[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH
Chciałbym zaprezentować swoje nismo na NISSANZONE[na NKP cały projekt N/A]
MODEL;--primera p10 z 1995 roku w wersji SE[bardzo bogate wyposażenie],sedan
KOLOR;--zielony butelkowy metalic
SILNIK;-- SR20DEH ALMERA GTi
nie bede rozwodził sie nad seryjnymi aspektami tego auta bo ma to co każda primera z 1995 r w bogatej wersji
skupię się na opisie modyfikacji auta które jest TOTALNYM SLEEPEREM
W wersji N/A[czyli wolnossącej] udało się wykrzesac 171km196nm
przy wałkach PIPERCAMS ,nie ruszanej głowicy,oraz wydechu 2.1 cala[z p11.144 i maximy]
autko miało zostac sprzedane więc bez większego namysłu wyprzedałem wiele części m.in kolektor SSAC ,wtryski z 200sx turbo,i waqłki rozrządu PIPERCAMS
ze 171km zostało ok 135-145km[cały czas nie po drogdze mi na hamownię]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUTKO JEDNAK ZOSTAJE U MNIE I MUSI PRZEJŚĆ MNÓSTWO NOWYCH MODÓW
N/A to przeszłość teraz przymierzam się do montażu turbospręzarki-na początek SOFT TURBO bez IC[koszty musze puki co ograniczyć]
turbo najprawdopodobniej garret T3 lub T28 -całym projektem zajmie się jak zwykle Dr.Nismo vel. COOBCIO
na sam początek silnik zostanie wyremontowany i przygotowany pod moce rzędu 300km[ale to daleka przyszlość]--ruszamy z końcem kwietnia-ATAK NA 200KM 260NM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
a żeby było ciekawiej to nismo bedzie jeździć na LPG[przy wolnossącym silniku po ostatnich strojeniach AFR uzyskuje lepsze czasy przyspieszeń niz na benzynie]
za całośc bedzie odpowiedzialny ECUMASTER który służy mi już dłuższy czas
ps. bombel-czas na zdjęcia do projektu
FOTY:
MODEL;--primera p10 z 1995 roku w wersji SE[bardzo bogate wyposażenie],sedan
KOLOR;--zielony butelkowy metalic
SILNIK;-- SR20DEH ALMERA GTi
nie bede rozwodził sie nad seryjnymi aspektami tego auta bo ma to co każda primera z 1995 r w bogatej wersji
skupię się na opisie modyfikacji auta które jest TOTALNYM SLEEPEREM
W wersji N/A[czyli wolnossącej] udało się wykrzesac 171km196nm
przy wałkach PIPERCAMS ,nie ruszanej głowicy,oraz wydechu 2.1 cala[z p11.144 i maximy]
autko miało zostac sprzedane więc bez większego namysłu wyprzedałem wiele części m.in kolektor SSAC ,wtryski z 200sx turbo,i waqłki rozrządu PIPERCAMS
ze 171km zostało ok 135-145km[cały czas nie po drogdze mi na hamownię]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUTKO JEDNAK ZOSTAJE U MNIE I MUSI PRZEJŚĆ MNÓSTWO NOWYCH MODÓW
N/A to przeszłość teraz przymierzam się do montażu turbospręzarki-na początek SOFT TURBO bez IC[koszty musze puki co ograniczyć]
turbo najprawdopodobniej garret T3 lub T28 -całym projektem zajmie się jak zwykle Dr.Nismo vel. COOBCIO
na sam początek silnik zostanie wyremontowany i przygotowany pod moce rzędu 300km[ale to daleka przyszlość]--ruszamy z końcem kwietnia-ATAK NA 200KM 260NM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
a żeby było ciekawiej to nismo bedzie jeździć na LPG[przy wolnossącym silniku po ostatnich strojeniach AFR uzyskuje lepsze czasy przyspieszeń niz na benzynie]
za całośc bedzie odpowiedzialny ECUMASTER który służy mi już dłuższy czas
ps. bombel-czas na zdjęcia do projektu
FOTY:
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:43 przez lukasgt, łącznie zmieniany 3 razy.
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
oj Dylson nawet nie wiesz jaż bardzo żałuję że nie uda mi się w maxi wejść--musiałem uznać wyższe dobro[ ciągłe kłotnie z kobietą na temat aut mnie wykańczają]
ale mam pole do popisu z p10 tką --zawsze były N/A a teraz czas na zabawy z turbo
ale mam pole do popisu z p10 tką --zawsze były N/A a teraz czas na zabawy z turbo
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
P10 fajnie się prowadzi, swojego czasu nieźle dawała czadu w BTCC, sam pomału zastanawiam się czy wszytkich zabawek ktore mam w czarnym Sunny GTi-R Look nie wpakować w Primerę P10 w sedanie do tego zrobić z niej wydmuszę z klatką i kubełkami...
U Ciebie to poza turbo instalacją i remontem silnika przewiduję jedynie, minimalne obniżenie auta, jakieś ładne koło 16" i progi boczne z GT...
U Ciebie to poza turbo instalacją i remontem silnika przewiduję jedynie, minimalne obniżenie auta, jakieś ładne koło 16" i progi boczne z GT...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
tak ja jestem prawie wrogiem wszelakich modyfikacji zewnętrznych ale zawias to podstawa
bo i tak seryjne sprężyny sa juz zmęczone
a i o felgach czas bedzie pomyślec bo moment zwiększy sie wydatnie>> czas wreszcie pociągnąć PROJEKT TURBO
bo i tak seryjne sprężyny sa juz zmęczone
a i o felgach czas bedzie pomyślec bo moment zwiększy sie wydatnie>> czas wreszcie pociągnąć PROJEKT TURBO
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Do P10 Turbo to nie ma lepszego, bardziej motywującego filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIw ... re=related
Trochę podaje
http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIw ... re=related
Trochę podaje
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe a ktoś kiedyś mówił że po co w ośce tyle mocy... Dobre opony, wysterowane doładowanie w funkcji prędkości i idzie się łapać z czterołapami
Ps. Lukas a może by tak dokończyć projekt mojej srebrnej primery ale w twojej budzie tzn 318KM i 419Nm do pobicia - wchodzisz w to
Ps. Lukas a może by tak dokończyć projekt mojej srebrnej primery ale w twojej budzie tzn 318KM i 419Nm do pobicia - wchodzisz w to
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
oj kusisz kusisz--ale takie moce tylko do uzyskania przy dużej turbodziurze są...a ja jeżdżę tak dużo po trasie że potrzebuję coś co wstaje od 2500 obrotów
ale słyszałem że jużmasz kilka gratów do mojego autka?hę??
musze pokompletować jeszcze jakieś LICZNIKI dodatkowe,koniecznie ZAWÓR UPSSS no i niepotrzebnie pozbyłem sie za bezcen WTRYSKÓW z 200Sx-a...
ps. ten film znam już bardzooo dobrze--chociaż wydaje mi się że COOBCIA P10 lepiej podawała
ale słyszałem że jużmasz kilka gratów do mojego autka?hę??
musze pokompletować jeszcze jakieś LICZNIKI dodatkowe,koniecznie ZAWÓR UPSSS no i niepotrzebnie pozbyłem sie za bezcen WTRYSKÓW z 200Sx-a...
ps. ten film znam już bardzooo dobrze--chociaż wydaje mi się że COOBCIA P10 lepiej podawała
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
inna opcja to poszukac primerki z napedem na 4 lapy bo byly takie w wersji limitowanej w jamims kamelonie czy innym czym pomalowaneCoobcio pisze:Hehe a ktoś kiedyś mówił że po co w ośce tyle mocy... Dobre opony, wysterowane doładowanie w funkcji prędkości i idzie się łapać z czterołapami
co do samego autka to czekam na pierwsze efekty z prac
skupię się na OŚCE bo p10 ma świetny zawias-naprawdę dobrze prowadzi się w zakrętach i jest posłuszna na drodze-musze tylko zlikwidowac luzy po zimie no i jakieś sprężyny LESJOFORSA wrzucić
ps jaki zawór upustowy polecacie żeby był NAPRAWDE GŁOŚNY??bo jak robić PSS to już tak żeby to było słychać
ps jaki zawór upustowy polecacie żeby był NAPRAWDE GŁOŚNY??bo jak robić PSS to już tak żeby to było słychać
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
dziękować kenet za podpowiedzi
--dziś coobcio namawiał mnie na kontynuowanie modów w oparciu o zestaw ze srebrnej[ten 320km 420nm] ale to dla mnie chyba za dużo jak na początek zabawy z DOŁADOWANIEM--szukam jakiejś t28 lub t3
--dziś coobcio namawiał mnie na kontynuowanie modów w oparciu o zestaw ze srebrnej[ten 320km 420nm] ale to dla mnie chyba za dużo jak na początek zabawy z DOŁADOWANIEM--szukam jakiejś t28 lub t3
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
za szeroko też nie planuje laczków dawać
ostatnio doszliśmy z coobciem czemu auto nie prowadzi się najlepiej--z jednej strony omyłkowo została zamontowana zwrotnica z p11...-nie da sięustawić ani geometrii ani zbieżności ,ale w GARAGE już czeka zwrotnica z p10 więc niebawem wróci wsio do normy
a co do PROJEKTU TURBO to musze jednak pomyśleć o montażu IC co by potem na lato za szybko nie puchła turbina
ps. wczoraj znalazłem o taki filmik z p10 >http://www.youtube.com/watch?v=-4QTKSZ8zgc
zacnie odpycha się to autko--TAKI KIERUNEK WŁAŚNIE MUSZĘ OBRAĆ:))
ostatnio doszliśmy z coobciem czemu auto nie prowadzi się najlepiej--z jednej strony omyłkowo została zamontowana zwrotnica z p11...-nie da sięustawić ani geometrii ani zbieżności ,ale w GARAGE już czeka zwrotnica z p10 więc niebawem wróci wsio do normy
a co do PROJEKTU TURBO to musze jednak pomyśleć o montażu IC co by potem na lato za szybko nie puchła turbina
ps. wczoraj znalazłem o taki filmik z p10 >http://www.youtube.com/watch?v=-4QTKSZ8zgc
zacnie odpycha się to autko--TAKI KIERUNEK WŁAŚNIE MUSZĘ OBRAĆ:))
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Turbina pocić latam się nie będzie a raczej w komorze spalanie będzie skwarno... Mniej powietrza mniejsza moc i może dojść do spalania stukowego jak zbyt mocno dowalony będzie zapłon
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
hmm,foto bedzie jak wreszcie auto umyję --zresztą nie ma na co patrzeć zwykła p10 SE tylko ze znaczkiem ferrari na tylnej klapie[ ],a i na stalowych 15--zawsze do tyłu jestem z wyglądem auta
zas zawias musze ogarnąć i to ju zw najbliższym czasie--myśle o gazowych KYB lub TOKICO oraz sprężyny -30mm LESJOFORS-nie bede robił żadnych mega zawiasów gwintów i t p bo mnie nie stać[jutro bede znał ceny nowego amortyzowania]
9 kwietnia auto jedzie do COOBCIO GARAGE na remonta silnika-odprężanie też apotem to jużtylko z 1000km docierania i wjeżdzamy z czymś konkretnym pod mache myślę--strasznie mnie ciekawi jakto wszystko bedzie grało na LPG
zas zawias musze ogarnąć i to ju zw najbliższym czasie--myśle o gazowych KYB lub TOKICO oraz sprężyny -30mm LESJOFORS-nie bede robił żadnych mega zawiasów gwintów i t p bo mnie nie stać[jutro bede znał ceny nowego amortyzowania]
9 kwietnia auto jedzie do COOBCIO GARAGE na remonta silnika-odprężanie też apotem to jużtylko z 1000km docierania i wjeżdzamy z czymś konkretnym pod mache myślę--strasznie mnie ciekawi jakto wszystko bedzie grało na LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
To fakt, dużo wytrzymalszy niż w P11, jedynie zwrotnościlukasgt pisze:skupię się na OŚCE bo p10 ma świetny zawias-naprawdę dobrze prowadzi się w zakrętach i jest posłuszna na drodze-
brakuje.
Dużo dałeś bo jak założę 7x15, (które się właśnie piaskują i w biel malują ) + 195/50 to prześwity będą okropne, ale nie che mieć betonu, jedynie niżej.lukasgt pisze: musze tylko zlikwidowac luzy po zimie no i jakieś sprężyny LESJOFORSA wrzucić
sory Coobciu, pomyliłem cytowanie z edycja i zniknął mi twój pościk. Oto on:
Coobcio:
Instalację LPG masz bardzo męską obstawiam że do ok 200-230KM powinna sobie poradzić. Interfejs do niej mam a przede wszystkim talent i wiedzę do strojenia gaziku tak więc porządnie się ją ogarnie
a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ? Powodzenia w projekcie!
Coobcio:
Instalację LPG masz bardzo męską obstawiam że do ok 200-230KM powinna sobie poradzić. Interfejs do niej mam a przede wszystkim talent i wiedzę do strojenia gaziku tak więc porządnie się ją ogarnie
a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ? Powodzenia w projekcie!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
hahaha-"chłopaki dorastają-"-pewnie starszy jestem od ciebie bodek,i dzieciaty podwójnie,hihi-ale mi humor poprawiłeś,dziękibodek pisze:
a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ? Powodzenia w projekcie!
ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
właśnie taki miał być wydźwięk mojego posta ale... jak już będę dzieciaty to też sprawię sobie turbo wozalukasgt pisze:ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
popieram turbo wozy -turbo tatusiów
ps. byłem dziś na obgadaniu spraw mojego autka u KUBY,no i doszliśmy chyba do wniosku że najbardziej rozwojowe bedzie zeswapowanie SR20DET z avenira do mojej primki,zamiast robienia remontu silnika starego
DET na który się zdecyduję najprawdopodobniej ma już turbinę GT25RS co powinno zaowocować dobrymi osiągami i zerowym lagiem--co na to powiecie?
ps. byłem dziś na obgadaniu spraw mojego autka u KUBY,no i doszliśmy chyba do wniosku że najbardziej rozwojowe bedzie zeswapowanie SR20DET z avenira do mojej primki,zamiast robienia remontu silnika starego
DET na który się zdecyduję najprawdopodobniej ma już turbinę GT25RS co powinno zaowocować dobrymi osiągami i zerowym lagiem--co na to powiecie?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jedyna słuszna droga... na razie maks budżetowo bez IC na jakimś orurowaniu z kibel rur i symbolicznym doładowaniu... Ale tak czy siak bez pompy paliwa wallbro się nie obejdzie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM