[ Primera] Nissan Primera P11 byRafik
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
jest dobrze
mógłbym się zamienić za mojego czarnego diabła
mógłbym się zamienić za mojego czarnego diabła
Ostatnio zmieniony 2015-02-26, 15:24 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Do tego koloru proponuję białe felgi. Tak dla zajawki: https://www.drive2.ru/r/nissan/780979/
Jak dla mnie wygląda epicko
Jak dla mnie wygląda epicko
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
marlos90, janusz mogę powiedzieć że różnica jest jeżdząc z dziurawym i poszarpanym łącznikiem elastycznym pod autem, wydech słyszałem gdzieś dopiero od 3krpm wiec bardziej słyszałem stożek pod maską niż podziurawiony wydech
[ Dodano: 2015-05-21, 14:25 ]
to jeszcze mała fota, dokumentujemy widok przed małymi modami
fanty czekaja u MacGayver'a a dokładniej wydech 2,5" i kolektorek 421 z Almery Kwietas'a
[ Dodano: 2015-05-21, 14:25 ]
to jeszcze mała fota, dokumentujemy widok przed małymi modami
fanty czekaja u MacGayver'a a dokładniej wydech 2,5" i kolektorek 421 z Almery Kwietas'a
Ad@mus,
rafik pisze: fanty czekaja u MacGayver'a a dokładniej wydech 2,5" i kolektorek 421 z Almery Kwietas'a
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
no ja też czekam ale mody już na dniach
w międzyczasie przywiozłem cały środek z GT'ka Mario. są fotele, są wiązki, będzie elektryka w końcu już nie taka sparta lecem montować, fotele już przetestowane, wmontowałem przed drogą powrotną, mega rożnica w siedziskach jest do zwykłych
wleciały też wahacze górne, bo piski jakie sie wydobywały z zużytych były niedozniesienia
[ Dodano: 2015-08-06, 23:57 ]
pierwsza czesc wydechu zmontowana, czyli kolektor już na miejscu, przetestowany, odczuwalna różnica to jakby ciut lepiej już od samego dołu myśle że po założeniu reszty wydechu bedzie już wyraźnie odczuwalny modzik
[ Dodano: 2015-08-07, 00:25 ]
zapodałem też nowe świeczuszki i kabelki widoczne już wyżej...swoją drogą trochę przydługie bo ciężko je było w ogóle sensownie ułożyć
w międzyczasie przywiozłem cały środek z GT'ka Mario. są fotele, są wiązki, będzie elektryka w końcu już nie taka sparta lecem montować, fotele już przetestowane, wmontowałem przed drogą powrotną, mega rożnica w siedziskach jest do zwykłych
wleciały też wahacze górne, bo piski jakie sie wydobywały z zużytych były niedozniesienia
[ Dodano: 2015-08-06, 23:57 ]
pierwsza czesc wydechu zmontowana, czyli kolektor już na miejscu, przetestowany, odczuwalna różnica to jakby ciut lepiej już od samego dołu myśle że po założeniu reszty wydechu bedzie już wyraźnie odczuwalny modzik
[ Dodano: 2015-08-07, 00:25 ]
zapodałem też nowe świeczuszki i kabelki widoczne już wyżej...swoją drogą trochę przydługie bo ciężko je było w ogóle sensownie ułożyć
okey, tym razem w weekend w końcu coś sie działo przymiarka, odrysowujemy i dziurkujemy...
troche kleju do szyb i ciężarki... spokojnie to tylko worki z kauczukiem, nie cement xD ważne że dobrze i równo dociskały
a po kilku godzinkach mam lotke ze światłem stopu
[ Dodano: 2015-08-29, 05:45 ]
żeby nudno tak nie było
na drugi dzień zdjąłem pokrywe od pacjenta z nemerkiem sr20deh który ciąągle cierpliwie czeka w garażu na generalny remoncik i swap
(poprzedni właściciel niech zabierze głos jak wrażenia wizualne w porównaniu z poprzednim wyglądem )
spryskujemy removerem... i lakier możemy zdmuchnąć jak zapałke... bez lakieru można pomyśleć teraz że pokrywa była od zwykłego DE
jako że pod ręką zostało lakieru z palety fiata, aplikujemy kolor...czerwony/wiśniowy/bordowy? zresztą jak kto go sobie nazwie tam z dodatkiem lakieru do paznokci hehe
z efektem końcowym:
troche kleju do szyb i ciężarki... spokojnie to tylko worki z kauczukiem, nie cement xD ważne że dobrze i równo dociskały
a po kilku godzinkach mam lotke ze światłem stopu
[ Dodano: 2015-08-29, 05:45 ]
żeby nudno tak nie było
na drugi dzień zdjąłem pokrywe od pacjenta z nemerkiem sr20deh który ciąągle cierpliwie czeka w garażu na generalny remoncik i swap
(poprzedni właściciel niech zabierze głos jak wrażenia wizualne w porównaniu z poprzednim wyglądem )
spryskujemy removerem... i lakier możemy zdmuchnąć jak zapałke... bez lakieru można pomyśleć teraz że pokrywa była od zwykłego DE
jako że pod ręką zostało lakieru z palety fiata, aplikujemy kolor...czerwony/wiśniowy/bordowy? zresztą jak kto go sobie nazwie tam z dodatkiem lakieru do paznokci hehe
z efektem końcowym:
Ad@mus po pilniku masz fajny metaliczny efekt pewnie
Kwietas, świeże VHT bardzo szybko zeszło po removerze do mycia pistoletów swoją drogą widział ktoś pomalowane bloki SR20? chodzi mi po głowie odświeżenie/pomalowanie bloku co by do pokrywy sie komponowało...? widział ktoś takie eksperymenty? cool czy ból hmm?
____________________________________________________________________________________________
teraz po krótce co już wiem i poczyniłem z uśmierconym deh'em...zdiagnozowanym na wydmuchaną uszczelke?
pokrywa już odświeżona a pod nią raczej nic dziwnego niestety pod główką mamy kuku
zoom...
no i nieszczesna rana wylotowa...
Kwietas, świeże VHT bardzo szybko zeszło po removerze do mycia pistoletów swoją drogą widział ktoś pomalowane bloki SR20? chodzi mi po głowie odświeżenie/pomalowanie bloku co by do pokrywy sie komponowało...? widział ktoś takie eksperymenty? cool czy ból hmm?
____________________________________________________________________________________________
teraz po krótce co już wiem i poczyniłem z uśmierconym deh'em...zdiagnozowanym na wydmuchaną uszczelke?
pokrywa już odświeżona a pod nią raczej nic dziwnego niestety pod główką mamy kuku
zoom...
no i nieszczesna rana wylotowa...
Ostatnio zmieniony 2015-09-17, 19:07 przez rafik, łącznie zmieniany 1 raz.
foo, zrobie jakies rozeznanie i wycene sobie wszystkiego to coś zgadamy
a np ok. 350zł za kpl tłoków w nadwymiarze 0.5 to drogo?
zaprzyjaźniony zakład proponuje mi szlif tulei zrobić pod te tloki... co myślicie?
a np ok. 350zł za kpl tłoków w nadwymiarze 0.5 to drogo?
zaprzyjaźniony zakład proponuje mi szlif tulei zrobić pod te tloki... co myślicie?
Ostatnio zmieniony 2015-09-17, 18:46 przez rafik, łącznie zmieniany 1 raz.
Rafik, ja bym kupił jakiś kompletny silnik, który nawet pije olej i na nim budował bazę. W szlify bym się nie bawił
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chyba przede wszystkim koszta - szlif blok+głowa - ze 300-400zł to myślę, że spokojnie, komplet pierścieni, tłoków, panewek - 1100-1300zł to minimum. Do tego uszczelki ze 150-200zł
Kupujesz silnik używkę za 500-700zł (zależy co się trafi), zdejmujesz głowę, wymieniasz pierścienie, (panewki korbowe jeśli potrzeba), składasz wsadzasz do auta i jazda. Jak masz swój silnik w aucie i jest pewny, tylko wcina olej, to wymień w nim pierścienie, załóż wałek od GT'kam i wrzuć kompa i powinno być 150KM
Kupujesz silnik używkę za 500-700zł (zależy co się trafi), zdejmujesz głowę, wymieniasz pierścienie, (panewki korbowe jeśli potrzeba), składasz wsadzasz do auta i jazda. Jak masz swój silnik w aucie i jest pewny, tylko wcina olej, to wymień w nim pierścienie, załóż wałek od GT'kam i wrzuć kompa i powinno być 150KM
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Osobiście w takiej sytuacji to nigdy nie doradzam na odległość to czy tamto masz zrobić i będzie cacy, bo nie widziałem fizycznie frutów, nie znam zakładu który będzie to robił itd.
Używany SR20 za 500~700 i jego przegląd, to też masz koszty, choćby same pierścienie, tudzież panwie, jakieś uszczelki, śruby, płyny, liźnięcie łba, może chociaż poler wału, jakaś łyżwa, już nie wspominając o korekcie wałków i 600 jak nic, a to już 1100~1300pln przy zabawie samemu... Do tego up grade do GT, to też nie ot tak, by to jaką taką kulturę pracy miało to i regulacja dochodzi po wałkach, komp + immo off co by dwoma kluczykami się nie srać, 421 z eGT/Sunny i robi się sumka
Używany SR20 za 500~700 i jego przegląd, to też masz koszty, choćby same pierścienie, tudzież panwie, jakieś uszczelki, śruby, płyny, liźnięcie łba, może chociaż poler wału, jakaś łyżwa, już nie wspominając o korekcie wałków i 600 jak nic, a to już 1100~1300pln przy zabawie samemu... Do tego up grade do GT, to też nie ot tak, by to jaką taką kulturę pracy miało to i regulacja dochodzi po wałkach, komp + immo off co by dwoma kluczykami się nie srać, 421 z eGT/Sunny i robi się sumka
chłopacy zapadła decyzja mniej lub bardziej słuszna...reanimacja
jak tak patrze to w sumie pierwsza moja samodzielna grubsza robota, taka typowo mechaniczna, z uwagi że blacha i lakier są mi bliższe na codzień wiec jak tego własnorecznie wyremontuje, poskładam i odpali po złożeniu...poprostu zadziwie sam siebie koszta w moim przypadku identyczne co kupno bloku bo i tak osprzet przy tym do wymiany standardowo żeby najprościej w świecie wiedzieć co sie ma
wał zmieżony wszystkie wymiary w nominale to nie ruszam bo zero rys też, szlif tulei pod tłoki nadwymiar 0,5; kpl pierscieni, kpl panewek (na starych nie ma rys ale widoczne powierzchowne skazy/przebarwienia od temp?) , uszczelniacze wału i zaworowe, plan głowy + docierka zaworow, korekta wałków...może sie obędzie do sprawdzenia jeszcze
zakład szlif-mot aleksandrów łdz raczej z dobrą opinią w miejscowym środowisku, a że m.in zaprzyjazniony profesorek na zakładzie to przychyliłem sie właśnie do tej "robótki"
plan wyglada tak ze po swapie zostanie dokończyć wydech bo tylko kolektor jest w tej chwili, brakuje czegoś tam założenia reszty, włożymy wkładke do puszki bo uważam że na stożek za bardzo sie kurzy pod maska przecież osłony pod silnikiemjako tako nie ma prócz kawałków plastikowych, później stroimy masterem^^ ....i zobaczymy co taki setup zdziała potem podziałamy może z zawiechą jeśli zapału wystarczy
jeśli ciekawi to jakiś kosztorys z działań udostepnie chetnym ale póki co to jutro pstrykne foto co to sie dzieje z tą układanką co sobie zrobiłem w tej chwili
jak tak patrze to w sumie pierwsza moja samodzielna grubsza robota, taka typowo mechaniczna, z uwagi że blacha i lakier są mi bliższe na codzień wiec jak tego własnorecznie wyremontuje, poskładam i odpali po złożeniu...poprostu zadziwie sam siebie koszta w moim przypadku identyczne co kupno bloku bo i tak osprzet przy tym do wymiany standardowo żeby najprościej w świecie wiedzieć co sie ma
wał zmieżony wszystkie wymiary w nominale to nie ruszam bo zero rys też, szlif tulei pod tłoki nadwymiar 0,5; kpl pierscieni, kpl panewek (na starych nie ma rys ale widoczne powierzchowne skazy/przebarwienia od temp?) , uszczelniacze wału i zaworowe, plan głowy + docierka zaworow, korekta wałków...może sie obędzie do sprawdzenia jeszcze
zakład szlif-mot aleksandrów łdz raczej z dobrą opinią w miejscowym środowisku, a że m.in zaprzyjazniony profesorek na zakładzie to przychyliłem sie właśnie do tej "robótki"
plan wyglada tak ze po swapie zostanie dokończyć wydech bo tylko kolektor jest w tej chwili, brakuje czegoś tam założenia reszty, włożymy wkładke do puszki bo uważam że na stożek za bardzo sie kurzy pod maska przecież osłony pod silnikiemjako tako nie ma prócz kawałków plastikowych, później stroimy masterem^^ ....i zobaczymy co taki setup zdziała potem podziałamy może z zawiechą jeśli zapału wystarczy
jeśli ciekawi to jakiś kosztorys z działań udostepnie chetnym ale póki co to jutro pstrykne foto co to sie dzieje z tą układanką co sobie zrobiłem w tej chwili
Ostatnio zmieniony 2015-09-21, 08:34 przez rafik, łącznie zmieniany 2 razy.
*wał przepoleruj, i poskładaj na nominałachrafik pisze:wał zmieżony wszystkie wymiary w nominale to nie ruszam bo zero rys też, szlif tulei pod tłoki nadwymiar 0,5; kpl pierscieni, kpl panewek (na starych nie ma rys ale widoczne powierzchowne skazy/przebarwienia od temp?) , uszczelniacze wału i zaworowe, plan głowy + docierka zaworow, korekta wałków...może sie obędzie do sprawdzenia jeszcze
*blok wolał bym nominalny bo z nadwymiarowymi tłokami różnie bywa-co oem to oem, najlepiej z p10 bo ma 8cw, tłoki z p10 są bardziej masywne i cięższe i maja lepsze nie olejozerne pierścienie (lekkość układu to jakas fobia bo przeca stare de tez robilo moc i niuta) więc taki bloczek który za zwyczaj nie ma zużycia bo p10 to solidna konstrukcja, zakuwasz w nowe panewki i pierścienie i latasz na syntetyku 5w50 jako dialy i tyle
*uszczelniacze okej, ale obadaj sobie luzy na prowadnicach, stawiam bronka jeśli wydechowe ich nie będą miały, docierka ok ale i gniazda wyfrezuj jeśli będą wzery, a potem korekta luzu zaworowego
*planowanie glowy o ile?? ja teraz rzaluje ze nie poszlem grubiej tak na -1,5mm było by zacnie
*korekta wałków? mówisz o regulowanych kołach? jak tak to tylko z podziałką ssacy i wydech i kręcenie na hamowni z jednoczesnymi korektami softu
*oem pucha i wkladka jak najbardziej, pod warunkiem ze będzie rozwiercona i z CAI
jak dobrze pójdziesz z modami to okolice 170-175ps sa do zrobienia, a może jak będzie dobrze wystrojony i pokręcony walkami to i ciut więcej, te silniki blokuje odcinka i walek można by to zmienić zakladajac jakiegoś camsa (uśmiechnij się do cloud bo brak odemnie 298/289 na nich pod 190ps podejdzie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
[Wysłany: 2015-09-21, 12:06]
Ad@mus, taki mam uśmiech camsy niestety podwaja mój wkład finansowy może na mikolaja o nich pomyślę
Kwietas, wyszło wyszło Twoja sprawka
[ Dodano: 2016-02-22, 01:58 ]
odświeżam
w wolnych chwilach poskładałem troche deh'a...
co prawda bez cams'ów czy regulowanych kółek (niestety pożałowałem $$$ ), ale mod rozrządu został w spadku, wał w nominałach, ciekawe jak sie sprawdzą tłoki bo wszedł 1wszy nadwymiar jednak, nufki pierścionki, kpl panewek, głowica -0.7, kpl uszczelniaczy, szczelność też jest
jeszcze troche mu elewacje odświeżam i serducho p11stki prawie krwisto czerwone z braku czasu przeciągają mi sie w czasie te mody strasznie
Ad@mus, taki mam uśmiech camsy niestety podwaja mój wkład finansowy może na mikolaja o nich pomyślę
Kwietas, wyszło wyszło Twoja sprawka
[ Dodano: 2016-02-22, 01:58 ]
odświeżam
w wolnych chwilach poskładałem troche deh'a...
co prawda bez cams'ów czy regulowanych kółek (niestety pożałowałem $$$ ), ale mod rozrządu został w spadku, wał w nominałach, ciekawe jak sie sprawdzą tłoki bo wszedł 1wszy nadwymiar jednak, nufki pierścionki, kpl panewek, głowica -0.7, kpl uszczelniaczy, szczelność też jest
jeszcze troche mu elewacje odświeżam i serducho p11stki prawie krwisto czerwone z braku czasu przeciągają mi sie w czasie te mody strasznie