od jakiegoś czasu szukałem auta do klasy 4 KJS/Rallysprint/ RPP i zakupiłem takiego Nissana od użytkownika tego forum. Generalnie kilka fajnych rzeczy było już w nim zrobione, jednak auto ma być rajdówką więc jestem w fazie wybebeszania wszystkiego do gołej blachy - niestety auto jest w kiepskim stanie blacharskim - i od napraw blacharskich muszę zacząć. Pognite/dziurawe są nadkola tylne, podłuznica w przedniej części, progi zew ( już kupiłem reparaturki) do tego dziura w podłodze. Jak uporam się z blachą to auto sklatkuję - ale tak żeby mocno usztywnić nadwozie - zapewne z zastrzałami do kielichów. Poniżej wyposażenie i kilak fotek:
-silnik SR20VE VVL
-filtr dolotu powietrza Pipercross
-ecumaster det3.
-wydech 2,25 cala ze stali nierdzewnej by SRT
-kolektor 4-2-1 2,5 cala
-tłumik środkowy i końcowy M-Tech
-lekkie koło zamachowe by Otoczak.
-sprzęgło asin z grubym dociskiem
-amortyzatory kayaba ultra SR
-sprężyny Vogtland -30mm
-poliuretanowe gumy Powerflex przednie
-przewody hamulcowe w oplocie firmy HEL
-oryginalna lotka z GTI-R
-wszystkie płyny Vavoline
-carbonowa podkładka pod zegary
-auto Gauge Oil temp. oraz Pressure
-nowy lakier w 2012 roku (niestety położony niedbale)
-zaciski wilwood 4 tłoczkowe
-adaptery do wilwoodow
-Tarcze 280mm Clio II
-Felgi 15 Asuka Racing (JAPAN)
-Opony przód Toyo R1R
-Opony Tył Yokohama Parada spec 2
-Rozpórka przód CUSCO
-Rozpórka tył CUSCO
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/886/feb71cb6daa81a66m.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/884/12cb5df5f5fed30fm.jpg)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/886/3a5944c588342061m.jpg)
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/884/fd76f87c290a52c2m.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/885/0713cdc585bdd95em.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/885/81ac4544c0b63189m.jpg)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/886/5da9d00ac1bf35c8m.jpg)
jak widać takim zgnitym autem pojechałem już jeden trening i pomimo że auta totalnie nie ogarniam (nie jeździłem wcześniej szybko przednim napędem) to widzę w Nysce ogromny potencjał auto jest zwinne, lekkie, ma dobre odejście i mega mocne hamulce których póki co nie mogę wyczuć ( nie wiem czy nie za mocne). Zasadniczy problem jest ze złapaniem trakcji - dlatego usilnie będę szukał do niego szpery - gdybyście wiedzieli skąd można coś takiego zdobyć to będę wdzięczny za informacje. Zamierzam jeszcze przerobić ukł. hamulcowy - wywalić pompę ABS - puścić inst przez kabinę i zrobić hydrołapę - ale wszystko pokolei w swoim czasie - najpierw blacharka. Jakieś newsy z prac przy aucie oraz jego występów na imprezach sportowych będę wrzucał tu
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)