[Sunny] Sunny N14 GTI- 168HP 193Nm Rally Car
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
trochę całokształtu, jak widać to troche lepiej siedzi teraz, po przeróbce amorków nie kładzie się auto na zakrętach, jeszcze z tylnymi amorkami bede musiał to samo zrobić poza tym jeszcze zostało reperaturki nadkoli zrobić i auto po zimie idzie do oklejenia
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
troszkę się w ostatnim czasie pozmieniało bo wreszcie dopiąłem swego i zakupiłem drugie autko jako dupowóz którym jest oczywiście nissan maxima a32 USA ale o tym innym razem nie dużo po zakupie zaczęło się ponowne rozbieranie słoneczka co by zbić kilka zbędnych kilogramów wyciętych zostało nieco wzmocnień, z wnętrza już praktycznie nic nie zostało, przy okazji poprawiłem troszke tylne nadkola, rewelacji nie ma ale o wiele lepiej wygląda jak widać na zdjęciach podłoga w bardzo dobrym stanie, o dziwo z iloma osobami rozmawiałem to twierdziły że od kierowcy pod pedałami w każdym egzemplarzu są dziurki, tutaj zdrowiutko, bez śladów ingerencji tak jak stoi, z ok 30 litrami pb waży 980 kg
Dodatkowo na przód wleciały Maxsporty w sredniej mieszance, yokohamy powędrowały na tył
Tu jeszcze fotki w niedzielnej 1/4 mili w Rzeszowie;
Ogólnie jestem zadowolony, fajnie się już napędza (14.7 na 1/4 mili), do tego przyjemnie się prowadzi. Niedługo zaczynamy zabawy z kajtkami
Dodatkowo na przód wleciały Maxsporty w sredniej mieszance, yokohamy powędrowały na tył
Tu jeszcze fotki w niedzielnej 1/4 mili w Rzeszowie;
Ogólnie jestem zadowolony, fajnie się już napędza (14.7 na 1/4 mili), do tego przyjemnie się prowadzi. Niedługo zaczynamy zabawy z kajtkami
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
wiem ze calkiem fajny czas choc mysle ze dalo by sie zejsc do 14,6 tylko mialem problem z trakcja przy starcie jeszcze kilka planow jest, zwlaszcza wywalenie przeplywomierza ze zwezka i wreszcie wystrojenie fury bo jak na razie czuje ze nie ciagnie rowno
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Parę filmików z 1/4 w moim wykonaniu:
sunny vs del sol
sunny vs golf vr6
oba auta na chwile obecną w klasie były poza moim zasięgiem
sunny vs astra gsi
ogólne filmy z imprezy:
film 1
film 2
mocny wypadek
sunny vs del sol
sunny vs golf vr6
oba auta na chwile obecną w klasie były poza moim zasięgiem
sunny vs astra gsi
ogólne filmy z imprezy:
film 1
film 2
mocny wypadek
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
z tego co wiem to jest co updejtowac bo i hamownia była
wypadek wyglądał masakrycznie- wiem bo widziałem juz z lini mety, a co sie stało to do konca nie wiadomo, w kazdym razie za metą został slad hamowania jednego koła, byc moze zblokowało jedno koło przy hamowaniu. A nawiasem mówiąc civic wykręcił wtedy jak dobrze pamiętam 12.8, spokojnie wygrałby klasę
wypadek wyglądał masakrycznie- wiem bo widziałem juz z lini mety, a co sie stało to do konca nie wiadomo, w kazdym razie za metą został slad hamowania jednego koła, byc moze zblokowało jedno koło przy hamowaniu. A nawiasem mówiąc civic wykręcił wtedy jak dobrze pamiętam 12.8, spokojnie wygrałby klasę
Tak na zachętę żeby śledzić temat w najblizszym czasie wrzucam fotkę skromnej paczuszki która do mnie dotarła wczoraj:
RR
to nie koniec modów bo trochę się z autem dzieje, więcej info jak będzie trochę czasu
2x Bimarco Dakar + 2 x pasy RRS 6 pkt. + mocowania foteli IRP
jeszcze na zdjęciu sprężyny MTS na tył co by go troszkę posadzic niżej
RR
to nie koniec modów bo trochę się z autem dzieje, więcej info jak będzie trochę czasu
2x Bimarco Dakar + 2 x pasy RRS 6 pkt. + mocowania foteli IRP
jeszcze na zdjęciu sprężyny MTS na tył co by go troszkę posadzic niżej
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
fajny projekt - widzę że idzie w podobnym kierunku jak mój fajnie że nie oszczędzasz na bezpieczeństwie i fotele/pasy kupiłeś konkretne a jak będziesz je mocował do podłogi ? będziesz spawał jakieś mocowania ? czy wykorzystywał fabryczne stelaże foteli ?
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
dużo znajomych pytalo się mnie po co nowe fotele, pasy. zdecydowałem na nowe po ogladnieciu filmu z testów używanych foteli i pasow gdzie używki przy kolejnym dzwonię się rozpadaly... dla tego nie oszczędzam. zresztą na giełdzie używek jest cała masa replik które odbiegają jakością od oryginałów a ciężko niektóre poznać czy replika czy nie. trafiłem nawet na repliki RSS ktore S chyba najtańszym z homo fia. przy replikach może się pojawić problem na bK. mocowania robię zgodnie z żal. J. czyli profil przykrecany do tunelu i progu
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
no wreszcie pasuje zaktualizować temat bo bardzo sporo się podziało w ostatnim czasie w aucie Do rzeczy:
-Największa zmiana to wstawienie klatki zgodnie z zał. J; projekt klatki własny - w tym przypadku postawiłem przede wszystkim na bezpieczeństwo i klatka jest mocno rozbudowana i wszystko z najgrubszych możliwych rur.
-mocowania foteli wykonane zgodnie z zał. J z mocnych profili dodatkowo usztywnionych profilem który łączy mocowania
- Fotele Bimarco Dakar FIA2020 - fotele są małe ale dla osoby o mojej posturze są idealne (175cm i 72KG)
- pasy RRS 6pkt FIA 2020
- powycinane wzmocnienia blachy dla odelżenia budy
- przerobiony wydech - 2,25" na jednym tłumniku przelotowym
- zmienione sprężyny z tyłu na MTSa, względem seryjnych siadło ok 5 cm niżej
- pompa paliwa z A32 VQ30DE
- panel startowy + Shift light
Dzisiaj autko było hamowane i wyszło całkiem pozytywnie: 168 KM i 193 Nm - nie wiem co mam za komputer ale odcięcie przy 7700 RPM jest.
Roboty jeszcze sporo przede mną a w planach zostało jeszcze:
- pomalować mocowania foteli
- poukładać wiązkę
- założyć hebel
- obicia drzwi
- hydrauliczny ręczny + korektor siły hamowania
- szyby tył z PC
- wycięcie wlotów powietrza w masce i zrobienie z tego chłodzenia kolektora ssącego
Przy silniku:
- przerabianie kolektora ssącego na większą przepustnice
- przepływomierz bez zwężki
- sprzęgło spiek
- lekkie koła pasowe
- strojenie (SMT6) chociaż coraz bardziej przemawia do mnie SA
- planowanie głowicy + powiększenie kanałów + ewentualne przeróbki głowicy w zależności co z nią wyjdzie
-w dalszych planach to przełożenie główne 5,08 + szpera
Auto ogólnie staram się przygotowywać zgodnie z zał. J by uniknąć jakichkolwiek problemów na BK więc jeszcze roboty a roboty a budżet się kończy...
-Największa zmiana to wstawienie klatki zgodnie z zał. J; projekt klatki własny - w tym przypadku postawiłem przede wszystkim na bezpieczeństwo i klatka jest mocno rozbudowana i wszystko z najgrubszych możliwych rur.
-mocowania foteli wykonane zgodnie z zał. J z mocnych profili dodatkowo usztywnionych profilem który łączy mocowania
- Fotele Bimarco Dakar FIA2020 - fotele są małe ale dla osoby o mojej posturze są idealne (175cm i 72KG)
- pasy RRS 6pkt FIA 2020
- powycinane wzmocnienia blachy dla odelżenia budy
- przerobiony wydech - 2,25" na jednym tłumniku przelotowym
- zmienione sprężyny z tyłu na MTSa, względem seryjnych siadło ok 5 cm niżej
- pompa paliwa z A32 VQ30DE
- panel startowy + Shift light
Dzisiaj autko było hamowane i wyszło całkiem pozytywnie: 168 KM i 193 Nm - nie wiem co mam za komputer ale odcięcie przy 7700 RPM jest.
Roboty jeszcze sporo przede mną a w planach zostało jeszcze:
- pomalować mocowania foteli
- poukładać wiązkę
- założyć hebel
- obicia drzwi
- hydrauliczny ręczny + korektor siły hamowania
- szyby tył z PC
- wycięcie wlotów powietrza w masce i zrobienie z tego chłodzenia kolektora ssącego
Przy silniku:
- przerabianie kolektora ssącego na większą przepustnice
- przepływomierz bez zwężki
- sprzęgło spiek
- lekkie koła pasowe
- strojenie (SMT6) chociaż coraz bardziej przemawia do mnie SA
- planowanie głowicy + powiększenie kanałów + ewentualne przeróbki głowicy w zależności co z nią wyjdzie
-w dalszych planach to przełożenie główne 5,08 + szpera
Auto ogólnie staram się przygotowywać zgodnie z zał. J by uniknąć jakichkolwiek problemów na BK więc jeszcze roboty a roboty a budżet się kończy...
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
bolek_WL, kupowałem 30metrów rur które ważyły ok 93 kg; zostało mi ok 5 metrów więc tak licząc razem z puszkami; węzłówkami i mocowaniami foteli to ok 95 kg doszło ale za to mogę wycinać wzmocnienia blachy
vixo, mam SMT6 już podpięte tylko stroić jak się budżet podreperuje
vixo, mam SMT6 już podpięte tylko stroić jak się budżet podreperuje
Ostatnio zmieniony 2015-06-18, 20:58 przez lazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Ad@mus, z początku sam w to nie wierzyłem więc było 3 razy hamowanie z czego raz na drodze i wykresy się nakladaly na siebie :₩
co do przełożenia to znalazłem jakąś hiszpańską firmę produkującą i cena ok 2500 zł. później wrzucę linka
co do przełożenia to znalazłem jakąś hiszpańską firmę produkującą i cena ok 2500 zł. później wrzucę linka
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
a przełożenie i szpera jakie tam planujesz ? bo to temat chyba najbardziej złożony z tej listy jak chodzi o dostępność, o kosztach nie wspomnę
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
na razie nad szpera się nie zastanawiałem bo mam inne wydatki ale chyba postawię na gripera.
całość ze mną i ok 3/8 zbiornika paliwa ważył 1149kg, ja waze 72. W bagażniku jeszcze miałem trochę gratow więc myślę że na czysto to ok 1000kg wyjdzie
całość ze mną i ok 3/8 zbiornika paliwa ważył 1149kg, ja waze 72. W bagażniku jeszcze miałem trochę gratow więc myślę że na czysto to ok 1000kg wyjdzie
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6