[ Primera] Primera 1,6 SLX devil
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dzięki.
Tutaj wygląda jakby nr 8 to była jakaś tulejka/rurka/podkładka?
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_2/
[ Dodano: 2013-08-29, 00:35 ]
Amorki tył wymienione i n razie jest ok. Z początku trochę skrzypiały ale już się wyrobiły.
Teraz czas na przód, mam zamiar wymienić amorki bo podejrzewam że jak tylne były oryginały to i przód pewnie też
Chciałbym również wziąć się za wahacze z przodu jako że z lewej strony coś mi puka.
Pytanie mam następujące, co wymienić aby było dobrze. Czy wymieniać wszystkie wahacze na nowe czy wymieniać same tuleje? Przy wahaczach górnych się tyle naczytałem że chyba wymienię na nowe lamfordy czy jak one tam a przy dolnych się zastanawiam nad samą wymianą tulej i sworznia. Czy to będzie dobre rozwiązanie? Co tam się jeszcze wymienia, końcówki drążka i łącznik stabilizatora to wiem, dwie gumy stabilizatora też. Czy coś jeszcze, bo widzę tam ze spodu więcej gumowych elementów ale nie bardzo wiem co tam jest. Jakie firmy najlepiej brać (cena/jakość). Chciałbym raz a dobrze ale od razu wszystkiego nie zrobię. Dam radę w domowych warunkach wymienić tuleje, czy lepiej się za to nie brać?
Tutaj wygląda jakby nr 8 to była jakaś tulejka/rurka/podkładka?
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_2/
[ Dodano: 2013-08-29, 00:35 ]
Amorki tył wymienione i n razie jest ok. Z początku trochę skrzypiały ale już się wyrobiły.
Teraz czas na przód, mam zamiar wymienić amorki bo podejrzewam że jak tylne były oryginały to i przód pewnie też
Chciałbym również wziąć się za wahacze z przodu jako że z lewej strony coś mi puka.
Pytanie mam następujące, co wymienić aby było dobrze. Czy wymieniać wszystkie wahacze na nowe czy wymieniać same tuleje? Przy wahaczach górnych się tyle naczytałem że chyba wymienię na nowe lamfordy czy jak one tam a przy dolnych się zastanawiam nad samą wymianą tulej i sworznia. Czy to będzie dobre rozwiązanie? Co tam się jeszcze wymienia, końcówki drążka i łącznik stabilizatora to wiem, dwie gumy stabilizatora też. Czy coś jeszcze, bo widzę tam ze spodu więcej gumowych elementów ale nie bardzo wiem co tam jest. Jakie firmy najlepiej brać (cena/jakość). Chciałbym raz a dobrze ale od razu wszystkiego nie zrobię. Dam radę w domowych warunkach wymienić tuleje, czy lepiej się za to nie brać?
Raz a dobrze to najlepiet poliuretany stuka pewnie tuleja wachacza
Wymienia się
Końcówka drążka kierowniczego; łącznik staba; sworzen wahacza; przednia tuleja wahacza; tylna guma wahacza; wahacz górny; i gumy na stabie
Da radę w domowych (garażowych) warunkach wymienić
Wymienia się
Końcówka drążka kierowniczego; łącznik staba; sworzen wahacza; przednia tuleja wahacza; tylna guma wahacza; wahacz górny; i gumy na stabie
Da radę w domowych (garażowych) warunkach wymienić
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Mam podejrzenia że w mojej p10 nigdy nic nie było robione i wszystko jest oryginalne choć mogę się mylić. Czy w tym przypadku wystarczy że zmienię tuleje i sworzeń w wahaczu dolnym czy lepiej dołożyć i kupić całe wahacze? Czytałem trochę temat o poliuretanach ale strasznie dużo tego. Jaka jest cena za komplet poliuretanów na przód i czy warto wstawiać do starych, skorodowanych części?
Przewaliłem cały temat o poli, sprawdziłem ceny i 400zł za cały przód pod warunkiem że moje wahacze są ok to nie dużo biorąc pod uwagę że chciałem wszystko nowe wrzucić. W tym miesiącu budżet wyczerpany, właśnie zamówiłem kayaby na przód i porządny zestaw kluczy bo ostatnio załatwiłem dwie grzechotki i kilka innych części Ale te poliuretany mnie przekonują wstępnie. Tylko pytanie czerwone czy żółte bo opinie są różne.
spoko, na pewno się odezwę, dzięki. A na tył też coś ma do p10?
[ Dodano: 2013-09-21, 23:04 ]
Kolejne pytania
Czy żeby wymienić przednie amory to muszę rozebrać zawieszenie? Bo jeśli tak to poczekam z wymianą jak będę je robił aby dwa razy nie rozbierać. Wystarczy że dziś musiałem na tyle znów ściągać bo się okazało że źle odboje założyłem i mi piszczały (tak to jest jak się instrukcji montażu nie ma )
Kolejne pytanie, na moim dolnym wahaczu wyczytałem CD 96 i dalej 115126, czy to coś wam mówi? Chciałbym dojść jakiej firmy mam te wahacze bo 96 to jakby rocznik był, tzn że były wymieniane.
[ Dodano: 2013-09-23, 20:40 ]
Galerie Allegro - darmowy hosting zdjęć
Co to za kostka obok anteny elektrycznej? u mnie nie jest podłączona.
Ile jest i jak wyglądają oryginalne lampki bagażnika w p10, u mnie mam jedną w kawałkach po lewej stronie i się zastanawiam jak zrobić coś porządnego.
Czy dostępne są czujniki/włączniki otwarcia drzwi? U mnie gumki wyszły
[ Dodano: 2013-09-21, 23:04 ]
Kolejne pytania
Czy żeby wymienić przednie amory to muszę rozebrać zawieszenie? Bo jeśli tak to poczekam z wymianą jak będę je robił aby dwa razy nie rozbierać. Wystarczy że dziś musiałem na tyle znów ściągać bo się okazało że źle odboje założyłem i mi piszczały (tak to jest jak się instrukcji montażu nie ma )
Kolejne pytanie, na moim dolnym wahaczu wyczytałem CD 96 i dalej 115126, czy to coś wam mówi? Chciałbym dojść jakiej firmy mam te wahacze bo 96 to jakby rocznik był, tzn że były wymieniane.
[ Dodano: 2013-09-23, 20:40 ]
Galerie Allegro - darmowy hosting zdjęć
Co to za kostka obok anteny elektrycznej? u mnie nie jest podłączona.
Ile jest i jak wyglądają oryginalne lampki bagażnika w p10, u mnie mam jedną w kawałkach po lewej stronie i się zastanawiam jak zrobić coś porządnego.
Czy dostępne są czujniki/włączniki otwarcia drzwi? U mnie gumki wyszły
Są dwie wyglądają jak pół piłeczki do pingladevil1985 pisze:Ile jest i jak wyglądają oryginalne lampki bagażnika w p10
Mam na stanie jakbyś chciałdevil1985 pisze:Czy dostępne są czujniki/włączniki otwarcia drzwi?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
To ta wtyczka przy antenie może być od lampki? Tylko ona wygląda jak do głośnika Do głośników mam normalnie dwie wtyczki, a do lampki mam z lewej i lampka jest... no jest żarówka w "kawałku" plastiku Z drugiej strony takiej nie widzę.vixo pisze:devil1985 napisał/a: Ile jest i jak wyglądają oryginalne lampki bagażnika w p10
Są dwie wyglądają jak pół piłeczki do pingla
Jak masz dobre gumki to bym wziął, ile chcesz za 4 szt.?vixo pisze:devil1985 napisał/a: Czy dostępne są czujniki/włączniki otwarcia drzwi?
Mam na stanie jakbyś chciał
Potrzebuję jeszcze rączkę/uchwyt do lewarka/podnośnika bo u mnie jakoś nie było takiego bajeru i muszę śrubokrętem samochód podnosić
Zaślepki przycisków podgrzewania foteli, u mnie mam włożone kawałki plastiku, jakby ktoś wyciął i jak odkurzam to mi odkurzacz je zjada Teraz mi jedną gdzieś wcięło, masz takie coś ori?
W miejscu pod popielniczką w tej takiej jakby półeczce u mnie jest otwór ok 1,5cm średnicy i miałem tam wepchnięty korek z gumką/uszczelką?!?. Czy w p10 to normalne czy ktoś jakąś rzeźbę tworzył?
Jeszcze potrzebuję tą blachę co trzyma akumulator, tzn blacha pod aku jest ale aku mam linką przywiązany
Takie pierdoły których u mnie brak
vixo, jak masz to wszystko na zbyciu to daj cenę
Niedevil1985 pisze: To ta wtyczka przy antenie może być od lampki?
Dobre gumki to podstawa poszukam pewnie sądevil1985 pisze:Jak masz dobre gumki to bym wziął
Zależy jaki masz lewarekdevil1985 pisze:Potrzebuję jeszcze rączkę/uchwyt do lewarka/podnośnika
Mamdevil1985 pisze:Zaślepki przycisków podgrzewania foteli
Jakiś cudak Mam normalną półeczkę jak byś chciałdevil1985 pisze:W miejscu pod popielniczką w tej takiej jakby półeczce u mnie jest otwór ok 1,5cm średnicy i miałem tam wepchnięty korek z gumką/uszczelką?!?. Czy w p10 to normalne czy ktoś jakąś rzeźbę tworzył?
Tylko w kombi to miałem W GieTeku aku luzem leżydevil1985 pisze:Jeszcze potrzebuję tą blachę co trzyma akumulator
Zarzuć na PW albo GG co potrzebujesz się dogadamy na pewno
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
dzięki, jednak poczekam z wymianą do wymiany tulei itp...
[ Dodano: 2013-10-11, 08:50 ]
Wymieniłem świece na NGK BKR6E (poprzednie BKR6ES miały 4 lata). Jak dam mu gaz do dechy to czasami łapie dziurę i dopiero po chwili startuje jak należy, czy wymiana przewodów WN pomoże? Jakiej firmy kupić? Co jeszcze może być przyczyną?
Teraz potrzebuję:
- Mam taki lewarek bez korby więc ją potrzebuję.
- gumki do czujników otwarcia drzwi 4szt
- plastikowe osłony pod silnik
- blacha trzymająca od góry aku żeby nie latał
- zaślepki włączników podgrzewania foteli
- sprawną manetkę włączania świateł (jedna strona mi nie świeci) - za rozsądną cenę
Vixo miał mi szukać ale chyba zapomniał, jak ktoś ma to zapraszam z cenami w temacie lub PW
[ Dodano: 2013-10-11, 08:50 ]
właśnie do niego napisałem. Jakaś kasa wpadła to może zrobięUlus pisze:odnosnie poli pisz do nismoJoe on ma sporo taniej z usa
Wymieniłem świece na NGK BKR6E (poprzednie BKR6ES miały 4 lata). Jak dam mu gaz do dechy to czasami łapie dziurę i dopiero po chwili startuje jak należy, czy wymiana przewodów WN pomoże? Jakiej firmy kupić? Co jeszcze może być przyczyną?
Teraz potrzebuję:
- Mam taki lewarek bez korby więc ją potrzebuję.
- gumki do czujników otwarcia drzwi 4szt
- plastikowe osłony pod silnik
- blacha trzymająca od góry aku żeby nie latał
- zaślepki włączników podgrzewania foteli
- sprawną manetkę włączania świateł (jedna strona mi nie świeci) - za rozsądną cenę
Vixo miał mi szukać ale chyba zapomniał, jak ktoś ma to zapraszam z cenami w temacie lub PW
spoko, poczekam XD
Jeszcze jedna sprawa, zacisk od strony kierowcy. Jak wymieniałem tarcze i klocki to jednej śruby nie udało mi się wykręcić i podejrzewam że w tym miejscu zacisk nie pracuje bo jak sobie jeżdżę to czasami mi popiskuje i wnioskuję że to to Ze śrubą jakoś sobie poradzę ale czy są dostępne same śruby/zestawy naprawcze? Jak byłem kiedyś u mechanika to ruszał zaciskiem i stwierdził że jest wyrobiony bo stuka???? Czy w tym przypadku zacisk powinienem też wymienić?
Dodam że podczas nagłego hamowania z większej prędkości z lewego koła wydobywa się nie naturalny odgłos, takie jakby nie równe hamowanie i hałas jakby właśnie jedna część hamowała.
Oglądam właśnie części i gumki są ale tych śrub nigdzie nie ma. Ktoś wie jakie powinienem kupić żebym nie musiał rozbierać i po sklepach latać. A może ktoś ma takowe?
http://www.motoneo.pl/k-a-NISSAN-1991-P ... .html#cont
Jeszcze jedna sprawa, zacisk od strony kierowcy. Jak wymieniałem tarcze i klocki to jednej śruby nie udało mi się wykręcić i podejrzewam że w tym miejscu zacisk nie pracuje bo jak sobie jeżdżę to czasami mi popiskuje i wnioskuję że to to Ze śrubą jakoś sobie poradzę ale czy są dostępne same śruby/zestawy naprawcze? Jak byłem kiedyś u mechanika to ruszał zaciskiem i stwierdził że jest wyrobiony bo stuka???? Czy w tym przypadku zacisk powinienem też wymienić?
Dodam że podczas nagłego hamowania z większej prędkości z lewego koła wydobywa się nie naturalny odgłos, takie jakby nie równe hamowanie i hałas jakby właśnie jedna część hamowała.
Oglądam właśnie części i gumki są ale tych śrub nigdzie nie ma. Ktoś wie jakie powinienem kupić żebym nie musiał rozbierać i po sklepach latać. A może ktoś ma takowe?
http://www.motoneo.pl/k-a-NISSAN-1991-P ... .html#cont
średnica w 1,6
-przód
Typ tarczy hamulcowej:
wentylowany wewnętrznie
Średnica [mm]:
242
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
20
Minimalna grubość [mm]:
18
Wysokość [mm]:
49,2
średnica otworu centrujacego [mm]:
68
Ilość otworów:
4
Moment dokrecenia [Nm]:
10
średnica w 2.0
- przód
Typ tarczy hamulcowej:
wentylowany
Średnica [mm]:
257
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
22
Minimalna grubość [mm]:
20
średnica otworu centrujacego [mm]:
68
Wysokość [mm]:
49
Ilość otworów:
4
Wymiar gwintu:
12,8
średnica otworu [mm]:
114,3
Przetwarzanie:
wysoko nawęglany
-przód
Typ tarczy hamulcowej:
wentylowany wewnętrznie
Średnica [mm]:
242
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
20
Minimalna grubość [mm]:
18
Wysokość [mm]:
49,2
średnica otworu centrujacego [mm]:
68
Ilość otworów:
4
Moment dokrecenia [Nm]:
10
średnica w 2.0
- przód
Typ tarczy hamulcowej:
wentylowany
Średnica [mm]:
257
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
22
Minimalna grubość [mm]:
20
średnica otworu centrujacego [mm]:
68
Wysokość [mm]:
49
Ilość otworów:
4
Wymiar gwintu:
12,8
średnica otworu [mm]:
114,3
Przetwarzanie:
wysoko nawęglany
Witam. Znów kilka pytanek do Was.
To na zdjęciach to rama szczątkowa wg "sam naprawiam".
Czy te gumy są do dostania? Z lewej strony brakuje mi kawałka tej górnej i chyba całej dolnej, a z prawej tylko tej górnej. Jak tego szukać lub czego użyć aby to zastąpić. Coś mi puka i stawiam wpierw na brak tych gum.
To na zdjęciach to rama szczątkowa wg "sam naprawiam".
Czy te gumy są do dostania? Z lewej strony brakuje mi kawałka tej górnej i chyba całej dolnej, a z prawej tylko tej górnej. Jak tego szukać lub czego użyć aby to zastąpić. Coś mi puka i stawiam wpierw na brak tych gum.