Poprzedni właściciel wprowadził sporo zmian , ja wprowadziłem następne i w planach są kolejne.
Przyszedł czas pokazać moją niunie
![:P](./images/smilies/razz.png)
Nissan Silvia 2000r
Wyposażenie standardowe:
- jasna skórzana tapicerka
- el. szyby i lusterka
- klima (świeżo nabita i odgrzybiona)
- ABS
- podgrzewane fotele
- xenony (zamontowane dodatkowo)
SILNIK SR20DET
turbo Garrett GT 28 R na Ball Bering (GT 2860 R) ar.60
świece NGK stopień zimniejsze niż seria
przewody wodne i olejowe turbiny w oplocie
zaślepiony zawór EGR
podstawka pod filtr oleju z wyjściem na czujnik (zamontowany pod nim jest zegar temp. oleju
olej w silniku Valvoline VR1 Racing 10W-60
UKŁAD DOLOTOWY:
Duży FMIC z orurowaniem
blow off HKS ssqv 3
filtr stożkowy K&N
MBC (manual boost controler)
UKŁAD WYDECHOWY:
Downpipe i frontpipe 3” (już nie pamiętam firmy, sprowadzany z UK)
Catback Blitz Nur Spec R 3”
ELEKTRONIKA:
Turbotimer HKS
Wskaźniki ciśnienia doładowania , temperetury oleju , temperatury spalin AutoGauge z serii SM/SM peak
Komputer sterujący pracą silnika NISTUNE
UKŁAD NAPĘDOWY:
Short shifter B&M
Szpera (seryjna 25%) zacieśniona podkładkami do ok.50-60%
Lekkie koło zamachowe ACT Street Lite (waga 6,2 kg - seryjne ważyło ponad 10 kg)
sprzęgło organiczne ACT (do 500 Nm)
jednoczęściowy wał aluminiowy firmy Driveshaft (nie ma problemów z gumową podporą wału i waży połowę tego co normalny
Olej w skrzyni i dyfrze MOTUL
ZAWIESZENIE:
Gwint K-Sport wersja street (przednie amorki regenerowane i teraz spisują się świetnie, bardzo dobrze tłumią dziury jak na gwint)
Wszystkie gumy wymienione na poliuretany (czerwony,żółty), nawet te w tylnym wózku
Rozpórki przód-tył Apex Performance
Tylni wózek wypiaskowany i polakierowany proszkowo
Podwozie, profile zamnkięte i wewnetrza część karoserii zabezpieczone środkami antykorozyjnymi
Końcówki drążków kierowniczych Bilstein
KOŁA:
Felgi Japan Racing JR3 18x8 przód, 18x9 tył, opony semi slick Federal 595 RS-R 225/40 przód, 245/35 tył
Dystanse przelotowe z przodu 5mm
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: zaciski i tarcze z nissana 350Z, zaciski czterotłoczkowe , tarcza 324 mm
Tył:seria 200sx - 280mm-) seryjne tarcze i klocki (zaciski pomalowane w kolorze przednich)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
WNĘTRZE:
Deska rozdzielcza ,tunel środkowy i przednie słupki pokryte flokiem
Dodatkowe wskaźniki na słupku
Drewniane wstawki zamienione metoda hydrografiki na Black Piano
Gałka zmiany biegów NISMO
Fotele Kubełkowe Mirco GT – homologowane
Pasy szelkowe 4-ro punktowe OMP 4M- homologowane
Naba MOMO, kierownica Sparco
Czarna skórzana kanapa z tyłu,czarny mieszek,czarne dywaniki
Zamontowane białe kierunki boczne i przednie , dokładka przedniego zderzaka
Na hamownii zmierzona 300KM i 380 NM, od niecałych 3000 obr./min do odcinka trzyma ładnie ciśnienie 1 bar.
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://i57.tinypic.com/2rca8up.jpg)
![Obrazek](http://i61.tinypic.com/auuz9h.jpg)
![Obrazek](http://i61.tinypic.com/2ahe79k.jpg)
![Obrazek](http://i61.tinypic.com/s2xwu0.jpg)
![Obrazek](http://i60.tinypic.com/2cxi9zn.jpg)
![Obrazek](http://i62.tinypic.com/2hs56wn.jpg)
![Obrazek](http://i60.tinypic.com/vrveom.jpg)
![Obrazek](http://i62.tinypic.com/2817hwg.jpg)
![Obrazek](http://i62.tinypic.com/15qt9g8.jpg)