wzlgędu na fatalną pogodę i błąd zbiornika Jutro mi na Orlenie skasują
dla tych bardziej dociekliwych więcej foto tutaj ---> https://plus.google.com/u/0/photos/1085 ... pM-Sy_H0Tg
Hehe , taka prawda Do wypłaty jeszcze tydzień więc może błąd znów się pojawić.
Co do jazdy to tak trochę dziwnie się zrobiło. Przy 3500rpm fura sie zamula jakby ręczny był zaciągnięty, albo by przerwa w zapłonie była. Po czym przy 4000rpm dostaje kopa jak Vtec aż wbija w fotel. Chyba nie tak miało być. Ad@mus, podpowiedział bym cofnął zapłon, bo za bardzo go podkręciłem chyba. Trochę jakby pomogło, ale humorki jeszcze są. Teraz daje ostygnąć i póżniej znów potestuję. Może uda się to uchwycic na kamerce. A miało być tak pięknie
[ Dodano: 2015-07-26, 12:21 ]
Ej a może mapa nie ogarnia i za mało wachy dostaje? Jest szansa, że samo się to dostroi czy od razu komp powinien dostosować dawkę?
Co do jazdy to tak trochę dziwnie się zrobiło. Przy 3500rpm fura sie zamula jakby ręczny był zaciągnięty, albo by przerwa w zapłonie była. Po czym przy 4000rpm dostaje kopa jak Vtec aż wbija w fotel. Chyba nie tak miało być. Ad@mus, podpowiedział bym cofnął zapłon, bo za bardzo go podkręciłem chyba. Trochę jakby pomogło, ale humorki jeszcze są. Teraz daje ostygnąć i póżniej znów potestuję. Może uda się to uchwycic na kamerce. A miało być tak pięknie
[ Dodano: 2015-07-26, 12:21 ]
Ej a może mapa nie ogarnia i za mało wachy dostaje? Jest szansa, że samo się to dostroi czy od razu komp powinien dostosować dawkę?
Co mi da rozłączenie aku na noc? Komp " zapomni " nastawy i później sam sobie ustawi mapę na nowo?
[ Dodano: 2015-07-30, 18:48 ]
Kolejny pakiet mocy już na stole
Zestaw z DżiTi:
Zamontowany zostanie w przyszłym tygodniu. Najpierw sprawdzę moc po zmianie wałka ssącego, a potem jeszcze po zmianie wydechowego ( wg mnie wydechowy z GT/GTI jest inny niż w serii P11.144, który teraz siedzi)
Może mi ktoś objaśnic z naklejki kompa co znaczy np. BR lub LY ? Wtyki mam nadzieję, że wszędzie takie same. Rocznik 99 kompa, a obecnie działającego 98 - ale to raczej nic nie zmienia.
[ Dodano: 2015-08-05, 00:03 ]
Po zmianie wałka ssącego i ustawieniu kółka na +2st takie cuda się ukazały. Moc w miejscu a moment w dół -6NM
Po przyspieszeniu zapłonu +1,5KM , ale moment dalej osłabiony.
Jutro wrzucę jeszcze wydechowy wałek. Wydaje mi się, że obecny za wcześnie otwiera. Jakieś dodatkowe pomysły ktoś ma żeby to poprawić?
W tej chwili fazy opisane to te drugie od dołu po lewej na obrazku. Na samym dole ma być jak wrzucę wydechowy późniejszy.
[ Dodano: 2015-08-10, 23:56 ]
Dobra, wydechowy wałek jednak też jest ważny. Dał mi +3KM i przywrócił moment. Zwiększyło się przekrycie o 4st, bo o tyle jest opóźniony w stosunku do .144
A teraz wynik moda na krótko by Ad@mus, otwieramy puchę , luzujemy obejmę dolotu i obracamy " w stronę słońca "
Co nam to daje?
+5KM na dzień dobry i +5momentu . propsy
Nie patrzcie na temp. zasysanego wiatru, bo przy pierwszej próbie łapalismy pomiar temp z nerki a drugi z filtra.
A teraz ta zła wiadomość: przeszczep ECU i immo się nie przyjął, engine dead, nie odpala, ale Ad@mus, jeszcze nie dostanie w ręce mojego kompa do wywalenia immo - to byłoby zbyt proste
[ Dodano: 2015-07-30, 18:48 ]
Kolejny pakiet mocy już na stole
Zestaw z DżiTi:
Zamontowany zostanie w przyszłym tygodniu. Najpierw sprawdzę moc po zmianie wałka ssącego, a potem jeszcze po zmianie wydechowego ( wg mnie wydechowy z GT/GTI jest inny niż w serii P11.144, który teraz siedzi)
Może mi ktoś objaśnic z naklejki kompa co znaczy np. BR lub LY ? Wtyki mam nadzieję, że wszędzie takie same. Rocznik 99 kompa, a obecnie działającego 98 - ale to raczej nic nie zmienia.
[ Dodano: 2015-08-05, 00:03 ]
Po zmianie wałka ssącego i ustawieniu kółka na +2st takie cuda się ukazały. Moc w miejscu a moment w dół -6NM
Po przyspieszeniu zapłonu +1,5KM , ale moment dalej osłabiony.
Jutro wrzucę jeszcze wydechowy wałek. Wydaje mi się, że obecny za wcześnie otwiera. Jakieś dodatkowe pomysły ktoś ma żeby to poprawić?
W tej chwili fazy opisane to te drugie od dołu po lewej na obrazku. Na samym dole ma być jak wrzucę wydechowy późniejszy.
[ Dodano: 2015-08-10, 23:56 ]
Dobra, wydechowy wałek jednak też jest ważny. Dał mi +3KM i przywrócił moment. Zwiększyło się przekrycie o 4st, bo o tyle jest opóźniony w stosunku do .144
A teraz wynik moda na krótko by Ad@mus, otwieramy puchę , luzujemy obejmę dolotu i obracamy " w stronę słońca "
Co nam to daje?
+5KM na dzień dobry i +5momentu . propsy
Nie patrzcie na temp. zasysanego wiatru, bo przy pierwszej próbie łapalismy pomiar temp z nerki a drugi z filtra.
A teraz ta zła wiadomość: przeszczep ECU i immo się nie przyjął, engine dead, nie odpala, ale Ad@mus, jeszcze nie dostanie w ręce mojego kompa do wywalenia immo - to byłoby zbyt proste
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 17:29 przez howard512, łącznie zmieniany 2 razy.
Sobota-Dzien dolota
więcej fotkuf tutaj --- > https://plus.google.com/u/0/photos/1085 ... 8011750417
więcej fotkuf tutaj --- > https://plus.google.com/u/0/photos/1085 ... 8011750417
Projekt bez trytki to nie projekt
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
howard512, to nie powiększałeś samego wlotu do puszki? Po tym modzie też jedziesz na hamownie?
Jutro postaram Ci się sprawdzić jak to u mnie z obrotami jest, o które pytałeś.
Jutro postaram Ci się sprawdzić jak to u mnie z obrotami jest, o które pytałeś.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
wlasnie howard broni sie przed rozwiertem puchy, same zimne to jedno ale trza wlot do puchy tez udroznic bo to wlasciwie daje dosc fajne efekty
no ale jak nie ma wiekszych rur jak 75mm i jak sie nie chce psuc OEMowej puszki to co zrobic
no ale jak nie ma wiekszych rur jak 75mm i jak sie nie chce psuc OEMowej puszki to co zrobic
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, u siebie pakowałeś 80, czy 100?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."