[ Primera] Nowe serce Primery eGT p10 polift
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Właśnie chodzi o to żeby nic w nim nie zmieniać(zresztą mi najbardziej pasuje wygląd fabryczny). Chce go doprowadzić do stanu pierwotnego. Może w przyszłości żółte blachy?(za 5 lat). Zrobiłem nim 300 km i spalił mi 10/100km. Fakt że go trochę cisnąłem. Teraz pojeżdżę spokojnie i zobaczymy ile spali. Remont silnika i skrzyni planuję po sezonie - kasa. Jeszcze blachara i lakier, poprzyklejać listwy, zabezpieczyć podłogę itp. W planie jest jeszcze do uruchomienia klima - może jeszcze przed sezonem ale jest gdzieś wyciek - chyba jakiś wężyk.
KS
Może ktoś mi doradzić dobrego mecha w pomorskim. A przy okazji jadąc ekonomicznie spala mi 7,5 tak że nie jest źle.
Niestety ostatnio wracając wszedł mi pedał sprzęgła w podłogę. Musze sprawdzić czy spadła linka czy coś ze sprzęgłem? Linka jest nowa bo zmieniałem - przedtem strasznie ciężko chodziło. Po wymianie było lepiej ale nie tak jak w mojej poprzedniej Primerze 2.0 SLX. Tak że coś tu jest podejrzane - jeszcze ta terkocząca skrzynia????
Niestety ostatnio wracając wszedł mi pedał sprzęgła w podłogę. Musze sprawdzić czy spadła linka czy coś ze sprzęgłem? Linka jest nowa bo zmieniałem - przedtem strasznie ciężko chodziło. Po wymianie było lepiej ale nie tak jak w mojej poprzedniej Primerze 2.0 SLX. Tak że coś tu jest podejrzane - jeszcze ta terkocząca skrzynia????
KS
Słuchajcie !Okazało się że w skrzyni nie było oleju. 0.5 litra zamiast 3 . Mechanik wlał i jest ok. Poprzedni właściciel, który zmieniał sprzęgło zapomniał po spuszczeniu wlać nowy. Całe szczęście że dużo nie było jeżdżone bo nie spaliły się łożyska na wałku w skrzynce.
Coś mi jeszcze tyka w silniku. Jak mechanik zdjął jedną fajkę ze świecy to przestaje. Za kilka dni ma mi sprawdzić o co chodzi. Kurczę już nie mogę się doczekać żeby porządnie zacząć jeździć.
[ Dodano: 2015-06-26, 17:27 ]
W międzyczasie zmieniłem panel i przednią obudowę radiokaseciaka z Blaupunkt Dresden C31 na Boston C31. Czyli z szarego na czarny i wygląda super. Nie chcę choinek kolorowych bo nie pasują mi do klimatu Primki. A tak Auto i radio z lat 90- najlepszych.
[ Dodano: 2015-06-26, 17:58 ]
Próba
[ Dodano: 2015-06-26, 17:59 ]
Próba
[ Dodano: 2015-06-26, 18:02 ]
Jak wstawić obrazek swego cacka z lewej strony w wizytówce pod nazwą?
Coś mi jeszcze tyka w silniku. Jak mechanik zdjął jedną fajkę ze świecy to przestaje. Za kilka dni ma mi sprawdzić o co chodzi. Kurczę już nie mogę się doczekać żeby porządnie zacząć jeździć.
[ Dodano: 2015-06-26, 17:27 ]
W międzyczasie zmieniłem panel i przednią obudowę radiokaseciaka z Blaupunkt Dresden C31 na Boston C31. Czyli z szarego na czarny i wygląda super. Nie chcę choinek kolorowych bo nie pasują mi do klimatu Primki. A tak Auto i radio z lat 90- najlepszych.
[ Dodano: 2015-06-26, 17:58 ]
Próba
[ Dodano: 2015-06-26, 17:59 ]
Próba
[ Dodano: 2015-06-26, 18:02 ]
Jak wstawić obrazek swego cacka z lewej strony w wizytówce pod nazwą?
KS
Masz na myśli avatar? (tam gdzie moje jdm?) To wchodzisz w "profil" w panelu na samej górze forum, a następnie na dole będziesz miał "Panel kontrolny Avatarów" gdzie wgrywasz zdjęcie w odpowiednich (małych) rozmiarach i cieszysz się nowym obrazkiemKS pisze: Jak wstawić obrazek swego cacka z lewej strony w wizytówce pod nazwą?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
KS, ?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
KS, jak potrzebujesz jakiejś instrukcji krok po kroku na cokolwiek z forum to pisz PW. Znajdziemy rozwiązanie problemu
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
OK chłopaki już jestem z avatarem;)
[ Dodano: 2015-09-03, 12:52 ]
Dawno mnie nie było więc w kilku zdaniach co się dzieje z moim cackiem.
Cykanie w silniku to zapieczony i przytarty tłok. Pierwszy od rozrządu. Mechanik wyciągnął ze starego silnika ten sam i ma to samo. Ale już drugi tłok wyciągnięty ze starego silnika od strony sprzęgła jest ok. Więc jeszcze zamówiłem pierścienie NPR 1,5/1,5/3,0 i do roboty. Mam nadzieję że przed zimą pojeżdżę. Zamówiłem też uszczelniacze zaworów i nie wiem co jeszcze póki silnik jest rozkręcony.
Może jakaś podpowiedź?
[ Dodano: 2015-09-03, 12:52 ]
Dawno mnie nie było więc w kilku zdaniach co się dzieje z moim cackiem.
Cykanie w silniku to zapieczony i przytarty tłok. Pierwszy od rozrządu. Mechanik wyciągnął ze starego silnika ten sam i ma to samo. Ale już drugi tłok wyciągnięty ze starego silnika od strony sprzęgła jest ok. Więc jeszcze zamówiłem pierścienie NPR 1,5/1,5/3,0 i do roboty. Mam nadzieję że przed zimą pojeżdżę. Zamówiłem też uszczelniacze zaworów i nie wiem co jeszcze póki silnik jest rozkręcony.
Może jakaś podpowiedź?
KS
Silnik zrobiony!!!
Co prawda w międzyczasie trzeba było poprawić rozrząd bo poszedł napinacz i przestawił się o jeden ząbek ale już napinacz z poprzedniego silnika wstawiony i jest miodzio.
Jeszcze tylko wymiana rury kolektorowej a właściwie kawałka miedzy plecionką a katem. Nowa cała to 400 zł. Może używka fabryczna wpadnie a jak nie to trzeba będzie rurkę przespawać z innej kolektorowej. Fotel oryginalny pasażera (tapicerka z pasażera poszła na kierowcę)w trakcie załatwiania i primerka będzie prawie jak z fabryki. później może jakieś foto.
Wesołych Świąt dla wszystkich!!!!
Co prawda w międzyczasie trzeba było poprawić rozrząd bo poszedł napinacz i przestawił się o jeden ząbek ale już napinacz z poprzedniego silnika wstawiony i jest miodzio.
Jeszcze tylko wymiana rury kolektorowej a właściwie kawałka miedzy plecionką a katem. Nowa cała to 400 zł. Może używka fabryczna wpadnie a jak nie to trzeba będzie rurkę przespawać z innej kolektorowej. Fotel oryginalny pasażera (tapicerka z pasażera poszła na kierowcę)w trakcie załatwiania i primerka będzie prawie jak z fabryki. później może jakieś foto.
Wesołych Świąt dla wszystkich!!!!
KS
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
KS, 400zł to nie ma sensu lepiej dołożyć te 100zł i kupić cały kolektor wydechowy SSAC z nierdzewki i spokój na lata.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896