[ Primera] Primera P10 SLX/GT SR20 POWER
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
wczoraj przegladałem tematy prezentacji aut i tak właśnie ciekawiło mnie co tam u Ciebie sie dzieje Co do wygladu może pomyśl o czerwonym/czarnym lipie w koło auta tak jak w mojej byłej, myśle, że fajne przełamanie by było no i ja bym jednak felunki zmienił ale co kto lubi
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Otóż tak auto juz dłuższy czas stoi pod garażem z powodu awarii :
A oto winowajca :
Zerwało mi 2 sruby od lapy tylnej poduszki silnika. Prawdopodobnie przyczyną był z niewiadomych przyczyn brak jednej śruby mocującej bo z trzech srub jeden gwint w idealnym stanie , jedna srube ułamalo a nastepna wyrwalo.
Z tąd pomysł demontarzu silnika żeby to wszystko ogarnąć. Zostaly kupione nowe poduszki i od razu poszly w klej :
Nowe simmeringi wału korbowego z obydwóch stron :
Nowe sworznie :
Wymiana marzet plus nowy smar :
Druga skrzynia : Wyczyszczona + nowe łożysko oporowe + nowe uszczelniacze półosi
A tu jeszcze silnik :
No i lampki poszły do przeróbki :
Czekam jeszcze na sprzęglo i bedzie poprawionych kilka detali , reszte dodam z czasem.
A oto winowajca :
Zerwało mi 2 sruby od lapy tylnej poduszki silnika. Prawdopodobnie przyczyną był z niewiadomych przyczyn brak jednej śruby mocującej bo z trzech srub jeden gwint w idealnym stanie , jedna srube ułamalo a nastepna wyrwalo.
Z tąd pomysł demontarzu silnika żeby to wszystko ogarnąć. Zostaly kupione nowe poduszki i od razu poszly w klej :
Nowe simmeringi wału korbowego z obydwóch stron :
Nowe sworznie :
Wymiana marzet plus nowy smar :
Druga skrzynia : Wyczyszczona + nowe łożysko oporowe + nowe uszczelniacze półosi
A tu jeszcze silnik :
No i lampki poszły do przeróbki :
Czekam jeszcze na sprzęglo i bedzie poprawionych kilka detali , reszte dodam z czasem.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Ciekawy jestem jak długo wytrzymasz z tymi poduszkami
Ja niedawno zrobiłem w saabie tylko przednią i tylną a momentami takiego nerwa dostaję... wszystko wpada w wibracje i napier... także niebawem poprawiam je wiertareczką
Ja niedawno zrobiłem w saabie tylko przednią i tylną a momentami takiego nerwa dostaję... wszystko wpada w wibracje i napier... także niebawem poprawiam je wiertareczką
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
zależy na ile ma ustawione wolne obroty. w micrusie przed ich obniżeniem twarde poduszki w ogole nie byly wyczuwalne. teraz jest troche gorzej...wibruje jak smok
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Półośkę podobno lepiej zespawać niż kupować uzywkę. Ja tak maiłem ze swoim Invitation. Przydał by ci się jeszcze spojler od eGT i by był miodzio. Widziałem kiedyś taki razem z klapą na allegro - srebrny metalik.
[ Dodano: 2015-06-26, 17:44 ]
Jak lupbsz się trochę pomęczyć to zrób taki myk: Przewal tapicerę z lewego na prawy fotel i na odwrót - uzyskasz nówkę fotel kierowcy a pasażera i tak nie będzie az tak wykorzystywany - ja tak zrobiłem - zobacz sobie na moim nismo - nowe serce eGT. # dni roboty na raty ale warto było.
[ Dodano: 2015-06-26, 17:44 ]
Jak lupbsz się trochę pomęczyć to zrób taki myk: Przewal tapicerę z lewego na prawy fotel i na odwrót - uzyskasz nówkę fotel kierowcy a pasażera i tak nie będzie az tak wykorzystywany - ja tak zrobiłem - zobacz sobie na moim nismo - nowe serce eGT. # dni roboty na raty ale warto było.
KS
No właśnie, ciekaw jestem przebiegów takiego sprzęgła. Z poduchami grubo, może trzeba było je delikatnie nawiecić
KS, lepiej jest kupić nową półoś, bo wykonanie z litego materiału będzie najtrwalsze. Oczywiście niezniszczona używka też będzie lepsza niż spawana. Spawanie to ostateczność moim zdaniem, bo nawet jak nie walnie na spawie, to walnie obok.
KS, lepiej jest kupić nową półoś, bo wykonanie z litego materiału będzie najtrwalsze. Oczywiście niezniszczona używka też będzie lepsza niż spawana. Spawanie to ostateczność moim zdaniem, bo nawet jak nie walnie na spawie, to walnie obok.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Auto jest typowym wozem do upalania wiec.poduszki zostaja takie. co do polosi.sa seryjne a zostaly wymienione tyylko oslony przegubow i nowy smar. Co do kevlaru jestem nadziei ze przy moich 161 km wytrzyma spokojnie. oczywiscie przed wlozeniem bedzie zrobiony mod rozrzadu. zrobie na dniach jakies spy foto.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Witam
Samochod już jeżdzi ale zaczne od poczatku.
Za namową i wielką pomoca kolegi ryby wzielismy się za podłoge. Ponieważ co nie zrobisz sam to nie bedzie dobrze.
Samochod zostal postawiony na konstrukcji wlasnego pomysłu :
Zostal całkowicie rozebrany , wyszlifowany do gołej blachy i obspawany całkowicie na nowo.
Pospawane lewe nadkole gdzie bylo najwiecej pracy przy nim :
Ogolnie spawania bylo bardzo duzo poniewac po poprzednim blacharzu wycielismy prawie wszystko. Ale foto wszystkiego nie mam
Tu już auto po całym czyszczeniu , spawaniu i pomalowaniu w podkladzie epoksydowym :
Atu juz auto gotowe do skladania :
Foty slabe ale jakies tam są. W profile zamkniete poszed specjalny wosk , czyli podłuznice progi i gdzie tylko się dało. Do tego kazde zgrzewy , spawy , szczeliny itd. wypełnione są masa uszczelniajaca na spawy. (poszlo 6 tubek )
Zostaly zalozone nowe sworznie , drązki i koncówki drązkow kierowniczych :
Klocki hamolcowe, wzmocnienie tylnego zderzaka , do tego płyn chlodniczy wspomagania itd.
A tu foty juz jezdzącego :
Z pomalowanymi lampkami :
Auto oczywiscie nie skonczone chwile sie nim najezdze i idzie jeszcze raz do lakiernika :
na montarz progow , listew , spasowania elementow , poprawek lakierniczych , zaprawek itd. Zeby wygladal ladnie.
jeszcze raz podziekowania dla Ryby za namowe do tego i pomoc .
Samochod już jeżdzi ale zaczne od poczatku.
Za namową i wielką pomoca kolegi ryby wzielismy się za podłoge. Ponieważ co nie zrobisz sam to nie bedzie dobrze.
Samochod zostal postawiony na konstrukcji wlasnego pomysłu :
Zostal całkowicie rozebrany , wyszlifowany do gołej blachy i obspawany całkowicie na nowo.
Pospawane lewe nadkole gdzie bylo najwiecej pracy przy nim :
Ogolnie spawania bylo bardzo duzo poniewac po poprzednim blacharzu wycielismy prawie wszystko. Ale foto wszystkiego nie mam
Tu już auto po całym czyszczeniu , spawaniu i pomalowaniu w podkladzie epoksydowym :
Atu juz auto gotowe do skladania :
Foty slabe ale jakies tam są. W profile zamkniete poszed specjalny wosk , czyli podłuznice progi i gdzie tylko się dało. Do tego kazde zgrzewy , spawy , szczeliny itd. wypełnione są masa uszczelniajaca na spawy. (poszlo 6 tubek )
Zostaly zalozone nowe sworznie , drązki i koncówki drązkow kierowniczych :
Klocki hamolcowe, wzmocnienie tylnego zderzaka , do tego płyn chlodniczy wspomagania itd.
A tu foty juz jezdzącego :
Z pomalowanymi lampkami :
Auto oczywiscie nie skonczone chwile sie nim najezdze i idzie jeszcze raz do lakiernika :
na montarz progow , listew , spasowania elementow , poprawek lakierniczych , zaprawek itd. Zeby wygladal ladnie.
jeszcze raz podziekowania dla Ryby za namowe do tego i pomoc .
Że wam się to chciało szlifować w piach trzeba było iść jak ja
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
PrimeraP10, kawał dobrej roboty To niebieskie to bym zlikwidował pod maską i zastąpił czarnym lub srebrnym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Mikołaj w tym roku byl dość szczodry :
Wpadła hydrołapa :
Bez najmniejszego problemu blokuje kola przy 50km/h na suchej nawierzchni. Przy większych predkosciach nie probowałem.
Śkóra :
Dystanse + głosniki pioneer
Z tył głośniki boschmann 2 drożne. Teraz audio jak na moje wymogi daje dobrze rade.
Został jeszcze wymieniony olej valvoline vr1 5w50 + filtry.
Auto prezentuje sie brudne tak :
Wpadła hydrołapa :
Bez najmniejszego problemu blokuje kola przy 50km/h na suchej nawierzchni. Przy większych predkosciach nie probowałem.
Śkóra :
Dystanse + głosniki pioneer
Z tył głośniki boschmann 2 drożne. Teraz audio jak na moje wymogi daje dobrze rade.
Został jeszcze wymieniony olej valvoline vr1 5w50 + filtry.
Auto prezentuje sie brudne tak :
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice