[ Primera] Mizuiro Ryuu - P11 SRi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
a jaki masz teraz przebieg ? jest jakaś granica przebiegu jeśli chodzi o założenie instalacji LPG?
			
									
									[center]SPRZEDAM BLACK Primera P11[/center]
						przebieg przy zakładaniu instalacji gazowej miałem 167 890  Czy w 100% prawdziwy? tego nie wiem niby mam książkę niemiecka od auta ale głowy sobie urwać za ten przebieg nie dam. Tym bardziej iż czytałem że przebieg nismo jest zapisywany tylko i wyłącznie w liczniku, więc można kupić licznik z mniejszym przebiegiem i pozamiatane
 Czy w 100% prawdziwy? tego nie wiem niby mam książkę niemiecka od auta ale głowy sobie urwać za ten przebieg nie dam. Tym bardziej iż czytałem że przebieg nismo jest zapisywany tylko i wyłącznie w liczniku, więc można kupić licznik z mniejszym przebiegiem i pozamiatane 
Czy jest granica? trzeba sobie zadać pytanie w jakiej kondycji jest cale auto i czy warto w nie zainwestować 2750zł, bo jak auto jest na wykończeniu to wiadomo że mija się to z celem.
Moim zdaniem również znaczenie ma to kto jaki przebieg robi rocznie. Jak jeździ się mało to szkoda inwestować, ponieważ taka instalacja zwróci się dopiero po ok 15kkm.
Ja zrobiłem w pól roku 8kkm, ale to na benzynce więc teraz myślę, że powinienem spokojnie robić ok 20-30tys rocznie.
			
													 Czy w 100% prawdziwy? tego nie wiem niby mam książkę niemiecka od auta ale głowy sobie urwać za ten przebieg nie dam. Tym bardziej iż czytałem że przebieg nismo jest zapisywany tylko i wyłącznie w liczniku, więc można kupić licznik z mniejszym przebiegiem i pozamiatane
 Czy w 100% prawdziwy? tego nie wiem niby mam książkę niemiecka od auta ale głowy sobie urwać za ten przebieg nie dam. Tym bardziej iż czytałem że przebieg nismo jest zapisywany tylko i wyłącznie w liczniku, więc można kupić licznik z mniejszym przebiegiem i pozamiatane 
Czy jest granica? trzeba sobie zadać pytanie w jakiej kondycji jest cale auto i czy warto w nie zainwestować 2750zł, bo jak auto jest na wykończeniu to wiadomo że mija się to z celem.
Moim zdaniem również znaczenie ma to kto jaki przebieg robi rocznie. Jak jeździ się mało to szkoda inwestować, ponieważ taka instalacja zwróci się dopiero po ok 15kkm.
Ja zrobiłem w pól roku 8kkm, ale to na benzynce więc teraz myślę, że powinienem spokojnie robić ok 20-30tys rocznie.
					Ostatnio zmieniony 2015-05-12, 19:48 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						no to w sumie rozwiałeś moje wątpliwości, autko w stanie jest dobrym ale taki koszt byłby sporym przy wartości auta   pozostaje lać benzynke i jeździć
  pozostaje lać benzynke i jeździć  
			
									
									 pozostaje lać benzynke i jeździć
  pozostaje lać benzynke i jeździć  
[center]SPRZEDAM BLACK Primera P11[/center]
						Dziś miałem wolne po pracy, więc zaplanowałem sobie polerowanie pokrywy zaworów ale jak to zawsze u mnie bywa zrobiłem coś innego a o to efekty mojej pracy:

O tyle zostały skrócone węże od wtrysków gazu
A tutaj zamontowane wtryski Wszystko za namowa Janusz-a
 Wszystko za namowa Janusz-a

Po jeździe ok 10 km (wiem nie wiele) czuć że auto lepiej reaguje na gaz w obecnej chwile tylko tyle mogę powiedzieć
			
									
									
						
O tyle zostały skrócone węże od wtrysków gazu
A tutaj zamontowane wtryski
 Wszystko za namowa Janusz-a
 Wszystko za namowa Janusz-a
Po jeździe ok 10 km (wiem nie wiele) czuć że auto lepiej reaguje na gaz w obecnej chwile tylko tyle mogę powiedzieć

Bartek, to teraz podregulować instalację by wypadało. Takie ustawienie wtrysków ma jedną podstawową zaletę - wtryski same się czyszczą. Osady z gazu nie zostają we wtrysku, tylko spływają od razu.
Zaczątki pracy na deklu widać
			
									
									Zaczątki pracy na deklu widać

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bartek, tak, jest sens regulować - czasy wtrysków i moment otwarcia wtrysku.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
a ja mam znajomego zapoznanego na LPGforum z sondą AFR i niemałą wiedzą w zakresie LPG... wszystkie poprawki z jego inicjatywy powprowadzałem i jest gucio...
Bartek, takie ustawienie skraca tez wężyki z LPG, to też jest plus
Poprawne ustawienie lpg z szerokopasmówką daje super efekty w SR
			
									
									Bartek, takie ustawienie skraca tez wężyki z LPG, to też jest plus
Poprawne ustawienie lpg z szerokopasmówką daje super efekty w SR

Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka 
450zł-info w giełdzie i na PW
						450zł-info w giełdzie i na PW
GrzyBek80, Dzięki tobie również 
właśnie wróciłem z 2 tygodniowego urlopu na którym przejechałem autem ok 2.5 tys km
na baku LPG który mieści 36.5L maksymalnie zrobiłem 405km wiec myślę ze to dobry wynik.
Ogonie jestem bardzo zadowolony z primerki w drodze z krakowa do warszawy goniłem czasem 200km i auto to zniosło bez problemu . Wczoraj wracając ze szczecina przy temperaturze zewnętrznej 37% spotkałem po drodze pełno aut które się przegrzało a primerka na ekspresowce przy prędkości 160km klima na maksa nawet się nie spociła
Teraz mam zamiar zwiększyć zapłon w swojej Primerce troszkę słabo ciągnie od dołu i tu moje pytanie czy po ustawieniu zapłonu na 20stopni można ustawić obroty na 800?
			
									
									
						
właśnie wróciłem z 2 tygodniowego urlopu na którym przejechałem autem ok 2.5 tys km

na baku LPG który mieści 36.5L maksymalnie zrobiłem 405km wiec myślę ze to dobry wynik.
Ogonie jestem bardzo zadowolony z primerki w drodze z krakowa do warszawy goniłem czasem 200km i auto to zniosło bez problemu . Wczoraj wracając ze szczecina przy temperaturze zewnętrznej 37% spotkałem po drodze pełno aut które się przegrzało a primerka na ekspresowce przy prędkości 160km klima na maksa nawet się nie spociła

Teraz mam zamiar zwiększyć zapłon w swojej Primerce troszkę słabo ciągnie od dołu i tu moje pytanie czy po ustawieniu zapłonu na 20stopni można ustawić obroty na 800?
Bartek, wstaw kolektor wydechowy z Primery P10eGT/Sunny N14GTI i na dokładkę katalizatory out - poczujesz różnice. U Howarda taki mod wygenerował dodatkowe 6-7KM.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, tak tak to na pewno wpadnie pytam o te obroty bo wujas tez ma primerke 2.0 i mówił że jak przyspieszył zapłon to auto miało coś kolo 2tys obrotów i nie mógł zmniejszy wszystkie mechaniczne regulacje niby na maksa skręcone stąd moje pytanie
			
													
					Ostatnio zmieniony 2015-07-05, 20:58 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						Zapłon pchnij tak, żeby mieć szczelinę 1,5-2mm między podkładką a fasolką aparatu zapłonowego - ta odległość ma być od strony chłodnicy - czyli po lewej stronie patrząc od strony śruby trzymającej aparat zapłonowy. U mnie po takim pchnięciu obroty się nie zwiększyły w żadne sposób.
Normalne wolne obroty to 850-870rpm
			
									
									Normalne wolne obroty to 850-870rpm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bartek, ja poczułem różnicę po zmianie wydechu ![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Samo pchnięcie zapłonu - to tylko efektywniej spalana mieszanka
 Samo pchnięcie zapłonu - to tylko efektywniej spalana mieszanka ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Samo pchnięcie zapłonu - to tylko efektywniej spalana mieszanka
 Samo pchnięcie zapłonu - to tylko efektywniej spalana mieszanka ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Aż tyle to bym nie oczekiwał,m bo można się będzie rozczarować ![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Jeśli masz uwalony czujnik spalania stukowego to zapłonem będziesz mógł sobie kręcić do woli, a i tak będzie 15° przed GMP
 Jeśli masz uwalony czujnik spalania stukowego to zapłonem będziesz mógł sobie kręcić do woli, a i tak będzie 15° przed GMP
Wsadź do 水色 竜 (Mizuiro Ryū) normalny wydech i będzie dużo lepiej
			
									
									![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Jeśli masz uwalony czujnik spalania stukowego to zapłonem będziesz mógł sobie kręcić do woli, a i tak będzie 15° przed GMP
 Jeśli masz uwalony czujnik spalania stukowego to zapłonem będziesz mógł sobie kręcić do woli, a i tak będzie 15° przed GMPWsadź do 水色 竜 (Mizuiro Ryū) normalny wydech i będzie dużo lepiej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, a powiedz mi auto przez przyspieszenie zapłonu się bardziej nie grzeje? na jakimś forum czytałem ze gościu przyspieszył zapłon i niby mu świece się potopiły 
a co do wydechu to raczej na 99% wpadnie na next sezon bo w tym muszę zabezpieczyć dól parę poprawek lakierniczych wykonać.
Aa i bym zapomniał objechałem całą polske prawie i nic się nie wydarzyło, jak przyjechałem do ŻAr do siebie, pod TESCO na zakupy wychodzę patrze a tam drzwi wgniecione, jakiś kut..... musiał przyłożyć i uciec! Ale powinno się dać to wypchać
			
									
									
						
a co do wydechu to raczej na 99% wpadnie na next sezon bo w tym muszę zabezpieczyć dól parę poprawek lakierniczych wykonać.
Aa i bym zapomniał objechałem całą polske prawie i nic się nie wydarzyło, jak przyjechałem do ŻAr do siebie, pod TESCO na zakupy wychodzę patrze a tam drzwi wgniecione, jakiś kut..... musiał przyłożyć i uciec! Ale powinno się dać to wypchać
Ja mam jakieś 17°, świece BKR6EY i wszystko w porządku jest od yyyyy już 3 lat -> czyli jak go kupiłem.
Na temperaturę pracy ma wpływ wiele innych różnych czynników. Stopienie ceramiki - jaką gość miał tam temperaturę?!
A nazwę roboczą dla Twojego autka już wymyśliłem - patrz post wyżej
			
									
									Na temperaturę pracy ma wpływ wiele innych różnych czynników. Stopienie ceramiki - jaką gość miał tam temperaturę?!
A nazwę roboczą dla Twojego autka już wymyśliłem - patrz post wyżej

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bartek, dokładnie tak ![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Przy czym Ryū można też zapisać jako Ryuu - kreseczka nad literką podwaja ją
 Przy czym Ryū można też zapisać jako Ryuu - kreseczka nad literką podwaja ją ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Przy czym Ryū można też zapisać jako Ryuu - kreseczka nad literką podwaja ją
 Przy czym Ryū można też zapisać jako Ryuu - kreseczka nad literką podwaja ją ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, Nazwa tematu zmieniona  
 
Zapłon przyspieszony, teraz muszę trochę pojeździć zobaczyć jak będzie się sprawował i czy się grzać nie będzie.
A powiedzcie u nas w silnikach SR20DE jest EGR? Jeśli jest to gdzie? wydawało mi się że powinien być kolo aparatu zapłonowego ale u mnie tam go nie widzę
			
									
									 
 Zapłon przyspieszony, teraz muszę trochę pojeździć zobaczyć jak będzie się sprawował i czy się grzać nie będzie.
A powiedzcie u nas w silnikach SR20DE jest EGR? Jeśli jest to gdzie? wydawało mi się że powinien być kolo aparatu zapłonowego ale u mnie tam go nie widzę
水色 竜 (Mizuiro Ryū)
						Bartek, P11 nie EGR. EGR był w P10 i w P11.144
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, no i elegancko 
W końcu długo wyczekiwana paczka od Kuby (SPOKOjny)

I mam pytanko kata wyrzucam ale w jego miejsce muszę wstawić rurkę jakaś? bo ta od kolektora sięga tylko do niego?
I muszę zaślepić coś?
			
													
W końcu długo wyczekiwana paczka od Kuby (SPOKOjny)

I mam pytanko kata wyrzucam ale w jego miejsce muszę wstawić rurkę jakaś? bo ta od kolektora sięga tylko do niego?
I muszę zaślepić coś?
					Ostatnio zmieniony 2015-07-15, 17:01 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									水色 竜 (Mizuiro Ryū)
						Wywalasz oba katalizatory, zamiast drugiego jakiś tłumik przelotowy możesz wrzucić. A i sondę musisz przenieść za miskę olejową.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_







 Pozdrowienia!
  Pozdrowienia!