Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH

Post autor: lukasgt » 2010-03-16, 14:38

Chciałbym zaprezentować swoje nismo na NISSANZONE[na NKP cały projekt N/A]

MODEL;--primera p10 z 1995 roku w wersji SE[bardzo bogate wyposażenie],sedan
KOLOR;--zielony butelkowy metalic
SILNIK;-- SR20DEH ALMERA GTi

nie bede rozwodził sie nad seryjnymi aspektami tego auta bo ma to co każda primera z 1995 r w bogatej wersji

skupię się na opisie modyfikacji auta które jest TOTALNYM SLEEPEREM

W wersji N/A[czyli wolnossącej] udało się wykrzesac 171km196nm
przy wałkach PIPERCAMS ,nie ruszanej głowicy,oraz wydechu 2.1 cala[z p11.144 i maximy]

autko miało zostac sprzedane więc bez większego namysłu wyprzedałem wiele części m.in kolektor SSAC ,wtryski z 200sx turbo,i waqłki rozrządu PIPERCAMS

ze 171km zostało ok 135-145km[cały czas nie po drogdze mi na hamownię]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUTKO JEDNAK ZOSTAJE U MNIE I MUSI PRZEJŚĆ MNÓSTWO NOWYCH MODÓW
N/A to przeszłość teraz przymierzam się do montażu turbospręzarki-na początek SOFT TURBO bez IC[koszty musze puki co ograniczyć]
turbo najprawdopodobniej garret T3 lub T28 -całym projektem zajmie się jak zwykle Dr.Nismo vel. COOBCIO

na sam początek silnik zostanie wyremontowany i przygotowany pod moce rzędu 300km[ale to daleka przyszlość]--ruszamy z końcem kwietnia-ATAK NA 200KM 260NM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

a żeby było ciekawiej to nismo bedzie jeździć na LPG[przy wolnossącym silniku po ostatnich strojeniach AFR uzyskuje lepsze czasy przyspieszeń niz na benzynie]
:hah:
za całośc bedzie odpowiedzialny ECUMASTER który służy mi już dłuższy czas
ps. bombel-czas na zdjęcia do projektu :papa:

FOTY:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:43 przez lukasgt, łącznie zmieniany 3 razy.
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-16, 15:08

Czyli jednak zostajesz przy sprawdzonym sr. Troche szkoda bo myslalem, ze wreszcie ktos grubo wejdzie w maxime :-) Konkurencja w zaturbionych primerach zapowiada sie ciekawie :->

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-16, 15:18

oj Dylson nawet nie wiesz jaż bardzo żałuję że nie uda mi się w maxi wejść--musiałem uznać wyższe dobro[ ciągłe kłotnie z kobietą na temat aut mnie wykańczają]

ale mam pole do popisu z p10 tką --zawsze były N/A a teraz czas na zabawy z turbo 8-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-16, 21:13

P10 fajnie się prowadzi, swojego czasu nieźle dawała czadu w BTCC, sam pomału zastanawiam się czy wszytkich zabawek ktore mam w czarnym Sunny GTi-R Look nie wpakować w Primerę P10 w sedanie do tego zrobić z niej wydmuszę z klatką i kubełkami...

U Ciebie to poza turbo instalacją i remontem silnika przewiduję jedynie, minimalne obniżenie auta, jakieś ładne koło 16" i progi boczne z GT...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-16, 21:49

tak ja jestem prawie wrogiem wszelakich modyfikacji zewnętrznych ale zawias to podstawa
bo i tak seryjne sprężyny sa juz zmęczone
a i o felgach czas bedzie pomyślec bo moment zwiększy sie wydatnie>> czas wreszcie pociągnąć PROJEKT TURBO
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-17, 11:11

Do P10 Turbo to nie ma lepszego, bardziej motywującego filmu: :)

http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIw ... re=related


Trochę podaje ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-17, 19:20

Hehe a ktoś kiedyś mówił że po co w ośce tyle mocy... Dobre opony, wysterowane doładowanie w funkcji prędkości i idzie się łapać z czterołapami :D

Ps. Lukas a może by tak dokończyć projekt mojej srebrnej primery ale w twojej budzie tzn 318KM i 419Nm do pobicia - wchodzisz w to :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-17, 21:23

oj kusisz kusisz--ale takie moce tylko do uzyskania przy dużej turbodziurze są...a ja jeżdżę tak dużo po trasie że potrzebuję coś co wstaje od 2500 obrotów
ale słyszałem że jużmasz kilka gratów do mojego autka?hę??

musze pokompletować jeszcze jakieś LICZNIKI dodatkowe,koniecznie ZAWÓR UPSSS no i niepotrzebnie pozbyłem sie za bezcen WTRYSKÓW z 200Sx-a...

ps. ten film znam już bardzooo dobrze--chociaż wydaje mi się że COOBCIA P10 lepiej podawała
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-17, 22:06

lukasgt pisze:--chociaż wydaje mi się że COOBCIA P10 lepiej podawała

To ile ta srebrna sucz miała do paki? :->


Też mnie kusi turbo, ale w 1.6 - nie ma to jak z grubej rury uderzyć ;), tylko że na torze będzie bida bo mnie do Evo i Subarek raczej wrzucą :-/

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-17, 22:15

wiem że jego srebrna sucz do 180km/h jechała równo z 321konnym m3...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-17, 22:23

lukasgt pisze:wiem że jego srebrna sucz do 180km/h jechała równo z 321konnym m3...
a potem? lekko czy mocno ją...?

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-03-18, 09:02

Coobcio pisze:Hehe a ktoś kiedyś mówił że po co w ośce tyle mocy... Dobre opony, wysterowane doładowanie w funkcji prędkości i idzie się łapać z czterołapami
inna opcja to poszukac primerki z napedem na 4 lapy bo byly takie w wersji limitowanej w jamims kamelonie czy innym czym pomalowane

co do samego autka to czekam na pierwsze efekty z prac ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-18, 10:40

Albo rzeźbić i graty wsadzić od Sunny 4x4 były takie wersje Travel

Tyle że mogło by to raczej nie wytrzymać takich mocy hm.. i duzo by było zabawy z tym ..

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-18, 21:13

skupię się na OŚCE bo p10 ma świetny zawias-naprawdę dobrze prowadzi się w zakrętach i jest posłuszna na drodze-musze tylko zlikwidowac luzy po zimie no i jakieś sprężyny LESJOFORSA wrzucić

ps jaki zawór upustowy polecacie żeby był NAPRAWDE GŁOŚNY??bo jak robić PSS to już tak żeby to było słychać :D
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-19, 00:57

Greddy Type RS daje rade w Ibizie i ma naprawdę donośny dźwięk. Albo jakiś sekwencyjny no HKS SSQV tylko nie każdemu pasuje ten dźwięk.

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-19, 15:03

dziękować kenet za podpowiedzi

--dziś coobcio namawiał mnie na kontynuowanie modów w oparciu o zestaw ze srebrnej[ten 320km 420nm] ale to dla mnie chyba za dużo jak na początek zabawy z DOŁADOWANIEM--szukam jakiejś t28 lub t3
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-19, 15:15

Szerooookie nadkola i można się przymierzać :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-21, 22:15

za szeroko też nie planuje laczków dawać
ostatnio doszliśmy z coobciem czemu auto nie prowadzi się najlepiej--z jednej strony omyłkowo została zamontowana zwrotnica z p11...-nie da sięustawić ani geometrii ani zbieżności ,ale w GARAGE już czeka zwrotnica z p10 więc niebawem wróci wsio do normy

a co do PROJEKTU TURBO to musze jednak pomyśleć o montażu IC co by potem na lato za szybko nie puchła turbina
ps. wczoraj znalazłem o taki filmik z p10 >http://www.youtube.com/watch?v=-4QTKSZ8zgc

zacnie odpycha się to autko--TAKI KIERUNEK WŁAŚNIE MUSZĘ OBRAĆ:))
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-22, 21:58

Turbina pocić latam się nie będzie a raczej w komorze spalanie będzie skwarno... Mniej powietrza mniejsza moc i może dojść do spalania stukowego jak zbyt mocno dowalony będzie zapłon :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-03-22, 22:46

śledze losy Primery już jakiś czas, ciekawe co wyjdzie z modzenia ;-) co planujesz z zawiasem?? może wstawisz jakieś foty jak prezentuje sie auto :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-22, 23:29

hmm,foto bedzie jak wreszcie auto umyję --zresztą nie ma na co patrzeć zwykła p10 SE tylko ze znaczkiem ferrari na tylnej klapie[ :) ],a i na stalowych 15--zawsze do tyłu jestem z wyglądem auta

zas zawias musze ogarnąć i to ju zw najbliższym czasie--myśle o gazowych KYB lub TOKICO oraz sprężyny -30mm LESJOFORS-nie bede robił żadnych mega zawiasów gwintów i t p bo mnie nie stać[jutro bede znał ceny nowego amortyzowania]

9 kwietnia auto jedzie do COOBCIO GARAGE na remonta silnika-odprężanie też apotem to jużtylko z 1000km docierania i wjeżdzamy z czymś konkretnym pod mache myślę--strasznie mnie ciekawi jakto wszystko bedzie grało na LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-23, 14:08

lukasgt pisze:skupię się na OŚCE bo p10 ma świetny zawias-naprawdę dobrze prowadzi się w zakrętach i jest posłuszna na drodze-
To fakt, dużo wytrzymalszy niż w P11, jedynie zwrotności
brakuje.
lukasgt pisze: musze tylko zlikwidowac luzy po zimie no i jakieś sprężyny LESJOFORSA wrzucić
Dużo dałeś bo jak założę 7x15, (które się właśnie piaskują i w biel malują ;) ) + 195/50 to prześwity będą okropne, ale nie che mieć betonu, jedynie niżej.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-03-23, 18:57

sory Coobciu, pomyliłem cytowanie z edycja i zniknął mi twój pościk. Oto on:

Coobcio:
Instalację LPG masz bardzo męską obstawiam że do ok 200-230KM powinna sobie poradzić. :) Interfejs do niej mam a przede wszystkim talent i wiedzę do strojenia gaziku tak więc porządnie się ją ogarnie :)

a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ;-) ? Powodzenia w projekcie! :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-23, 21:16

bodek pisze:


a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ;-) ? Powodzenia w projekcie! :-)
hahaha-"chłopaki dorastają-"-pewnie starszy jestem od ciebie bodek,i dzieciaty podwójnie,hihi-ale mi humor poprawiłeś,dzięki :hah:

ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-03-24, 10:45

lukasgt pisze: ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
:D IHI! i niech moc będzie z tobą :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-03-24, 19:02

lukasgt pisze:ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
właśnie taki miał być wydźwięk mojego posta ale... :-> jak już będę dzieciaty to też sprawię sobie turbo woza :mrgreen:
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-24, 21:58

popieram turbo wozy -turbo tatusiów

ps. byłem dziś na obgadaniu spraw mojego autka u KUBY,no i doszliśmy chyba do wniosku że najbardziej rozwojowe bedzie zeswapowanie SR20DET z avenira do mojej primki,zamiast robienia remontu silnika starego

DET na który się zdecyduję najprawdopodobniej ma już turbinę GT25RS co powinno zaowocować dobrymi osiągami i zerowym lagiem--co na to powiecie?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-24, 22:22

Na bank mniej kombinacji jak remont plus uturbianie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-24, 22:28

Jedyna słuszna droga... na razie maks budżetowo bez IC na jakimś orurowaniu z kibel rur i symbolicznym doładowaniu... Ale tak czy siak bez pompy paliwa wallbro się nie obejdzie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-24, 22:31

wiem dlatego pierwsze co zrobioę to zakupię nowa pompę i nowe sprzegło
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”