[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mały up:
Podłoga wypiaskowana oraz przejechane Novol for classic cars - epoksyd oraz fertan w zgrzewy między blachy.
I krwawienie fertanem zgrzewów gdzie novol mógł nie wejść
Zawias tył po proszku i piachu czeka na obicie poliuretanem
Teraz dajemy tydzien fertanowi, a potem novol for classic cars podkład akryl z dodatkami antykorozyjnymi.
Podłoga wypiaskowana oraz przejechane Novol for classic cars - epoksyd oraz fertan w zgrzewy między blachy.
I krwawienie fertanem zgrzewów gdzie novol mógł nie wejść
Zawias tył po proszku i piachu czeka na obicie poliuretanem
Teraz dajemy tydzien fertanowi, a potem novol for classic cars podkład akryl z dodatkami antykorozyjnymi.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tak, pytanie w jakim setupie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nigdy więcej wolnossaka który ma mniej niż 2l i 4 cylindry do funcara Będzie VE+T. Budzie wiszenie nic nie szkodzi
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nie mogłem, zaraz po piaskowaniu musiałem polecieć epoksydem żeby nie skorodowała. Położenie fertana na zdrową blachę skończyło by się odpadaniem płatami farby bo fertan nie miałby z czym przereagować. Tu masz 2 warstwy epoksydu, jedna rzadka żeby właśnie wszędzie wpłynęła i druga w proporcji przewidzianej kartą produktu. Obecnie przereagowuje fertan, w weekend jeszcze raz daje fertan + w profile zamknięte drugi raz i potem masa poliuretanowa na spawy/zgrzewy/łączenia blach potem novol for classic cars akryl z dodatkiem antykorozyjnym i na koniec jakaś warstwa wykańczająca w postaci wosku naturalnego. Powinno być na amen
[ Dodano: 2014-09-15, 18:54 ]
Mam takie dziury w słupkach A... to mnie trzyma z malowaniem....
[ Dodano: 2014-09-15, 18:54 ]
Mam takie dziury w słupkach A... to mnie trzyma z malowaniem....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Paweł zastanów się nad konserwacją profili zamkniętych przed malowaniem czy to nie będzie kolidowało.
Ja zdecydowałem, że wszelkie profile po lakierze zabezpieczam, a reszta w podobnej sekwencji.
Novol bardzo dobra firma. Całą podłogę w środku prysnąłem. Dokładnie tak jak opisałeś wyżej
Jednak na spód jeszcze się zastanawiam. Wpadnie raczej produkty liniivalvoline. Co myślisz ?
Ja zdecydowałem, że wszelkie profile po lakierze zabezpieczam, a reszta w podobnej sekwencji.
Novol bardzo dobra firma. Całą podłogę w środku prysnąłem. Dokładnie tak jak opisałeś wyżej
Jednak na spód jeszcze się zastanawiam. Wpadnie raczej produkty liniivalvoline. Co myślisz ?
Ostatnia warstwa "lepka" wpadnie oczywiście, że po lakierze
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Dalej czekam na słupki, miały być dziś ale dalej nie przyszły od Quattro... Poza tym to piaskuję i maluję proszkowo co się da bo więcej nie ma co robić puki nie będzie słupków A..... Muszę go do zimy zabrać od kolegi i albo go na kołach postawię albo wiatę muszę nad nim zbudować...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze auto trochę dociążone będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czemu dociążone?
Nowe fanty wróciły z piaskowania
AGX
Nowe fanty wróciły z piaskowania
AGX
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nieeee Na tip top to jeszcze dużo brakuje Dół jak położe 2 warstwy farby jeszcze to wtedy będzie na tip top, a góra to przyszły rok. Tak patrząc realnie na to co się dzieje to nie wiem czy na zlot się wyrobie z setupem na T...
UP:
Doszło:
Gumy w siedziska amortyzatorów - pasują od nubiry w IC po 7zł sztuka
Końcówki drążków 555
Odboje i osłony dla przednich amortyzatorów
Wazelinka od ES do poliuretanów
Olej na pierwszy montaż od Permatex
Panewki Główne King Racing
Panewki Korbowodowe King Racing
Wyszkiełkowane i wymalowane zestawem VHT(podkład,baza,klar 3x piekarnik) zaciski od EVO
Wypiaskowane i wymalowane proszkowo wzmocnienie dolnego zawiasu
Lakier VHT do silnika podkład i baza
Powycinane z papieru uszczelkowego uszczelki pod górne mocowania zawiasu
Troche błyskotek od Benka - kosztowały grosze to nie żal jak coś będzie nie tak...
Czekam na
Uszczelki Targi nówki
Poliuretany przód
I na tą chwilę pewnie przystopuję z zakupami bo czeka mnie zakup DD....Pozdrawiam
Coś tam jeszcze namodziłem ale to się pochwalę jak wpadnę do Garage z aparaciksem
UP:
Doszło:
Gumy w siedziska amortyzatorów - pasują od nubiry w IC po 7zł sztuka
Końcówki drążków 555
Odboje i osłony dla przednich amortyzatorów
Wazelinka od ES do poliuretanów
Olej na pierwszy montaż od Permatex
Panewki Główne King Racing
Panewki Korbowodowe King Racing
Wyszkiełkowane i wymalowane zestawem VHT(podkład,baza,klar 3x piekarnik) zaciski od EVO
Wypiaskowane i wymalowane proszkowo wzmocnienie dolnego zawiasu
Lakier VHT do silnika podkład i baza
Powycinane z papieru uszczelkowego uszczelki pod górne mocowania zawiasu
Troche błyskotek od Benka - kosztowały grosze to nie żal jak coś będzie nie tak...
Czekam na
Uszczelki Targi nówki
Poliuretany przód
I na tą chwilę pewnie przystopuję z zakupami bo czeka mnie zakup DD....Pozdrawiam
Coś tam jeszcze namodziłem ale to się pochwalę jak wpadnę do Garage z aparaciksem
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Buda czeka na przespawanie słupków A (dzięki Quattro!) i 2 ostatnie łatki i jest gotowa Nie wrzucam nic bo nic tam się nie zmieniło.
Bump:
VHT X 3 -podkład,baza,klar
[ Dodano: 2015-01-27, 17:59 ]
Zostało koło pasowe zmienić i zamach, poskładać panewki, półmiski,miski, pierdółki i gotowy
Bump:
VHT X 3 -podkład,baza,klar
[ Dodano: 2015-01-27, 17:59 ]
Zostało koło pasowe zmienić i zamach, poskładać panewki, półmiski,miski, pierdółki i gotowy
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Kurcze no nie będzie, szarpnął mnie dupowóz i teraz to zlot 2016 sie klaruje 100nxem bo to tylko 6 miesięcy tak na prawdę...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
A no tak bo teraz to jakoś wcześniej wypada...w każdym razie na bank nie będę 100nxem, ale do tego czasu ma stać o własnych kołach.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pora na małego up:
Obiekt prac:
Zabieram się za wymianę panewek, na poczętek korby:
Tak wygląda to co wyciągnąłem:
Nówki korbowodowe KingRacing :
Do tego coś na pierwszy montaż
Stare grupujemy do dokumentacji gdzie było największe zużycie
Nóweczka vs stara
Olejek
I na wał
Dociągamy
Jedna kreska - znaczy I krok 25Nm
Druga kreska - II krok 40Nm <- docelowo
Pora się posiłować z główymi
I różnica główne KingRacing vs oem
Jak widać dodatkowe rowki do smarowania i zamek:
I na gotowo
Czyścimy przylgnie do założenia półmisy
I wyczyszczona półmisa
Rowki
Oraz wymiana uszczelniacza wału od strony zamachu
Krok pierwszy oczyszczenie wału
I nabity nowy uszczelniacz i założony na silikon (+ oczywiście dokładnie oczyszczenie rowków, sory za słabą jakość zdjęcia)
Silikon na półmisie:
I na miske:
Buch i gotowe:
Obiekt prac:
Zabieram się za wymianę panewek, na poczętek korby:
Tak wygląda to co wyciągnąłem:
Nówki korbowodowe KingRacing :
Do tego coś na pierwszy montaż
Stare grupujemy do dokumentacji gdzie było największe zużycie
Nóweczka vs stara
Olejek
I na wał
Dociągamy
Jedna kreska - znaczy I krok 25Nm
Druga kreska - II krok 40Nm <- docelowo
Pora się posiłować z główymi
I różnica główne KingRacing vs oem
Jak widać dodatkowe rowki do smarowania i zamek:
I na gotowo
Czyścimy przylgnie do założenia półmisy
I wyczyszczona półmisa
Rowki
Oraz wymiana uszczelniacza wału od strony zamachu
Krok pierwszy oczyszczenie wału
I nabity nowy uszczelniacz i założony na silikon (+ oczywiście dokładnie oczyszczenie rowków, sory za słabą jakość zdjęcia)
Silikon na półmisie:
I na miske:
Buch i gotowe:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Trzeba było przepolerować dno górnej miski olejowej, tak, żeby się świeciło i było gładkie pod palcem. Dzięki temu zabiegowi, depozyty węglowe z przepalonego oleju nie będą się zbierać w szczelinach.
Silikon widzę Elringa - chwali się Ja do aplikacji silikonu używam strzykawek
Pomalowanie dolnej miski olejowej na biało - nie najlepszy pomysł. Czarny kolor lepiej odbiera ciepło, jak i również lepiej odprowadza ciepło.
Silikon widzę Elringa - chwali się Ja do aplikacji silikonu używam strzykawek
Pomalowanie dolnej miski olejowej na biało - nie najlepszy pomysł. Czarny kolor lepiej odbiera ciepło, jak i również lepiej odprowadza ciepło.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz,
W sumie racja mogłem przepolerować ale z drugiej strony jak wymieniam olej co 4-5kkm to w sumie zlewam to co wlałem....
Co do chłodzenia to mam sporą chłodnicę oleju więc taka kosmetyczna zmiana jest bez znaczenia
W sumie racja mogłem przepolerować ale z drugiej strony jak wymieniam olej co 4-5kkm to w sumie zlewam to co wlałem....
Co do chłodzenia to mam sporą chłodnicę oleju więc taka kosmetyczna zmiana jest bez znaczenia
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, jak zmieniasz olej co 4-5kkm to sporo się tam nie zbierze Ja w swojej misce olejowej to dopiero papierem ściernym zwalczyłem osady i depozyty - zresztą chyba widziałeś
Jak masz chłodnice oleju to nie ma problemu
Jak masz chłodnice oleju to nie ma problemu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_