[ Primera] Primera P11.144 2.0TD by Toudi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Podobuje mi sie silownik , w masce dosc solidnie jest ? zeby nie wyrwało , od czego siłownik , mam dwa od micry i zastanawiam sie jak jes wykorzystac
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
ciśnienie doładowania sprawdź sobie jadąc a nie na postoju..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
marlos90, fakt pod obciazeniem jest zupelnie inaczej ...
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
kolego to jakie masz te ciśnienie 0.6 czy 0.8 i sprawdza sie nie na postoju ale pod obciążeniem na trójce do odcięcia i zobaczysz jakie masz max ładowanie . Ja jeżdżę na 0.6 i jest normalnie
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
przy odcince to ciśnienie spada już także nie nie nie, 3-4bieg i tak ze 2,5-3tys obrotów i będzie wiadomo..
ja mam 0,8-0,9 i nie jedzie
ja mam 0,8-0,9 i nie jedzie
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
2,5tyś masz 0.6 około , a przynajmniej powinieneś . Trochę się zapędziłem z tą odcinką może , mi obecnie spada ciśnienie na samej odcince ale nic dziwnego trubo puchnie trochę
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Ja aż z ciekawości wczoraj na jałowym sprawdziłem ile pompuje, to może do 0,4 bar dochodzi. A pod obciążeniem mam 0,4-0,45 przy 2k obr., przy 2,5 ładuje 0,7.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Będę miał dziwne podejście, ale jakoś z zewnątrz bez halogenów lepiej się moim zdaniem prezentowała
Swoją drogą, stosowałeś tylko jeden siłownik?
Pozdrawiam
Swoją drogą, stosowałeś tylko jeden siłownik?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jałowy bieg nie jest wyznacznikiem prawidłowej pracy sprężarki. Jeśli Twoja sprężarka tak pokazuje to spoko
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Zamontujesz zegar, pojeździsz, to będziesz widział co się dzieje. Sam nam wtedy napiszesz co i jakToudi1995 pisze:jaki bieg jakie obroty
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Nie lepiej zainwestowac w normalny zegar do srodka ?:)
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
łoooootototototototo nierzucajacy sie w oczy tani przydatny
Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 13:09 przez radziejwwl, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka